Şimdi Ara

16 Gündür Açılmayan İnternetim ve Umursamamazlık- Türknet sinyal sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 16 gün önce TurkNet aboneliğimi başlattım. Yaklasik 5-6 gün sonra internetinizi açacağız diyip randevu aldılar, kurulum ekipleri geldi ve sinyal olmadığını, dolayısıyla interneti kullanamayacağımı ve 48 saati içerisinde düzeleceğini söyleyip, kendi modemimi takip gittiler.

    Aradan 1 hafta geçti, yine arandım, sorunun çözüldüğünü, gün içerisinde kurulum ekiplerinin geleceğini söylediler. Ekip geldi, abi sinyal halen yok dedi ve geri geri gitti. Bu sırada destek kaydından neler olduğuna dair bir açıklama istediğimi, konu hakkında Bilgi sahibi olan biri tarafından aranmak istediğimi soyledim.

    Elbette cevap gelmedi, ben musteri hizmetlerini aradim, yine gün içerisinde saha ekiplerinin geleceğini, randevunun alındığını, evde olursam islerin hızlanacağını söylediler tamam dedim. Eve bir guzel bağladılar beni, gelen giden olmadı tabi ki. Ertesi gün bana gün içerisinde ekip gelip sinyallerinizi açacak denilen ve sonrasinda sorularıma cevap verilmeyen destek kaydından, Kaydınızı oluşturduk 48 saat civarında randevu alınıp sinyal verilecek şeklinde 3.kez aynı mesaj geldi.Guya, ben Zişan.Ö şeklinde gelen bu mesajlar ya bir bot tarafından yaziliyor ya da mesajı yazan kişi dalga geciyor benimle. 3. Kez aynı turun içindeyim. 48 saat içinde gelip sinyaliniz açılacak mesajı, 5-6 gün geçen süre, bugun randevunuz var evde olun mesajı, ve tekrar en baştan. Ve benim sorduğum hiçbir soruya yanıt verilmemesi de cabası. Tüm bunlar üzerine tekrar müşteri hizmetlerini aradım, Bilgi almak istediğimi, Acil internete ihtiyacım olduğunu yoksa başka firmaya geçip birsekilde en kısa sürede internet kullanmak istediğimi söyledim. Tamam, zaten destek kaydınızda aranma talep etmişsiniz bugun içerisinde sizi arayıp bilgi vericez buraya gün içerisinde aranmazsa aboneligini iptal edecek diye de not düştüm dendi ve tabiki yine ne bir arama ne birsey var. Bu arada destek kaydına da sorularımı yazdım, 3. Kez aynı sürece giriyoruz ne fark edicek neyi farklı yapıyorsunuz suan dedim. Cevap gelmedi tahmin edeceğiniz uzere..

    Bunlari kinle yazmadığıma emin olabilirsiniz fakat belki araştırma yapan birileri görür de kurtulur belli şeylerden. İnternette araştırdığımda binlerce benzer şikayet var. Biraz daha fazla para verin başka firmayla calisin en azından bi internetiniz, muhatabınız olur. Sabrınız, zamaniniz sizde kalır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Summakx -- 26 Ağustos 2020; 16:14:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Merhaba, aboneliğinizin başında yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Benimle kimse iletişime geçmedi. Aradan 5 gün geçti. 5 gün önce yine otomatik mesajla saha ekiplerinden randevu aldık 36 saat içerisinde çözülecek dendi yine HİÇ BİR SONUÇ yok. Arıza kaydı açılmış yine yalandan değişen bir şey yok, arıza kaydında müşteri kaynaklı diye sonuçlanmış ve bugün yine bir mesaj randevunuzu aldık 36 saat içinde gelecekler. 4. kez aynı tur oluyor insaf artık insaf.. Ne bir bilgilendirme, ne bir iletişim ne bir sonuç... Allah sizle karşılaştırmasın insanları, ne sabır bıraktınız ne huzur.

    Açılmıyor arkadaşlar internet, altyapı problemi vs de hiç bir sorun yok. Turktelekomla iletişime geçmedikleri için sinyalim gelmiyor ve 20 GÜNDÜR İNTERNETİM AÇILMIYOR. HİÇ BİR MUHATTAP DA BULAMIYORUM. Her yerden talep etmeme rağmen ne birisi iletişime geçti, ne birisi bilgi verdi. SADECE OTOMATİK MESAJLAR GÖNDERİLİYOR. SORULARINIZ CEVAPLANMIYOR, HİÇBİR ŞAHIS SİZLE İLGİLENMİYOR.

    Aman diyim bulaşmayın Turknet'e. Ben hayatım boyunca hiç bir firmadan, hiç bir hizmetten bu kadar mağdur olmadım, bu kadar sinirim bozulmadı. Huzurunuz için, sabrınız için, zamanınız için bulaşmayın. Verin aylık 15 TL daha fazla en azından bir hizmet alın.




  • Summakx S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızın çözüm sürecinin uzaması üzerine teknik uzmanımıza önceliğini ileterek ara bilgilendirme yapmasını talep ettim. Arkadaşlarım ekiplerden bilgi alarak gün içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • ben 17 gündeyim saha ekipleriniz Covid20 oldu herhalde 14 günü geçti izole olsalardı covid 19 u yenmişlerdi bu Covid 20 sanırım 17 gün oldu bir kablo bağlayamadılar bunu semptomları müşteriyi sallamama insanları sinir etme umursamamazlık la başlıyor sanırım.
  • satelist S kullanıcısına yanıt
    Arızanın çözümü için çalışmalar devam ediyor. Gelişme olması durumunda arkadaşlarım doğrudan sizinle iletişime geçecektir. Sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapıyoruz.
  • aynı konu bende yaşıyorum. 15 gün oldu hala data hattı gelmedi. bugün iptal dilekçesi gönderdim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • aykutersoy A kullanıcısına yanıt
    bende bu gün pes ettim iptal edin dedim inşallah kısa bir sürede ararlar zaten hizmeti başta alamıyorsam sonrasını düşünemiyorum bile
  • aykutersoy A kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/turknet-e-yeni-isim-onerileri--145325428

    buraya isim önerisinde bulunabilirsin




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.