Şimdi Ara

1600 motor c serisi almanyada satışına başlandı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
7.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merecedes'in almanya resmi internet sitesinde incelediğim kadarıyla 1597 cc motor hacminde 156Hp 230 Nm Torku olan C180K adıyla ve aynı özelliklere sahip blue efficiency motor adıyla satışına sunulan aracın Türkiye'ye ne zaman geleceği konusunda bilgisi olan var mı malum vergi oranları konusunda baya bir avantajı olacak gibi.Ayrıca iki motor arasında nasıl bir fark olduğunu bilen varmı? Almanya satış fiyatı 30.000 EUR civarında



  • İtiraf etmem gerekirse ben gelmesini istemem.
    Malum, BMW 3 ve Audi A4 serilerinde 1.6 motor olduğu için Mercedes C serisi kadar prestijli değildir.
    Uzaktan bir 3 serisi, bir A4 ve bir C serisi araç geliyor olsa. Aralarından vergi derdi olmadığından emin olduğunuz tek sürücü Mercedes kullanandır. O adamın ekonomik bir araç kullanmadığından herkes emindir. Ama diğer ikisi için kesin konuşamazsınız. Çünkü 3 ve A4 serilerinin %60'ı 1.6 motorlardır.

    Seneler önce yine avrupada Mercedes 1.8 motorlu bir C160 piyasaya sunmuştu. O da ülkemize getirilmedi. Umarım bu da gelmez. Ancak ben bu mesajı yazarken inceledim web sitelerini, 1.6 motorlu olduğuna dair bir şey göremedim. Link varsa gönderir misin?


    quote:

    Orjinalden alıntı: turanoner

    Merecedes'in almanya resmi internet sitesinde incelediğim kadarıyla 1597 cc motor hacminde 156Hp 230 Nm Torku olan C180K adıyla ve aynı özelliklere sahip blue efficiency motor adıyla satışına sunulan aracın Türkiye'ye ne zaman geleceği konusunda bilgisi olan var mı malum vergi oranları konusunda baya bir avantajı olacak gibi.Ayrıca iki motor arasında nasıl bir fark olduğunu bilen varmı? Almanya satış fiyatı 30.000 EUR civarında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    İtiraf etmem gerekirse ben gelmesini istemem.
    Malum, BMW 3 ve Audi A4 serilerinde 1.6 motor olduğu için Mercedes C serisi kadar prestijli değildir.
    Uzaktan bir 3 serisi, bir A4 ve bir C serisi araç geliyor olsa. Aralarından vergi derdi olmadığından emin olduğunuz tek sürücü Mercedes kullanandır. O adamın ekonomik bir araç kullanmadığından herkes emindir. Ama diğer ikisi için kesin konuşamazsınız. Çünkü 3 ve A4 serilerinin %60'ı 1.6 motorlardır.

    Seneler önce yine avrupada Mercedes 1.8 motorlu bir C160 piyasaya sunmuştu. O da ülkemize getirilmedi. Umarım bu da gelmez. Ancak ben bu mesajı yazarken inceledim web sitelerini, 1.6 motorlu olduğuna dair bir şey göremedim. Link varsa gönderir misin?


    quote:

    Orjinalden alıntı: turanoner

    Merecedes'in almanya resmi internet sitesinde incelediğim kadarıyla 1597 cc motor hacminde 156Hp 230 Nm Torku olan C180K adıyla ve aynı özelliklere sahip blue efficiency motor adıyla satışına sunulan aracın Türkiye'ye ne zaman geleceği konusunda bilgisi olan var mı malum vergi oranları konusunda baya bir avantajı olacak gibi.Ayrıca iki motor arasında nasıl bir fark olduğunu bilen varmı? Almanya satış fiyatı 30.000 EUR civarında
    BMW nin müşterilerini yer bu araba 3.16 yerine millet buna kosar bencede mantıklısı bu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mclearen

    BMW nin müşterilerini yer bu araba 3.16 yerine millet buna kosar bencede mantıklısı bu...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 1600 cc C serisi araclar 2009 yılında türkiyedede satılacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataxx

    Arkadaşlar 1600 cc C serisi araclar 2009 yılında türkiyedede satılacak.

