Şimdi Ara

%100 ELEKTRİKLİ GOLF 7 ORTAYA ÇIKTI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
1.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peki bu araçlardaki teknoloji neden daha ileriye taşınmıyor. Bir dinamo veya başka bir aparat yardımıyla tekerlerdeki hareket enerjisi elektrik enerjisine çevrilmiyor? Bu sayede 170 km üst sınırla kalmaz, menzilin. Belki şimdi diyeceksiniz ki, bir tek sen biliyorsun. bu kimsenin aklına gelmemiştir diyeniniz olacaktır. Kastım bu değil elbette birilerinin aklına gelmiştir hatta çok daha iyisi düşünülmüştür. Bu değil kastım. Kastım neden yapılmadığı, yani bu düşünce tarz veya tarzlarının neden uygulamaya sokulmadığı.
  • Bu araçların en azından ülkemizde tutulması,yaygınlaşması için daha çok yol var...
  • yap şu aracı nükleer binelim yeşil yeşil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matematikcimm

    Peki bu araçlardaki teknoloji neden daha ileriye taşınmıyor. Bir dinamo veya başka bir aparat yardımıyla tekerlerdeki hareket enerjisi elektrik enerjisine çevrilmiyor? Bu sayede 170 km üst sınırla kalmaz, menzilin. Belki şimdi diyeceksiniz ki, bir tek sen biliyorsun. bu kimsenin aklına gelmemiştir diyeniniz olacaktır. Kastım bu değil elbette birilerinin aklına gelmiştir hatta çok daha iyisi düşünülmüştür. Bu değil kastım. Kastım neden yapılmadığı, yani bu düşünce tarz veya tarzlarının neden uygulamaya sokulmadığı.

    sürtünme, ısı v.b gibi sebeplerden olmasın. yahu bırakamadınız gitti şu erke dönengeçini.
    bu arada çok hatalı bir işle uğraşıyor firmalar. şarjla 50 km gitsin yeter araçlar. pili ufaltın birde motor koyun. eehiriçinde 50 km zaten yeterli şehir dışında da motor devreye girsin olsun bitsin. halen şunu düzgün yapamadılar 175 km diye kasıyorlar. birtek amperada var bu sistem onda da fiyat anasının nikahı.




  • Doğus grup bu arabayı satmaz. D segment parasına satar satarsada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: matematikcimm

    Peki bu araçlardaki teknoloji neden daha ileriye taşınmıyor. Bir dinamo veya başka bir aparat yardımıyla tekerlerdeki hareket enerjisi elektrik enerjisine çevrilmiyor? Bu sayede 170 km üst sınırla kalmaz, menzilin. Belki şimdi diyeceksiniz ki, bir tek sen biliyorsun. bu kimsenin aklına gelmemiştir diyeniniz olacaktır. Kastım bu değil elbette birilerinin aklına gelmiştir hatta çok daha iyisi düşünülmüştür. Bu değil kastım. Kastım neden yapılmadığı, yani bu düşünce tarz veya tarzlarının neden uygulamaya sokulmadığı.

    sürtünme, ısı v.b gibi sebeplerden olmasın. yahu bırakamadınız gitti şu erke dönengeçini.
    bu arada çok hatalı bir işle uğraşıyor firmalar. şarjla 50 km gitsin yeter araçlar. pili ufaltın birde motor koyun. eehiriçinde 50 km zaten yeterli şehir dışında da motor devreye girsin olsun bitsin. halen şunu düzgün yapamadılar 175 km diye kasıyorlar. birtek amperada var bu sistem onda da fiyat anasının nikahı.

    mercedes s400 hybrid dede var o sistem.




  • li po pil kullanmaları lazım artık. ben rc arabamda li po kullanıyorum. hem daha uzun süreli kullanıma hem daha fazla performansa hemde daha uzun ömürlü kullanmıma olanak veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nanoona -- 20 Şubat 2013; 17:57:59 >
  • yüzde yüz elektrik erken bugün için. Şehir içi günlük kullanımı idare etsin fazla fazla yeter. Gene koy 2.0 yada 1.6 güzel bir dizel bitince lpg gibi geçsin paşa paşa kullan.
  • @sepulnation



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosan -- 20 Şubat 2013; 18:22:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batarya kirası bundada aylık 83 £ gibi fiyatlarsa buda yaramaz.
  • Tesla bu işi aşmış o zaman.Model S bir sarjla 400 km menzili var.Araç süper bir tasarım zaten ama amerikada 50 bin dolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortalama tek şarjda 150 km yol yaptığını varsayalım.
    Ayda 1000km(az buz yol değil) yol yapan birisi için 7 kere şarj etmesi demek.
    175 demiş düştü mü 6 şarja.
    Bence gayet iyi bir rakam.
    Hele hele büyük şehirlerde oturmayanlar için veya şöyle diyeyim büyük şehirde oturup trafikte çok dolanmayan için biçilmiş kaftan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    45.000 liralık Fluence Z.E. ye demediğini bırakmayan arkadaşları bekleriz.

