Şimdi Ara

1.6 TDI 90 PS POLO ICIN YAZILIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
16.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar,

    Aracim icin yazilimla performans arttirmayi dusunuyorum. Baslikta yazan motor icin gecerli mi acaba? Gercekten gozle gorulur, hissedilir bir gelisme olur mu? Forumda bununla ilgili bir konu gordum 5-6 sayfalik. Kimi demis chip yalan, kimi motora zarar verir, iyi bir sey olsa firmanin kendisi yapar diye. Siz ne dusunuyorsunuz? SOFT bir yazilim attirmali miyim? Bir de arac yazilimdan sonra garantiden cikar mi? Serviste tanidik mi olmasi lazim illa?


    YAZILIM LINKI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onurchik -- 30 Kasım 2014; 8:54:43 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Volkswagen Polo 1.6 TDI 90 PS için Yazılım Kılavuzu

    Volkswagen Polo 1.6 TDI 90 PS modelinize yazılım yükseltmesiyle performansını ve sürüş keyfini artırabilirsiniz. Yazılım yükseltmesi, aracınızın motor kontrol ünitesindeki (ECU) ayarları değiştirerek güç ve tork çıkışını artırır.

    Polo 1.6 TDI Yazılımının Faydaları:

    • Güç ve tork artışı
    • Geliştirilmiş gaz tepkisi
    • Daha yumuşak ve daha hızlı vites değişiklikleri
    • Yakıt verimliliğinde artış (bazı durumlarda)

    Polo Yazılım Seçenekleri:

    Polo 1.6 TDI için çeşitli yazılım yükseltme seçenekleri mevcuttur. En yaygın seçenek "Stage 1" yazılımıdır. Bu yazılım, aracın gücünü ve torkunu orijinal değerlere göre %15-25 artırır. Daha agresif seçenekler de mevcuttur, ancak bunlar daha yüksek yakıt tüketimi ve diğer potansiyel risklere yol açabilir.

    Polo Yazılım Yorumları:

    Polo 1.6 TDI yazılımı yükseltmelerine ilişkin yorumlar genellikle olumludur. Kullanıcılar genellikle güç ve tork artışını, gelişmiş gaz tepkisini ve daha iyi sürüş deneyimini bildirmektedirler.

    Polo Yazılım Fiyatları:

    Polo 1.6 TDI yazılım yükseltmelerinin fiyatları, seçilen yazılımın türüne ve yükleyiciye bağlı olarak değişir. Stage 1 yazılımı tipik olarak 250-500 TL arasında bir maliyete sahipken, daha agresif seçenekler daha pahalı olabilir.

    Yazılım Yükletme Süreci:

    Polo 1.6 TDI yazılımı yükseltme işlemi genellikle 30 dakika ile 2 saat arasında sürer. İşlem, ECU'ya bağlanmayı, yazılımı yüklemeyi ve aracın performansını test etmeyi içerir.

    Yazılım yükseltmesi, aracınızın performansını ve sürüş keyfini önemli ölçüde artırabilen değerli bir yatırımdır. Polo 1.6 TDI'nız için en uygun yazılım seçeneğini belirlemek için güvenilir bir yükleyici ile görüşmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • mehmet gazihan'ın rgs polo 1.6 tdi'ı vardı geçen gün sattı, o gayet tatmin edici bir sonuç almıştı.direkt kendisiyle görüşün.


    edit:

    http://www.youtube.com/watch?v=9RO3wtmtepI

    240 hp güç almış yuh, ben 150-160 falan sanıyordum.bunda turbo büyütme vs. de var tabii ama sadece yazılımla 110 hp rahat alınır bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r0x -- 30 Kasım 2014; 8:54:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    mehmet gazihan'ın rgs polo 1.6 tdi'ı vardı geçen gün sattı, o gayet tatmin edici bir sonuç almıştı.direkt kendisiyle görüşün.


    edit:

    http://www.youtube.com/watch?v=9RO3wtmtepI

    240 hp güç almış yuh, ben 150-160 falan sanıyordum.bunda turbo büyütme vs. de var tabii ama sadece yazılımla 110 hp rahat alınır bence.

