Şimdi Ara

147 1.6 TS Distinctive nasıl bir araba. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
74.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: perperek

    TR ye gelen tüm 147 distinctive ler esp limi ?

    Alıntıları Göster
    Varyatörün yaptigi sesi veya dizel gibi kullanimi yanlizca disaridan duymazsiniz.
    Sizin varyatör daha yeni yeni bozulmaya baslamis. Daha sonra iceri kabine de ciddi anlamda ses gelecektir.

    Varyatör'ün bozulmasi da aslinda icindeki yag basincini ayarlayan bir yayin özelligini kaybetmesinden kaynaklaniyor.
    VTEC veya VVTI'in aksina Alfa'larda egzantrik normalde advanced durumda kalir. Yani üst devirler icin optimize edilmistir.
    Varyatör sayesinde (8 derece diye hatirliyorum ama bakmak lazim) geriye cekilir. Alt devirler icin uygun hale getirilir.
    Bunu da yaparken yag basinci ve bir elektro switch kullanir.

    Zamanla bozulan yay bir süre sonra isini yapamaz hale gelir ve motor rölantide ve düsük devirlerde advanced egzantrik ayarlari ile calisir.
    Bu sesin sebebidir. Arti alt devirlerdeki cekis düser, yakit tüketimi artar vs vs. Bir an önce tamir ettirmeye bakin.

    Bu arada varyatör icin zamaninda Alfa tamir kitleri de cikarmisti. Icinde 1 liralik bir yay ve kece bulunan. Ama varyatörü actiktan sonra kapatmak acayip zor bir is. Icindeki dis yapisi döner sekilde tasarlandigi icin herhangi bir mengene veya tezgah ile kapatilamiyor. O yüzden servisler direk parcayi degistiriyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 145tr

    Varyatörün yaptigi sesi veya dizel gibi kullanimi yanlizca disaridan duymazsiniz.
    Sizin varyatör daha yeni yeni bozulmaya baslamis. Daha sonra iceri kabine de ciddi anlamda ses gelecektir.

    Varyatör'ün bozulmasi da aslinda icindeki yag basincini ayarlayan bir yayin özelligini kaybetmesinden kaynaklaniyor.
    VTEC veya VVTI'in aksina Alfa'larda egzantrik normalde advanced durumda kalir. Yani üst devirler icin optimize edilmistir.
    Varyatör sayesinde (8 derece diye hatirliyorum ama bakmak lazim) geriye cekilir. Alt devirler icin uygun hale getirilir.
    Bunu da yaparken yag basinci ve bir elektro switch kullanir.

    Zamanla bozulan yay bir süre sonra isini yapamaz hale gelir ve motor rölantide ve düsük devirlerde advanced egzantrik ayarlari ile calisir.
    Bu sesin sebebidir. Arti alt devirlerdeki cekis düser, yakit tüketimi artar vs vs. Bir an önce tamir ettirmeye bakin.

    Bu arada varyatör icin zamaninda Alfa tamir kitleri de cikarmisti. Icinde 1 liralik bir yay ve kece bulunan. Ama varyatörü actiktan sonra kapatmak acayip zor bir is. Icindeki dis yapisi döner sekilde tasarlandigi icin herhangi bir mengene veya tezgah ile kapatilamiyor. O yüzden servisler direk parcayi degistiriyorlar.


    Bildiğim kadarıyla Varyatör yaklaşık 25 dereceye kadar rötar verebiliyor..
    Bu arada AR forumlarından da baktığım kadarıyla " If the petrol engine sounds like a diesel briefly after starting, it means that the variator is worn and should be replaced. When significantly worn, the noise remains until about 1500rpm. Variators are best replaced at the same time as the timing belt. They will only cause noise, and not fail completely. " Varyatör ciddi olarak yıprandığında dizeli andıran ses 1500 rpm'e kadar varlığını sürdürüyor ancak Varyatör tamamen dağılmıyor, ve sadece ses yaparak çalışıyor..
    Gerçi Alfa'sına 500 TL'lik harcamayı çok görüp de bozuk Varyatöü inatla kullanmaya devam edeni görmedim ancak serviste gördüğüm yaşı 10a yaklaşan araçların bazılarında bu sesi duydum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mec

    quote:

    Orijinalden alıntı: 145tr

    Varyatörün yaptigi sesi veya dizel gibi kullanimi yanlizca disaridan duymazsiniz.
    Sizin varyatör daha yeni yeni bozulmaya baslamis. Daha sonra iceri kabine de ciddi anlamda ses gelecektir.

    Varyatör'ün bozulmasi da aslinda icindeki yag basincini ayarlayan bir yayin özelligini kaybetmesinden kaynaklaniyor.
    VTEC veya VVTI'in aksina Alfa'larda egzantrik normalde advanced durumda kalir. Yani üst devirler icin optimize edilmistir.
    Varyatör sayesinde (8 derece diye hatirliyorum ama bakmak lazim) geriye cekilir. Alt devirler icin uygun hale getirilir.
    Bunu da yaparken yag basinci ve bir elektro switch kullanir.

    Zamanla bozulan yay bir süre sonra isini yapamaz hale gelir ve motor rölantide ve düsük devirlerde advanced egzantrik ayarlari ile calisir.
    Bu sesin sebebidir. Arti alt devirlerdeki cekis düser, yakit tüketimi artar vs vs. Bir an önce tamir ettirmeye bakin.

    Bu arada varyatör icin zamaninda Alfa tamir kitleri de cikarmisti. Icinde 1 liralik bir yay ve kece bulunan. Ama varyatörü actiktan sonra kapatmak acayip zor bir is. Icindeki dis yapisi döner sekilde tasarlandigi icin herhangi bir mengene veya tezgah ile kapatilamiyor. O yüzden servisler direk parcayi degistiriyorlar.


    Bildiğim kadarıyla Varyatör yaklaşık 25 dereceye kadar rötar verebiliyor..
    Bu arada AR forumlarından da baktığım kadarıyla " If the petrol engine sounds like a diesel briefly after starting, it means that the variator is worn and should be replaced. When significantly worn, the noise remains until about 1500rpm. Variators are best replaced at the same time as the timing belt. They will only cause noise, and not fail completely. " Varyatör ciddi olarak yıprandığında dizeli andıran ses 1500 rpm'e kadar varlığını sürdürüyor ancak Varyatör tamamen dağılmıyor, ve sadece ses yaparak çalışıyor..
    Gerçi Alfa'sına 500 TL'lik harcamayı çok görüp de bozuk Varyatöü inatla kullanmaya devam edeni görmedim ancak serviste gördüğüm yaşı 10a yaklaşan araçların bazılarında bu sesi duydum.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bende alfa 147 almayı düşünüyorum da araca PIONEER Avic N4 7`` Dokunmatik Ekran Arac Ici Navigasyon Sistemi takma şansımız var mı ya da bunun benzeri bir şey?




