Şimdi Ara

126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça# (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
979
Cevap
18
Favori
175.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0zan

    Tekrar merhaba,

    Dreksiyon kutusu sorunumu aşamadım hala :)

    Nereden ve nasıl bulunur illa 2. el olarak mı temin edilir (kutucu onarımını yapamadı)

    Ayrıca jant olarak hangi aracın jantına bakmalı? hangi jant-lastik kombinasyonu aracı yormadan sağlıklı olarak uygulanır ?

    Yardımlarınızı bekliyorum.




    jant olarak orjinal ebatlardan yukarıya lastik ve jant takarsan aracı yoracaktır.. orjinalden şaşmamanı tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RsnBrg

    quote:

    Orijinalden alıntı: BİS-ci

    merhaba arkadaşlar bende bir bis sahibiyim yaklaşık 5 aydır. aracı kendim topluyorum. kompile boyatıcam aracı, başarırsam biraz değişik bir bis olcak (fiberle aracın görünüşünü bozmadan) daha öncedende okumuştum konuyu ama son zamanlarda bi hareketlenme gördüm bis sahipleri arttı gibi fotoğrafları araç boyandıktan sonra yüklemeyi düşünüyorum. he bu arada araç sulu

    Hayırlı olsun bendede var bis ama doğal afet gibi devlet görse pert kaydı tutar o derece kaportada ve aksamda çürükler var %100 Orjinal ancak 21 Yıldır Tamirci yüzü görmedi 2-3 kez hariç baskı balata değişti ve akü değişti o kadar onun sonrasında kullanan kişi kronik bir rahatsızlık sonucu sürmeyi bıraktı ve tam 10 Yıl Yattı ve Şimdi benim

    Yaptırmaya Kalksammı Korkuyorum Aküye 50TL , Lastiğe 50TL Ödedim biraz içim gitti o parayı ben 2 günde 2200 Sayfa Veri Girişi Yaparak Kazanıyorum
    Yani parada biraz zor kazanılınca bide doğru dürüst tamircide yok galiba

    (AKÜYÜ Aldım Hemde 65 Amper Taksi Aküsü Farlar falan Canavar Gibi Isıttı Buhar Çıktı Soguk Havada Ancak Araç Marş Yapmadı Sinirlendim )

    abi sende rat style yaparsınhem farklı olur bütün gözler üzerinde
    şaka bi tarafa o kadarmı vahim arabanın kaportası ya bi fotoğrafını yükle abi bakalım çok merak ettim. motor konusundada bi ustaya göster istersen parçaları ucuz zaten bu arababanın motor masrafı çook fazla olmaz diye sanıyorum ama yinede sen bilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BİS-ci -- 23 Mart 2012; 14:30:48 >




  • daha yeni aldığım 650 fsmde anlamadım yada ne işe yaradını bulamadım size sorayım dedim çakmaklığın sol tarafında 'O' şeklinde çekmeli düğme ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09yildiz09

    daha yeni aldığım 650 fsmde anlamadım yada ne işe yaradını bulamadım size sorayım dedim çakmaklığın sol tarafında 'O' şeklinde çekmeli düğme ??



    Soğuk havalarda aracı çalışırken kullanılan jikle. Yeni araçlarda öyle bir sorun olmadığı için koymamışlar tabi ama bunda çok işe yarıyor.


    Arkadaşlar kusura bakmayın sınav arifesindeyim ancak bu kadar yardımcı olabiliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    quote:

    Orijinalden alıntı: 0zan

    Tekrar merhaba,

    Dreksiyon kutusu sorunumu aşamadım hala :)

    Nereden ve nasıl bulunur illa 2. el olarak mı temin edilir (kutucu onarımını yapamadı)

    Ayrıca jant olarak hangi aracın jantına bakmalı? hangi jant-lastik kombinasyonu aracı yormadan sağlıklı olarak uygulanır ?