    Hocam bu motor sesi nedir ya sadece yazilimla degildir herhalde, egzoz sistemi vs de degismis gibi. bir de bunu yapinca fren v.s. de degistirmek gerekecek. bu kadar genis capli dusunmuyorum




  • Performans alırsınız ancak, cevaplayamadıkları bazı sorular var:
    Yakıt tüketiminiz? (%30 düştüğünü iddia ederker)
    Motor ömrünüz ?
    Şanzumanınız artan torku kompanse edebilecek mi?
    Aracın mekanik bir probleminde sorumlu kim olacak?
  • Bildigim kadariyla aciklayayim

    1 - yazilimdan sonra keske daha once yaptirsaymisin diyeceksiniz.ozellikle sizin poloda farkini cook fazla hissettirecek.

    2 - yazilim da risj her zaman vardir.Illa ki motor omrunden yer ama birazda sizin kullanimiza bagli.Surekli dip gaz yaparsaniz 20 k bitmeden motorla sanzumani kucaginiza alirsiniz.Onun disinda oyle aman aman bi motor omru yemez.

    3 -yazilimdan sonra garantiden cikar.Ama durduk yerde bunu anlanaz servis.bi ariza ciktigin da eger suphelenirse aracin beynine baglanip yazilim bilgileriyle orjinal yazilim bilgilerine tek tek bakar.Ama bunla ugrasmazlar bile.Normal bakim vs icin gittiginizde zaten anlayamazlar oyle.cok kafanizi takiyorsaniz ariza vs halinde servise gitmeden gelip orj yaziliminizi yuklerler ucretsiz.

    4- tavsiye olarak Maslak Powershop tavsiye ederim.Adamlar porsche carrera vs vs arabalara yapiyorlar ve yakin gecmiste 500 bin tl mi ne yeni dyno aldilar.Verdikleri guc degerler gercek cikiyor.

    Bmw 335 i cikarttilar dynoya.306 hp fabrika verisi olan araci 305,7 hp gosterdi dynoda.Konusmaya gerek bile yok.

    Ben orada yaptirdin ve cok memnunum.

    Aracim 2012 A3 stronic. Verdigi degerler 105 hp 250 nm den 140-145 hp 280 nm.Torku 300 + cikartabilirdi ama soft yazilim oldugu icin torku kisitliyorlar.

    Maslak powershop a gidin Yaman abiye gozunuz kapali teslim edin araci.Fiyat 750 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Performans alırsınız ancak, cevaplayamadıkları bazı sorular var:
    Yakıt tüketiminiz? (%30 düştüğünü iddia ederker)
    Motor ömrünüz ?
    Şanzumanınız artan torku kompanse edebilecek mi?
    Aracın mekanik bir probleminde sorumlu kim olacak?


    dogru soyluyorsunuz, borcu bitmemis bir arac icin alinmayacak bir risk gibi
  • Hic bulasmayin. Gereksiz isler bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Nedir sonuç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Made IN Darende

    Nedir sonuç



    Sonuç daha yazılım yaptırmadan aracı pert ettik. Saolsun kaskonun verdiği parayla da anca 1.2 tsi alabildik. Yazılım yaptırmanın bir anlamı kalmadı maalesef.
  • Onurchik kullanıcısına yanıt
    Çık geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Made IN Darende

    Çık geçmiş olsun

    Teşekkür ederim.
  • Onurchik kullanıcısına yanıt
    yazılım yaptırsanız da motor pert olacaktı. kasko gibi ödemesi de yoktu.
  • Konu bitmiş ama ben tecrübemi yazayım . İleride araştıran olursa faydası olsun.



    Daha önce sahip olduğum 320d 184 hp ve Audi Tt quattro araçlarıma yazılım yaptırmıştım. 320d yaklaşık 230 hp , Tt ise 270 civarı güç çıkarmıştı. Kısaca yazılıma aşinayım.



    Fakat Polo 1.6 tdi beni şaşırttı diyebilirim. Şirketime aldığım araç yazılım sonrası 135 hp civarı oldu. GPS aldığım 80-160 verisi stok halde 31,4 saniyeden 16,1 saniyeye inmiş ki 16 saniye Çıkan denememde aracın içinde 60 kg ekstra yük vardı. Yarı yarıya hhızlanmış



    Tüketim ise , geçen hafta yazılım öncesi 1100 km yapmıştım. Bu hafta yazılım sonrası 400 km yaptım. Aradaki fark şu , aynı anlık tüketim ile yaklaşık 8-10 km daha hızlı gidiyorsunuz. 120km hıszda 5 litre tüketiyor ise artık 130 km hızda ayni tüketiyor.