  • Arkadaşlar ALFA 2005 147 dim var Aractan son derece memnunum;Arkadasların söylediği bazi iç dösemelerde sorunlar var motorlo ilgili varyatör ve salınıncak probleride Aracım Sahibinden.de satılık 55 binde,niye satıyor derseniz benzin parası;Benzin yetiştiremiyorum,ama satmayada kıyamıyorum İnanın binipte kullanan birdaha vaz gecemiyor,alfa mito ve gulietta'gidip birimod da detaylı bir sekilde inceledim alfadan daha iyisini beklerdim acıkcası motor ödüllü olmasına rağman iç dizaynını beyenmedim ici 147 gibi değil sadece kapı yanları deri istersen koltlar alfa 147 ise Bendekine göre konusiyim koltuklar nubuk kapı yanları nubuk kapı ustleri ve konsol tarafı deri;DIŞ tan bakasak Ben bukadar baktıran bir araba görmedim bazen küçük cocukların oynadığı ara sokaklardan geciyorum'da cocuklar bağırıyor gelen arabaya bakın diye .Bence alfa 147 Cok yaksada onu seviyorumm :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mec

    quote:

    Orijinalden alıntı: 145tr

    Varyatörün yaptigi sesi veya dizel gibi kullanimi yanlizca disaridan duymazsiniz.
    Sizin varyatör daha yeni yeni bozulmaya baslamis. Daha sonra iceri kabine de ciddi anlamda ses gelecektir.

    Varyatör'ün bozulmasi da aslinda icindeki yag basincini ayarlayan bir yayin özelligini kaybetmesinden kaynaklaniyor.
    VTEC veya VVTI'in aksina Alfa'larda egzantrik normalde advanced durumda kalir. Yani üst devirler icin optimize edilmistir.
    Varyatör sayesinde (8 derece diye hatirliyorum ama bakmak lazim) geriye cekilir. Alt devirler icin uygun hale getirilir.
    Bunu da yaparken yag basinci ve bir elektro switch kullanir.

    Zamanla bozulan yay bir süre sonra isini yapamaz hale gelir ve motor rölantide ve düsük devirlerde advanced egzantrik ayarlari ile calisir.
    Bu sesin sebebidir. Arti alt devirlerdeki cekis düser, yakit tüketimi artar vs vs. Bir an önce tamir ettirmeye bakin.

    Bu arada varyatör icin zamaninda Alfa tamir kitleri de cikarmisti. Icinde 1 liralik bir yay ve kece bulunan. Ama varyatörü actiktan sonra kapatmak acayip zor bir is. Icindeki dis yapisi döner sekilde tasarlandigi icin herhangi bir mengene veya tezgah ile kapatilamiyor. O yüzden servisler direk parcayi degistiriyorlar.


    Bildiğim kadarıyla Varyatör yaklaşık 25 dereceye kadar rötar verebiliyor..
    Bu arada AR forumlarından da baktığım kadarıyla " If the petrol engine sounds like a diesel briefly after starting, it means that the variator is worn and should be replaced. When significantly worn, the noise remains until about 1500rpm. Variators are best replaced at the same time as the timing belt. They will only cause noise, and not fail completely. " Varyatör ciddi olarak yıprandığında dizeli andıran ses 1500 rpm'e kadar varlığını sürdürüyor ancak Varyatör tamamen dağılmıyor, ve sadece ses yaparak çalışıyor..
    Gerçi Alfa'sına 500 TL'lik harcamayı çok görüp de bozuk Varyatöü inatla kullanmaya devam edeni görmedim ancak serviste gördüğüm yaşı 10a yaklaşan araçların bazılarında bu sesi duydum.

    Alıntıları Göster


    Bildiğim kadarıyla Varyatör yaklaşık 25 dereceye kadar rötar verebiliyor..
    Bu arada AR forumlarından da baktığım kadarıyla " If the petrol engine sounds like a diesel briefly after starting, it means that the variator is worn and should be replaced. When significantly worn, the noise remains until about 1500rpm. Variators are best replaced at the same time as the timing belt. They will only cause noise, and not fail completely. " Varyatör ciddi olarak yıprandığında dizeli andıran ses 1500 rpm'e kadar varlığını sürdürüyor ancak Varyatör tamamen dağılmıyor, ve sadece ses yaparak çalışıyor..
    Gerçi Alfa'sına 500 TL'lik harcamayı çok görüp de bozuk Varyatöü inatla kullanmaya devam edeni görmedim ancak serviste gördüğüm yaşı 10a yaklaşan araçların bazılarında bu sesi duydum.


    hocam maşallahın var sanki evde kendin birleştirip bayilere dağıtıyormuş gibi konuşuyorsun helal olsun. sormak istediğim bir şey var.
    genel de abimin mercedes clk 200 kompressor'ünü kullanıyorum. 13.5-15lt/100km gibi bir değer var benzin yakışında. Yanlış bilmiyorsam alfa romeo 147 2.0' ın yakışı da 11.5/12.1lt/100km bir değeri var.
    Alfa romeo 147 2.0 TS Selespeed almayı düşünüyorum. Bir araç buldum 2003 model 80bin km'de. Öncelikle fikrini alabilir miyim?

    1- T Spark yanlış bilmiyorsam twin spark deniyor. Bunun anlamı ne ve arabaya nasıl bir faydası var?
    2- Selespeed'in tek özelliği F1 olması mı? Avantajı & dezavantajı var mı?
    3- Distinctive ne anlama geliyor ve selespeed ile bir bağlantısı var mı?
    4- Konu da yeterince açıklamışsınız ama 2.0 TS Selespeed olarak özellikle dikkat etmem gereken bir şey var mı?
    5- Bütün selespeed'lerin doluluk oranı aynı mıdır? Sunroof, cd changer, deri koltuk, hız sabitleyici vs.

