Şimdi Ara

1.7m civarına suv önerisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
1.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • goygoy06 kullanıcısına yanıt
    Skywellci onlar :D

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kona ya bakabilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • perfectstrangers P kullanıcısına yanıt

    Merhaba. 2 defa şehir dışı sürüşüm olur yılda.

    Sormak istediğim şey şu aslinda.

    Hibrit motoru kendini nasıl şarj ediyor?

    Frene basınca mi şarj oluyor?

    Sorma nedenim de mesela 80-90 km hızda 20dakikalik bir tirmanma esnasında frene basilmadigi icin sadece benzin motorun torkunu mu kullaniyor? Yokuslarda iki moturun torkunu birlikte mi kullanıyor?

    Kısacası Torku iki motordan mi alıyor? Yokuslarda üzer mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maligezgin kullanıcısına yanıt

    Normal koşularda 20 dakika bir tırmanma yapmanız çok nadir birşey.

    benim yaptığım tırmanma sanırım max 10-15 dakika sürmüştür bolu dağına.

    şimdi normal otoban durumunda ben hızımı artırıp 130-140 a çıkartıyorum tırmanışı 90 ile bitiriyorum çünkü batarya 8-10 km dayanabilir o hızlarda.

    otoban hariç bir tırmanmada ise örneğin 60-70 km gazı sürekli köklemediğiniz sürece batarya bitmeyecektir.

    sarj olması örneğin düz yoldasınız 90-110 km arası ilerde kırmızı var gazdan ayağınızı çekerseniz yada hafifçe frene dokunursanız rejenerasyon yapıp batarya dolacaktır.


    yokuş yukarı rejenerasyon olmayacağı için hızınıza bağlı olarak batarya dolumu motordan sağlanacaktır.

    düz yolda 90-120 km arası bataryayı rahat bir şekilde dolduruyor. Ancak yüksek hızlara çıkarsanız 140-150 bataryayı doldurması çok zaman alıyor ve dolum hızı çok az oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maligezgin kullanıcısına yanıt

    Belirtiğim gibi hızınıza ve yol durumuna bağlı olarak motordan şarj hızı değişiyor. Düz yolda 90-100 km de bu hızlıyken yokuşta yavaşlıyor . Dolayısıyla batarya:- 8 bölüm varken 5 ile girerseniz rampa boyunca destek sağlar . Kök gaz gelip 3/8 ile girerseniz atmosferikle başbaşa kalırsınız. Biraz hybrid bilinci kullandıkça artıyor . Ama yakıt tüketimi şaka gibi aracın . Gazı sürekli kökleyip gitmezseniz Dizelden bile az yaktığını söyleyebilirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forester

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maligezgin kullanıcısına yanıt

    Son kez yazayım kısa süreli yokuşlarda şaşar kalırsınız turbo gibi davranır . Uzun 10-20 km yokuşlarda ise ne kadar bilinçli olduğunuza bağlı bilinçsiz bir şekilde boş batarya ile girerseniz üzer, dolu batarya ile girerseniz sonuna doğru batarya biter.

    batarya olduğu sürece 2 Torku birlikte alırsınız tahminim toplam tork 220-270 arası birşey olur . Sonuç olarak nasıl kullandığınıza bağlı aracın tepkileri değişiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chery alın. full donanımlı arac. arabada 2 şeye bakılır motor şanzuman. bunlar saglam.

  • perfectstrangers P kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler cevaplar için 👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.