Şimdi Ara

155 - tüm operatörler doludur uyarısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün acil olarak gördüğüm bir konu için 155'i aradım ve tüm operatörlerin dolu olduğu uyarısıyla karşılaştım. 1 dk civarı bekledim ve hala tüm operatörler doluydu.
    Herşeyi bir kenara bırakırsak; buradaki çağrı trendini haftalık olarak gözlemlemek ve olası problemlere & çağrı yoğunluğuna karşı kalıcı aksiyonlar, çözümler üretmek bu kadar zor olmamalı. En basit mantıkla işletilen, merdivenaltı diyebileceğimiz STH operatörler bile haftalık/aylık çağrı akışını gözlemliyor, servis aldıkları firmalardan bu konuda detaylı raporları tedarik ediyor, gerektiği takdirde bu konuda kaçıcı çözümler üretiyor.
    155 gibi kritik bir servise ait çağrı merkezinin de böyle mantıkla yönetildiğini görmek ayrı bir üzücü durum oldu benim için.

    Biraz daha konuyu detaylandırırdım ama konular çatır çatır kapatılıyor maşallah, bu nedenle tadında bırakıyorum...
    Özetle siz siz olun, acil durumlarda 155 yerine daha kolay ulaşabileceğiniz bir yakınınızın telefon numarasını da yedekte tutun derim.







  • Zaten polis olay bittikten sonra mudahale eder. Bizim dukkanin önünde buyuk bi kavga oldu 7 kisi yaralandi kavganin ortasinda 2 ekip 3 yunus geldi bitene kadar izlediler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizde toplu bir acil durum merkezi kurulmalı. Her türlü vaka tek merkezde toplanmalı böylece onun numarası neydi, bunun numarası neydi karmaşası olmaz ve ulaşım açısından bu tür sıkıntılar daha daha az yaşanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de geçen hafta aradım 2 kez meşgul verip hattan düşürdü. Gereksiz aramalar yüzünden ihtiyacı olan kişilerin hakkı elinden alınıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Olgi

    Ben de geçen hafta aradım 2 kez meşgul verip hattan düşürdü. Gereksiz aramalar yüzünden ihtiyacı olan kişilerin hakkı elinden alınıyor.

    Gerekli ya da gereksiz arama kriterini sen ya da ben yorumlayacak durumda değiliz.
    Kiminin kapısında silahlı adam vardır, kiminin arabası çalınmıştır, bilemezsin.
    Buradaki en büyük hata; buradaki çağrı trafiğinin günlük, aylık, yıllık akışını seyredip buna göre planlama yapamayan zihniyettedir. X bir çağrı merkezinde 10 kişiden sorumlu bir yöneticiye sorsanız bile size bu analiz sürecini anlatıp çevap verebilir. En nihayetinde atla deve bir durum değil.

    Velhasıl 155'i arayan hiçbir çağrı cevapsız kalmamalı diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kriptografi -- 23 Haziran 2014; 13:19:07 >
  • Polise isin düsmesin kardes çok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burdada meşgul



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orange DH -- 23 Haziran 2014; 13:23:27 >
  • Hayret troller gelip 911'i ara dememişler..
  • itfaiyelerde aynı şekilde. meşgul olmasalar bile harekete geçene kadar bin bir türlü soru soruyorlar. ulan yanıyo işte gidip söndürsene.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.