    Yardımlarınızı bekliyorum.




    jant olarak orjinal ebatlardan yukarıya lastik ve jant takarsan aracı yoracaktır.. orjinalden şaşmamanı tavsiye ederim




    teşekkür ederim, peki ya orjinal jant nerde bulunur? benimkilerden biri hava kaçırıyor, sıfır bulursam 4 tane alacağım




  • Arkadaşlar bende aranıza katılmayı düşünüyorum. Çok sevimli buluyorum bu araçları istanbul şehir içi öyle basit ulaşım için kullanmayı düşünüyorum... Aldım diyelim yürürü kusursuz hale getirmek bakımları vsvs ne kadar tutar lpgsiz yakıt tüketimi nedir kullanımı zor mudur ve aldığım zaman uygun fiyatlara arabayı istese 0dan yapabilecek daha doğrusu BİS ustası biyer varmıdır İstanbulda?
    Birde şu ilandaki araci düşünüyorum saygılar

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-126-fiat-bis-76997142/detay




  • Merhabalar. Ben de konuya dahil olmak istiyorum. Adım Yunus, istanbul da yaşıyorum ve Bis'ciyim :) Sulu Bis kullanıyorum gayet de memnunum aracımdan.

    Öncelikle her 126 Bis başlığında açılan konularda, bizim milletin en çok keyif aldığı şeyi görüyorum: dalga geçmek..

    Bu araçların çoğu özensiz ve zevksiz insanların eline düşmüş olduğundan, ya çürümeye mahkum bırakılıyor ya da modifiye diye adlandırılan, aracın ruhuna ihanet saydığım çirkin muamelelere maruz bırakılıyor..

    Ben bir Bis kullanıcısı olarak apaçilerin eline düşmüş Bis'lerin, insanlar tarafından 5 para etmez gözüyle bakmalarına (ki haklılar öyle gördükleri için) çok üzülüyorum. Bis almayı düşünen arkadaşlar konuyu açtığına pişman olup almaktan vazgeçiyorlar. Düşünmüyorlar ki, yorum yapanların çoğu hayatında Bis'e binmemiş bile, kullanlar ise hurdaya dönmüş arac alıp bakım yapmadan trafiğe çıkıyorlar ve doğal olarak sorun yaşıyorlar. Sonra hemen "Aman kardeş uzak dur!" diyorlar. 2 yıllık bis kullanan biri olarak, Bis hakkında fikir almak istiyorsanız buyrun 126 Bis gerçekleri..

    - Bis kullanmak bir ruh işidir, onu başka bir araçla kıyaslama fikrine bile düşenler kullanmasın zaten. Onun hastası olan düzgün kullanır ve kolay kolay da sorun yaşamaz..

    - 1990 model yani 22 yıllık araç elbette ufak tefek sorunlar çıkarır ama şu var ki, araba da her şey motordan ibarettir ve bir kereye mahsus A'dan Z'ye kontrol yaptırıp eksikleri giderirseniz ve hor kullanmazsanız neden sorun yaşayasınız ki? Takdir edersiniz ki piyasa da 1973 model 124'ler hala kullanılıyor.. Kısaca herşey bakım meselesi..

    - Eksi olan tek yönü ise, 1.6 motora sahip dizel araçlarla aynı yakıtı yakması. (Km'de 30krş, Uzun yolda 20krş.)

    - İstanbul trafiğinde sürekli olarak kullanıyorum, işe gidip gelmede ve haftasonu gezmelerimde. Onun dışında 2 kez Çerkezköy'e, 1 kez Tekirdağ'a denize, 2 kez de Sakarya/Akyazı'ya (300km.) gidip geldim ve hiç dinlenmeye ihtiyaç duymadı araç. Uzun yol sıkıntısı da yok yani. Üstelik 140 ibre olduğu halde kimse inanmıyor 140 bastığına ve 120'yi zor görür diyorlar. 140'ı 2-3 kez geçtiğim oldu çubuk tam aşağıdaydı neredeyse ters dönecekti artık korkup yavaşladım :) Sol şeridi bile kapatabilirsiniz cesaretliyseniz ama yine de tehlikeli olur araç hafif olduğu için hız arttıkça iyice hafifliyor çünkü.

    Bunun dışında,
    - 2 yıllık kullanımımda 1 kez radyadör hortumu patladı, o da zaten hiç değişmemiş çürümüş içi, 10 TL'ye değiştirdim gitti..

    - Bis'e alıştığınız zaman, ailenizden biri gibi gelir size. Sürekli camdan ona bakmak istersiniz birileri oyuncak görüp sizin ona ne kadar değer verdiğinizi bilmez de zarar verir diye.. Oysa benim Clio tarzı sıradan bi arabam olsa inanın umrumda olmaz çünkü sıradandır ve kimsenin dikkatini çekmez.

