Şimdi Ara

10 günde tedarik edildi, 2 gündür paketleme aşamasında (Mükemmel Süper Hızlı Gönderi)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Ebuu
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
4.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 01.07.2011 tarihinde Delta DS 980 20 KG Dumbıl seti siparişi verdim.Ürünün temin edilme süresi 1 ile 3 iş günü arası yazıyordu.Siparişi verdikten sonra o iş günleri içersinde sürekli sipariş sayfamı kontrol ettim ve hep "ürün tedarik sürecinde" yazısı gördüm.Aradan 3 iş günü geçtikten sonra halen ürün tedarik sürecinde gözüküyordu bende bunun üzerine hemen müşteri hizmetlerine mesaj attım ve geri bildirilen mesajda "ürünün 3 iş günü temin edilme süresinin geçtiğini, alternatif temin edilme planlarının yapıldığı" yazıyordu.Temin süresi geçiyor ama adamlar bir bilgilendirme maili atmayı bile tenezzül etmiyor.Herneyse sonraki günler baktım ürün halen tedarik sürecinde gözüküyor bu sefer yine müşteri hizmetlerine mesaj attım, bu seferde mesajda "30 temmuzdan itibaren taşınıyoruz, 6 temmuzdan sistem kurulumuz yapıldıktan sonra temin edilme çalışmaları yapılmaya başlayacaktır" yazıyor.Önceki mesajında temin süresi geçti alternatif temin edilme planları yapıcaz yazıyor, şimdiki cevabında 6 temmuzdan itibaren temin edilme süresi başladı ondan daha 3 iş günü geçmediğini ifade ediyor.Verdikleri hangi cevap doğru acaba Eeee ben siparişi verirken niye böyle bilgi görmedim sitede.Hadi diyelim taşınma bahanen var ürünü geç temin edebileceksin niye bunu sitede yayınlamazsın ya da bir bilgilendirme maili atmazsın.

    Hele şurası çok garip; ürün sınırlı indirimle stokta gözüküyor ve sitede aktif bir şekilde satılıyor fakat 1 haftadır ürünü tedarik edemiyor.Resmen enayi yerine koyuyorlar müşteriyi.

    Aradan 11 gün geçti ve bundan 2 gün önce yani 10 temmuz pazar günü sipariş sayfama baktığımda ürün paketlenme aşamasına alınmış ve ürün süper hızlı gönderi kategorisine girmiş gözüküyordu.Bende sevindim pazartesi kargoya verilir, salı günüde ürün elimde olur diye fakat ürün halen kargolanmadı.Adamlar 10 günde ürünü tedarik ediyorlar ve stok yapıp süper hızlı gönderi gösteriyorlar ama ürünüde 2 gündür paketleme aşamasında gösteriyorlar.Bu nasıl bir iştir arkadaş....

    Şikayetimi sikayetvar.com'a iletiyorum adamlar yayınlamıyorlar bile diğer firmaların şikayetleri sürüsüyle günü gününe yayınlanırken.Hepsiburadan şikayetçi olan müşterilerin şikayetleri kısmi yayınlanıyor ya da benim gibi şikayetleri hiç yayınlanmıyor.

    Kısacası yaptığım alışveriş beni sinir hastası etti.Ürün o gün gelecek sabret, bugün gelecek sabret; resmen sabır taşına döndük.Müşteri hizmetleri ayrı bir dava, adamlar kopyala/yapıştır yapıp sürekli cevap veriyorlar mesajlara.

    Bu alış-veriş (daha doğrusu parasını aldı ama ürünü veremedi) Hepsiburadan ikinci alışverişim ve son alışverişim.Birdaha sinirlerimi bozup günlerce bekleme moduna giremem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiralıkbeyin -- 13 Temmuz 2011; 2:17:43 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    10 Günde Tedarik Edildi, 2 Gündür Paketleme Aşamasında (Mükemmel Süper Hızlı Gönderi)

    Ürün siparişi verdikten sonra, "tedarik süresi" olarak belirtilen süre, ürünün tedarikçiden satıcıya teslim edilmesi için geçen süreyi ifade eder. Bu süre, ürünün bulunabilirliğine, tedarikçinin konumuna ve nakliye yöntemine göre değişebilir.

