Şimdi Ara

130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
1
Favori
5.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizzgultekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    Bilmem sonuçta 2 kişilik dar olabilir 0 fiyatı 160bin flan galiba 2011 modelini 130a bulursunuz sizin seçiminiz, senede 2bin km'yi geçmezsen c6 al ama bakımı çok zor yarım saat dipgaz kullansan yağ sıcaklığı 200 dereceye çıkıyormuş ve , her 5000 kmde baskı balata bitmesi, normal kullanımda 3bin km'de bir dif+motor yağı değişmesi gibi şeyler duydum

    Bu dediklerinizi bende duydum ama inanmak istemedim açıkcası ama şimdi birinden daha duyunca c6 galiba günlük kullanıma uygun değil ikinci hatta üçüncü araç olabilir. Ben yılda 20-25.000 km yol yapıyorum ;)


    Malesef gerçek c5i olan abim demişti yeni yağı koy iki yanla yağ zift gibi çıkıyor diyordu yaktığı yakıtta cabası bence arabayı değiştirirsen ya e250 coupe ya da slk ,z4 , al senede 25bin km gerçek bir spor arabayla imkansız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizzgultekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    Bilmem sonuçta 2 kişilik dar olabilir 0 fiyatı 160bin flan galiba 2011 modelini 130a bulursunuz sizin seçiminiz, senede 2bin km'yi geçmezsen c6 al ama bakımı çok zor yarım saat dipgaz kullansan yağ sıcaklığı 200 dereceye çıkıyormuş ve , her 5000 kmde baskı balata bitmesi, normal kullanımda 3bin km'de bir dif+motor yağı değişmesi gibi şeyler duydum

    Bu dediklerinizi bende duydum ama inanmak istemedim açıkcası ama şimdi birinden daha duyunca c6 galiba günlük kullanıma uygun değil ikinci hatta üçüncü araç olabilir. Ben yılda 20-25.000 km yol yapıyorum ;)


    Malesef gerçek c5i olan abim demişti yeni yağı koy iki yanla yağ zift gibi çıkıyor diyordu yaktığı yakıtta cabası bence arabayı değiştirirsen ya e250 coupe ya da slk ,z4 , al senede 25bin km gerçek bir spor arabayla imkansız

    E250 ya da 630i en mantıklı olanlar. Mercedes yeni kasa coupe, 630i eski kasa ama cabrio :) buna karar verebilirsem birde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wampaa

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2007-bmw-630-i-coupe-borusan-cikisli-40.000-km-de-nasyonel-den-123391768/detay

    Macera aramayın

    Kim buna eski kasa der :) kalite düzeyi çok yüksek bi araba bu 6 serisi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mercedes-Benz SL350-500
    Mercedes-Benz CLS 320CDI -350
    BMW 6.30i

    Tabi bence bir de maksimum 3000 motor olan tercih etmekte fayda var. Türkiye yollarında zaten çok hız yapmak mümkün olmuyor ve vergi yükünü azaltmış olursunuz

    2dk sonra gelen edit: Benim hayalimdeki araç ise Mercedes Benz CL tabiki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gx2delete -- 25 Mayıs 2013; 1:45:55 >
  • Merhabalar...

    Öncelikle şunu demeliyim ki PORSCHE bir tarikattır. Cayman coupe olarak gerçekten çok iyidir. Ama 130k için ?
    Kessinlikle uzak durmalısınız. Ben müthiş severim porsche ama uzuuuuun uzadıya anlatmaya gerçekten gerek
    yok, uzak durun. Ha çok ciddi uzmanlığınız var ise, neresine niçin bakılacağını biliyorsanız o ayrı tabi. Yoksa
    aman ha, yazık olur paraya ve hevesinize. İşiniz şansa kalır. Risk! Porsche de herzaman sıfır araç alamı
    tercih edilmelidir. Tecrübe ile sabittir.

