Ben mi şanslıyım bu konuda bilemedim. Şu 2 haftadır 3 kere arıza kaydı açtım ve hepsinde maximum 1 saat sonra telefon ile aranarak dönüş yapıldı. 100mbit alabilirmiyim diye modem de gördüğüm hat değerlerini yolladım. Sağolsun Selim K. isimli arkadaş telefon ile arayıp uzun uzun anlattı alabileceğim en yüksek hıza internetimi sabitledi. Bundan 1 sene önce böyle muhattap bulamıyorduk. Ama şu sıralar en ufak işlerde telefon ile arandım. Bence bu kısımda değişikliğe gidilmeye başlanmış ve çok başarılı olmuş. |
13TL zam, Gigabit paketler, altyapı çalışmaları 'Türknet'e sorduk' (7. sayfa)



-
-
Merhaba, bu konuda yatırımlarımız devam ediyor. Şu an için istanbul'un bazı bölgelerinde başladık. İlerleyen zamanlarda bu bölgelerimizi genişleterek farklı il'ler de bireysel fiber hizmeti sunmaya başlayacağız.
-
Merhaba, olumlu düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Bu konuda yüzlerce personel alımı yaptık. Müşterilerimize daha hızlı yanıt verebilmek için ve çözüm sürecini kısaltabilmek için de alımlarımız devam ediyor.
-
TurkNet iyi güzel ama bu upload sorunu var onu çözerse her şey düzelecek
-
Yüzlerce eleman almış=yüzlerce yeni robot gibi cevaplar veren çalışanlar. Yüzlerce eleman aldınız ama ne hikmetse eskiden aynı gün destek kaydına cevap yazılırdı şimdi üç günde bir yazıyorlar. Verdikleri cevap da hafızaları silinmiş gibi sıfırdan çözüm üretmeye çalışıyor kendince, sonra bekle bir üç gün daha. Kimseye önermem bağlatmayın paranızla rezil olmayın. Burda öyle bol keseden atacağına yüzlerce eleman aldık gibi uçuk laflar edeceğine biraz iş bilen ilgilenen çalışanlar alsaymış, az olurdu ama öz olurdu.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Siz neden bahsediyorsunuz kullanmadığım ayın faturasını peşin olarak istiyor bende daha ayın yarısında bu duruma kızarak aboneliğimi iptal ettim sen benden kullanmadığım ürünün nasıl parasını alırsın böyle bir mantalite yok
-
aslında olması gereken kullanıp fatura kesilmesi. Türknet faturyı kesip kullandırıyor. son ay kapattığınızda kullanmadığınız ayı ödememiş olacaksınız hesapta. Bakalım öyle olacak mı , kaptırken anlarız. Firmalarımızın hepsi üye yaparken hoş, sonra boş
-
Merhaba, şu anda yoğunluk olması nedeniyle dönüşlerde gecikme olabiliyor. Adresinize ekip gönderilmesi için teknik ekibe bilgi verdim. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
-
Merhaba, eğer faturanızı ödediyseniz iptal işleminden sonra kullanım yapmadığınız günlerin iadesini 15 gün içinde yapıyoruz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Sarkaryan
Yüzlerce eleman almış=yüzlerce yeni robot gibi cevaplar veren çalışanlar. Yüzlerce eleman aldınız ama ne hikmetse eskiden aynı gün destek kaydına cevap yazılırdı şimdi üç günde bir yazıyorlar. Verdikleri cevap da hafızaları silinmiş gibi sıfırdan çözüm üretmeye çalışıyor kendince, sonra bekle bir üç gün daha. Kimseye önermem bağlatmayın paranızla rezil olmayın. Burda öyle bol keseden atacağına yüzlerce eleman aldık gibi uçuk laflar edeceğine biraz iş bilen ilgilenen çalışanlar alsaymış, az olurdu ama öz olurdu.5 senelik aboneyim, herhangi bir yoğunluk olmayan, abartı sayıda insanın yaşamadığı, sitelerin olmadığı bir yerde oturuyorum, durup dururken geçen hafta pazartesi internet gitti 10 gündür internet yok.
Bakın 1-2 günde dönmeyi 3 günde bir mesaj atmayı bırakın. 10 gündür internetim yok.
-
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
-
şu hız ayarını da arttırsan biraz çok güzel olacak ama haydi hayırlısı Türknet
-
geçiceksiniz onu siz aklı mantığa sığar neden benim cebimdeki paraya hizmeti vermeden göz dikiyorsunuz
-
sende vur TürkNet bir zam yapmayan sen kalmıştın
-
Ben aboneliğimi iptal ettirdim Türknet i benden daha kullanmadığım internetin parasını peşin olarak istiyor ayın 20 sinde iptal oldu (sırf bu yüzden iptal ettim) 10 günlük fark var bunun için ulaşmaya çalışıyorum.
0850 288 80 81 i arıyorum fatura işlemi iptali için beni türknet uygulamasını yönlendiriyor aboneliğim iptal olduğu için uygulamaya giremiyorum.
Resmen adamı arafta bırakıyorlar kendilerince kullanıcıyı cezalandırıyorlar bir daha sizinle muhattap olur muyum?
Ulan siz mal msınız malak mısınız şeytan mısınız insanları yıldırma politikası mı uyguluyorsunuz bu kadar basit bir şeyi nasıl düşenemezsiniz
düşünmez olur msunuz insanlara zarar vermek için kolay para kazanmak için her türlü şeytanlığı yapıyorsunuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dede17 -- 24 Haziran 2020; 17:32:2 >
-
İnsan diyor insan insan yok insan hala robot değil diyor
-
Kral yorum bu video için tam söylenmesi gereken benden söyleyim
KÖRLER SAĞILAR BİRBİRLERİNİ AĞIRLARrrrrrrrrrrrr
-
Arkadaşlar daha gün içerisinde bu mesajı alan kişi ne bekler heralde gün içinde arayacaklar ve evime gelip iç tesisatı kontrol edecekler değil mi şaka gibi gelicek ama bakın bana atılan mesaj bu:
Merhaba Eren Bey,ben Özlem A.
Hattınızı kontrol ettiğimde iptal edildiğini gördüm.
Hizmetiniz sonlandığı için maalesef destek olamıyorum.tekrar hizmet almak için satış birimi ile irtibata geçebilirsiniz.
İyi günler diliyorum.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hiç sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Arızaların %80 kullanıcı kaynaklıdır. Modem ev bina kablolamasi. Şuan vdsl portu ile bina kablolamasi 1 metre ordada sorun olmaz herhalde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
🤣🤣🤣🤣🤣
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X