    Sizler tarafından sipariş edilen ürünler 10 günde tedarik edilmiştir ve şu anda paketleme aşamasındadır. Paketleme aşaması, ürünlerin nakliyeye hazırlanması için gereken süreyi içerir. Bu süreçte ürünler dikkatlice paketlenir, gerekli belgeler eklenir ve nakliyeye hazır hale getirilir.

    "Mükemmel Süper Hızlı Gönderi" ibaresinden anlaşılacağı üzere, satıcı, ürünlerin en kısa sürede sizlere ulaştırılması için çaba göstermektedir. Paketleme aşamasının tamamlanmasının ardından ürünleriniz kargoya verilecektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Aynı durumdayım hocam.BEnde mesaj attım departmanları taşınıyormuş falan falan.Bi bilgilendirme mesajı ile çözülebilcek işleri bu kadar uzatmaları gereksiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bakone

    Aynı durumdayım hocam.BEnde mesaj attım departmanları taşınıyormuş falan falan.Bi bilgilendirme mesajı ile çözülebilcek işleri bu kadar uzatmaları gereksiz.


    kardes aynısı benim basıma geldiydi.başka bi sitede kargo felan.aradım
    -iyi günler benim ürünüm nerde
    -efendim bilgilerinizi kontrol ediyorum
    -kargoya verilmiş en gec 3 is günü icerisnde elinizde olur
    -gercekten kargoya vermidiniz demek?
    -ewt efendim kargoda gözüküyo
    -lan kevaşe kargoda oldugunu bizde bilioz.benim malım nerde malım.sizingelmişinizi gecmisinzi si... oors.ccklr..

    baya bi sövdüydüm
    -konuşmalarınız kayıt altına alınıyo efendim
    -o zaman müdürüne dinlet bunları or.s.
  • geçen hafta banada aynı oyunu oynadılar pazar günü sünnet cemiyetimiz vardı verdiğim siparişleri 1 temmuzdan itibaran bekliyorum 5 gün geçti bakıyorum halen tedarik sürecinde yazıyor.pazar gününe yetişmeyeceğini hissettim, mail gönderdim en kısa sürede temin edilecek ,işte size öncelik verilecek diye cevap yazmışlar şerefsizler...2 gün daha geçti baktım aynı kafam bozuldu 1saat içinde sorunun giderileceğine dair cevap maili göndermezseniz tüm siparişi iptal edip telefonla arayıp sövüp sayacam dedim.baktım cevap yok hemen iptal ettim siparişleri.10 gün beklediğimle kaldım ve gittim dışarıdan esnaftan aldım alacaklarımı.insanları enayi yerine koymaya devam ediyorlar bu deyy..lar.nede olsa aydın doğanın firması...bir daha böyle sahtekarlarla alış verişim olmaz.sonradan mail atmışlar taşınıyoruz diye.bende banane lan sizin taşınmanızdan.benden parasını peşin aldın mı?aldın. o zaman eşşek gibi zamanında tedarik edeceksin ve yollayacaksın.AYRICA ARKADAŞLAR ESKİDEN HEPSİBURADANIN DEPOSU VARDI ÜRÜNLERİ STOKLUYORDU VE 1-2 GÜNDE YOLLUYORDU.YAKLAŞIK 1,5-2 SENEDİR DEPOYU KAPATIP STOK TUTMUYOR.VERİLEN SİPARİŞE GÖRE FİRMADAN İSTİYOR.2 GÜN ÖYLE GEÇİYOR,SONRA KENDİSİDE FATURA KESİYOR,KARGO FALAN,2 GÜNDE ÖYLE GEÇİYOR.YANİ ANLIYACAĞINIZ ENAZ 4-5 GÜNDEN ÖNCE GELMEZ SİPARİŞLER.ADAMLAR BİZİM VERDİĞİMİZ BARAYLA FİRMALARDAN SİPARİŞ VERİP SONRA BİZE YOLLUYORLAR.YANİ ONLAR KÜÇÜK BİR DÜKKANDAN İŞ ÇEVİRİYORLAR,GİDERLERİ SIFIR.AKILLI OLUP STOKLU ÇALIŞAN BİR SİTEDEN ALIŞVERİŞ YAPMAK DAHA MANTIKLI...