    Mercedes e coupe: gerçekten çok şık otomobiller, lakin mesela ben soft top dan hiç haz etmeyen bir insanım.
    O araç sadece yazın ve üstü açık iken kullanılabilinecek bir araç benim için. Sizin böyle bir obsesyonunuz yoksa
    eğer benim gibi, e coupe cabrio düşünebilirsiniz. Cabrio dışında e coupe bana şahsen pek hoş gözükmemekte
    dizayn olarak, sizi bilemem. Cabrio araç tecrübeniz oldumu bilmem ama ben bütün costa blanca sahilini bir
    bir grancabrio ile gezdim ve gerçekten çok haz aldım, keza gene slk 4K tecrübem oldu, tavsiye edilmeyecek
    gibi değil. O yüzden belki düşünülebilinir bir araç olabilir e coupe cabrio. Yada yüksek donanım ihtiyacı var ise
    selefi olan clk ve clk cabrio nun mümkünse 2007 ve sonrası ve hatta mümkün ise 2009 model dolu modelleri
    tercih edilinebilinir. Zira piyasada çok diri ve temizleri hala mevcuttur. Elinizde de bir miktar para artma olasılığı
    da cabası.

    Jaguar XF lere bir bakmanızı öneririm. Lakin bakımları çok çok ağırdır söyleyeyim. Pek sıkıntı çıkarmaz ama
    genede önemli. Ha birde affınıza sığınarak, yaşınız çok genç ise bu dediğimi unutun zira şöför gibi kalma
    olasılığınız olan bir araçtır yaşınız çok genç iseniz. Komfor ise bir kriteriniz de, çok memnun kalırsınız, oda ayrı.

     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


    Japonlar gerçekten çok çılgın aletler. Ama onlar ayrı cumhuriyet, sonu yok, gidiyolar... yaldır yaldır gidiyolar.
    Da? işte okadar.. gidiyolar yani. komfor kısmı... biraz göreceli, biraz sertler. Ben kafadan bütün japonları elerdim.

    Hatchback olayına nasıl bakasınız bilmem ama 2013 A serisi (AMG olmak şartı ile) düşünülebilinir. Zira ben alım
    arifesindeyim. Beklemek gerek gerçi ama, muhakkak ki değişecektir bir takım make-up lar görecektir, lakin ben
    alacağım çok yakın zaman da, bir bakmanızda fayda var. Dolu çenekleri belki dikkatinizi çekebilir.

     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


    Amerikanlara gelince... Bocalamıyasınız acaba diye düşündüm, BMW den amerikana geçince. Amerikanlarda
    tıpkı japonlar gibi ayrı bir cumhuriyettir. Bizim burda müteahhitler mercedes alır ordakiler cadillac, bu iş
    böyledir. Ha orda mercedesi zenciler ve porto ricolular alır :) Ama orda prestij demek cadillac demektir, onu bi
    belirtmek ihtiyacı hissettim nedense. Şimdi anladığım kadarı ile cayman diyen birine de Cadillac CTS denir.
    Ha ama 130.000'e nerden nasıl bulunur kaç model bulunur, onu pek bilemem. Ama hani kafa da soru işareti
    kalmaz. Corvette'di falandı filandı hikaye kalır yanında. Bir bakın araştırın derim ben. Hani bildiğin tasarım
    ürünüdür. Bir ara niyetlendiydim lakin bulamadım istediğim gibi. CTS nin yalnız coupe si içindir bu söylediklerim.
    Sedan opsiyonu bana pek hoş gelmemekte, bence ikisi arasında ki durum isim benzerliği gibi durmakta sanki.

     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: un momento

    Oncelikle belirteyim, konudaki ne mesajlari ne mesajinizi okudum. sadece basliktan yola cikarak, corvette diyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-auto-elegance-dan-2005-corvette-c-6-siyah-head-up-li-z-51-paket-125923789/detay

    Tabi almakla bitmez is yurutmesi de var ama illaki dusunmussunzdur.