    çok soru sorduysam kusura bakmayın ama malum araba yani sor sor bitmiyor =) şimdiden teşekkür ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO



    Bildiğim kadarıyla Varyatör yaklaşık 25 dereceye kadar rötar verebiliyor..
    Bu arada AR forumlarından da baktığım kadarıyla " If the petrol engine sounds like a diesel briefly after starting, it means that the variator is worn and should be replaced. When significantly worn, the noise remains until about 1500rpm. Variators are best replaced at the same time as the timing belt. They will only cause noise, and not fail completely. " Varyatör ciddi olarak yıprandığında dizeli andıran ses 1500 rpm'e kadar varlığını sürdürüyor ancak Varyatör tamamen dağılmıyor, ve sadece ses yaparak çalışıyor..
    Gerçi Alfa'sına 500 TL'lik harcamayı çok görüp de bozuk Varyatöü inatla kullanmaya devam edeni görmedim ancak serviste gördüğüm yaşı 10a yaklaşan araçların bazılarında bu sesi duydum.


    hocam maşallahın var sanki evde kendin birleştirip bayilere dağıtıyormuş gibi konuşuyorsun helal olsun. sormak istediğim bir şey var.
    genel de abimin mercedes clk 200 kompressor'ünü kullanıyorum. 13.5-15lt/100km gibi bir değer var benzin yakışında. Yanlış bilmiyorsam alfa romeo 147 2.0' ın yakışı da 11.5/12.1lt/100km bir değeri var.
    Alfa romeo 147 2.0 TS Selespeed almayı düşünüyorum. Bir araç buldum 2003 model 80bin km'de. Öncelikle fikrini alabilir miyim?

    1- T Spark yanlış bilmiyorsam twin spark deniyor. Bunun anlamı ne ve arabaya nasıl bir faydası var?
    2- Selespeed'in tek özelliği F1 olması mı? Avantajı & dezavantajı var mı?
    3- Distinctive ne anlama geliyor ve selespeed ile bir bağlantısı var mı?
    4- Konu da yeterince açıklamışsınız ama 2.0 TS Selespeed olarak özellikle dikkat etmem gereken bir şey var mı?
    5- Bütün selespeed'lerin doluluk oranı aynı mıdır? Sunroof, cd changer, deri koltuk, hız sabitleyici vs.

    çok soru sorduysam kusura bakmayın ama malum araba yani sor sor bitmiyor =) şimdiden teşekkür ettim.

    Alıntıları Göster
    Selamlar.. Sırasıyla cevap vermeye çalışayım;

    AR 147 2.0lt. TS'in şehir içi ortalama yakıt tüketimi 12lt./100km. civarındadır..

    80.000km. Alfa Romeo için önemli sayılabilecek bir rakam.. Mekanik anlamda problem çıkartmış/çıkartmaya meyilli yerler kısaca;
    - Varyatör.. ( aşağıda açıklaması var )
    - Selespeed robotunda komut algılamama, vites değiştirmeme problemleri..
    - Kapı gergileri ( kapılar açılıp kapanırken kırılma benzeri bir ses.. )

    ve daha önceki mesajımda belirttiklerim;

    +++
    Genelde Alfa Romeo 156/147 gamına özgü bazı kronik problemler sözkonusu.. Kısaca özetlemek gerekirse;
    - Arka çamurluk davlumbazları halıfleksi andıran bir malzemeyle kaplı.. Bu malzemeyi çamurluk iç sacına sabitleyen iki nokta var ancak yetersiz kalıyor.. Zamanla bu halı görünümlü parçalar aşağı doğru sarkma yapıyor ve sabitlemek mümkün değil ( sac vidası, segman, yapıştırma sonuç vermez.. ) Değiştirmek gerektiğinde bir tanesi için Birmot orijinal parça fiyatı 287,00 TL.
    - Sübap açık kalma ve egzantrik mili değerlerini ayarlayan Varyatör denen bir parça var.. Dizaynı itibarıyle ilk çalıştırmalarda bir süre yağsız kaldığı için zamanla dizel motor sesinin andıran bir gürültüye neden oluyor.. Sevimsiz ses dışında başka bir sorun açmıyor.. Yetkili servis değişim bedeli yaklaşık 450,00 TL civarı ve Triger seti ile birlikte değişmesi öneriliyor.
    - Ön takımda bulunan alt ve üst salıncak kol ve burçları, viraj demiri ve Z rotları aşınmaya karşı dayanıksız.. Yol koşullarına göre yaklaşık 50.000km. civarında ciddi bir ses yapmaya başlıyor.. Söküp yağlamak geçici bir çözüm, komple değiştirmek ise yaklaşık 1000,00 TL.
    - İç kapı kolları, cam açma butonları, direksyon üzerinde bulunan radyo/cd kontrol butonları ve klima kontrol butonları üzerinde bulunan SoftTouch kaplama malzemesi çok çabuk soyuluyor.. Çözümü bu parçaları değiştirmek veya sökerek bu mat ve plastikimsi kaplamayı tamamen kazımak..
    - Direksyon ve vites kolu üzerindeki deri kaplama çok ince.. Kısa zaman içinde yıpranıyor.. 156/147 direksyonlarında delikli ve damarlı olarak iki tip deri var.. Ayrıca direksyon 4 ayrı parça deriden oluşuyor.. Komplike dizaynı nedeniyle kaplatmak çoğu zaman istenilen orijinal görüntüyü veremiyor..
    - Torpido ve konsolda kullanılan malzeme yumuşak ve kaliteli olmasına rağmen havalandırma ızgaraları zamanla çıtırtı yapmaya başlıyor.. SunRoof kontrol butonu da çıtırtı yapıyor.. Çıtırtılardan kurtulmak içi bu parçaları sürekli silikonla silmek gerekiyor..
    - CD/Radyo mp3 çalmıyor, kopya cd'lerde ise neredeyse tüm markalarda problem çıkarıyor..
    +++


    - Twin Spark ( çift kıvılcım ) Alfa Romeo'nun çift tırnağa sahip buji teknolojisini temsil eder.. AR'ye göre verimli ateşleme de üstünlük sağlayan bir sistem de olsa pratikte fark edilecek bir özellik değildir.. En büyük fark pahalı bujilerdir..

