Şimdi Ara

122 beygirlik yeni Lada Niva Sport üretime girdi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
1.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Emisyon ve güvenlik normlarından dolayı Avrupa'ya ve ülkemize hiç gelmeyecek ama,

    Paralel evrende 900 fiyata gelmiş olsa, ikinci araç oalrak çok güzel alınır binilir.

    Millet en ufak karda debelenip Show habere malzeme olurken, Niva kar gören sibirya kurdu gibi keyfe gelir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan forumda hala bu çöpü savunan elemanlar var. Git al desen para verip almaz ama forumda över.

    Nasıl olsa bedava  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 25 Aralık 2024; 15:59:54 >
  • Lada vesta sportif araba türkiyeye ne zaman gelecek rus Arabalar tırlar gerçekten kaliteli

  • Önemli olan bu yenilenmiş motor avrupa normlarına uydurabildilermi : Bu sorun aşıldıysa aracı Türkiyeye getirmek kolaylaşır.

  • şunu anlayabilecek bir kitle yok bizde, illa otonom sürüş arayan var. sorsan A101'e gidip geliyor arabayla ama otonom sürüş illa olacak.

  • Niva , her türlü geliştirmeye açık bir araç . Şuan zaten 4 farklı motor üzerinde üretim yapıyoruz . Türkiye’de çoğu kişi bu aracın Rusya pazarında çok satıldığını düşünebilir bu gayet normaldir . Şuan Çin araçları oldukça fazla satmaktadır. Şunu unutmayın ki lada bir Renault alt grubudur . Vesta da oldukça gelişmeler kaydettik . Seneye bir yenisini de ekleyebilir duruma getirmeye çalışmaktayız . Çin araçlarıya fiyat anlamında rekabet etmek ve onların sunduklarını sunmak belki çok güç ve zor olacak ama yeni parçalar üretmekte tedarik zinciri oldukça genişliyor ve ucuzluyor . Niva nın yeni kasaları mevcut Toyota raw çizgisilerini benimsetme içerisinde , ilk gören Toyota raw olarak anımsama yasada kullanım ve teknoloji açısından eskisine nazaran çok bir fark yok. 20 bin dolarların altında Çin araçlarının varlığını unutmayalım . Teşekkürler





  • Yorumları okudum . Herkes araba konularında mühendis olmuşlar . Rusya da bu tür araçları zenginler zaten almazlar . Orta sınıf araçları . Çoğu kişinin balığa gitmek için araçları vardır . Çoğunun da şehir aracı farklıdır . Zevk renk meselesi . Ruslar bir türlü teknoloji olarak gelişim saplamadı demekde yanlış . Uçsuz bucaksız yerlerde hayvancılık yapan insanlar var . Oralara ulaşımda bu araçlarla imkansız . Lada bir Renault grubudur . Lada olarak çok gelişim ve arılım yapıldı ama bu Niva araçların genel yapısı böyledir . Nisaların yeni kasaları mevcuttur . Lada vesta ,ve vesta varyantları da mevcuttur . Çeşitli motor üretimi yapabilen fabrikaya sahipler . Gelişmek derken Türkiye’de halen özgün motor üretimi bir elin parmaklarını geçmez . Rusyada çok sayıda araç üretimi yapılmaktadır. Tır kamyon otobüs . Burada çok şeyler anlatmak isterim lakin türkiyedekşlerşn bakış açısı Rusyada yaşayaninsanların bakış açısıyla aynı değildir . Siz jetta alır çok pahalı çelik jant takarsınız , burada insanlar sıradan jant alıp bir jant kapağıyla o işi hallederler . Önemli olan arabanın sizin işinizi görmesidir . Gösteriş sizin aracın uçacağı anlamı taşımaz .





  • alaz1903 kullanıcısına yanıt

    bu reklam gerçek mi?  

    eğer gerçekse kendileriyle böyle dalga geçebilmeleri muhteşem.



    yok siz arabadan annamıyonuz, niva şöyle efsane böyle efsane diyenler olmuş. yahu efsaneyse tosbağadan büyük efsane mi var? adamlar yenilediler ama yine de olmadı. efsanelerin de bir son kullanma tarihi olur. bu aracın rusya'da satılabilmesinin oraya özgü sebepleri vardır illa ki. afrika'da da satar. hala 3-5 sene öncesine kadar afrika'ya özel şahin üretildiğini ve orada satıldığını biliyorum ben mesela.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 25 Aralık 2024; 17:33:2 >
  • Bu araca çöp diyenlerin otomobil bölümünden ivedi şekilde uzaklaşması gerekiyor.


