Şimdi Ara

clio 3 1.5 85 bg dizel bvr kullanıcı yorumları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
41.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu araç hakkında kullanıcı yorumlarını alabilir miyim acaba vites geçişleri sarsıntılımı oluyo .yeterli gücü veriyo mu motor ??



  • bunu en iyi siz sürerek anlarsınız gidin bir test sürüşü yapın derim çünkü aracı alan kişi uzun süre eski bir araca binmiştir clio mersedes gibi gelir yada başka bir kişi yine uzun süre üst segment bir araca binmiştir az yakması için bu aracı alıp hiç beğenmemiş olabilir o nedenle sizin kararınız daha önemli diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atl@s -- 1 Mayıs 2009; 10:23:13 >
  • ellerinde bu araçtan yoktu ondan test etme şansım yok şu an için. honda jazz ı test sürüşü yaptım bide arkadaşın audi A4 2.0 tdi ı kullandım otomatik olarak ikiside güzeldi bunun dışında otomatik deneyimim olmadı
  • Hocm ben 1.2 motorun otomatik vitesini (quickshift) kullandım. 1.5 Diesel deki vites ile aynı vitesti ancak benim kullandığım makyajlanmadan önceki clio 3 dü, makyajdan sonrakilerde belki yazılım olarak bir gelişim olabilir.

    Vites geçişleri kötü değil, sarsıntı rahatsız etmiyecek seviyede hatta 1-2 vitesleri arasındaki geçişde yaşanan yığılma dışında neredeyse vites geçişleri hiç hissedilmiyor. Benim kullandığım 1.2 motor olduğundan performans düşüktü ama 1.5 diesel o konuda fena değildir.

    Aracın en büyük handikapı yokuşda kalkış desteği olmadığından yokuşlarda el freniyle kalkman gerekiyor aksi takdirde araba kendini toparlayıp kalkana kadar aşağı dogru bayagı kaydırıyor ( ki bizde makyajlı kasa 1.5 diesel quickshift almaktan sırf bu yüzden vazgeçtik)

    Bu araçtaki vitesi Audi'deki otomatikle hiç kıyaslama tamamen farklı bir sistemdir. Honda jazz ın hangisini kullandın bilmiyorum ama ben yeni jazz'ıda eskisinide kullandım. Eski jazz daki cvt şanz. da bundan çok farklıdır ancak yeni jazz daki i-shift vites buna çok benzer hatta sistem olarak aynı ama biraz daha başarılı bence. Yeni jazz ın bir artısıda yokuşda kalkış desteği olması nedeniyle yokuşda kaydırmamasıdır.

    Son olarak şunu söyliyim, eger quickshift, easytronic, mmt vb. tipi otomatik vites bir araç almayı düşünüyorsan kesinlikle yokuş kalkış desteği olan bir araç alman.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir, eger başka sormak istedğin soru olursa yine yardımcı olmaya çalışırım...




  • aslında clio yu hiç düşünmüyorduk fakat gezdiğim çoğu firmanın elinde araç yok bi renault bayisinin elinde bu araçtan varmış navigasyonlu felam en dolu olanı dedi 33 lira fiyat çekti şimdi netten baktım astra 1.3 dizel enjoy alsak easytronik o da 34 lira ne anladık bu işten aralarında dağlar kadar fark var ama sadece 1 lira oynuyo şimdi bi opel bayine gitsem hiçbirinin elinde astra da yoktur. güya 2 3 aydır araba alıcaktık yalan oldu gibi cebimizde para oraya git buraya git rezil oluyoz valla. teşekkürler yorumun için bakmaya devam edicem artık yapcak bişey yok
  • ben kullanıcısıyım, makyajsız kasa 2009 modeli var bizde.
    1.2 quickshift kullanan arkadaşın belirttiği gibi, 1. ve 2. viteslerde ara sıra yaşanan sarsıntı yada yığılmalar hariç isteklerinize çok iyi cevap veriyor. hatta gaz pedalını kararlı bi şekilde kullanırsanız( ki şehir içinde ilerlerken pek kararlı kullanamıyorsunuz) 1. ve 2. viteste problem yaşamazsınız.
    yokuşta kalkış can sıkabilir, çünkü el freni yada hafifçe ayak freni kullanmak gerekiyor. aksi taktirde araç geri kaçıyor.
    ekonomi için birebir diyebilirim, sakin kullanımda araç çok iyi, mesela rampaya falan geldiğinizde tam zamanında vites düşürüyor, 2000 deviri fazla geçmeden vites yükseltiyor, yani vites geçişlerini çok iyi planlıyor.
    performanslı kullanımda vites geçişleri daha hızlı oluyor.
    motor her isteğinize çok iyi cevap veriyor. araç yüklü de olsa çok iyi bir hızlanma eğrisi var açıkçası.. ekonomi ve performans için güzel bi araç olmuş bence..

