Şimdi Ara

10060 hakkında ticket attım gelen cevap

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bu şekilde bi ticket attım

    hi again dear ko support team,
    since 2-3 days i can't enter game
    cause of (10060).is there any problem on servers?there is no anouncment about this problem.
    my premium days count down and i still out of game!!!
    im adding a pic about it .pls take a look on it..
    also i think power up store has a problem please check it..i can't open it...
    please solve prblems as soon as you can..
    thank you
    cewap:
    Thank you very much for alerting us to this issue! We are aware of this issue and, I can assure you that we are doing everything we can to get it fixed in a timely manner. Unfortunately, sometimes these things take some amount of time to correct. I apologize for any inconvenience that this may have caused. We appreciate your patience and understanding. Thank you for playing Knight Online and happy hunting!

    -Knight Online Customer Support Team.

    dün aynısı bi arkadaşa da atılmıştı buraya yazmıştı.botlara ticket atıoz sanırım hep aynı cewaplar gelio







  • herkes braktı beklio galiba...az zorlayın ticket atın...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.