    - Bu aracın şekli neden hiç değişmiyor?

    - Çünkü UCUZ olmak zorunda, bir otomobil kasasını ne kadar uzun süre aynı üretirseniz maliyetleri o kadar düşer ve ucuzlar. Rusya gibi alım gücünün düşük olduğu bir ülkede çok önemli.


    - Bu aracın motoru neden değişmiyor?

    - Çünkü sağlam olmak zorunda, bir motoru ne kadar uzun süre üretirseniz kroniklerinin ve arıza olasılıklarının önüne geçmiş olursunuz. Rusya gibi Dünyan'nın en büyük kara alanına sahip ülkesinde ıssızlığın ortasında -30 derecede aracınızın saçma sapan bir sensör arızası ile yolda kalmasını istemezsiniz. Hadi arıza yaptı diyelim tornavida, pense, yaprak anahtar gibi en basit el aletleri ile tamiratını kolayca yapabilirsiniz çünkü motor tasarımı bu şekilde yapılmıştır. Ben bunu ak-47 ye benzetiyorum, askerde kullandığımda gerçekten çok şaşırmıştım, komple söktüğünüz de 5-6 parça kalıyordu elinizde. O kadar basit tasarlanmış ki çocuklar bile biraz uğraştıktan sonra rahatlıkla söküp takabilir.


    Yani arkadaşlar sözün özü araç tasarım şekline hizmet ediyor.





  • Torlak Kemal kullanıcısına yanıt

    Otomobil kültürü diye bir şey yok ki. Araba merakı var sadece burada.


    Bu araba niye böyledir, amacı nedir, kim kullanır, neye yarar yok öyle bir düşünce. adam mekaniği sevmiyor zaten, işi yok. yeni araba eski araba, iyi araba kötü araba, kablosuz şarj var, kablosuz şarj yok, bu kadar işte. Chery tiggo 11 pro max ultra 256gb gibi olsun hepsi :)


    Ama teknoloji forumuna bağlı bir alt forum sonuçta burası, tam bir otomobil forumu değil. bir yerde normal.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Eskiden böyle değildi. 2007 yılından beri bu forumu takip ederim ve benden önceki konulara da göz atmışlığım var. 2005-2012 arası bu forumun altın yıllarıydı. Otomobil mevhumunun fiziğini yani dinamiğini ve mekaniğini merak eden, tarihçesini öğrenmek isteyen ve buna kafa yoran çok sayıda üye vardı. Az çok otomobil kültürüne sahip gerçekten çok sayıda üye vardı. Hemen hepsi bıraktılar forumu çünkü otomobil cahilleri forumu işgal etmeye başlamıştı. Evet o zaman da hangi araba alınır, kaça alınır muhabbetleri dönüyordu ama bir yandan da çok nitelikli, çok dolu tartışmalar oluyordu. Ve o zamanki üyeler birbirine daha saygılıydı. Sonra bir dönem yokuşta turbo benzinli mi-atmosferik mi muhabbetleri dönmeye başladı, ardından yerini dizel-turbo benzinli karşılaştırmalarına bıraktı, derken bugünlere geldik. Gerçekten zevk alarak okuduğum ve daha önemlisi ANLAMLI BİLGİ EDİNDİĞİM çok az konu açılıyor artık. Sadece elektrikli araçların çoğalması burayı biraz hareketlendirdi. Onlar da olmasa buranın çoktan selasının verilmesi gerekirdi.


    Dediklerimi teyit için 2012 öncesi konulara bir göz atmanızı öneririm. Son zamanlarda burada gördüğüm en nitelikli yeni üyelerden biri sizsiniz bu arada. Gerçekten yorumları okunmaya değer çok az üye var şu an forumda.


    Forumun nitelikli üye sayısının düşüşüne Iphone'nun yol açtığını düşünüyorum. Iphone öncesi internet sadece evlerde, okullarda, işyerlerinde ve internet kafelerdeydi, internet herkesin ulaşabildiği bir şey değildi. Iphone ile birlikte hayatımıza tuşsuz telefonlar girdi, ardından 3G, 4G geldi ve böylece internet de herkesin cebine girdi. Böylece burası gerçekten meraklısının takip ettiği bir forum olmaktan çıkıp yol geçen hanına döndü.