  • Şu ana kadar yaptığım alışverişlerde en geç bir hafta içerisinde ürünlerimi aldım.
    Ereyonda da hiç sıkıntı yaşamadım
  • Hocam bu hafta bi şeylik var hepsiburada'da ama bakalım.
  • Kim ne derse desin Türkiye'de internetten alışveriş yapmak çok zor. Bi saat beğendim geçenlerde, Hızlıal'da indirim vardı ordan alayım dedim. 3 gün içinde kargo yazıyordu sözde, 1 hafta oldu ne bi bilgilendirme mesajı ne bir şey. Aradım, tedarik edilemiyormuş. Neyse onu iptal ettirdim, aynı saati başka bir yerden sipariş ettim. 3 gün sonra aradılar, ürün yine tedarik edilemiyormuş. Neyse yılmadım ve başka bir sitede daha buldum aynı saati, bu sefer sipariş etmeden önce aradım stoklarınızda var mı diye. Yokmuş. Ben de gittim en yakın saatçiden beğendiğim ilk saati aldım.

    Bir de Shopto'dan oyun sipariş ettim; 3. günde Türkiye'ye ulaştırdılar, 6. günde elime geçti. Hizmet böyle olur işte.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Müşteri hizmetlerine telefonla ulaşmak neredeyse imkansız attığım mesajlarada geç cevap vermeye başladılar.Attığım en son mesajada gelen cevap şöyle;

    Sizlere vermiş olduğumuz hizmetin kalitesini yükseltmek, siparişlerinizin daha hızlı kargolanabilmesi ve takibinin yapılabilmesi için lojistik departmanımızdaki taşınma ve sistem değişikliğini tamamlamış bulunmaktayız. Bu süreç içeresinde siparişlerinizin gönderimi yapılamamıştır. Yapılan sistem değişikliği aşamasında biriken siparişlerin gönderimi için lojistik departmanımız geceli gündüzlü olmak üzere çalışmaktadır. Bu nedenle siparişinizin kargolama aşaması ve sonrasında kısa süreli gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu problemler kısa süre içeresinde aşılarak sizlere daha iyi bir şekilde hizmet verebiliyor olacağız. Talebiniz dikkate alınmış olup işlemlerinizin hızlandırılması yönünde gerekli yönlendirme sağlanacaktır. Yaşanan gecikmeden ötürü siz değerli müşterimizden özür dileriz.

    Saygılarımızla…


    30'undan 6'sına kadar taşındıkları için ürün gönderemediklerini bahane ediyorlardı.Şimdide lojistik deparmanın taşındığını bahane ettiler.Adamlar 12 gündür taşınamamışla vay be.Katırlarlan taşınsan daha erken taşınıcan arkadaş...Birde işin ilginç tarafı ürün pazar ve pazartesi günleri süper hızlı gönderi kategorisindeydi fakat şimdi süper hızlı gönderi yok gözüküyor.Mesajlara verilen şu cevaplara zaten deli oluyorum "daha iyi ve daha kaliteli hizmet için, gecikmeden dolayı özür dileriz, işlemlerinizin hızlandırılması için yapılması gerekni bildirdik, en kısa sürede kargoya verilecek" 12 gün oldu ürün elimde yok ve halen sanki bir iş yapıyorlarmış gibi mesaj atıyorlar.Nasıl bir işlem hızlandırmaysa, nasıl bir kısa sürede ürünü kargoya vermekse artık. Aradığımda telefon bir meşgule düşmese, karşımdaki bayan dahi olsa ağzıma geleni söyleceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razor Six Four