    - Bis'i orjinal tutmak gerekir, jant kapakları bile onu en tatlı gösteren yeridir. Ama nasıl bi rahatsızlık duyuluyorsa artık, aracı alanın ilk işi sağını solunu 'Modifiye!' yapmak oluyor ki bu aracın havasını tamamen söndürüyor.

    Gelelim Tavsiye Kısmına..

    - Bis almayı düşünen arkadaşlar size tavsiyem;
    Asla düküntü bir Bis almayın masrafı çok olur değmez..
    2000 TL altında alacağınız Bis zaten döküntüdür..
    Gerçekten temiz ve bakımlı almak istiyorsanız 3000-4000 TL arasına orjinal ayarında Bis bulabilirsiniz Sahibinden'de..
    O para Bis için çok demeyin, aldıktan sonra masraf yapmayacak olmanız en büyük kârınız olacaktır.
    Kullanmaya ilk başladığınızda size tuhaf gelir, alışmak ise 3-4 gün kadar zaman alır ama artık vazgeçilmeziniz olur.
    İnsanların gülerek bakışlarına, trafikte sizi videoya çekmelerine, ışıklarda yanınızda duran araçların kornaya basıp 'Ne yakıo bu Km'de?, Satmayı düşünür müsün? tarzı sorularına, sokak aralarından geçerken çocukların "Recep İvedik" diye bağırmalarına, otoparklara girerken güvenlikçilerin kontrol bile etme gereği duymadan 'Geç' işaretlerine, mahalle sakinlerinin siz sokağa girdiğiniz anda duyduğu sesten sizin geldiğinizi anlayarak cama çıkıp gülümsediğine,
    sokak çocuklarının yanınıza gelerek 'Abi kaç basıyo bu?' sorularına alışırsınız ve artık bunlar sizin için sıradandır :)

    Kısacası 126 Bis, onun gerçekten hastası olanlar için olmazsa olmazıdır. İnsanların söylediklerine kulak asmayın ve keyfini çıkarın.
    Çünkü inanın ki önce sizinle dalga geçip "Bu araba alınır mı olm ya!" diyenler sizinle uzun yola çıkıp geri döndüğünde "Bende alıcam hacı bundan bitane bayıldım buna!" diyecekler.. :)

    O yüzden siz hiç Bis keyfi yaşamamış insanların söylediklerine kulak asmayın ve 126 Bis alarak hayatınızda unutamayacağınız anıları yaşamaya başlayın :)

    126 Bis'imi ilk aldığım zamanlar :)


     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#


     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#


     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7EFB79CCF -- 25 Mart 2012; 13:07:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: popularr

    Merhabalar. Ben de konuya dahil olmak istiyorum. Adım Yunus, istanbul da yaşıyorum ve Bis'ciyim :) Sulu Bis kullanıyorum gayet de memnunum aracımdan.

    Öncelikle her 126 Bis başlığında açılan konularda, bizim milletin en çok keyif aldığı şeyi görüyorum: dalga geçmek..

    Bu araçların çoğu özensiz ve zevksiz insanların eline düşmüş olduğundan, ya çürümeye mahkum bırakılıyor ya da modifiye diye adlandırılan, aracın ruhuna ihanet saydığım çirkin muamelelere maruz bırakılıyor..

    Ben bir Bis kullanıcısı olarak apaçilerin eline düşmüş Bis'lerin, insanlar tarafından 5 para etmez gözüyle bakmalarına (ki haklılar öyle gördükleri için) çok üzülüyorum. Bis almayı düşünen arkadaşlar konuyu açtığına pişman olup almaktan vazgeçiyorlar. Düşünmüyorlar ki, yorum yapanların çoğu hayatında Bis'e binmemiş bile, kullanlar ise hurdaya dönmüş arac alıp bakım yapmadan trafiğe çıkıyorlar ve doğal olarak sorun yaşıyorlar. Sonra hemen "Aman kardeş uzak dur!" diyorlar. 2 yıllık bis kullanan biri olarak, Bis hakkında fikir almak istiyorsanız buyrun 126 Bis gerçekleri..

    - Bis kullanmak bir ruh işidir, onu başka bir araçla kıyaslama fikrine bile düşenler kullanmasın zaten. Onun hastası olan düzgün kullanır ve kolay kolay da sorun yaşamaz..