    Yazılımlı önceki araçlarımı birini 30k diğerini 22k kullandım. 1.6 tdi Sahibi arkadaşlara tek tavsiyem, hiç beklemesinler, bu aracı yazılmsız kullanmak çok yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turbo,motor ve şanzıman ömrü kesinlikle kısalır hele araç otomatik vitesse garanti verseler yine yaptırmam dizel partikül filtren tıkanacak söktürüp temizletmende birşey ifade etmiyor tekrar tıkanacak iptal ettirsen bi kara duman atma olayı illa olacak ve muayeneden geçebilirmisin tamamen şans artık dahada sıkılaştırdılar diye biliyorum bu egzos salınım muhabbetini özetlemek gerekirse kesinlikle aracın ömründen çalıyor bu işlem kimse kendisini kandırmasın firmalar verimli şekilde 15-20 beygir alabilmek için milyar dolarlar harcıyor yoksa herkes yapar bas içeriye havayı yakıtı arttır alsana güç ama hiçbir firmada istemez 100 binde biten motor 200 binde dağılan şanzıman 50 binde dağılan turbo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Turbo,motor ve şanzıman ömrü kesinlikle kısalır hele araç otomatik vitesse garanti verseler yine yaptırmam dizel partikül filtren tıkanacak söktürüp temizletmende birşey ifade etmiyor tekrar tıkanacak iptal ettirsen bi kara duman atma olayı illa olacak ve muayeneden geçebilirmisin tamamen şans artık dahada sıkılaştırdılar diye biliyorum bu egzos salınım muhabbetini özetlemek gerekirse kesinlikle aracın ömründen çalıyor bu işlem kimse kendisini kandırmasın firmalar verimli şekilde 15-20 beygir alabilmek için milyar dolarlar harcıyor yoksa herkes yapar bas içeriye havayı yakıtı arttır alsana güç ama hiçbir firmada istemez 100 binde biten motor 200 binde dağılan şanzıman 50 binde dağılan turbo
    Dedikleriniz doğru. Fakat duman , yazılımın içeriğine göre oluyor veya olmuyor. Benim aracımda duman hiç yok mesela. Bazı yazılımcılar daha fazla güç için Egr valfini iptal ediyor , bu durumda dizel partikül filtresi çabuk dolabilir.



    Motor ve turbo ömrüne gelince , bu araç özelinde turbo ne olur bilemem ama motor blok zaten 2.0 tdi blok. Sadece çıkma 2.0 tdi turbo takıp 200-240 hp güç alan kişiler var. 100 bin km dir yazılımlı gezen çok kişi var.



    Bana sorarsanız , ben bu aracı 70-80 bin km bu performansta kullandıktan sonra 3-4 bin turbo maliyetini her türlü göze de alırım. Araba neredeyse yarı yarıya daha hızlı.



    Dsg için bir şey diyemem , ben manuel tercih etmiştim yazılım yaptıracağımı düşündüğüm için.



    Şu an muhtemelen c180-c200d, 316, 116,118 , 122 tsi lar , kısaca sokaktaki bir çok araçtan hızlı ve inanılmaz ekonomik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 tdı için 2011 de (5 bin km) bende yapmıştım yazılım.Fark hissedilir derecede olmuştu.Bu sene yaklasık 120 bin km civarında enjektorler değişti ve 6 bin tl civarı birsey tuttu.Yazılımdan mıdır ucuz yakıttan mıdır bilinmez.Belkide kadarinde vardı

    Not:Ucuz yakıt kullanılıyordu arabada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Dedikleriniz doğru. Fakat duman , yazılımın içeriğine göre oluyor veya olmuyor. Benim aracımda duman hiç yok mesela. Bazı yazılımcılar daha fazla güç için Egr valfini iptal ediyor , bu durumda dizel partikül filtresi çabuk dolabilir.



    Motor ve turbo ömrüne gelince , bu araç özelinde turbo ne olur bilemem ama motor blok zaten 2.0 tdi blok. Sadece çıkma 2.0 tdi turbo takıp 200-240 hp güç alan kişiler var. 100 bin km dir yazılımlı gezen çok kişi var.



    Bana sorarsanız , ben bu aracı 70-80 bin km bu performansta kullandıktan sonra 3-4 bin turbo maliyetini her türlü göze de alırım. Araba neredeyse yarı yarıya daha hızlı.



