Şimdi Ara

1 aylık LG 42'' LCD Tv ekranda dikine noktasal çizgi oluştu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
61.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 35 gün önce Golddan aldığım LG 42'' Lcd tvde ekranda noktasal bi şeritten oluşan dikine bi çizgi oluştuğunu farkettim. çizgiyi oluşturan pixeller ekranın orta soluna yakın ve tam bir doğru şeklinde aşağı kadar iniyordu. bu sorun sık yaşanıyormuş. başına gelen vardır. Tv 2 yıl garantili. LG servisini aradım. arıza kaydı bıraktım. sonraki gün beni arayıp eve gelen iki arkadaş başka bi LG servisinin baktığını söyledi. kendileri Teknosa ürünlerine hizmet veriyormuş. GOLD Computera gittim onlarda servisin kim olduğunu bilmiyorlar. her neyse sonuç olarak tvnin arkasında bi servis numarası vardı. onları aradım. nihayet gelip Tvyi aldılar. eski 15 yıllık sıfır arızasız tüplü Tvmi arkadaşa verdiğim için şimdi Tvsiz kaldım. dün aradım İstanbula kargolanmış ama henüz teslim almamışlar. bu durumla karşılaşan veya herhangi bi malumatı olan arkadaşlar bundan sonra ne olacağı konusunda bilgi verirse sevinirim. Tv değiştirirler mi? kaç gün Tvsiz kalırım? başka bişey yapmam gerekirmi? açıkçası soğudum tvden. kabul etme imkanları olsa Led tv ile takas etsem -farkını ödeyerek- iyi olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baadelpiero -- 8 Ocak 2011; 8:16:09 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: baadelpiero
    35 gün önce Golddan aldığım LG 42'' Lcd tvde ekranda noktasal bi şeritten oluşan dikine bi çizgi oluştuğunu farkettim. çizgiyi oluşturan pixeller ekranın orta soluna yakın ve tam bir doğru şeklinde aşağı kadar iniyordu. bu sorun sık yaşanıyormuş. başına gelen vardır. Tv 2 yıl garantili. LG servisini aradım. arıza kaydı bıraktım. sonraki gün beni arayıp eve gelen iki arkadaş başka bi LG servisinin baktığını söyledi. kendileri Teknosa ürünlerine hizmet veriyormuş. GOLD Computera gittim onlarda servisin kim olduğunu bilmiyorlar. her neyse sonuç olarak tvnin arkasında bi servis numarası vardı. onları aradım. nihayet gelip Tvyi aldılar. eski 15 yıllık sıfır arızasız tüplü Tvmi arkadaşa verdiğim için şimdi Tvsiz kaldım. dün aradım İstanbula kargolanmış ama henüz teslim almamışlar. bu durumla karşılaşan veya herhangi bi malumatı olan arkadaşlar bundan sonra ne olacağı konusunda bilgi verirse sevinirim. Tv değiştirirler mi? kaç gün Tvsiz kalırım? başka bişey yapmam gerekirmi? açıkçası soğudum tvden. kabul etme imkanları olsa Led tv ile takas etsem -farkını ödeyerek- iyi olurdu.

    öncelikle çok gecmis olsun.....
    ayni sorunu ben yasadim samsung 46c750 ile istanbulbilisimden almistim 2-3 ay önce....
    tv nin "logical card'i bozulmus" dediler görüntü kartini degistirdiler tv düzeldiydi... ama benim ki daha bir ayı doldurmadan hata verdiginden tv yi değisim yapmalari gerekirken tamir yapip yolladilar diye (hatta forumda epey takip edilen konu haline dönüştüydü saolsun forumdaki arkadaşlar ilgilendiydi) degisim degil para iadesi aldiydim sinirlenip....


    seninkinde de yapacaklari ayni ,tamiri mumkun birsey merak etme....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris347

    quote:

