Şimdi Ara

2015 TOYOTA COROLLA 1.4 D4D 90 BG TEST ETTİM..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
16.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İzmir e uçakla gidip avisten bu aracı kiraladım..aslında b segment bir araç kiralayacaktım ama hiç kalmadığı için bu arabayı verdiler.

    -Tasarım olarak bence güzel
    -kol dayaması,direksiyon simidi,vites topuzu deri vari bir maddedendi
    -aracı içi geniş,sürücü paneli rahat,sürücü koltuğunu en geriye yaslanması halinde bile arka diz mesafesi yeterli
    -ön konsolda usb,ipod,bluetooth,geri görüş kamerası gibi özellikleri rahat kullandıran bir ekran mevcut
    -kapılar kilitlenince yan aynalarda otomatik kapanıyor
    -dizel olmasına göre yalıtımı 10 üzerinden 7,5 tur bence ve yeterlidir sanırım.
    -kiralarken şanzıman biraz silkeler dediler, geçen kiraladığım yeni corsa ya göre cvt şanzıman gayet kaliteli
    -gazı köklediğimde ivmelenmesi gayet güzel,yani forumda konuşulduğu gibi araba gitmiyor değil,basınca gidiyor. 140-150 den sonra kesilebilir ama bu hızlarda istanbul,ankara da nereye gidebilirsin ki*
    -330 km yaptım, ortalaması 5.6.. idi. kaldı ki kasa ağır.
    -kullanımı kolay,güzel bir c sınıfı araç
    -bunu kullanınca yeni corsa nın 1.4 benzinli 90 lık otomatik hali çıldırtmıştı,ama corolla bu teredüttlerimin çoğunu sildi..

    eksileri,
    -bu araca cam tavan,sunroof gibi dış donanımlar eklenmelidird
    -yokuşta ve hafif eğimlerde geri kaçırıyor
    -fm radyo nun ses kalitesi biraz daha iyi olabilirdi,mp3 te sorun yok
    -göstergeler biraz daha hareketli olabilirdi.
    -frenler çok sert geldi bu güzel birşey aslında ama alışana kadar ışıklarda birkaç kez zımbalanıyorsunuz
    -es tuşu deviri yükseltiyor,araç biraz daha performans istiyor. ama bu şanzımana zarar verir mi onu bilmiyorum,cvt sağlam ama biraz hassas bir şanzıman gibi geldi.
    -bu aracın veya aurisin 1.6 132 lik versiyonunu denememek benim, corolla nın virajlarda çok sallanıyor,kendini çabuk bırakıyor imajını yapıştırması da forumun eksisidir..)







  • Forum olarak beğenilmiyor ama az yakan yenilenmiş motoru ve tam kullanıcı desteğiyle ile uzun süre rahatça kullanılabilir
  • D4d ise cvt yok. Multimode robotize şanzıman var.
  • Toyota hala 1.4 D4D motoru 120ps olan yeni versiyona güncellemedi.

    10 senedir 90ps.
  • şanzımanı cvt değil mmt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    şanzımanı cvt değil mmt

    bilgi için çok teşekkür ederim hocam,peki benzinli otomatikte de mi mmt var?
  • benzinlide cvt var.

    mmt eskiye nazaran çok daha iyi çalışıyor. 1 ve 2. viteste biraz fazla sarsıyor. sonrasında akıcı çalışıyor. ancak vites düşürmelerde çok düşünüyor.

    performans konusunda size katılıyorum. bu motor ve şanzımanla beklediğimden çok daha iyi performansı var aracın. 110 - 120'lere kadar çok istekli çıkıyor. zaten bunun üzerine her zaman çıkma ihtiyacı duyulmuyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 90ps bu araç için az bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    90ps bu araç için az bence
    auris 1.6 132 beygirlik motoru çekmeyiyor diyenler ya da toyotanın dizeli çekmiyor diyenler aşırı sallıyordur bir halt bilmiyordur
  • 125lik Civic sanki daha iyi hizlaniyor gibi kaldi aklimda ancak ne olursa olsun 1.6 Corolla'ya gitmiyor demek nasil bir akildir bilemem..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    125lik Civic sanki daha iyi hizlaniyor gibi kaldi aklimda ancak ne olursa olsun 1.6 Corolla'ya gitmiyor demek nasil bir akildir bilemem..

    1.6 honda civic arkadaşımda var..fabrika çıkışlı lpg var araçta..bana öyle geliyor ki 132 lik corrola bu kıyaslamada 1 adım öne çıkar gibi.. honda nın şanzımanı hiç birşey hissettirmiyor ama 5 ileri sonuçta..corolla 1.5 saniye daha hızlı gözüküyor ama test etmeden yorumlamak doğru olmaz. tabi herşey katalog verisi değil ama tüpsüz civic te corolla kadar ekonomik olamaz sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logan1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    125lik Civic sanki daha iyi hizlaniyor gibi kaldi aklimda ancak ne olursa olsun 1.6 Corolla'ya gitmiyor demek nasil bir akildir bilemem..