    Bu araçla bir gün gayrettepeden beşiktaşa inerken sarı dolmuştan bir kız bakıyor , kız ama gözünü alamıyor hani in diye işaret etsem hemen inicek , bu araça yatırdıgın para ile her anlamda karşılığını alırsın fakat vergi ve benzinide karşılayabilcek misin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam Eski kasa 6 serisi varken diğerlerinin adı geçmez bence. Ki parasını en çok hakeden de o olur diye düşünüyorum. Vergilerden dolayı yeni modelleri 450 bin liradan başlıyor çok ütopik araçlar yani. 630, performans olarak E250den daha iyidir. C6 almayın bence. Masraf kapısı. 630 onun kadar masraflı değil ama içlerinde en masraflı C6dan sonra 630dur. Temizini bulursanız ekstra masraf etmeden binersiniz. Karma kullanımda (fabrika verileri değil kullanıcı yorumları) 10 15 litrelerde olan bi araç. Ve tip olarak en iyisi diyebilirim diğer seçeneklere göre.

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=9841

    Bu da size yararlı olacağını umduğum bi konu. E250 den 6 serisine geçmeyi planlayan bi arkadaşın olayı.

    http://www.turbofsi.net/forum/bmw/28725-bmw-e63-e64-bu-zamanda-alinir.html




  • Bence hem yakıt hem vergi anlamında

    En mantıklısı
    1)http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-full-car-2013-mercedes-cla-200-bayii-hemen-teslim-125683928/detay

    Digeri ise E coupe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gx2delete

    Mercedes-Benz SL350-500
    Mercedes-Benz CLS 320CDI -350
    BMW 6.30i

    Tabi bence bir de maksimum 3000 motor olan tercih etmekte fayda var. Türkiye yollarında zaten çok hız yapmak mümkün olmuyor ve vergi yükünü azaltmış olursunuz

    2dk sonra gelen edit: Benim hayalimdeki araç ise Mercedes Benz CL tabiki.

    Bu araçlar tasarım olarak artık eski geliyor gözüme.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Le Chevalier

    Merhabalar...

    Öncelikle şunu demeliyim ki PORSCHE bir tarikattır. Cayman coupe olarak gerçekten çok iyidir. Ama 130k için ?
    Kessinlikle uzak durmalısınız. Ben müthiş severim porsche ama uzuuuuun uzadıya anlatmaya gerçekten gerek
    yok, uzak durun. Ha çok ciddi uzmanlığınız var ise, neresine niçin bakılacağını biliyorsanız o ayrı tabi. Yoksa
    aman ha, yazık olur paraya ve hevesinize. İşiniz şansa kalır. Risk! Porsche de herzaman sıfır araç alamı
    tercih edilmelidir. Tecrübe ile sabittir.

    Mercedes e coupe: gerçekten çok şık otomobiller, lakin mesela ben soft top dan hiç haz etmeyen bir insanım.
    O araç sadece yazın ve üstü açık iken kullanılabilinecek bir araç benim için. Sizin böyle bir obsesyonunuz yoksa
    eğer benim gibi, e coupe cabrio düşünebilirsiniz. Cabrio dışında e coupe bana şahsen pek hoş gözükmemekte
    dizayn olarak, sizi bilemem. Cabrio araç tecrübeniz oldumu bilmem ama ben bütün costa blanca sahilini bir
    bir grancabrio ile gezdim ve gerçekten çok haz aldım, keza gene slk 4K tecrübem oldu, tavsiye edilmeyecek
    gibi değil. O yüzden belki düşünülebilinir bir araç olabilir e coupe cabrio. Yada yüksek donanım ihtiyacı var ise
    selefi olan clk ve clk cabrio nun mümkünse 2007 ve sonrası ve hatta mümkün ise 2009 model dolu modelleri
    tercih edilinebilinir. Zira piyasada çok diri ve temizleri hala mevcuttur. Elinizde de bir miktar para artma olasılığı
    da cabası.

    Jaguar XF lere bir bakmanızı öneririm. Lakin bakımları çok çok ağırdır söyleyeyim. Pek sıkıntı çıkarmaz ama
    genede önemli. Ha birde affınıza sığınarak, yaşınız çok genç ise bu dediğimi unutun zira şöför gibi kalma
    olasılığınız olan bir araçtır yaşınız çok genç iseniz. Komfor ise bir kriteriniz de, çok memnun kalırsınız, oda ayrı.