    Orijinalden alıntı: baadelpiero
    35 gün önce Golddan aldığım LG 42'' Lcd tvde ekranda noktasal bi şeritten oluşan dikine bi çizgi oluştuğunu farkettim. çizgiyi oluşturan pixeller ekranın orta soluna yakın ve tam bir doğru şeklinde aşağı kadar iniyordu. bu sorun sık yaşanıyormuş. başına gelen vardır. Tv 2 yıl garantili. LG servisini aradım. arıza kaydı bıraktım. sonraki gün beni arayıp eve gelen iki arkadaş başka bi LG servisinin baktığını söyledi. kendileri Teknosa ürünlerine hizmet veriyormuş. GOLD Computera gittim onlarda servisin kim olduğunu bilmiyorlar. her neyse sonuç olarak tvnin arkasında bi servis numarası vardı. onları aradım. nihayet gelip Tvyi aldılar. eski 15 yıllık sıfır arızasız tüplü Tvmi arkadaşa verdiğim için şimdi Tvsiz kaldım. dün aradım İstanbula kargolanmış ama henüz teslim almamışlar. bu durumla karşılaşan veya herhangi bi malumatı olan arkadaşlar bundan sonra ne olacağı konusunda bilgi verirse sevinirim. Tv değiştirirler mi? kaç gün Tvsiz kalırım? başka bişey yapmam gerekirmi? açıkçası soğudum tvden. kabul etme imkanları olsa Led tv ile takas etsem -farkını ödeyerek- iyi olurdu.

    öncelikle çok gecmis olsun.....
    ayni sorunu ben yasadim samsung 46c750 ile istanbulbilisimden almistim 2-3 ay önce....
    tv nin "logical card'i bozulmus" dediler görüntü kartini degistirdiler tv düzeldiydi... ama benim ki daha bir ayı doldurmadan hata verdiginden tv yi değisim yapmalari gerekirken tamir yapip yolladilar diye (hatta forumda epey takip edilen konu haline dönüştüydü saolsun forumdaki arkadaşlar ilgilendiydi) degisim degil para iadesi aldiydim sinirlenip....


    seninkinde de yapacaklari ayni ,tamiri mumkun birsey merak etme....
    tahminen ne kadar sürer. Tvyi iade etmeleri?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baadelpiero
    tahminen ne kadar sürer. Tvyi iade etmeleri?

    bir hafta 10 güne kargon gelir... tabi şirketten şirkete değişebilir tamir süresi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris347

    quote:

    Orijinalden alıntı: baadelpiero
    tahminen ne kadar sürer. Tvyi iade etmeleri?

    bir hafta 10 güne kargon gelir... tabi şirketten şirkete değişebilir tamir süresi...

    Alıntıları Göster
    çok teşekkürler hocam bilgilerin için.
    tv bir ay bile dayanamadı. düşünün garantisi bitmiş olsa 2 yıl sonra daha kötü olurdu. şimdide tvyi geç teslim etmelerinden korkuyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baadelpiero
    çok teşekkürler hocam bilgilerin için.
    tv bir ay bile dayanamadı. düşünün garantisi bitmiş olsa 2 yıl sonra daha kötü olurdu. şimdide tvyi geç teslim etmelerinden korkuyorum..

    bak bakayim benim başıma gelen buydu,resimleri falan var ve süreç hakkında bilgin olur....

    http://resim.donanimhaber.com/m_44445299/mpage_1/f_/key_//tm.htm#44445299
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris347

    quote:

    Orijinalden alıntı: baadelpiero
    çok teşekkürler hocam bilgilerin için.
    tv bir ay bile dayanamadı. düşünün garantisi bitmiş olsa 2 yıl sonra daha kötü olurdu. şimdide tvyi geç teslim etmelerinden korkuyorum..

    bak bakayim benim başıma gelen buydu,resimleri falan var ve süreç hakkında bilgin olur....