    - 1990 model yani 22 yıllık araç elbette ufak tefek sorunlar çıkarır ama şu var ki, araba da her şey motordan ibarettir ve bir kereye mahsus A'dan Z'ye kontrol yaptırıp eksikleri giderirseniz ve hor kullanmazsanız neden sorun yaşayasınız ki? Takdir edersiniz ki piyasa da 1973 model 124'ler hala kullanılıyor.. Kısaca herşey bakım meselesi..

    - Eksi olan tek yönü ise, 1.6 motora sahip dizel araçlarla aynı yakıtı yakması. (Km'de 30krş, Uzun yolda 20krş.)

    - İstanbul trafiğinde sürekli olarak kullanıyorum, işe gidip gelmede ve haftasonu gezmelerimde. Onun dışında 2 kez Çerkezköy'e, 1 kez Tekirdağ'a denize, 2 kez de Sakarya/Akyazı'ya (300km.) gidip geldim ve hiç dinlenmeye ihtiyaç duymadı araç. Uzun yol sıkıntısı da yok yani. Üstelik 140 ibre olduğu halde kimse inanmıyor 140 bastığına ve 120'yi zor görür diyorlar. 140'ı 2-3 kez geçtiğim oldu çubuk tam aşağıdaydı neredeyse ters dönecekti artık korkup yavaşladım :) Sol şeridi bile kapatabilirsiniz cesaretliyseniz ama yine de tehlikeli olur araç hafif olduğu için hız arttıkça iyice hafifliyor çünkü.

    Bunun dışında,
    - 2 yıllık kullanımımda 1 kez radyadör hortumu patladı, o da zaten hiç değişmemiş çürümüş içi, 10 TL'ye değiştirdim gitti..

    - Bis'e alıştığınız zaman, ailenizden biri gibi gelir size. Sürekli camdan ona bakmak istersiniz birileri oyuncak görüp sizin ona ne kadar değer verdiğinizi bilmez de zarar verir diye.. Oysa benim Clio tarzı sıradan bi arabam olsa inanın umrumda olmaz çünkü sıradandır ve kimsenin dikkatini çekmez.

    - Bis'i orjinal tutmak gerekir, jant kapakları bile onu en tatlı gösteren yeridir. Ama nasıl bi rahatsızlık duyuluyorsa artık, aracı alanın ilk işi sağını solunu 'Modifiye!' yapmak oluyor ki bu aracın havasını tamamen söndürüyor.

    Gelelim Tavsiye Kısmına..

    - Bis almayı düşünen arkadaşlar size tavsiyem;
    Asla düküntü bir Bis almayın masrafı çok olur değmez..
    2000 TL altında alacağınız Bis zaten döküntüdür..
    Gerçekten temiz ve bakımlı almak istiyorsanız 3000-4000 TL arasına orjinal ayarında Bis bulabilirsiniz Sahibinden'de..
    O para Bis için çok demeyin, aldıktan sonra masraf yapmayacak olmanız en büyük kârınız olacaktır.
    Kullanmaya ilk başladığınızda size tuhaf gelir, alışmak ise 3-4 gün kadar zaman alır ama artık vazgeçilmeziniz olur.
    İnsanların gülerek bakışlarına, trafikte sizi videoya çekmelerine, ışıklarda yanınızda duran araçların kornaya basıp 'Ne yakıo bu Km'de?, Satmayı düşünür müsün? tarzı sorularına, sokak aralarından geçerken çocukların "Recep İvedik" diye bağırmalarına, otoparklara girerken güvenlikçilerin kontrol bile etme gereği duymadan 'Geç' işaretlerine, mahalle sakinlerinin siz sokağa girdiğiniz anda duyduğu sesten sizin geldiğinizi anlayarak cama çıkıp gülümsediğine,
    sokak çocuklarının yanınıza gelerek 'Abi kaç basıyo bu?' sorularına alışırsınız ve artık bunlar sizin için sıradandır :)

    Kısacası 126 Bis, onun gerçekten hastası olanlar için olmazsa olmazıdır. İnsanların söylediklerine kulak asmayın ve keyfini çıkarın.
    Çünkü inanın ki önce sizinle dalga geçip "Bu araba alınır mı olm ya!" diyenler sizinle uzun yola çıkıp geri döndüğünde "Bende alıcam hacı bundan bitane bayıldım buna!" diyecekler.. :)