    Kim ne derse desin Türkiye'de internetten alışveriş yapmak çok zor. Bi saat beğendim geçenlerde, Hızlıal'da indirim vardı ordan alayım dedim. 3 gün içinde kargo yazıyordu sözde, 1 hafta oldu ne bi bilgilendirme mesajı ne bir şey. Aradım, tedarik edilemiyormuş. Neyse onu iptal ettirdim, aynı saati başka bir yerden sipariş ettim. 3 gün sonra aradılar, ürün yine tedarik edilemiyormuş. Neyse yılmadım ve başka bir sitede daha buldum aynı saati, bu sefer sipariş etmeden önce aradım stoklarınızda var mı diye. Yokmuş. Ben de gittim en yakın saatçiden beğendiğim ilk saati aldım.

    Bir de Shopto'dan oyun sipariş ettim; 3. günde Türkiye'ye ulaştırdılar, 6. günde elime geçti. Hizmet böyle olur işte.

    stoksuz çalıştıkları için tedarik edememe normal ancak sorun alıcıyı bilgilendirmemekte. Mesela saatleri firmalar genelde ersa'dan alıyorlar. Tüm sitelerden de sipariş verseniz tedarik edilemez o saat yani. Bir ürünün tedarik edip edilemeyeceği en geç ertesi gün belli olur. Böyle durumlarda normal bir firma müşterisini arayıp bilgilendirmesi gerek msj atması bile yeterli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x_tol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Razor Six Four

    Kim ne derse desin Türkiye'de internetten alışveriş yapmak çok zor. Bi saat beğendim geçenlerde, Hızlıal'da indirim vardı ordan alayım dedim. 3 gün içinde kargo yazıyordu sözde, 1 hafta oldu ne bi bilgilendirme mesajı ne bir şey. Aradım, tedarik edilemiyormuş. Neyse onu iptal ettirdim, aynı saati başka bir yerden sipariş ettim. 3 gün sonra aradılar, ürün yine tedarik edilemiyormuş. Neyse yılmadım ve başka bir sitede daha buldum aynı saati, bu sefer sipariş etmeden önce aradım stoklarınızda var mı diye. Yokmuş. Ben de gittim en yakın saatçiden beğendiğim ilk saati aldım.

    Bir de Shopto'dan oyun sipariş ettim; 3. günde Türkiye'ye ulaştırdılar, 6. günde elime geçti. Hizmet böyle olur işte.

    stoksuz çalıştıkları için tedarik edememe normal ancak sorun alıcıyı bilgilendirmemekte. Mesela saatleri firmalar genelde ersa'dan alıyorlar. Tüm sitelerden de sipariş verseniz tedarik edilemez o saat yani. Bir ürünün tedarik edip edilemeyeceği en geç ertesi gün belli olur. Böyle durumlarda normal bir firma müşterisini arayıp bilgilendirmesi gerek msj atması bile yeterli değil.


    Zaten en ayar eden durumda o, hiçbir türlü bilgi vermemeleri.Adam akıllı ve mantıklı bilgi verseler zaten bu kadar sorun oluşmaz.Tabi birde süper hızlı gönderi olayı var akıllara zarar.Ürün paketleme aşamasında ve 2 gün süper hızlı gönderideyken bir diğer gün ürün süper hızlı gönderi kategorisinden çıkabiliyor.Resmen müşteriye tuzak kuruyorlar.İşin ilginç biryanı daha var.Bu taşınma işi ve lojistik destek geceli-gündüzlü çalışıyormuş.13 gün geceli-gündüzlü çalışıyorlarmış insan inanmıyor.Geceli gündüzlü çalış 10 günder ürünü tedarik et ve 3 gün ürünü paketleme aşamasında bırak.Hadi tedarik süresi neysede geceli-gündüzlü çalışıp bir ürünü paketleyememek baya baya garip.