     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


    Japonlar gerçekten çok çılgın aletler. Ama onlar ayrı cumhuriyet, sonu yok, gidiyolar... yaldır yaldır gidiyolar.
    Da? işte okadar.. gidiyolar yani. komfor kısmı... biraz göreceli, biraz sertler. Ben kafadan bütün japonları elerdim.

    Hatchback olayına nasıl bakasınız bilmem ama 2013 A serisi (AMG olmak şartı ile) düşünülebilinir. Zira ben alım
    arifesindeyim. Beklemek gerek gerçi ama, muhakkak ki değişecektir bir takım make-up lar görecektir, lakin ben
    alacağım çok yakın zaman da, bir bakmanızda fayda var. Dolu çenekleri belki dikkatinizi çekebilir.

     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


    Amerikanlara gelince... Bocalamıyasınız acaba diye düşündüm, BMW den amerikana geçince. Amerikanlarda
    tıpkı japonlar gibi ayrı bir cumhuriyettir. Bizim burda müteahhitler mercedes alır ordakiler cadillac, bu iş
    böyledir. Ha orda mercedesi zenciler ve porto ricolular alır :) Ama orda prestij demek cadillac demektir, onu bi
    belirtmek ihtiyacı hissettim nedense. Şimdi anladığım kadarı ile cayman diyen birine de Cadillac CTS denir.
    Ha ama 130.000'e nerden nasıl bulunur kaç model bulunur, onu pek bilemem. Ama hani kafa da soru işareti
    kalmaz. Corvette'di falandı filandı hikaye kalır yanında. Bir bakın araştırın derim ben. Hani bildiğin tasarım
    ürünüdür. Bir ara niyetlendiydim lakin bulamadım istediğim gibi. CTS nin yalnız coupe si içindir bu söylediklerim.
    Sedan opsiyonu bana pek hoş gelmemekte, bence ikisi arasında ki durum isim benzerliği gibi durmakta sanki.

     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


     130.000 tl civari spor araç bakıyorum öneri var mı?


    Saygılarımla.



    Cabrio araç tecrübem sahip olup uzun süre kullanmaktan bahsediyorum tabi ki sadece e93 de oldu bunun dışında bi cabrio sahibi olmadım. Dediğiniz gibi japonlardan o sebeple uzak duruyorum. Aracın kalitesi önemli benim için. Jaguar xf e ilk çıktığında hayran kalmıştım ama onu sürerken insanların gözleri arka koltukta birini arayabilir 25 yaşındayım. Cadillac hakkında hiç bir deneyim ya da bilgim olmadı şimdiye kadar söylediğiniz modeli görüp beğenmekle kaldım sadece şimdiye kadar ama istediğim fiyatlara var ise hakkında araştırma yapmaya değer bir araç kesinlikle. Cadillac başka bi araç esclade dahil her modelini seviyorum. Mantık çerçevesinde bakınca e coupe lar ön planda. Porsche büyük kumar oluyor dediğiniz gibi sıfırını alana kadar beklemekde fayda var gibi duruyor.
    İlginiz ve paylaşımlarınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amiral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento

    Oncelikle belirteyim, konudaki ne mesajlari ne mesajinizi okudum. sadece basliktan yola cikarak, corvette diyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-auto-elegance-dan-2005-corvette-c-6-siyah-head-up-li-z-51-paket-125923789/detay

    Tabi almakla bitmez is yurutmesi de var ama illaki dusunmussunzdur.

    Bu araçla bir gün gayrettepeden beşiktaşa inerken sarı dolmuştan bir kız bakıyor , kız ama gözünü alamıyor hani in diye işaret etsem hemen inicek , bu araça yatırdıgın para ile her anlamda karşılığını alırsın fakat vergi ve benzinide karşılayabilcek misin ?