    - SeleSpeed, F1 araçlarında kullanılan otomatik şanzumanların binek otomobillerine uygulanmış en başarılı örneklerinden biridir ( daha iyisi Maserati CambioCorsa'da yer alır ).. Ancak bilinçli kullanım ve servis aralıklarında özen gerektirir.. Bildiğimiz otomatik şanzumanlardan farklı olarak birleşip ayrılan bir baskı/balata plaketine sahiptir ancak bu hareket yağ basıncıyla otomatik olarak yapılır..
    F1 otomobillerinde kullanılan sistemin yapılış amacı vites değiştirme esnasındaki vakit kaybını önlemek ve vitesin izleyeceği yolun kol değil buton yönlendirmesiyle yani daha pratik ve hataya kapalı şekilde gerçekleşmesini sağlamaktır.. SeleSpeed temel olarak F1 araçlarındaki sistem üzerinden geliştirilmiş de olsa sonuçta binek otomobillere yönelik hazırlanmış bir sistemdir.. Haliyle performans gayesi olmadığınıdan bana göre klasik otomatik şanzumanlara nazaran daha zayıf ve kırılgandır.. Ayrıca pratiklik ve sürüş zevki konusunda da klasik otomatiklerin gerisinde kalır..

    - Distinctive AR'nin donanım paketidir.. 147 2.0lt. SeleSpeed Distinctive araçlarda genelde standart donanıma ek olarak Bose müzik sistemi, deri koltuk ve sunroof bulunur.. Bazı özel paketli ( kış paketi-ısıtmalı koltuk gibi ) olanlara da rastlamak mümkündür ancak çok seyrektir..

    - Alfa Romeo'nun 156/147 serisi dizayn ve donanım olarak çok başarılı araçlar olmasına rağmen malzeme kalitesi, işçilik, mühendislik ve komfor konusunda zayıftır.. Alfa Romeo'yu alınabilir kılan yegane unsur göz alıcı dizaynı, marka konumlandırması sonucu sahip olduğu prestiji ve emsallerine nazaran oldukça uygun fiyatıdır..
    Mümkün olduğunca az km.de, hafif kazası bile olmayan ve servis geçmişi belli araçlar arasından tercih yapmak en doğrusudur..


    NOT: Abinizin CLK 200 Komp. aracı -servis bakımlarını atlamamak kaydıyla- size ortalama 300.000km. sorunsuz kullanım olanağı sağlar.. Bu sorunsuzluğa sadece mekanik değil kozmetik kondisyon da dahildir.. Ancak aynı durum Alfa Romeo 156/147 serisi için 50.000km. civarında son bulur..


    Edit: Typo ve bazı eklemeler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mec -- 1 Ekim 2011; 14:14:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mec

    Selamlar.. Sırasıyla cevap vermeye çalışayım;

    AR 147 2.0lt. TS'in şehir içi ortalama yakıt tüketimi 12lt./100km. civarındadır..

    80.000km. Alfa Romeo için önemli sayılabilecek bir rakam.. Mekanik anlamda problem çıkartmış/çıkartmaya meyilli yerler kısaca;
    - Varyatör.. ( aşağıda açıklaması var )
    - Selespeed robotunda komut algılamama, vites değiştirmeme problemleri..
    - Kapı gergileri ( kapılar açılıp kapanırken kırılma benzeri bir ses.. )

    ve daha önceki mesajımda belirttiklerim;

    +++
    Genelde Alfa Romeo 156/147 gamına özgü bazı kronik problemler sözkonusu.. Kısaca özetlemek gerekirse;
    - Arka çamurluk davlumbazları halıfleksi andıran bir malzemeyle kaplı.. Bu malzemeyi çamurluk iç sacına sabitleyen iki nokta var ancak yetersiz kalıyor.. Zamanla bu halı görünümlü parçalar aşağı doğru sarkma yapıyor ve sabitlemek mümkün değil ( sac vidası, segman, yapıştırma sonuç vermez.. ) Değiştirmek gerektiğinde bir tanesi için Birmot orijinal parça fiyatı 287,00 TL.
    - Sübap açık kalma ve egzantrik mili değerlerini ayarlayan Varyatör denen bir parça var.. Dizaynı itibarıyle ilk çalıştırmalarda bir süre yağsız kaldığı için zamanla dizel motor sesinin andıran bir gürültüye neden oluyor.. Sevimsiz ses dışında başka bir sorun açmıyor.. Yetkili servis değişim bedeli yaklaşık 450,00 TL civarı ve Triger seti ile birlikte değişmesi öneriliyor.
    - Ön takımda bulunan alt ve üst salıncak kol ve burçları, viraj demiri ve Z rotları aşınmaya karşı dayanıksız.. Yol koşullarına göre yaklaşık 50.000km. civarında ciddi bir ses yapmaya başlıyor.. Söküp yağlamak geçici bir çözüm, komple değiştirmek ise yaklaşık 1000,00 TL.
    - İç kapı kolları, cam açma butonları, direksyon üzerinde bulunan radyo/cd kontrol butonları ve klima kontrol butonları üzerinde bulunan SoftTouch kaplama malzemesi çok çabuk soyuluyor.. Çözümü bu parçaları değiştirmek veya sökerek bu mat ve plastikimsi kaplamayı tamamen kazımak..
    - Direksyon ve vites kolu üzerindeki deri kaplama çok ince.. Kısa zaman içinde yıpranıyor.. 156/147 direksyonlarında delikli ve damarlı olarak iki tip deri var.. Ayrıca direksyon 4 ayrı parça deriden oluşuyor.. Komplike dizaynı nedeniyle kaplatmak çoğu zaman istenilen orijinal görüntüyü veremiyor..
    - Torpido ve konsolda kullanılan malzeme yumuşak ve kaliteli olmasına rağmen havalandırma ızgaraları zamanla çıtırtı yapmaya başlıyor.. SunRoof kontrol butonu da çıtırtı yapıyor.. Çıtırtılardan kurtulmak içi bu parçaları sürekli silikonla silmek gerekiyor..
    - CD/Radyo mp3 çalmıyor, kopya cd'lerde ise neredeyse tüm markalarda problem çıkarıyor..
    +++


    - Twin Spark ( çift kıvılcım ) Alfa Romeo'nun çift tırnağa sahip buji teknolojisini temsil eder.. AR'ye göre verimli ateşleme de üstünlük sağlayan bir sistem de olsa pratikte fark edilecek bir özellik değildir.. En büyük fark pahalı bujilerdir..