    O yüzden siz hiç Bis keyfi yaşamamış insanların söylediklerine kulak asmayın ve 126 Bis alarak hayatınızda unutamayacağınız anıları yaşamaya başlayın :)

    126 Bis'imi ilk aldığım zamanlar :)


     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#


     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#


     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#


    Yunus kardeşim teşekkür ederim öncelikle kaçmak üzere olan bis hevesimi geri getirdin.. Sana bi takim sorularım olacak şimdi
    1.Öncelikleşu ilani bi incele lütfen acaba almaya değermi ben çok beğendim diğerleri gibi döküntü değil sahibi öğretmen araba parfümü felan takmış güzel bi teyp takmış burdan adamin temiz biri olduğu gözüküyor
    2.si istanbudla yaşıyorum bende tutki arabanin bi sorunu oldu nereye yaptırabilirim veya alırken hangi ustaya gösterebilriim anlayan sen nereye götürüyorsun yani...
    3. sü aldığımda ben şimdi öncelikle baskı balata ıvır zıvır arabanin teknik aksamlarini komple elden geçirmek istiyorum araba bakımlı olmasını istiyorum tüm bakımlarını yürüyen aksami için kaça yaptırabilriim?
    4.sü kaç yakıyor araba ortalama 30u geçiyormu? gidişi kullanımı rahat mı? şehir içi anadolu yakasında rahat gezebilirmiyim ne diyorsun yorumların benim için önemli






  • Yeni araç alanlara hayırlı olsun dileklerimi iletiyorum.

    @Kurtsipad arkadaşımız da bir araç almış kendisine, onu da ben söyleyeyim

    Ama dediğim gibi sınav telaşım var, yazdıklarınız ve yaptıklarınız için çok teşekkür etmekle beraber bunun dışında fazla bir şey söyleyemeyeceğim şimdilik
  • 1- İlan linki göremedim? :)
    2- Anadolu yakasındaymışsın, Kartal Oto Sanayii'de Heysem Usta var ona götür (Benim ana tamircim)
    3- Toplam maliyetinin 600-700'ü bulabileceğini üzülerek söyleyebilirim. Tabi bu senin aracının eksiklerine bağlı daha az maliyete de halledebilirsin. Öyle ki; çalışan aksamları da yenilemeni isteyebilir usta, sağlam olması ve ilerde sorun yaşamaman için.
    4- Gaza gereğinden fazla basman yakıt tüketimini ciddi oranda arttırır. Mümkün olduğunca aracı bağırtmadan vites yükselt ve hızına göre gaza sadece dokun. 90'ı uzun yol olmadıkça geçme. Bunları yaparsan 30 Krş'u geçmez.

    Şehiriçi rahatlıkla kullanabilirsin hiçbir sorun çıkarmaz araç sağlamsa. Herşeyden önce fırsat buldukça eskiyen parçaları değiştir. Yenileri daha da güven verir sana. Parça yok diye birşey yok inanma. Aracı alırsan benimle iletişime geç tüm parçaları mevcut bende. Hurda bis aldım parça sorunu yaşamamak için :)




  • Evet aldığım Ve çok Memnun Olduğum Arabamın resimleri
    http://imageshack.us/photo/my-images/138/fotoraf0156.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/687/fotoraf0158x.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/696/fotoraf0157w.jpg/

    He Bu Arada Power Dediğin Jigleyi Biliyorum Al Resimde Gösterdiğim Düğme
    Bilinmeyen düğme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 09yildiz09 -- 26 Mart 2012; 19:39:19 >