    http://resim.donanimhaber.com/m_44445299/mpage_1/f_/key_//tm.htm#44445299

    Alıntıları Göster
    Benimde başıma philips 47/PFL/7404 geldi aynı sorun.
    Tam bir sene sonra ortadan inen bir çizgi oluştu.20 gün önce tv servise verdim, direk değişim kararı verdi servis.
    Şimdi 46/PFL/7605 yeni bir model televizyon gönderecekler.
    Gerçi 3cm küçük ama olsun.Aynı serinin yeni versiyonu.Çingenlik yapmanın alemi yok:)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris347


    quote:

    Orijinalden alıntı: baadelpiero
    çok teşekkürler hocam bilgilerin için.
    tv bir ay bile dayanamadı. düşünün garantisi bitmiş olsa 2 yıl sonra daha kötü olurdu. şimdide tvyi geç teslim etmelerinden korkuyorum..

    bak bakayim benim başıma gelen buydu,resimleri falan var ve süreç hakkında bilgin olur....

    http://resim.donanimhaber.com/m_44445299/mpage_1/f_/key_//tm.htm#44445299

    barış senin tv sorununu üşenmeden okudum. çok çetrefilli geçmiş. neyseki herşeye rağmen onca bekletmelerine rağmen, nihayet gözün aydın çözülmüş.
    benim tv 35. günde arıza verdi. yani 1 ayı tamamladı. kimin alacağı karmaşasından sonra kargoya verildi şu an heralde halen istanbul yolunda. bakalım ben kaç gün tvsiz kalacağım. şimdi daha küçük ekran olsaydıda LED alsaydım daha mı iyi olurdu diye düşünmeden edemiyorum. zaten değiştireceklerini bilsem LED verin farkı neyse ödiyeyim dicem. daha 1 ay vede çok az kullanılan bi tv böyle bi hata veriyorsa.. işin aslı birazda şansa bağlı. abim aynı tvyi 6 ay önce aldı ben ondan dolayı aldım. bi iki hafta sonra aynısından hemde yine Golddan kuzenim aldı. LG 42'' tvler. üstelik internetten araştırdım yine en az şikayet olan tvlerdendi LG
    şimdi soğudum LG den. arada şansıma ve LGye küfrediyorum o kadar.. bakalım neler olacak bende burdan paylaşırım. belki ilerde biri Tv alırken veya bu sık rastlanan sorunla uğraşırken bakar fikir edinir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baadelpiero -- 8 Ocak 2011; 20:37:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAD MAX

    Benimde başıma philips 47/PFL/7404 geldi aynı sorun.
    Tam bir sene sonra ortadan inen bir çizgi oluştu.20 gün önce tv servise verdim, direk değişim kararı verdi servis.
    Şimdi 46/PFL/7605 yeni bir model televizyon gönderecekler.
    Gerçi 3cm küçük ama olsun.Aynı serinin yeni versiyonu.Çingenlik yapmanın alemi yok:)


    garanti konusunda philips pek baş ağrıtmıyor kanımca..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seko11

    quote:

    Orijinalden alıntı: MAD MAX

    Benimde başıma philips 47/PFL/7404 geldi aynı sorun.
    Tam bir sene sonra ortadan inen bir çizgi oluştu.20 gün önce tv servise verdim, direk değişim kararı verdi servis.
    Şimdi 46/PFL/7605 yeni bir model televizyon gönderecekler.
    Gerçi 3cm küçük ama olsun.Aynı serinin yeni versiyonu.Çingenlik yapmanın alemi yok:)


    garanti konusunda philips pek baş ağrıtmıyor kanımca..

    Alıntıları Göster
    42LV5500 LG LED TV TAM BİR YIL SONRA SU KOYVERDİ EKRANDA DİKEY SAÇ KILI İNCELİĞİNDE ÇİZGİ OLUSTU PLAS ELEKTRONİK ARADIM VE KARGO İLE GÖNDERDİM İNŞLLH TAMİR OLUR KORKUM ŞU Kİ TEKRAR EDERMİ GARANTİ SÜRESİ AZALDI BASIM AGRIYACAK GALİBA
    javascript:void(AddText(''))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramçoafyon

    42LV5500 LG LED TV TAM BİR YIL SONRA SU KOYVERDİ EKRANDA DİKEY SAÇ KILI İNCELİĞİNDE ÇİZGİ OLUSTU PLAS ELEKTRONİK ARADIM VE KARGO İLE GÖNDERDİM İNŞLLH TAMİR OLUR KORKUM ŞU Kİ TEKRAR EDERMİ GARANTİ SÜRESİ AZALDI BASIM AGRIYACAK GALİBA
    javascript:void(AddText(''))

    hocam şuan aynı şey benimde başıma geldi.ortadan dikey saç kılı şeklinde tv 42 lw 4500 . siz ne yaptınız . bende ü
    rünü parelel ithalat sitesinden almıştım.garanti dolmasına 5 ay var.ne yapmalıyım tşkler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anto0707

    quote:

    Orijinalden alıntı: ramçoafyon

    42LV5500 LG LED TV TAM BİR YIL SONRA SU KOYVERDİ EKRANDA DİKEY SAÇ KILI İNCELİĞİNDE ÇİZGİ OLUSTU PLAS ELEKTRONİK ARADIM VE KARGO İLE GÖNDERDİM İNŞLLH TAMİR OLUR KORKUM ŞU Kİ TEKRAR EDERMİ GARANTİ SÜRESİ AZALDI BASIM AGRIYACAK GALİBA
    javascript:void(AddText(''))

    hocam şuan aynı şey benimde başıma geldi.ortadan dikey saç kılı şeklinde tv 42 lw 4500 . siz ne yaptınız . bende ü
    rünü parelel ithalat sitesinden almıştım.garanti dolmasına 5 ay var.ne yapmalıyım tşkler.

    Alıntıları Göster
    bu tip tvlerin ekran baglantıları ekranın alt noktasından olması nedeniyle ıslak bez püskürtme yapan temizlik ürünleri kullamayın rkran ile gövde arasından sıvı panel baglantısını deforme ediyor alkol bazlı olması sonucu degiştirmiyor garanti kasamına girmiyor sonuc olarak urunu bu haliyle kullanmaya devam ediyorum panel degişikliği yüksek bir maliyeti var daha da ilerlermi diye sordum hayır bu şekli ile daha uzun süre kullanabileceğimi söyledilr
    javascript:void(AddText(''))




  • Bugun aynı olay benim basima geldi.Ekranin sol kenarinda boyuna cizgiler olustu.Cihaz LG marka 42inch.2Ay oncede kendikendine kapanip,genenin bi yarisi kendiliginden acilmaya baslamisti.Sonra bi daha acilmadi.Servise gonderdik anakart bozulmuş,sorunsus degistirdiler.Şimdide ekranda cizgiler,garantide bitmek uzere.Bidaha LG Led tv kesinlikle almam bu ilk ve son. Bence kimsede almasin zaten. İnsallah buda sorunsuz hallediir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sea_horse bu mesajı paylaştı
  • Maalesef ayni sorunla karsilastim. Garanti bittikten 2 hafta sonra dikine iki tane cizgi cikti. Biri pembe biri turkuaz. Turkuaz bir sure sonra kayboldu. Zaten sevmedigim bir renk. Gerci pembeyide sevmem . Kalacaksa lacivert yada koyu yesil kalsaydi keske. Neyse. Lg yi aradim ve musteri hizmetlerine bunu nasil basardiklarini sordum. Aslinda bu is,yani garanti bittikten sonra ariza cikartma isi urunu gelistirmekten cok daha zor olmali diye dusunuyorum. Aynen lg ye bu dusuncelerimi anlattim. Telefondaki bayan ozellikle boyle bir sey yapmadiklarini. Sonucta bu urunun elektronik oldugunu soyledi. Bende kardesim evde 93 model tuplu phills tv im var. Bir kere bile servis yuzu gormedi dedim. Hem nasil oliyorda tum elektronikler tamda garanti biter bitmez bozuluyor oylr. Forumlara bakin,sikayet sitelerine bakin. Yanliz degilim. Benim gibi milyonlarcasi var dedim. Bayan sustu. Telefonun diger ucunda bir deli var diye dusunmus olmali. Daha sonra teknik servisi aradim. Panelin 500 tl ye degisecegini ogrenince gozlerim karardi. Tansiyonum dustu. Kendime geldigimde allahim ne olur bu kabus olsun diye icimden gecirdim. ama maalesef yasananlae gercekti. 2000 tl ye 2 yil 2 hafta once aldigim tvim garantisi biter bitmez arizalanmisti. Bu gidisata bir dur demeye karar verdim. Bozulan tv min resimlerini lg nin facebook ve twiter sayfasina,mail adreslerine her gun yollmlamaya ve yaptiklari cakalligi yuzlerine vurmaya and ictim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapsody_izmir