    Bu gün 13 gün, siparişim şuan kargoya verilmiş gözüküyor fakat bu 13 gün içerisinde hiçbir türlü bilgilendirme mesajı gelmedi.Attığımız mesajlara da birbiriyle çelişen ve otobot mesaj yolluyorlar.




  • Aldıklarınızın kargoya verilmesine sevindim umarım benimkilerde bu gün içinde kargoya verilir.
  • Kargo 25 kg/ds gözüküyor.Şimdi ters işlem yapılabiliyorsa ürün kaç kilograma denk geliyor bilen var mı? (aldığım ürün 20 kg)
  • Bende ayın 2 sınde sıparıs verdım.cumadan berı teslımata hazır yazıyodu.pazartesı aksamı yollarlar dedım yollamadılar.dedım salı aksamı beklıyım barı dedım.dun gene teslımata hazır yazıyo ama gene yollanmadı,bende ıptal ettım,hızlı aldan alıcam..
    2004 den berı sureklı alıs verıs yaparım burdan.artık moku cıktı,onun ıcın hızlıaldan devam edıcem..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WINTERS -- 13 Temmuz 2011; 13:18:51 >
  • 22.06.2014 tarihinde siapariş verdim

    28.06.11 tarihinde nolu siparişe ait ürününüz tedarik edilememektedir.

    Dilerseniz siparişinizde bulunan ürün ile aynı ya da daha düşük tutardaki ürünün değişimi sağlanabilmekte olup değişim istediğiniz ürününüzün stok kodu ya da linkini tarafımıza iletmeniz halinde ilgili mağaza departmanımıza bilgisi iletilecektir. Fiyat farkı olan ürünlerde sistem üzerinde değişim sağlanamamakta olup dilerseniz ürünü iptal ederek tarafınıza alacak dekontunuzun gönderimi sağlanabilmektedir. Bu alacak dekontunuzu hediye çeki olarak onaylayarak yeni siparişinizde kullanabilirsiniz.

    Yaşattığımız mağduriyet nedeniyle özür dileriz.

    bana 30.06'da attıkları mesaj Siparişiniz temin edilmiş olup, kısa süre içerisinde adresinize yönlendirilecektir. Yaşanan yoğunluk nedeni ile gecikme yaşanmıştır. Söz konusu gecikme nedeni ile özür dileriz



    29.06. tarihinde Vermiş olduğunuz ..... no lu siparişte bulunan,

    " Fujifilm FinePix S2950 14.0MP 3.0" LCD 18x Optik Dijital Fotoğraf Makinesi (HD Video Çekimi)+Orijinal Çanta Hediyeli ! " ürünü,

    bugün stoklarımızda olacaktır.

    yani yalanın biri bin para bügün hala tedarik sürecinde

    sakına hb'ye yaklaşmayın sinir sahibi olusunuz şikayetvar.com sitesine bir gözatın hergün ne kadar mesaj atılmakta




  • Hocam benim paketlerde kargoya verilmiş.Bu da hepsiburada'dan son alışverişim olur.
  • Hepsiburada.com'un çağrı merkezi müşteri hizmetleri çok dandik bir taşeron firmasında ,o yüzden iplemiyorlar... Fazla medet beklemeyin...
  • internetten alışverişte fazla iyimser olmamak lazım,normal gidip almanıza göre her türlü daha geç gelecektir, ben de geçen hızlıal da 1 buçuk hafta bekledim 20 liralık şey için ama oluyor böyle, adamlar da bir noktada haklı, stok tutmak büyük maliyet, üstelik internetten satışın daha yaygın olmadığı bir durumda zarar etmeden bu işi götürmek çok zor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.