  • Geçen gün yaşadığım tamirci olayını anlatayım perşembe günü vizeye gireceği için arabayı sanayiye götürdüm ve tanımadığım bi elektirikçiye girdim arka şağ lamba yanmıyordu adam dedi motorun arkasından geçtiği için kablolar sıcaktan etkilenip erimiş dedi.eee nolcak dedim dedi ki yeni kablo döşencek etrafı bantlancak dedi iyi tamam dedim.1-2 saat sonunda döşediler girdim arabaya marşa basıyom basıyom çalışan araba çalışmaz oldu .elektirikçi falan denedi yok çalışmıyo araba yan dükkandan tanıdığı motorcuyu getirdi usta baktı denedi etti olmadı sonra kontak açık kaldı arabadan duman çıktı direk konrağı kapattım ama iş işten geçti bobin yandı yanlış bağladıkları için.Dediler bunun bobini burda bulunmaz falan filan ben dedim aldığım arabanın sahibine danışın bi dedim(aldığım arabanın sahibi tamirci).tamam dediler numarayı verdim aradılar o direk söyledi onun bobinini bulamassınız ama kartal enjeksilu nun bobini ile aynı dedi. gittik aldık.(55 tl girdi.).Araba çalışmaya başladı ama busefer eksoz tekliyodu hemde çok gittik anadol voltaj düşürücü aldık taktık yine tekliyo ama o kadar fazla değil sonra 70 tl dedi adam 45 verdim Gittik.Ve yarını 50 kmlik yola çıktık geldik ama 100ü çok rahat geçen araba son gaz 80 le gitmeye başladı ve araba çalıştırmada çok zor oldu çok benzin yemeye başladı neyse eve geldik koyduk arabayı.yarını Akü sıfırlanmış kökünden baktım açtım arakasını kablo çıkmış bitane şarj kablosuymuş taktım doğru yerine.Elektirikçiyi çağırdık geldi takviye yaptı çalıştırdı. Bu sefer 2. sanayiye tanıdıkların yanına gittik ilk motorcuya gittik 2 dk hemen rölantasını yükselti düzgün çalıştı araba o kablo yine çıkmış baktımızda elektirikçiye götürdük sıkı taksın diye gitmiş yanlış yere takmış akü şarj olsun diye dolaştık uzaklara gittik araba bi anda 20yi geçmeden gitmeye başladı hemen istop ettik baktıkkobloyu yanlış yere takmış elektirikçi çıkartıp doğru yere taktım yoldan çocuk toplayıp ittirip eve getirdik ve yarından sonra vizeye gircek araba ah bu elektirikçiler hiç anlamıyolar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09yildiz09

    Geçen gün yaşadığım tamirci olayını anlatayım perşembe günü vizeye gireceği için arabayı sanayiye götürdüm ve tanımadığım bi elektirikçiye girdim arka şağ lamba yanmıyordu adam dedi motorun arkasından geçtiği için kablolar sıcaktan etkilenip erimiş dedi.eee nolcak dedim dedi ki yeni kablo döşencek etrafı bantlancak dedi iyi tamam dedim.1-2 saat sonunda döşediler girdim arabaya marşa basıyom basıyom çalışan araba çalışmaz oldu .elektirikçi falan denedi yok çalışmıyo araba yan dükkandan tanıdığı motorcuyu getirdi usta baktı denedi etti olmadı sonra kontak açık kaldı arabadan duman çıktı direk konrağı kapattım ama iş işten geçti bobin yandı yanlış bağladıkları için.Dediler bunun bobini burda bulunmaz falan filan ben dedim aldığım arabanın sahibine danışın bi dedim(aldığım arabanın sahibi tamirci).tamam dediler numarayı verdim aradılar o direk söyledi onun bobinini bulamassınız ama kartal enjeksilu nun bobini ile aynı dedi. gittik aldık.(55 tl girdi.).Araba çalışmaya başladı ama busefer eksoz tekliyodu hemde çok gittik anadol voltaj düşürücü aldık taktık yine tekliyo ama o kadar fazla değil sonra 70 tl dedi adam 45 verdim Gittik.Ve yarını 50 kmlik yola çıktık geldik ama 100ü çok rahat geçen araba son gaz 80 le gitmeye başladı ve araba çalıştırmada çok zor oldu çok benzin yemeye başladı neyse eve geldik koyduk arabayı.yarını Akü sıfırlanmış kökünden baktım açtım arakasını kablo çıkmış bitane şarj kablosuymuş taktım doğru yerine.Elektirikçiyi çağırdık geldi takviye yaptı çalıştırdı. Bu sefer 2. sanayiye tanıdıkların yanına gittik ilk motorcuya gittik 2 dk hemen rölantasını yükselti düzgün çalıştı araba o kablo yine çıkmış baktımızda elektirikçiye götürdük sıkı taksın diye gitmiş yanlış yere takmış akü şarj olsun diye dolaştık uzaklara gittik araba bi anda 20yi geçmeden gitmeye başladı hemen istop ettik baktıkkobloyu yanlış yere takmış elektirikçi çıkartıp doğru yere taktım yoldan çocuk toplayıp ittirip eve getirdik ve yarından sonra vizeye gircek araba ah bu elektirikçiler hiç anlamıyolar