    Maalesef ayni sorunla karsilastim. Garanti bittikten 2 hafta sonra dikine iki tane cizgi cikti. Biri pembe biri turkuaz. Turkuaz bir sure sonra kayboldu. Zaten sevmedigim bir renk. Gerci pembeyide sevmem . Kalacaksa lacivert yada koyu yesil kalsaydi keske. Neyse. Lg yi aradim ve musteri hizmetlerine bunu nasil basardiklarini sordum. Aslinda bu is,yani garanti bittikten sonra ariza cikartma isi urunu gelistirmekten cok daha zor olmali diye dusunuyorum. Aynen lg ye bu dusuncelerimi anlattim. Telefondaki bayan ozellikle boyle bir sey yapmadiklarini. Sonucta bu urunun elektronik oldugunu soyledi. Bende kardesim evde 93 model tuplu phills tv im var. Bir kere bile servis yuzu gormedi dedim. Hem nasil oliyorda tum elektronikler tamda garanti biter bitmez bozuluyor oylr. Forumlara bakin,sikayet sitelerine bakin. Yanliz degilim. Benim gibi milyonlarcasi var dedim. Bayan sustu. Telefonun diger ucunda bir deli var diye dusunmus olmali. Daha sonra teknik servisi aradim. Panelin 500 tl ye degisecegini ogrenince gozlerim karardi. Tansiyonum dustu. Kendime geldigimde allahim ne olur bu kabus olsun diye icimden gecirdim. ama maalesef yasananlae gercekti. 2000 tl ye 2 yil 2 hafta once aldigim tvim garantisi biter bitmez arizalanmisti. Bu gidisata bir dur demeye karar verdim. Bozulan tv min resimlerini lg nin facebook ve twiter sayfasina,mail adreslerine her gun yollmlamaya ve yaptiklari cakalligi yuzlerine vurmaya and ictim.

    Şu an sonuç nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EknCn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapsody_izmir

    Maalesef ayni sorunla karsilastim. Garanti bittikten 2 hafta sonra dikine iki tane cizgi cikti. Biri pembe biri turkuaz. Turkuaz bir sure sonra kayboldu. Zaten sevmedigim bir renk. Gerci pembeyide sevmem . Kalacaksa lacivert yada koyu yesil kalsaydi keske. Neyse. Lg yi aradim ve musteri hizmetlerine bunu nasil basardiklarini sordum. Aslinda bu is,yani garanti bittikten sonra ariza cikartma isi urunu gelistirmekten cok daha zor olmali diye dusunuyorum. Aynen lg ye bu dusuncelerimi anlattim. Telefondaki bayan ozellikle boyle bir sey yapmadiklarini. Sonucta bu urunun elektronik oldugunu soyledi. Bende kardesim evde 93 model tuplu phills tv im var. Bir kere bile servis yuzu gormedi dedim. Hem nasil oliyorda tum elektronikler tamda garanti biter bitmez bozuluyor oylr. Forumlara bakin,sikayet sitelerine bakin. Yanliz degilim. Benim gibi milyonlarcasi var dedim. Bayan sustu. Telefonun diger ucunda bir deli var diye dusunmus olmali. Daha sonra teknik servisi aradim. Panelin 500 tl ye degisecegini ogrenince gozlerim karardi. Tansiyonum dustu. Kendime geldigimde allahim ne olur bu kabus olsun diye icimden gecirdim. ama maalesef yasananlae gercekti. 2000 tl ye 2 yil 2 hafta once aldigim tvim garantisi biter bitmez arizalanmisti. Bu gidisata bir dur demeye karar verdim. Bozulan tv min resimlerini lg nin facebook ve twiter sayfasina,mail adreslerine her gun yollmlamaya ve yaptiklari cakalligi yuzlerine vurmaya and ictim.