    1.6 honda civic arkadaşımda var..fabrika çıkışlı lpg var araçta..bana öyle geliyor ki 132 lik corrola bu kıyaslamada 1 adım öne çıkar gibi.. honda nın şanzımanı hiç birşey hissettirmiyor ama 5 ileri sonuçta..corolla 1.5 saniye daha hızlı gözüküyor ama test etmeden yorumlamak doğru olmaz. tabi herşey katalog verisi değil ama tüpsüz civic te corolla kadar ekonomik olamaz sanırım.

    Alıntıları Göster
    d4d'de multimode şanzıman var cvt yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    d4d'de multimode şanzıman var cvt yok

    Alıntıları Göster
    corollanın alınacak versiyonu 1.33 life.ekletir donanımı kullanırsın.dizellere istedikleri fiyatlar kelimenin tam anlamıyla soygunculuk.120hp olsa kabul edilebilir,90 beygirlik arabaya 20 bin tl fark istemenin hiç bir tutarlı tarafı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    corollanın alınacak versiyonu 1.33 life.ekletir donanımı kullanırsın.dizellere istedikleri fiyatlar kelimenin tam anlamıyla soygunculuk.120hp olsa kabul edilebilir,90 beygirlik arabaya 20 bin tl fark istemenin hiç bir tutarlı tarafı yok.

    Alıntıları Göster
    Corsa atmosferik motoru yüzünden üzmüştür bence.Yoksa tam otomatik şanzıman dururken yarı otomatik şanzımanı daha iyi bulmanızın başka açıklaması olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    125lik Civic sanki daha iyi hizlaniyor gibi kaldi aklimda ancak ne olursa olsun 1.6 Corolla'ya gitmiyor demek nasil bir akildir bilemem..

    1.6 honda civic arkadaşımda var..fabrika çıkışlı lpg var araçta..bana öyle geliyor ki 132 lik corrola bu kıyaslamada 1 adım öne çıkar gibi.. honda nın şanzımanı hiç birşey hissettirmiyor ama 5 ileri sonuçta..corolla 1.5 saniye daha hızlı gözüküyor ama test etmeden yorumlamak doğru olmaz. tabi herşey katalog verisi değil ama tüpsüz civic te corolla kadar ekonomik olamaz sanırım.

    Hocam otomatik Civic çok ağır kanlı evet 200 üstü hızları görebiliyor ama epey nazlanarak çıkıyor. O sürate kadar da bu bas bas bağırmayı çekmek hoş olmuyor.

    Mesajımda kastettiğim 1.6 düz vites Civic ve Corolla içindi. Kullanmamın üstünden epey zaman geçti bana düz vites Civic düşük hp'e rağmen daha atak gibi gelmişti. Tabiki bu değerlendirme tamamen subjektifdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Corsa atmosferik motoru yüzünden üzmüştür bence.Yoksa tam otomatik şanzıman dururken yarı otomatik şanzımanı daha iyi bulmanızın başka açıklaması olamaz.

    Corsa da yarı otomatik diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Corsa atmosferik motoru yüzünden üzmüştür bence.Yoksa tam otomatik şanzıman dururken yarı otomatik şanzımanı daha iyi bulmanızın başka açıklaması olamaz.

    Corsa da yarı otomatik diye biliyorum.

    Dizel yarı otomatik 1.4 90 hp olan tam otomatik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logan1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Corsa atmosferik motoru yüzünden üzmüştür bence.Yoksa tam otomatik şanzıman dururken yarı otomatik şanzımanı daha iyi bulmanızın başka açıklaması olamaz.

    Corsa da yarı otomatik diye biliyorum.

    Alıntıları Göster
    1.4 D4D Bence güzel bir devirlenme karakterine ve sessizliğe sahip.Performansı gayet yeterli ve 1.33 99 Ps atmosferikten kesinlikle daha iyi çekiyor.Bir yakınımda önceki kasa elegant vardı.Gayet ipeksi güzel gidiyordu tatlı,tatlıda koltuğa yaslıyordu ama kesinlikle diğer dizeller gibi yapıştırma değil.Ama sürücüyede yolcuyada keyif veriyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 23 Mart 2016; 21:38:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    1.4 D4D Bence güzel bir devirlenme karakterine ve sessizliğe sahip.Performansı gayet yeterli ve 1.33 99 Ps atmosferikten kesinlikle daha iyi çekiyor.Bir yakınımda önceki kasa elegant vardı.Gayet ipeksi güzel gidiyordu tatlı,tatlıda koltuğa yaslıyordu ama kesinlikle diğer dizeller gibi yapıştırma değil.Ama sürücüyede yolcuyada keyif veriyordu.

    rahat bir araba,kullanımı zevkli..beni asıl üzen şey ise forumdaki kötülemelerden aklımda kötü bir araç olarak kalması ve corolla dediklerinde, '' eyvah hiç gitmiyormuş,çok sarsıntılıymış'' gibi önyargılı yaklaştım arabaya..forum ister istemez önyargı oluşturuyor..
  • Alinacak son araba bile değil en kotu c sinifi sedan arabadir
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.