    yol tutuşu iyi, virajlara gazla girerseniz ve sert direksiyon hareketi yaparsanız önden kayıyor, ama gaza basmadan hızlı bir şekilde viraja girsenizde önden yada arkadan kaymadan dönüyor virajı.

    frenlerini beğeniyorum açıkçası. araç yüklü de olsa iyi performans gösteriyor.

    donanım olarak pek memnun değilim. gerçi keşke olsa dediğim 2 şey var ama rakiplerine oranla biraz daha boş geliyor

    cruise control olması çok iyi, bide otomatik olduğu için direksiyondan aracı hızlandırabiliyorsunuz, gerektiğinde vitesi arttırıyor.ekonomik kullanım için çok iyi..

    direksiyon sistemi elektronik. düşük hızlarda parmağınızla hiç yorulmadan direksiyonu çevirebiliyorsunuz, tüğ gibi hafif, araç hızlanmaya başladıkça direksiyon sertleşmeye başlıyor.şehir içi için birebir. yanlız sert virajlarda biraz hissiz davranıyor..




  • yazdıklarınız için teşekkür ederim çok açıklayıcı olmuş
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • renault un 1.5 dci motoru kullana arkadaşlar kızacak ama oldukça kalitesizdir. turbo bozulduğu anda motorun 1 ve 4. silindirlerini aşındırarak bitirir. ayda en az 1 tane dci motor yapıyorduk. kullananların araçları güzeldir toz kondurmazlar ama işin içinde olmadıklarından ben yalan söylüyor olurum ama gerçek budur. alacak olanların bilgisine...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: impress

    renault un 1.5 dci motoru kullana arkadaşlar kızacak ama oldukça kalitesizdir. turbo bozulduğu anda motorun 1 ve 4. silindirlerini aşındırarak bitirir. ayda en az 1 tane dci motor yapıyorduk. kullananların araçları güzeldir toz kondurmazlar ama işin içinde olmadıklarından ben yalan söylüyor olurum ama gerçek budur. alacak olanların bilgisine...


    aynen dediğin bi durumda olan bir clio gördüm sanayide kmside fazla değildi
  • arkadaşımın 2003 1.5 dcı var ve bugüne kadar motoruna anahtar değmedi.hepsi öyle olacak diye bişey yok.kullanım şekli ve zamanında yapılmayan bakım da önemli.
  • Şirketimizde 4 tane Symbol 1.5 dCi var. Kilometresi en olan 230.000 de. Tık yok.

    Devamlı aynı servise gidiyor, hep aynı yerden yakıt alıyor. Bunların da önemi büyük tabi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hvarol

    Şirketimizde 4 tane Symbol 1.5 dCi var. Kilometresi en olan 230.000 de. Tık yok.

    Devamlı aynı servise gidiyor, hep aynı yerden yakıt alıyor. Bunların da önemi büyük tabi.