    +1.
  • LED stopları farkeden olmamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    LED stopları farkeden olmamış

    Boşline'da çıkarırlar onları dert etmeye gerek yok diyeceğim ama tasarruf amaçlı olduğu için direkt fiyata yüklerler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    45.000 liralık Fluence Z.E. ye demediğini bırakmayan arkadaşları bekleriz.

    65 bin lira fiyat belirlediği arabayı bir çırpıda 45 bine indiren renaulta ne kadar laf söylense azdır, böyle dengesizlik mi olur, 65'e alanlar aptal yerine konmuş oldu. vw en azından biçtiği fiyattan fazla geri adım atmaz dengeleri sarsmaz
  • Belirli bir müddet sonra o kmnin 3/4' ünü anca yapar. Daha iyisi varmı derseniz var.
  • Bilgilerimi genel olarak yazıyorum, tek tek alıntı yapmayı bilmediğim için:

    1. Otomotivde kullanılması planlanan ve ağır basan batarya kimyası Lityum Demir Fosfat, hem yüksek akım drenajına uygun, hem de kullanıma bağlı ömür kaybı sınırlı. Ancak yine de dizüstü bilgisayar gibi olmayacak, ama pratikte 8-10 yıl sonrası batarya öleceği için aracı kullanmayı düşünüyorsanız çok yüklü bir servis faturasına hazır olun: Prius Hybrid'de kullanılan ve çok daha küçük bataryanın servis faturası ABD için 3.500 $ nalzeme, 500 $ işçilik. Kaldı ki Lityum batarya kimyasının geri dönüşümü çok zahmetli olduğu için eski batarya için gereken geri dönüşüm faturasını da 10 yıl sonra tüketici ödemek zorunda kalabilir. Lityum kimyadaki bataryalar tam dolum noktasına kadar şarj edilmediği için zamana bağlı şarj kaybı çok az.

    2. Range-extender tarzı içten yanmalı motor barındıran elektrikli araçlar için Türkiye uygun değil, vergi düzenimiz salt elektrikli araçlara yatkın. Eğer pancar motor gücünde bile bir jeneratörünüz varsa, direkt %40 ÖTV'ye tabiisiniz. Ben öyle biliyorum. Konsept A1 e-tron'da bagajda Wankel motor mevcuttu. Vergi düzenimiz, aracın itki şaftına içten yanmalı motor bağlı olup olmadığına bakmıyor, hibrid araçlar ile range-extender motorlu elektrikli araçlar aynı vergi uygulamasına tabii.

    3. Türkiye ÖTV uygulamasında dilimler 85 kW'a kadar ve 85 kW üstü diye geçiyordu galiba. 85.7 kW elektrikli motor Türkiye'de 1601 cc otomobil kullanmak gibi.

    4. Tesla Model S'in menzili de çevresel koşullarda direkt düşmekte. Leaf te aynı dertten muzdarip. Özellikle Nevada'da sıcaklığa bağlı olarak menzil kaybı sıklıkla rapor edilen bir sıkıntı. Ayrıca elektrikli araçları düşük sıcaklıkta kullanırken, akım çekebilmek için bataryayı ısıtmanız gerekiyor, bataryadaki enerjinin bir kısmını, bataryadan akılm çekebilmek için harcıyorsunuz. Ekte, teknik inceleme mevcut.

    http://www.anandtech.com/show/6759/tesla-model-s-effects-of-temperature-on-ev-efficiency-and-range

    Görüleceği üzere:

    Leaf'te farklı sürüş profillerinde sıcaklığın tüketime etkisi:
     %100 ELEKTRİKLİ GOLF 7 ORTAYA ÇIKTI


    Leaf menzil (farklı sürüş profilleri ve sıcaklıklar için):

     %100 ELEKTRİKLİ GOLF 7 ORTAYA ÇIKTI


    UDDS CS: Şehiriçi soğuk kalkış
    UDDS HS: Şehiriçi sıcak kalkış
    HWY: Otoyol (EPA'nın öngördüğü profil)


    Yani: soğuk araçla (soğuk batarya kastedilmektedir), -7 Santigrad derecede yola çıkarsanız, şehiriçi menziliniz yarı yarıya düşüyor.

    Benzinli motorda kışın tüketim 0.5-1 lt/100 km yükselmekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkan0075 -- 21 Şubat 2013; 10:15:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.


    Söylemek istediğim şey golf 7 de ilk defa LED stop kullanılıyor. İlerki dönemlerde highline da sunulması muhtemel
  • tesla motorsun arabalarını birisi koysun lütfen
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.