    Şu an sonuç nedir?

    Sonuç ne olacak ki.fıssssss.şirketler bulmuş milleti yolmanın yöntemini.eski cihazlar 20-30 sene çalışıyordu.arıza yapsa bile cüzzi ücretler ile tamir olabiliyordu.şimdikiler bozuldumu at gitsin daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alacaksın benim gibi 500'e bozulunca atıp birtane daha alacaksın axen aldım 2. yılı ekranı oğlan kırdı gittim birtane daha aldım geldim bozulursada gider bitane daha alırım 2000 tl verince böyle debelemirsin hepsi aynı bok televizyon o yüzden gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni sorunu bizde yasiyoruz artik o cizgi hayatimizin bir parcasi olmus durumda. Aldigim tv 2 bin lira, cizgiyi kaybetmek 1500 lira (yani panel degisimi) servis, cihazin garanti kapsami disinda oldugunu ve dilersek bu fiyata yapilabilecegini soylemislerdi vazgectik artik 2 parmak kalinligindaki bu lanet olasi lg tv ile hayatimizi sürdürüyoruz. Bu kanimca kasitli yapilan birsey. Uretici ayari veriyor insanlari yeni model tvlerden almaya zorluyor yada anlasmali oldugu servislere para kazandirmayi amacliyor. Bu is tam bir ticari o..puluk olmus tamgaz devam etmektedir. Herkeste ayni sorun var tuketici hakem heyetine bildirdik aylardir ses yok onlarinda amk.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet ben de inanıyorum ki kasıtlı yapılan bir durum bu. Ben de 01.12.2014 tarihinde LG 42LB620V model 42" Led Tv almıştım. Garanti bitti ve 7 Ay sonra yatay olarak ekranın tam ortasında bir çizgi çıktı. Ekranın yarısından altına kadar olan kısım çizgi çizgi dörünüyor sanki temassızlık var gibi. Servis çağırsam mı yoksa hiç boşuna heveslenmesem mi anlamadım ama bu saatten sonra LG marka hiç birşey almam! Klima servisi konusunda da çok sıkıntı yaşattılar. Bu adamlar özellikle bunu yapıyorlar belli ki. Garanti biter bitmez sorun yaşayan oldukça fazla kullanıcı okudum.
    2.5 senede Televizyon bozulur mu yahu? Nasıl beceriyorlar zamanlamayı ömrünü nasıl ayarlıyorlar hayret verici. Soygunun en yasal halini adamlar keşfetmiş. Panel üreticisi olunca tabi herşeyi kendileri ayarlayabiliyorlar.

    Şu da olabilir: Panel ürettikleri firmalara yüksek kalite ürün sağlıyorlardır. Çünkü LG paneli kullanan firmalar anlaşmalarını buna göre yapıyor olabilirler. Servis konusunda sorun ve kullanıcı kaybı yaşamamak adına daha yüksek ömürlü paneller ürettiriyorlar ve kullanıyorlar. LG nin böyle bir sorunu yok demekki. En kalitesiz panelleri kendi markası için kullanıyor.
    Yazıklar olsun.
     1 aylık LG 42'' LCD Tv ekranda dikine noktasal çizgi oluştu.




  • Bu tip sorunların çözümü aslında çok basit ve neredeyse sıfır maliyetli. TAB ERROR deniyor. Seyredin.https://www.youtube.com/watch?v=HrF_9RfI1ns
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.