Şimdi Ara

130.000 TL'ye Egea varken 2.el araba almak (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
1
Favori
14.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 250 bi lira verip egea'ya bineceğim gelip burada egea premium diyeceğim valla ne bilim acayip kafalar var burada çoğuda fiat'ın ücretli tatımcısı sanırım milleti gazlayıp duruyorlar ötv kalksa yada yarı yarıya düşürülse sen hala gelip egea premium mu diyeceksin o akılı veren vatandaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zafer Ege Z kullanıcısına yanıt

    Egea için premium diyen kim acaba? Var mı örnek bir mesaj forumda, merak ettim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Egea için premium diyen kim acaba? Var mı örnek bir mesaj forumda, merak ettim.

    4 tekerlekli gazlı arabayı b sınıfından c sınıfına orada d e sınıfına sokan çok var çoğu yazanda ilk arabası ondan önce ya tofaş brodway yada Renault europa ya binmiş bu 2.arabası olanlar yorumlayanlar yada ücretli fan boy'ları


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zafer Ege Z kullanıcısına yanıt

    Ben zannınızı sormadım, örnek var mı dedim, Egea için premium olduğunu iddia eden bir üye ve mesaj sordum sadece. Aşağıdakiler sizin yazılarınız;



    Alıntı

    metni:
     hala gelip egea premium mu diyeceksin o akılı veren vatandaşlar


    Alıntı

    metni:
    egea premium diyeceğim valla ne bilim acayip kafalar var burada
  • Zafer Ege Z kullanıcısına yanıt

    Açılan konulara ve verilen cevaplara bir sana zaher millet nasıl övüyor ben bunu diyorum zannedersin premium araba o seviye de yorum yapan var daha nesini anlamadın onu diyorum o kadar çok övülüyor ki işte daha ötesi premium diyecek kadar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 130.000 TL Ye alcağınız egea 1.4 Benzinli en boş pakettir. jantı yok ulan arabanın.

    ekstra olarak yağ da yakmaktadır.

  • an itibari ile 1.4 fire easy ile bende egea almış bulunuyorum. henüz pek km yapmadığım için ve alırken açıkçası araştırmadığım için bir şey diyemiyorum. 130-140 bandına symbol 1.0 scı veya 0.9t motorlu seçenekler yürüyen olarak daha çekici geliyordu ancak egea aynı fiyatta olunca symbol yerine tercihim bu oldu. 100-140 bandında sandero-egea-symbol-picanto harici seçenek yok. 67bg picanto boyut ve güç olarak elendi, symbol yüzü eski ve yakın zamanda ikame olarak kullandığım için ucuzluk hissiyatını hatırlıyorum. sandero için bir sözüm yok yeni kasa geldiği için eski kasasını almak istemedim. egea aralarında bu şartlarda tercih edilebilecek yegane seçenek gibi. aksini idda eden ve 2.el e yönlendiren arkadaşlara ricam pm atarlarsa iban gönderebilirim istedikleri 2. el veya sıfır üst segment aracı alalım hemen bana.


    üstte golf aman dsg aman sen ne bilirsin diye bir tartışma olmuş eklemek isterim;


    ilk aracım 2017 çıkışlı ibiza dsg idi 26 binde mekatronik ünitesi değişti 2440 euro+ gümrük+ kdv+ötv+işçilik maliyeti vardı garantiye soktuk bir şekilde. 26 binde başa gelince 50 binde de gelebilir diye saatım o dönem 10k üstü bir maliyeti oluyordu kaçtım. 8 yaşında dsg öneren arkadaşa selam.





  • Egea varken 10yıllık ne idüğü belirsiz araba alınmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea fiyatına göre gayet güzel bir araba. 3-4 kere kullanma fırsatım oldu, evet genel olarak kalitesi ve konforu golf gibi araçlardan daha düşük ama çok büyük de bir fark yok. Bahsettiğiniz civarlarda bütçem olsa ve araç alacak olsam, 2. el tanımadığım birinden alacağıma sıfır egea alırdım kesinlikle.

    Not: Yıllardır VW kullanıyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Ege

    Açılan konulara ve verilen cevaplara bir sana zaher millet nasıl övüyor ben bunu diyorum zannedersin premium araba o seviye de yorum yapan var daha nesini anlamadın onu diyorum o kadar çok övülüyor ki işte daha ötesi premium diyecek kadar

    Millet arabayı övüyor diye rahatsız olanı ilk defa gördüm. Herkes F/P aracı olduğundan hem fikir sanırım.


    İsterseniz buraya ne söyleyeceğimizi yazın ordan biz seçelim sana uygun olanı.

  • -Mardinli kullanıcısına yanıt

    Evet 2004 Model Mondeo yerine tercih edilebilir fakat araç gerçekten çok kötü. Burada asıl sorun insanların Egea'ya mecbur bırakılması.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HazzaR -- 4 Mayıs 2021; 2:39:7 >
  • 130 bine egea mı kaldı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba bakıyorum 2010 model jetta, astra, cruze, focus 110-120-130 diye gidiyor temizlerine 150 yazan bile var. 11 yaşında bilmem kaçyüzbin km yapmış boya ve hasarı ayrı konu olan arabalara artık utanmadan sıfır parası isteniyor.


    yahu accent, getz, linea, symbol, clio 3, eski kasa fiesta bile 100 bine dayanmış....