    Vergi benzin sorun değil hocam ancak kafanın rahat olması lazım biyere giderken bu arabayla yola çıkılır mı ya da yolda arıza yapar mı can sıkar mı diye düşünmeden binmek istiyorum :) c5 için bunların hiç birinin karşılığını alamıyoruz ama c6 hakkında bilgimiz yok ne yazık ki.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün anlattığım gibi c6'da aynı hocam yılda 25bin km yapıyorsanız 25binde yakıta verirsıniz 15de bakımları tutsa size yıllık 40bine gelir araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KibarAyı

    Hocam Eski kasa 6 serisi varken diğerlerinin adı geçmez bence. Ki parasını en çok hakeden de o olur diye düşünüyorum. Vergilerden dolayı yeni modelleri 450 bin liradan başlıyor çok ütopik araçlar yani. 630, performans olarak E250den daha iyidir. C6 almayın bence. Masraf kapısı. 630 onun kadar masraflı değil ama içlerinde en masraflı C6dan sonra 630dur. Temizini bulursanız ekstra masraf etmeden binersiniz. Karma kullanımda (fabrika verileri değil kullanıcı yorumları) 10 15 litrelerde olan bi araç. Ve tip olarak en iyisi diyebilirim diğer seçeneklere göre.

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=9841

    Bu da size yararlı olacağını umduğum bi konu. E250 den 6 serisine geçmeyi planlayan bi arkadaşın olayı.

    http://www.turbofsi.net/forum/bmw/28725-bmw-e63-e64-bu-zamanda-alinir.html

    Attığınız foruma da baktım büyük çoğunluk 6 ye geçin demiş :) yakın zaman da bi 630i cabrio ve e coupe U yakından görmeye incelemeye gideceğim bakalım hangisi daha albenili bir araç. 6 serisinin bu kadar zamanda bu kadar değer kaybı biraz fazla değil mi ama ? Neredeyse 2008 model 3 serisi ve 6 serisi aynı para :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    Dün anlattığım gibi c6'da aynı hocam yılda 25bin km yapıyorsanız 25binde yakıta verirsıniz 15de bakımları tutsa size yıllık 40bine gelir araç

    C6 dan vazgeçtim gibi hocam daha küçük şehirlerde yaşamak lazım az yol az dert :) gerek bu araca

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni 4 serisini bekleyin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amiral34

    Bence hem yakıt hem vergi anlamında

    En mantıklısı
    1)http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-full-car-2013-mercedes-cla-200-bayii-hemen-teslim-125683928/detay

    Digeri ise E coupe

    Bu cla ları bende çok beğendim ama aracın arkası güzel gelmedi bana haksız mıyım? Ve bu araç c ve a arası bir model mi? Yani segment olarak c serisinden daha mı aşağıda?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    Yeni 4 serisini bekleyin bence

    Ne kadar bir fiyattan gelecek 4 serisi bilginiz var mı ya da tahminiz? 4 serisi tek kelime ile kusursuz 6 serisi gibi pek bi fark yok elbet boyutlarında fark vardır ama yine de harika olmuş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizzgultekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Amiral34

    Bence hem yakıt hem vergi anlamında

    En mantıklısı
    1)http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-full-car-2013-mercedes-cla-200-bayii-hemen-teslim-125683928/detay

    Digeri ise E coupe

    Bu cla ları bende çok beğendim ama aracın arkası güzel gelmedi bana haksız mıyım? Ve bu araç c ve a arası bir model mi? Yani segment olarak c serisinden daha mı aşağıda?

    A serisinin sedanı olarak düşün , c kasayı yıkar geçer hocam ve şuan yeni bir seri olduğu için çok baktırır , vergi benzın gayet makul , corvete va gore çerez parası kalır . Bılıyorsun ki E sınıfı makyaj landı o yuzden e coupe da degıscek . O yuzden Cla almanı onerırım . E coupe ıstıyorsanda bence beklemelısın şuan kasaya bınerım dersen fıyatları dusucek makyajlandıgından dolayı

    Bu arada corvet-porche tarzı ultra lux segment arac alıcaksan yardımcı olurum galerimiz var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reactive

    Ben olsamhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-manuel-gt86-kazasiz-boyasiz-ekstra-aksesuarli-124059295/detay

    Buda ne kasaymis arkadas. Gt86, brz, scion fr-s ucude ayni arac :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.