    - SeleSpeed, F1 araçlarında kullanılan otomatik şanzumanların binek otomobillerine uygulanmış en başarılı örneklerinden biridir ( daha iyisi Maserati CambioCorsa'da yer alır ).. Ancak bilinçli kullanım ve servis aralıklarında özen gerektirir.. Bildiğimiz otomatik şanzumanlardan farklı olarak birleşip ayrılan bir baskı/balata plaketine sahiptir ancak bu hareket yağ basıncıyla otomatik olarak yapılır..
    F1 otomobillerinde kullanılan sistemin yapılış amacı vites değiştirme esnasındaki vakit kaybını önlemek ve vitesin izleyeceği yolun kol değil buton yönlendirmesiyle yani daha pratik ve hataya kapalı şekilde gerçekleşmesini sağlamaktır.. SeleSpeed temel olarak F1 araçlarındaki sistem üzerinden geliştirilmiş de olsa sonuçta binek otomobillere yönelik hazırlanmış bir sistemdir.. Haliyle performans gayesi olmadığınıdan bana göre klasik otomatik şanzumanlara nazaran daha zayıf ve kırılgandır.. Ayrıca pratiklik ve sürüş zevki konusunda da klasik otomatiklerin gerisinde kalır..

    - Distinctive AR'nin donanım paketidir.. 147 2.0lt. SeleSpeed Distinctive araçlarda genelde standart donanıma ek olarak Bose müzik sistemi, deri koltuk ve sunroof bulunur.. Bazı özel paketli ( kış paketi-ısıtmalı koltuk gibi ) olanlara da rastlamak mümkündür ancak çok seyrektir..

    - Alfa Romeo'nun 156/147 serisi dizayn ve donanım olarak çok başarılı araçlar olmasına rağmen malzeme kalitesi, işçilik, mühendislik ve komfor konusunda zayıftır.. Alfa Romeo'yu alınabilir kılan yegane unsur göz alıcı dizaynı, marka konumlandırması sonucu sahip olduğu prestiji ve emsallerine nazaran oldukça uygun fiyatıdır..
    Mümkün olduğunca az km.de, hafif kazası bile olmayan ve servis geçmişi belli araçlar arasından tercih yapmak en doğrusudur..


    NOT: Abinizin CLK 200 Komp. aracı -servis bakımlarını atlamamak kaydıyla- size ortalama 300.000km. sorunsuz kullanım olanağı sağlar.. Bu sorunsuzluğa sadece mekanik değil kozmetik kondisyon da dahildir.. Ancak aynı durum Alfa Romeo 156/147 serisi için 50.000km. civarında son bulur..


    Edit: Typo ve bazı eklemeler..

    Alıntıları Göster
    alfa romeo almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem bmw 1.16 alacak paranız yoksa bir 147 alın derim

    varyatör sorunu benim araçtada var fakat ömrünü uzatmanında yolları var mesela motor 10000 de ortalama 2.5 lt yağ eksiltir sürekli yağ kontrolü yapın sabahları gaza basmadan tek marşta çalıştırın ve ısınıncaya kadar yola çıkmayın ben son 1 yıldır bunlara dikkat ediyorum ve hiç bir sorun yok.

    alt üst tabla ve z rotlar komple 300 tl civarı servislere gidip aldanmayın bazı arkadaşlar 1000 tl lerden bahsetmiş hiç alakası yok üstler 63 tl altlar 79 tl z rotlarda 16 tl el fren teli zamanla kışın donma yapar orjinali 250 tl çifti yan sanayi 50 tl amortisör kafası orjinal 110 tl internetten araştırın italyan yan sanayi 69 tl arka balatalar linea ile aynı 28 tl orjinal diye aynı balatayı servis 60 tl ye satıyor diskler arka 60 tl ön 80 tl alfaların parçası bulunmuyor pahalı diyenlerede kanmayın bunu söyleyene megane 2 şöför koltuğu ayar kolunun ucundaki çelik halat fiyatını sormasını söyleyin 568 tl+kdv dir o halatın fiyatı ankarada olan arkadaşlar yıldız sanayide 2 tane çıkmacısı var alfanın ordan çıkma bulabilir sıfır mazeme içinde 2 tane büyük fiat parçacısı var ben onlardan alıyorum muadilide orjinalide mevcut onlarda

    aracın süspansiyonu spor olduğu için serttir çukura düşünce içerisi yıkılır düz yolda kaymak gibidir akar gider spor süspansiyon çok güzel yol tutar güven verir aracı sürerken kendinizi pistte yarışıyor gibi hissedersiniz motor sesi sizi kendine aşık eder

    unutmayınki alfa romeo ferrarinin atası ve 11 tane dünya şampiyonluğu olan bir markadır halende ferrari ile aşık atacak 4c 8c tz3 gibi üst sınıf araçlar üreten bir markadır bakmayın türkiyede tutulmadığına koç grubu albela ve linea dan parayı götürdüğü için türkiye pazarına bu araçları sokup milleti uyandırmak istemiyor borusan yada doğuşta olsa bu marka ihya ederlerdi ama ozamanda sözüm ona o 100 bin tl lik scirocco lar gibi kafanı çevirdiğin yerde alfa olurdu ben 16000 tl aldım aracımı ve emin olun 36000 tl lik süksesi var hiç bir aracın dikkat çekmediği mekanlarda millet dönüp dönüp bakıyor helede arabanın ön tarafı kadınlar üzerinde afrodizyak etkisi yapıyor bunu hissedebiliyorsunuz

    arkadaşlar ben oto servislerinin bilgisayar işlerini yapmaktayım işim gereği sanayinin bir çoğunu tanırım yardım almak isterseniz bana ulaşabilirsin görüşmek üzere




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurerbil

    mesela motor 10000 de ortalama 2.5 lt yağ eksiltir sürekli yağ kontrolü yapın sabahları gaza basmadan tek marşta çalıştırın ve ısınıncaya kadar yola çıkmayın ben son 1 yıldır bunlara dikkat ediyorum ve hiç bir sorun yok.

    arka balatalar linea ile aynı 28 tl orjinal diye aynı balatayı servis 60 tl ye satıyor diskler arka 60 tl ön 80 tl alfaların parçası bulunmuyor pahalı diyenlerede kanmayın


    Tüm söylenilenlere katılıyorum, fakat;

    10.000km'de 2,5 lt yağ eksiltir diye bir bilgi yanlış olur. Her aracın motoru yapılmaya yakın bu civarlarda yağ eksiltir. Burada önemli olan aracı yağsız bırakmamak, yağ belirli bir sıcaklığa erişmeden aracı çok devirli kullanmamak. Yoksa 100.000km'de neredeyse hiç yağ eksiltmemesi gerekir. (sahibi olduğum 2 alfada da yağ eksiltme sıkıntısı yaşamadım. 57.000km ve 88.000km'de araçlar)