    Egea bu rezaletin içinde mantıklı bir tercih....

  • xmxksk kullanıcısına yanıt
    Gecen bahar/yaz borçlanma maliyeti düşük, ulaşım imkanı zordu. Arz talep dengesizliği ile araba devülasyon yaptı. 0 da 2. Elde.
    Bu bahar geldi borçlanma maliyeti yüksek devülasyon yapıp ilerleyen fiyatlar sabitlendi sayılır. 0 araca ulaşım biraz daha zor. lakin kur yükselmeye kaldığı yerden devam etmeyede başladı bu sıfır arac alımını kısıtlıyor.

    Tabi nisan ayı itibari ile satış rakamları da epey iyi oda ayrı tartışılır bir konu 😂 bu para olanda çok olmayanda yok sanırım.

    Egea mantıklı lakin 1.4 fire değil,1.3 Multijet. mantıklı 1.4 için 90/95 beygir o kasaya o torkla atmosferik hemde motor sıkıntı çıkarmaya müsait olur. Diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mhmmd.239 -- 4 Mayıs 2021; 11:35:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mhmmd.239 M kullanıcısına yanıt

    Evet 1.4 Fire 127 tork düşük kalıyor yalnız aracı yürüten şanzımandır.Araç iyi ivmelenmesi için vites dişlileri büyük tutulmuş ve vites aralıklarıda kısa bunuda 6 vites ve son hızından anlayabiliyoruz.Son hız düşük yalnız 1.2.3. viteslerde çok hızlı devirlenmesini sağlıyor.Bir çok kamyonete bakarsanız günümüz otomobillerinden çok daha düşük torka sahiptir yalnız motordan büyük şanzıman sayesinden çok daha rahat çekiş üstünlüğü vardır.Tek kötü yanı manuel olduğu için çok sık vites değiştirmeniz gerekiyor.Otomatiklerin en güzel tarafıda bu bütün iş sizden çıkıyor.Atmosferik 5 ileri araçla 1. viteste çıkılan rampayı 2 ile rahat çıkabilmesinden anlamanız lazım.

  • nirvana34 N kullanıcısına yanıt
    Bu marka stratejisi olabilir doğru, avantaj olduğu kadar bazen dezavantaj da olabilir. Aynı markanın torku yüksek ve kronik sorunu olmayan motoru daha mantıklı biraz sesli o kadar 😂 bu arada sırf traktör sesinden dolayı dizel araç sevmem almadım da lakin ailede bolca mevcuttu. transit sürüyormuş hissiyatı beni bitiriyo acelsi olmayan rampada ucma derdi olmayn bi vites aşağıya alarak saran birisyim. Kesinlikle Benzin& LPG ciyim dir. 😉



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mhmmd.239 -- 5 Mayıs 2021; 2:29:42 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mhmmd.239 M kullanıcısına yanıt

    Stratejiden ziyade mühendislik diyebiliriz.Şanzıman, dişli mühendisliği.Sesi dışında özellikle 1.6 Multijet müthiş motor.Tercih meselesi tabi.Kimi benzinli konforu sever kimi ekonomik olsun ister.Gönül isterdi 1.4 benzinli turbo olsaydi ☺️


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet ne yapsın tabiiki kötüleyecek yoksa nasıl perti çıkmış 10 yaşındaki aracını bir alıcıya kakalayabilecek başka türlü satamaz ki. 2013 1.5 edc joy 110 bin km de 1 parça ön çamurluk değişen tamponları boyalı fluence mi 2020 aralık ayında 110 bine takasa verdim. Bayi başka birisine çok daha fazlaya satmıştır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nirvana34

    Evet 1.4 Fire 127 tork düşük kalıyor yalnız aracı yürüten şanzımandır.Araç iyi ivmelenmesi için vites dişlileri büyük tutulmuş ve vites aralıklarıda kısa bunuda 6 vites ve son hızından anlayabiliyoruz.Son hız düşük yalnız 1.2.3. viteslerde çok hızlı devirlenmesini sağlıyor.Bir çok kamyonete bakarsanız günümüz otomobillerinden çok daha düşük torka sahiptir yalnız motordan büyük şanzıman sayesinden çok daha rahat çekiş üstünlüğü vardır.Tek kötü yanı manuel olduğu için çok sık vites değiştirmeniz gerekiyor.Otomatiklerin en güzel tarafıda bu bütün iş sizden çıkıyor.Atmosferik 5 ileri araçla 1. viteste çıkılan rampayı 2 ile rahat çıkabilmesinden anlamanız lazım.

    Takıldığım bir nokta var; 1.4 Egea'nın şanzımanı aşırı kısa deniliyor ki evet kısa sayılabilir ancak pek çok 1.6 dizel hızlanma videosunda da gördüğüm üzere 1. viteste en fazla 45 2. viteste de 80 km/sa hızlar görülüyor. Yani aynı hıza ulaşana kadar turbo dizeller de aynı şekilde vites değiştirmiyor mu?





  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.