1 yıl evvel markasına güvenip Samsung marka bir buzdolabı aldık. İlk etapta sorunsuz çalışıyordu ancak 2019 Ekim ayı gibi gıdaları aşırı derecede dondurmaya başladı. Sebzelik kısmına konan salatalıklar, marullar hepsi donup çöplük haline geliyordu. Servisi defalarca aradık 'testo' denen bir aparat koydular. 2-3 defa bu aparat geldi gitti devamlı ölçüm yaptılar ancak sorumluluk almamaya çalıştılar, tabi o sırada aldığımız sebzeler ve diğer ürünler çöplük oldu donduğu için. En sonunda anakart arızası diyip 2019 Kasım ayı gibi sorun çözüldü. O vakitten beri sorunsuzca kullandığımız buzdolabı yine aynı problemi yaşatmaya başladı, yine teknik servis için kayıt açtık ancak şimdi buzdolabına koyduğumuz çorba bile donmaya başladı. Böyle bir sorun yaşamış olan var mı? Olduysa nasıl bir çözümle karşılaştı? Bir daha Samsung marka hiçbir ürünü evime sokmayacağım gidişat onu gösteriyor kesinlikle, paranızla rezil oluyorsunuz.