    Arka balataların linea ile aynı olması gibi bir şey duymadım, fakat çoğu modelde diskler-balatalar farklıdır. Örneğin 1.6'nın diskleri ile 2.0'ın diskleri farklıdır, hatta mk1 ile mk2nin de farklı olabilir, fabrika çıkışından kullanılan fren balataları, diskleri, fren hortumları vs. farklı olabilir. O yüzden böyle bir genelleme yapmak yanlış olabilir. Tabi linea balatası uydurulabilir mi? Elbette ki bir çok markanın balatası veya diski uydurulabilir ölçüler uyduktan sonra. Ama fabrika standardı gibi bir performans vermesini beklemek şansa kalır o zaman da... Verdiğniz disk fiyatları da baya düşük. Bu da markadan veya kaliteden çok değişebilir. Ben o civarlarda disk fiyatı hiç bir markada duymadım. Benim bildiğim genellikle 120-140 tl civarında tek ön fren diski. Şu ana kadar gördüğüm en ucuz yan sanayi ön fren diski ise 100 tl falan (156 2.0 diskiydi). Arkalar biraz daha ucuz olabilir. Ama parça fiyatları olarak diğer tüm markalarla ya aynı ya da bazen daha ucuz (yürüyen, motor vs gibi aksamlar için)

    İç aksamdaki parçaların fiyatları ise her ithal araç gibi pahalı. Bir Şahin'in ön cam açma düğmesi fiyatıyla 156nın (147nin) cam açma düğmelerinin fiyatının aynı olmasını beklemek zaten saçma olur. Çünkü bu tip parçaların yan sanayisini bulmak zor olduğu gibi, az sayıda üretilen şeyler olduğu için fiyatları da haliyle biraz yüksek olacaktır.

    Diğer tüm söylenilenlere katılıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurerbil

    mesela motor 10000 de ortalama 2.5 lt yağ eksiltir sürekli yağ kontrolü yapın sabahları gaza basmadan tek marşta çalıştırın ve ısınıncaya kadar yola çıkmayın ben son 1 yıldır bunlara dikkat ediyorum ve hiç bir sorun yok.

    arka balatalar linea ile aynı 28 tl orjinal diye aynı balatayı servis 60 tl ye satıyor diskler arka 60 tl ön 80 tl alfaların parçası bulunmuyor pahalı diyenlerede kanmayın


    Tüm söylenilenlere katılıyorum, fakat;

    10.000km'de 2,5 lt yağ eksiltir diye bir bilgi yanlış olur. Her aracın motoru yapılmaya yakın bu civarlarda yağ eksiltir. Burada önemli olan aracı yağsız bırakmamak, yağ belirli bir sıcaklığa erişmeden aracı çok devirli kullanmamak. Yoksa 100.000km'de neredeyse hiç yağ eksiltmemesi gerekir. (sahibi olduğum 2 alfada da yağ eksiltme sıkıntısı yaşamadım. 57.000km ve 88.000km'de araçlar)

    Arka balataların linea ile aynı olması gibi bir şey duymadım, fakat çoğu modelde diskler-balatalar farklıdır. Örneğin 1.6'nın diskleri ile 2.0'ın diskleri farklıdır, hatta mk1 ile mk2nin de farklı olabilir, fabrika çıkışından kullanılan fren balataları, diskleri, fren hortumları vs. farklı olabilir. O yüzden böyle bir genelleme yapmak yanlış olabilir. Tabi linea balatası uydurulabilir mi? Elbette ki bir çok markanın balatası veya diski uydurulabilir ölçüler uyduktan sonra. Ama fabrika standardı gibi bir performans vermesini beklemek şansa kalır o zaman da... Verdiğniz disk fiyatları da baya düşük. Bu da markadan veya kaliteden çok değişebilir. Ben o civarlarda disk fiyatı hiç bir markada duymadım. Benim bildiğim genellikle 120-140 tl civarında tek ön fren diski. Şu ana kadar gördüğüm en ucuz yan sanayi ön fren diski ise 100 tl falan (156 2.0 diskiydi). Arkalar biraz daha ucuz olabilir. Ama parça fiyatları olarak diğer tüm markalarla ya aynı ya da bazen daha ucuz (yürüyen, motor vs gibi aksamlar için)

    İç aksamdaki parçaların fiyatları ise her ithal araç gibi pahalı. Bir Şahin'in ön cam açma düğmesi fiyatıyla 156nın (147nin) cam açma düğmelerinin fiyatının aynı olmasını beklemek zaten saçma olur. Çünkü bu tip parçaların yan sanayisini bulmak zor olduğu gibi, az sayıda üretilen şeyler olduğu için fiyatları da haliyle biraz yüksek olacaktır.

    Diğer tüm söylenilenlere katılıyorum.

    Alıntıları Göster
    Baska bagimsiz bir konu da actim ama bu hortlamis konu cok bilgili kisilerin yer almasiyla ise yarayabilir. Ben 2007-2012 arasi selespeed GT kullandim sonra bu Ocak ayinda cok uygun bir fiyata dizel versiyonunu buldum ve aldim. Aracta hemen hemen hic sorun yok, hatta novitec taktim , degisik isler yaptim (klima borusunu delip sogutmali torpido yapmak gibi) ama bir sorunu asamiyoruz. O da direksiyon sertligi..

    Bu direksiyon sertligine kanaat getirdigim sey eski GT nin boyle olmamasiydi. Suspansiyon azcik farkli ama belli basli yegane farklilik eski aracin jantlar 16 ydi , simdi 18 . Ama sorunu bunun yaratiyor olmadigini ,16 inch lik jantlari bu aracta denememle ispatladim , bir sey degismedi.. Direksiyonu yumusatma adina

    * 2 kez cikma direksiyon kutusu takildi ,degistirildi edildi.

    * Alt salincaklar degisti , yamulmus rot kolu degisti , aks baglantilari, traversler kontrol edildi. Rot baslari ,rotiller , sase elden gecti .. Ve bunlar birden cok usta tarafindan sokulup takilarak (1 den fazla) yapildi ..

    * Lastiklere her olcude hava basilarak denendi , suan 40 PSI de ,cok yuksek biliyorum ama azalinca daha sertlestigi (belki psikoojik) hissi ile boyle yaptim. Michelin olsaydi daha iyi olurdu ama goodyear assimetrik 2 var su an.