    Bu sorunların olması normal çünkü türkiyede en fazla satan dizel motor tipi yüzbinlerce satıyor muhakkak kullanıma dikkat etmeyen motoru sürekli redline larda kullanan bakımlarını geçiktiren veya yaptırmayan veya kırsal mazot alıp eurodizelle karıştıran veya kırsal motorin kullanan veya ufak bayilerden kaçak mozot alan veya yan sanayi yedek parça kullanan veya yağını katkı kattık(bor vs) diye (turboda aynı yağı kullanıyor) 30 000 kmde değiştiren olduğu müddetçe yukarda bahsedilen arızaların olması gayet normal.
  • her araba için şurası şöyle kötü diyen biri mutlaka çıkar, burda da çıkmış hiç şaşırmadım,
    şu kadarını söyleyeyim pejo daki ustam hdi a toz kondurmazken gitti megane sedan dci aldı daha da bişey söylemem.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: impress

    renault un 1.5 dci motoru kullana arkadaşlar kızacak ama oldukça kalitesizdir. turbo bozulduğu anda motorun 1 ve 4. silindirlerini aşındırarak bitirir. ayda en az 1 tane dci motor yapıyorduk. kullananların araçları güzeldir toz kondurmazlar ama işin içinde olmadıklarından ben yalan söylüyor olurum ama gerçek budur. alacak olanların bilgisine...

    çok can sıkıcı durum..
    aracın kullanım şartları belirleyici..
    genede belli olmaz fabrika kaynaklı hatalar çıkıyor demek..
  • Bu şu tip istatistiğe benziyor..

    Türkiyede bayan sürücülerin kaza oranı düşük gibi...

    Ülkemizde kaç bayan sürücü kaç erkek sürücü var ...

    Yani kaç 1.5 DCI Renault kaç 1.3 CDI opel veya diğerleri var...Bu na göre değerlendirme yapılır
  • Arkadaslar renault un web sitesinde yeni clio 1.5 dizel modelini inceledim. Bu modelin dizel otm sanzıman olarak cıkartılan bvr sansıman da hilholder ( yokus kalkıs destegi ) olup olmadıgı belirtilmemis. Bu konuda bilgisi olan var mı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihattunc -- 1 Ağustos 2009; 23:00:05 >
  • bizde makyajdan önceki model var, hillholder yok, bildiğim kadarıyla makyajlısındada yok, bir eksikliğini de hissetmiyoruz, 1sn liğine frene basıp gaz vermek yada el freninin tuşuna basarak 1-2 sn bir miktar çekip bırakmak zor bir iş değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: impress

    renault un 1.5 dci motoru kullana arkadaşlar kızacak ama oldukça kalitesizdir. turbo bozulduğu anda motorun 1 ve 4. silindirlerini aşındırarak bitirir. ayda en az 1 tane dci motor yapıyorduk. kullananların araçları güzeldir toz kondurmazlar ama işin içinde olmadıklarından ben yalan söylüyor olurum ama gerçek budur. alacak olanların bilgisine...


    türkiyede milyon tane DCi olduğu için arada kullanmayı bilmeyen ve arabanın ırzına geçen birçok kullanıcısıda mevcut o yüzden yaptığın iş gayet normal :D ki ekmeği burdan kazanıyorsun :D
  • 141binde symbol var tabiri cahizse arabanın anasını aglatıyorum otobanda 1 saat boyunca 180 gittigim oluyor araba banamısın demedi.

    Çok bilen arkadaşlara tavsiyem arabaları kullananlara sorsunlar bakalım mazotmu yoksa euro dizelmi kullanıyorlar. Mazottan dolayı enjektörlerin bozulduğu doğrudur oda kullananın hatası. Rektifiye gören aracın alt viteslerde sürekli üst devirlerde zorlanmasından dolayı olur bunu motor ustası olan herkes bilir. Her araç devrinde kullanılmadığı sürece yatak sarar. Bunları motora yaparsanız hararet yapar motorda biter.
  • bi araçtan 30.000 tane satılır 1000 tanesinde arıza çıkar diğer araçtan 10.000 satılır 300 tane arıza çıkar ama usta 30.000 tane satılan aracı sürekli tamir ettiğinden daha fazla sorun çıkarıo sanar ama aslında aynıdr oranlar bilmem anlatabildimmi aynı herkesin megane II yi en sorunlu araç göstermesi gibi
    konuya gelirsek aracı bilmiorum ama o motor tam bi ekonomi uzmanıdır reno alıosan kesinlikle dci al
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.