  • Lacano kullanıcısına yanıt

    Burada bunu anlayacak çapta üye sayısı çok az maalesef. Aracın hangi amaçla üretildiğinin, hangi ihtiyaçlara hizmet ettiğinin farkında bile değiller. Nivada tft ekran bile yok, öyleyse çöp. Kafa bu kafa. Benim anlamadığım böylelerinin otomobil forumunda neden vakit geçirdiği. Zaten anlamıyorlar, öyleyse niye vakit geçiriyorlar burada çözemedim bir türlü.

  • Rusya köyleri çiftlikleri için ideal araçtır, kısa şasi ile şov yapmaz ama sürekli hafif arada ağır arazide sorunsuz gider, parçası her yerde bulunur, çok kullandım ve bindim arazi kabiliyeti dayanıklılığı hiç öyle aşağılanacak bir araç değil, amarok çektiğini bilirim.

    Bunun üst versiyonu uaz patriottur ama lada'nın yerini tutmaz,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 25 Aralık 2024; 22:43:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çöp

  • aliveli90 kullanıcısına yanıt

    amma ağladın...


    en son bulgaristan'a 500 adet alman vw passat polis araçları getirdiler.


    ama yine de köyde ve şehir arasında araçlar niva kaldı. çünkü bu araç arazi aracı. ucuz işçilik, uzun verim. adamlar lüks araba olarak almıyor alan. dağ bayır gezmek için arıyor. kimse sana son model komforlu suv demiyor.

  • Torlak Kemal kullanıcısına yanıt

    Bazen bahsettiğiniz dönemin konuları hortluyor, görünce çok şaşırıyorum, bunlar gerçekten konuşulmuş muydu diye. Mühendisler, akademisyenler, sektör çalışanları vb. çok kaliteli bir kitle ve çok değerli bilgiler varmış.


    Artık forum kültürü de ister istemez değişiyor. Eski aracımın ana konusunda (volvo s40) aynı kişilerle burada yıllarca yazıştık, whatsapp grubu kurulmaması için de uzun süre direndik ama sonunda kuruldu ve buradaki konu durağan hale geldi. Yine de s40 için referans bir kaynak olarak duruyor hala.


    Forum konusu böyle azalarak devam edecek bence, alternatif olarak özellikle yabancılar facebook’u etkin kullanıyor, bir nevi yeni forum orası gibi. 

  • Lacano kullanıcısına yanıt

    İkinci konu için ekleme yapayım, niva motorunda kronik sorun bildiğim kadarıyla kalmadı. 2004’ten beri enjeksiyonlu versiyonları üretiliyor, modern bir benzinlideki tüm sensörler bunda da var. Fark şurada, nivada krank sensörü hariç (ki o da pek bozulacak tipte bir sensör değil) diğer sensörlerin tamamını devre dışı bıraksanız da motor çalışmaya devam ediyor.


    İlk etapta akla gelmeyen bir diğer konu, nivanın yanal ve dikey yaklaşma açıları çok yüksek. O açılarda bir çok motor yağlamayı keserken o devam edebiliyor. Bahsettiğiniz gibi uzun yıllar üretiliyor olmasının artıları bu tip konularda belli ediyor kendini.

  • LED bile aksesuarcıdan alınıp takılmış.


    amaçları yenilik değil, işlev belli ki...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 26 Aralık 2024; 10:58:4 >
  • O bir yaşayan efsane

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Oooo süper ya,tam da zamanında açılmış bir topik. Eski kasayı düşünüyordum ama bu bana daha çok hizmet edecek,şöyle ki;


    En büyük hayalimdir, loto milli piyango vs vurursa Lada niva alıp , etrafını koruma boruları ile trafiğe çıkıp, abus sabuk park etmişlere sürtüp geçmek,

    sinyalsiz,zart diye önüne dalanlara vurmak,kaynak yapanları boydan çizmek vs. gibi bir fantazim var. YAkalayıp durduruna , parası neyse veririz derim,

    yakalayamayana geçmiş olsun.


    Eski ladaya gerek yok, bu da işimi gayet güzel görür  

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.