    * pompa kontrol edilmedi acilip ama bu konuda suphem yok degil , direksiyon hidrolik aliyor bu kesin , ama verimli mi , onu bilemiyorum

    Bugun direksiyon kutusunun sifirinin takilmasinin arkaya donup bakilmayacak sekilde bu isi cozecegine inandiklarini soylediler , bu da bana yaklasik 2 bin TL ye mal olacak ama biraz tereddutluyum ,direksiyon sertligi cukurlarda aracin cok o yone meyillenmesine sebep oluyor , direksiyon takilip kaldigi duzelmedigi icin elde surekli bir titresim ,bir guvensizlik yaratiyor malesef.

    Cok bir sey istemiyorum , yumusak bir direksiyon ve cukurlarda cart curt saga sola donen tekerlekler yuzunden elden kacmayacak bir direksiyon . Lutfen bana yardimci olun.

    Direksiyon kutularina guvenmiyorum , cikmacidaki direksiyon kutulari baska acilardan hurdaya cikmis araclardan aliniyorsa sorun degil , saglamdir , ama yetkili servislerin ise yaramaz diye attigi parcalar olduguna yonelik de bir suphem var. Eger tum denenen direksiyon kutulari bu sekilde ise sebep halen 2 kez degisse de direksiyon kutusu olabilir ..

    Ama mevcut aracin orjinal direksiyon kutusunun da ayni sertlige sebep olmasi acaba baska bir parca mi diye de dusundurmuyor degil

    Son not, arac 40 binde aldim ve test araciymis, yani hep istanbul parkta sert kullanilmis , ve sag onden ciddi bir kazasi var (sasesi saglam da olsa) , ben problemin bu kaza sonucu olustugu fikrindeyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jujuuu

    Baska bagimsiz bir konu da actim ama bu hortlamis konu cok bilgili kisilerin yer almasiyla ise yarayabilir. Ben 2007-2012 arasi selespeed GT kullandim sonra bu Ocak ayinda cok uygun bir fiyata dizel versiyonunu buldum ve aldim. Aracta hemen hemen hic sorun yok, hatta novitec taktim , degisik isler yaptim (klima borusunu delip sogutmali torpido yapmak gibi) ama bir sorunu asamiyoruz. O da direksiyon sertligi..

    Bu direksiyon sertligine kanaat getirdigim sey eski GT nin boyle olmamasiydi. Suspansiyon azcik farkli ama belli basli yegane farklilik eski aracin jantlar 16 ydi , simdi 18 . Ama sorunu bunun yaratiyor olmadigini ,16 inch lik jantlari bu aracta denememle ispatladim , bir sey degismedi.. Direksiyonu yumusatma adina

    * 2 kez cikma direksiyon kutusu takildi ,degistirildi edildi.

    * Alt salincaklar degisti , yamulmus rot kolu degisti , aks baglantilari, traversler kontrol edildi. Rot baslari ,rotiller , sase elden gecti .. Ve bunlar birden cok usta tarafindan sokulup takilarak (1 den fazla) yapildi ..

    * Lastiklere her olcude hava basilarak denendi , suan 40 PSI de ,cok yuksek biliyorum ama azalinca daha sertlestigi (belki psikoojik) hissi ile boyle yaptim. Michelin olsaydi daha iyi olurdu ama goodyear assimetrik 2 var su an.

    * pompa kontrol edilmedi acilip ama bu konuda suphem yok degil , direksiyon hidrolik aliyor bu kesin , ama verimli mi , onu bilemiyorum

    Bugun direksiyon kutusunun sifirinin takilmasinin arkaya donup bakilmayacak sekilde bu isi cozecegine inandiklarini soylediler , bu da bana yaklasik 2 bin TL ye mal olacak ama biraz tereddutluyum ,direksiyon sertligi cukurlarda aracin cok o yone meyillenmesine sebep oluyor , direksiyon takilip kaldigi duzelmedigi icin elde surekli bir titresim ,bir guvensizlik yaratiyor malesef.

    Cok bir sey istemiyorum , yumusak bir direksiyon ve cukurlarda cart curt saga sola donen tekerlekler yuzunden elden kacmayacak bir direksiyon . Lutfen bana yardimci olun.

    Direksiyon kutularina guvenmiyorum , cikmacidaki direksiyon kutulari baska acilardan hurdaya cikmis araclardan aliniyorsa sorun degil , saglamdir , ama yetkili servislerin ise yaramaz diye attigi parcalar olduguna yonelik de bir suphem var. Eger tum denenen direksiyon kutulari bu sekilde ise sebep halen 2 kez degisse de direksiyon kutusu olabilir ..

    Ama mevcut aracin orjinal direksiyon kutusunun da ayni sertlige sebep olmasi acaba baska bir parca mi diye de dusundurmuyor degil

    Son not, arac 40 binde aldim ve test araciymis, yani hep istanbul parkta sert kullanilmis , ve sag onden ciddi bir kazasi var (sasesi saglam da olsa) , ben problemin bu kaza sonucu olustugu fikrindeyim

    Alıntıları Göster
    147 lerde 1,6 105 bg olan yanş yeni modellerde varyatör diye bişey yok eski kasa 120 bg olanlarda var kimse çıkıp yazmamış bilginiz olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sidan

    147 lerde 1,6 105 bg olan yanş yeni modellerde varyatör diye bişey yok eski kasa 120 bg olanlarda var kimse çıkıp yazmamış bilginiz olsun

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar,
    kullananların ve bilgisi olanların fikrini almak istiyorum... bu arabayı bir bayan alıp kullanabilir mi? uğraşabilir mi? yolda kalır mı? ya da ustalar uğraştırır mı? 2005 147 almak istiyorum sırf zevk için çünki ankara da gayet ulaşımı kolay bi yerde oturuyorum.. sadece hafta sonları ve elzem durumlarda kullanıcam buna rağmen yakıt tüketimi çok olur mu? ha bir de arada sırada da olsa ankara-antalya yapabilirim.. yani eşimi bir alfaya ikna etmek için yeterli donanıma ihtiyacım var.. bana artısı eksisi şeklinde bilgi verilirse çok mutlu olurum... şimdiden tşkler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevgili12

    merhaba arkadaşlar,
    kullananların ve bilgisi olanların fikrini almak istiyorum... bu arabayı bir bayan alıp kullanabilir mi? uğraşabilir mi? yolda kalır mı? ya da ustalar uğraştırır mı? 2005 147 almak istiyorum sırf zevk için çünki ankara da gayet ulaşımı kolay bi yerde oturuyorum.. sadece hafta sonları ve elzem durumlarda kullanıcam buna rağmen yakıt tüketimi çok olur mu? ha bir de arada sırada da olsa ankara-antalya yapabilirim.. yani eşimi bir alfaya ikna etmek için yeterli donanıma ihtiyacım var.. bana artısı eksisi şeklinde bilgi verilirse çok mutlu olurum... şimdiden tşkler..