    Dsg için bir şey diyemem , ben manuel tercih etmiştim yazılım yaptıracağımı düşündüğüm için.



    Şu an muhtemelen c180-c200d, 316, 116,118 , 122 tsi lar , kısaca sokaktaki bir çok araçtan hızlı ve inanılmaz ekonomik.

    Alıntıları Göster
    Hocam motor dediğin ne yazıkki blokla bitmiyor 100 tane parça var içinde 3-4 bin lira turbo maliyeti diyorsunuz ama bugün tam anlamıyla dört dörtlük bir motor yaptırsanız sanayide bile 20 bin liraya yakın paranız gider dsg falan hiç girmiyorum zaten herhangi bir otomatik şanzımanın chiplenmesi tamamen saatli bomba hadi motorun altından ustalar öyle böyle kalkarda sanzıman herkesin harcı değil hele birde otomatik şanzıman tamamen kumar.Duman olayına gelirsek böyle birşey mantıken mümkün değil yanmayı arttırıyorsun sonuçta ya dpf,katalizör veya otomobil markanız egzos emisyonunu azaltmak için her ne kullandıysa onlar tutuyor dumanı zamanla tıkanacaklar yada dumanı siz farkedemiyorsunuz


    Ayrıca chiple şu kadar kilometre sonra motor gider o olur bu olur demiyorum ancak motorunuz ömrü 500 bin gidecekse 300 bin gider sürekli dip gaz gezip milletle drag yarışı yaparsan bu ömür 150 bine düşer OTOMOBİL MARKALARININ AMACI NASIL YÜKSEK BEYGİR ALIRIM DEĞİLDİR NASIL SORUNSUZ UZUN ÖMÜRLÜ BİR ARAÇ YAPARIMDIR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 3 Ocak 2019; 12:27:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Hocam motor dediğin ne yazıkki blokla bitmiyor 100 tane parça var içinde 3-4 bin lira turbo maliyeti diyorsunuz ama bugün tam anlamıyla dört dörtlük bir motor yaptırsanız sanayide bile 20 bin liraya yakın paranız gider dsg falan hiç girmiyorum zaten herhangi bir otomatik şanzımanın chiplenmesi tamamen saatli bomba hadi motorun altından ustalar öyle böyle kalkarda sanzıman herkesin harcı değil hele birde otomatik şanzıman tamamen kumar.Duman olayına gelirsek böyle birşey mantıken mümkün değil yanmayı arttırıyorsun sonuçta ya dpf,katalizör veya otomobil markanız egzos emisyonunu azaltmak için her ne kullandıysa onlar tutuyor dumanı zamanla tıkanacaklar yada dumanı siz farkedemiyorsunuz


    Ayrıca chiple şu kadar kilometre sonra motor gider o olur bu olur demiyorum ancak motorunuz ömrü 500 bin gidecekse 300 bin gider sürekli dip gaz gezip milletle drag yarışı yaparsan bu ömür 150 bine düşer OTOMOBİL MARKALARININ AMACI NASIL YÜKSEK BEYGİR ALIRIM DEĞİLDİR NASIL SORUNSUZ UZUN ÖMÜRLÜ BİR ARAÇ YAPARIMDIR

    Alıntıları Göster
    Hocam sizi anlıyorum. Fakat şöyle düşünün, bu forumda dahi daha garanti bitmeden milyon sorun yaşayan kişi var. Marka gözetmeksizin yazıyorum. Burada konuştuğumuz olay neredeyse 50-60 bin tl ilk ikinci el bir aracın 200-250k + kıymetteki 320d ye yakın performans vermesi ve omdan dahi az yakıt tüketmesinden bahsediyoruz. Araç yarın sabahta bozulabilir , 5 sene 100 bin km de sorunsuz gidebilir. Ama şu bir gerçek , her araçta bu tip sürpriz yumurta olmuyor. Benzer örneği f10 520i lerde var. Onlar da 2 litre bloktan küçültme motorlar ve yazılım ile 170 hp araba 240 hp oluyor. 1.6 tdi cay kodlu motorlar da bu şekilde işte. Aşırı güç çıkarmasının ve çoğu kişinin sorunsuz sürüyor olmasının sebebi bu.

    Ek not:
    stok halde 80-160 hızlanma 31,4 saniye
    Yazılımlı dün deneme 14 saniye 2 kişi. Muazzam fark var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridleyscott -- 5 Ocak 2019; 11:27:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.