    Geçmiş olsun, sanırım Aydınlısınız ve Nazilli taraflarında 2-3 defa ilan görmüştüm, sanırım en çok oralarda var. Bence oraları bir araştırın Denizli taraflarına gelirseniz bana da bir mesaj atın Ayrıca peygamber sabrınızı da kutlarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: 09yildiz09

    Geçen gün yaşadığım tamirci olayını anlatayım perşembe günü vizeye gireceği için arabayı sanayiye götürdüm ve tanımadığım bi elektirikçiye girdim arka şağ lamba yanmıyordu adam dedi motorun arkasından geçtiği için kablolar sıcaktan etkilenip erimiş dedi.eee nolcak dedim dedi ki yeni kablo döşencek etrafı bantlancak dedi iyi tamam dedim.1-2 saat sonunda döşediler girdim arabaya marşa basıyom basıyom çalışan araba çalışmaz oldu .elektirikçi falan denedi yok çalışmıyo araba yan dükkandan tanıdığı motorcuyu getirdi usta baktı denedi etti olmadı sonra kontak açık kaldı arabadan duman çıktı direk konrağı kapattım ama iş işten geçti bobin yandı yanlış bağladıkları için.Dediler bunun bobini burda bulunmaz falan filan ben dedim aldığım arabanın sahibine danışın bi dedim(aldığım arabanın sahibi tamirci).tamam dediler numarayı verdim aradılar o direk söyledi onun bobinini bulamassınız ama kartal enjeksilu nun bobini ile aynı dedi. gittik aldık.(55 tl girdi.).Araba çalışmaya başladı ama busefer eksoz tekliyodu hemde çok gittik anadol voltaj düşürücü aldık taktık yine tekliyo ama o kadar fazla değil sonra 70 tl dedi adam 45 verdim Gittik.Ve yarını 50 kmlik yola çıktık geldik ama 100ü çok rahat geçen araba son gaz 80 le gitmeye başladı ve araba çalıştırmada çok zor oldu çok benzin yemeye başladı neyse eve geldik koyduk arabayı.yarını Akü sıfırlanmış kökünden baktım açtım arakasını kablo çıkmış bitane şarj kablosuymuş taktım doğru yerine.Elektirikçiyi çağırdık geldi takviye yaptı çalıştırdı. Bu sefer 2. sanayiye tanıdıkların yanına gittik ilk motorcuya gittik 2 dk hemen rölantasını yükselti düzgün çalıştı araba o kablo yine çıkmış baktımızda elektirikçiye götürdük sıkı taksın diye gitmiş yanlış yere takmış akü şarj olsun diye dolaştık uzaklara gittik araba bi anda 20yi geçmeden gitmeye başladı hemen istop ettik baktıkkobloyu yanlış yere takmış elektirikçi çıkartıp doğru yere taktım yoldan çocuk toplayıp ittirip eve getirdik ve yarından sonra vizeye gircek araba ah bu elektirikçiler hiç anlamıyolar



    Geçmiş olsun, sanırım Aydınlısınız ve Nazilli taraflarında 2-3 defa ilan görmüştüm, sanırım en çok oralarda var. Bence oraları bir araştırın Denizli taraflarına gelirseniz bana da bir mesaj atın Ayrıca peygamber sabrınızı da kutlarım


    Saol :D bügün ustasını buldum araba saat gibi çalışıyor valla






  •  126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos



     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#




    Adam işin nirvana'sını buldu
  • metal alaşım tampon TR de yok mudur illa İtalyadan mı getirteceğiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0zan

    metal alaşım tampon TR de yok mudur illa İtalyadan mı getirteceğiz?



    Avrupa ülkelerinin çoğunda bulabilirsin abi aslında sadece İtalya şart değil yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: 0zan

    metal alaşım tampon TR de yok mudur illa İtalyadan mı getirteceğiz?



    Avrupa ülkelerinin çoğunda bulabilirsin abi aslında sadece İtalya şart değil yani


    Tamam da nerden :) mesela ebay üzerinden getirtebileceğim bir yer bulamadım, araştırmalarım sonunda 2 ayrı site buldum güvenilir görünmediler,

    Mutlaka plastik tamponlardan kurtulacağım, klasik italyan 126 görünümü olacak,
  • 650 fsm ye açık hava filtresi taksam bi sorun çıkarmı ?
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.