Şimdi Ara

1.6 tdci limp mode girme problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
3.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford fiesta 1.6 tdci aracımda limp moda girme problemi var. Araç ilk olarak uzun yolda 160 üstü gitmeye çalışırken kendini korumaya aldı kapat aç yapınca düzeldi, daha sonra zaman geçtikçe korumaya alma sıklığı çok arttı. Şimdi 80'le giderken bile korumaya alabiliyor. Sanayiye götürdüğümde ise hiçbir arıza kodu vermiyor. Her götürdüğüm usta farklı birşey diyor. Durduk yere aracın birçok parçasının da değişmesini istemiyorum. Son zamanlarda turbo devrede olduğu zamanlarda eskisi gibi ivmelenmiyor. Çekişte düşüş var. Ne yapacağımı bilmiyorum
    Not: aracım 2010 model 1.6 tdci 90hp fiesta 116 binde
    Not: motor kendini korumaya sürekli almıyor. 200km den fazla yol yarı zorlayarak gittiğinde almadığı da oldu ama çalıştıktan 5 km sonra korumaya aldığı da oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heatblast -- 27 Temmuz 2020; 11:59:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Limp Mode'a girme problemi ne demek ?
    Motor ışığı yanıp 3000 deviri geçmiyor mu ?

    Öyle ise hata kodu atmadan olmaz, bir tane obd Bluetooth cihazi alin ve hata esnasinda okumaya çalışın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 26 Temmuz 2020; 19:25:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onu iyi bir yazılımcı çözer.
  • N75 valfi muhtemelen arıza kodu yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ayni sorun fabia tdi de vardi. Tam net hatirlayamasldim ama selenoid valfi ya da n75 valfiydi sorun. Ben yaptirmadim ama alan arkadas yaptirmisti. Yokuslara geldi mi turbo devre disi kalir kendini korumaya alirdi. Kontak acip kapandiginda duzelirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egr valfi olabilir hocam. Euro 4 TDCi motorların baş belası.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende 2007 Focus TDCI vardı intercooler'a giden hortum yarılmıştı benzer şekilde yüksek hızda oluştu ve limp moda girdi. Yine kızdırma bujileri de limp moda sokuyor yaz dahi olsa.

    K.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Megane 4 Auto Hold Sorunu
    3 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Limp Mode'a girme problemi ne demek ?
    Motor ışığı yanıp 3000 deviri geçmiyor mu ?

    Öyle ise hata kodu atmadan olmaz, bir tane obd Bluetooth cihazi alin ve hata esnasinda okumaya çalışın.
    Işık yakmıyor hocam. Boşda basınca 3900 devirde sabit kalıyor. Kağnı gibi hızlanıyor, düz yolda 130a falan çıkıyor uzun sürede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    N75 valfi muhtemelen arıza kodu yoksa
    Hocam gösterdiğim ustaların hiçbiri bunu söylemedi. Bir sorayım bunu da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelamiŞahin

    Egr valfi olabilir hocam. Euro 4 TDCi motorların baş belası.
    Egr arızalarına baktım benim sıkıntımı tam karşılamıyor. Benimki farklı bir sıkıntı gibi geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EGR gibi geldi benim aklima, bir söküp icine bakmak gerekli.

    Egr, emme manifoldu ve esanjoru km'sine gore kimple birntemizlik isteyebilir.(egr açıldığında değişebilir)

    Yalniz n75 valfi konusunu yazan üye yi de dikkate almak lazim. Belki ucuz bir çözüm olabilir.p0243 hata kodunu çözdüğünü yazmislar.



    EGR Açık kaldığında (tam kapanmadiginda) egzoz gazi atmaya başlar yanma odasina o da temiz hava gibi olmayacağından devirlenme cansiz olabilir.

    Benzer durumu yukarıda yaptığım 3'lu temizleme ile(manifold esanjor egr) (egr degisimi valeo) ilk gunku performansina yakin bir duruma cevirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 27 Temmuz 2020; 5:14:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • elinle turbo hortumunu kontrol et. gevşeme yırtık yada ufak bir pürüz varmı çatlak kabartı vs. aynı şekilde girişlerine doğru ittir sıkıştır. bana usta dediğimiz dallamalar hortum gevşemiş turbon bitik dediler ne ötme var ne bişey.
    baktım gevşek sıkıştırdım. sonra problem falan kalmadı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heatblast

    Hocam gösterdiğim ustaların hiçbiri bunu söylemedi. Bir sorayım bunu da

    Alıntıları Göster
    Parça pahalı İşçiliği basit ve ucuz ya o yüzden istemezler akıllarına bile gelmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    EGR gibi geldi benim aklima, bir söküp icine bakmak gerekli.

    Egr, emme manifoldu ve esanjoru km'sine gore kimple birntemizlik isteyebilir.(egr açıldığında değişebilir)

    Yalniz n75 valfi konusunu yazan üye yi de dikkate almak lazim. Belki ucuz bir çözüm olabilir.p0243 hata kodunu çözdüğünü yazmislar.



    EGR Açık kaldığında (tam kapanmadiginda) egzoz gazi atmaya başlar yanma odasina o da temiz hava gibi olmayacağından devirlenme cansiz olabilir.

    Benzer durumu yukarıda yaptığım 3'lu temizleme ile(manifold esanjor egr) (egr degisimi valeo) ilk gunku performansina yakin bir duruma cevirdim.
    Rolantide falan dalgalanma yok hocam, 80 sabit gidersem turbo kapatmasığı sürece 3.5 litrelerde gidiyor. Yakıtta değişiklik olmadı. İvmelenme azaldı ama dalgalı değil stabil ivmeleniyor. Egr arızası belirtileri yazdığımda çıkanlar pek uymuyor hocam. N75 valfini söyleyeceğim hocam ustaya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heatblast -- 27 Temmuz 2020; 12:11:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • heatblast kullanıcısına yanıt
    Egr açık kaldığı zaman çok ekonomik olur, Rölantide problem olmaz.
    Zaten Rölantide problem olsaydi manifold tikali ya da devirlenirken problem olsaydi manifold nedeniyle olabilirdi.

    Benim fikrim bakmakta fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n75 valfi map sensöründen aldığı bilgiye göre westgate'i besliyor. önce turbo hortumuna sonra bu üçüne baktır. imkan varsa bilgisayara bağlatın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Egr açık kaldığı zaman çok ekonomik olur, Rölantide problem olmaz.
    Zaten Rölantide problem olsaydi manifold tikali ya da devirlenirken problem olsaydi manifold nedeniyle olabilirdi.

    Benim fikrim bakmakta fayda var.
    Hocam bi ustaya sordum bu gün, araba gaz pedalı konum sensörü sinyal arızası vermiş. Sildi arızayı bayramdan sonra tekrar gel bakalım aynı hatayı tekrar verecekmi birde temizlenebilir parçaları bi temizleyelim dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heatblast kullanıcısına yanıt
    Arızayı silince düzeldi mi ?
    Ben kalıcı bir problem gibi anladım anlattıklarınızdan
    Gaz pedalı müşürü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok hocam sanayiden çıkınca bi gazladım yine yaptı
    Kapat aç yapıp 0-100 dememesi yaptım 3 kere sıkıntı yapmadı, sakin sakin giderken yine yaptı. Ne zaman turboyu kapatacak belli olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heatblast kullanıcısına yanıt
    Ariza kodu nedir not aldin mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.