    duz vıtes kullanabılıyorsanız sıkıntı yok dıyeyım . yakıtı da sınıfına gore normal dıyebılırz.
    ama guvenlık yol tutusuna dıyecek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadiruysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevgili12

    merhaba arkadaşlar,
    kullananların ve bilgisi olanların fikrini almak istiyorum... bu arabayı bir bayan alıp kullanabilir mi? uğraşabilir mi? yolda kalır mı? ya da ustalar uğraştırır mı? 2005 147 almak istiyorum sırf zevk için çünki ankara da gayet ulaşımı kolay bi yerde oturuyorum.. sadece hafta sonları ve elzem durumlarda kullanıcam buna rağmen yakıt tüketimi çok olur mu? ha bir de arada sırada da olsa ankara-antalya yapabilirim.. yani eşimi bir alfaya ikna etmek için yeterli donanıma ihtiyacım var.. bana artısı eksisi şeklinde bilgi verilirse çok mutlu olurum... şimdiden tşkler..


    duz vıtes kullanabılıyorsanız sıkıntı yok dıyeyım . yakıtı da sınıfına gore normal dıyebılırz.
    ama guvenlık yol tutusuna dıyecek yok.

    Alıntıları Göster
    kadiruysal
    yukarıda bahsettiğim sıkıntı için bilginiz var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevgili12 -- 23 Ekim 2012; 10:30:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevgili12

    kadiruysal
    yukarıda bahsettiğim sıkıntı için bilginiz var mı?

    Alıntıları Göster
    Kapı gıcırdaması diye bir şeyi ilk defa duydum. Öyle bir şey yok. Ama bahsettiğiniz trim sesleriyse, orasından burasından zaman zaman tıkırtı gelebilecek bir araçtır. Ama bunlar rahatsız edici şeyler değil genel olarak. Alfalar zevk araçlarıdır. Bunları alman araçları alınan mantıkla alırsanız pişman olursunuz. Ama amacınız zevkli bir kullanım, güzel bir tasarım, performans, yol tutuş, motor sesi ise zaten koltuğuna oturduğunuz anda başka bir otomobile binmeyeceğinizi bilirsiniz.

    Bu arada trigerde değil de, triger değişiminde kontrol edilmesi gereken varyatör adında bir parça var. Bu parça eğer motorunuzu yağsız bırakırsanız ilk çalıştırmada aşındığı için biraz ses yapar, sonra geçer. Yağınızı sürekli maksimum seviyede tutar ve motor soğukken aracınızı yüksek devirlerde kullanmazsanız hiç bir sıkıntı olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevgili12


    kadiruysal
    yukarıda bahsettiğim sıkıntı için bilginiz var mı?

    ben duymadım varsa da ozel bır durumdur dıye tahmın edıyorum. kronık bır sıkıntı yok.kapı gıcırtısı her aracta zamanla olusabılır. yaglandıgında sıkıntı kalmaz yanı kafaya takılacak bır durum degıl. alacagınzı aracın trıger bakımı hakkında bılgı alırsanız gerıye masraf yapılacak pek bısey kalmaz.
    aracı ılk calıstırdıgınız motor ısınmadıgı zamanlar ılgınc dızel motor sesı gelırse varyator masrafı vardır. buna da dıkkat etmenızı ısterım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadiruysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevgili12


    kadiruysal
    yukarıda bahsettiğim sıkıntı için bilginiz var mı?

    ben duymadım varsa da ozel bır durumdur dıye tahmın edıyorum. kronık bır sıkıntı yok.kapı gıcırtısı her aracta zamanla olusabılır. yaglandıgında sıkıntı kalmaz yanı kafaya takılacak bır durum degıl. alacagınzı aracın trıger bakımı hakkında bılgı alırsanız gerıye masraf yapılacak pek bısey kalmaz.
    aracı ılk calıstırdıgınız motor ısınmadıgı zamanlar ılgınc dızel motor sesı gelırse varyator masrafı vardır. buna da dıkkat etmenızı ısterım.

    Alıntıları Göster
    anladım... ben de bu bilgileri kullanıcısından almak istiyordum.. verdiğiniz bilgiler için çok tşk ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevgili12

    anladım... ben de bu bilgileri kullanıcısından almak istiyordum.. verdiğiniz bilgiler için çok tşk ederim..

    rıca ederım. yrdmcı olabıldıysek ne mutlu bıze
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadiruysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevgili12

    anladım... ben de bu bilgileri kullanıcısından almak istiyordum.. verdiğiniz bilgiler için çok tşk ederim..

    rıca ederım. yrdmcı olabıldıysek ne mutlu bıze

    Alıntıları Göster
    bende 147 almak istiyorum yakıt tüketimi dışında umarım başka sıkıntı yaşamayız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmxksk -- 25 Ekim 2012; 0:34:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    bende 147 almak istiyorum yakıt tüketimi dışında umarım başka sıkıntı yaşamayız :)

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu aracı http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-autocity-den-2006-alfa-romeo-101421870/detay/ almak istiyorum. görüşleriniz nelerdir? fiyat, kilometre vs. olarak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto

    Kapı gıcırdaması diye bir şeyi ilk defa duydum. Öyle bir şey yok. Ama bahsettiğiniz trim sesleriyse, orasından burasından zaman zaman tıkırtı gelebilecek bir araçtır. Ama bunlar rahatsız edici şeyler değil genel olarak. Alfalar zevk araçlarıdır. Bunları alman araçları alınan mantıkla alırsanız pişman olursunuz. Ama amacınız zevkli bir kullanım, güzel bir tasarım, performans, yol tutuş, motor sesi ise zaten koltuğuna oturduğunuz anda başka bir otomobile binmeyeceğinizi bilirsiniz.

    Bu arada trigerde değil de, triger değişiminde kontrol edilmesi gereken varyatör adında bir parça var. Bu parça eğer motorunuzu yağsız bırakırsanız ilk çalıştırmada aşındığı için biraz ses yapar, sonra geçer. Yağınızı sürekli maksimum seviyede tutar ve motor soğukken aracınızı yüksek devirlerde kullanmazsanız hiç bir sıkıntı olmaz.

    Alfa 147 aracım var.. kapı gıcırtısı sorununu bir türlü gideremedim




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.