    Alıntıları Göster
    bu araçlar özel bluefficenicy olarak geçiyor.
    sitesinde c serisini tıklayıp technischen daten seçeneğinden motorları incelebilirsiniz
    1600 motor 156 beygir 180 kompressor motor gibi
    http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/c-class/w204/technical_data.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    İtiraf etmem gerekirse ben gelmesini istemem.
    Malum, BMW 3 ve Audi A4 serilerinde 1.6 motor olduğu için Mercedes C serisi kadar prestijli değildir.
    Uzaktan bir 3 serisi, bir A4 ve bir C serisi araç geliyor olsa. Aralarından vergi derdi olmadığından emin olduğunuz tek sürücü Mercedes kullanandır. O adamın ekonomik bir araç kullanmadığından herkes emindir. Ama diğer ikisi için kesin konuşamazsınız. Çünkü 3 ve A4 serilerinin %60'ı 1.6 motorlardır.

    Seneler önce yine avrupada Mercedes 1.8 motorlu bir C160 piyasaya sunmuştu. O da ülkemize getirilmedi. Umarım bu da gelmez. Ancak ben bu mesajı yazarken inceledim web sitelerini, 1.6 motorlu olduğuna dair bir şey göremedim. Link varsa gönderir misin?


    quote:

    Orjinalden alıntı: turanoner

    Merecedes'in almanya resmi internet sitesinde incelediğim kadarıyla 1597 cc motor hacminde 156Hp 230 Nm Torku olan C180K adıyla ve aynı özelliklere sahip blue efficiency motor adıyla satışına sunulan aracın Türkiye'ye ne zaman geleceği konusunda bilgisi olan var mı malum vergi oranları konusunda baya bir avantajı olacak gibi.Ayrıca iki motor arasında nasıl bir fark olduğunu bilen varmı? Almanya satış fiyatı 30.000 EUR civarında
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheDino

    İtiraf etmem gerekirse ben gelmesini istemem.
    Malum, BMW 3 ve Audi A4 serilerinde 1.6 motor olduğu için Mercedes C serisi kadar prestijli değildir.
    Uzaktan bir 3 serisi, bir A4 ve bir C serisi araç geliyor olsa. Aralarından vergi derdi olmadığından emin olduğunuz tek sürücü Mercedes kullanandır. O adamın ekonomik bir araç kullanmadığından herkes emindir. Ama diğer ikisi için kesin konuşamazsınız. Çünkü 3 ve A4 serilerinin %60'ı 1.6 motorlardır.

    Seneler önce yine avrupada Mercedes 1.8 motorlu bir C160 piyasaya sunmuştu. O da ülkemize getirilmedi. Umarım bu da gelmez. Ancak ben bu mesajı yazarken inceledim web sitelerini, 1.6 motorlu olduğuna dair bir şey göremedim. Link varsa gönderir misin?





    Bu da farklı bi fikir ama bende kaç tanıdığımın vergi avantajı yüzünden E 200 komp. aldığını biliyorum.Prestij konusunda ödenen vergiye bakılarak kıyas yapılmamalıdır bence.

    Bence de gelsin guzel olur ama c160 blue. c180 e göre biraz daha pahalı olacak gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheDino

    İtiraf etmem gerekirse ben gelmesini istemem.
    Malum, BMW 3 ve Audi A4 serilerinde 1.6 motor olduğu için Mercedes C serisi kadar prestijli değildir.
    Uzaktan bir 3 serisi, bir A4 ve bir C serisi araç geliyor olsa. Aralarından vergi derdi olmadığından emin olduğunuz tek sürücü Mercedes kullanandır. O adamın ekonomik bir araç kullanmadığından herkes emindir. Ama diğer ikisi için kesin konuşamazsınız. Çünkü 3 ve A4 serilerinin %60'ı 1.6 motorlardır.

    Seneler önce yine avrupada Mercedes 1.8 motorlu bir C160 piyasaya sunmuştu. O da ülkemize getirilmedi. Umarım bu da gelmez. Ancak ben bu mesajı yazarken inceledim web sitelerini, 1.6 motorlu olduğuna dair bir şey göremedim. Link varsa gönderir misin?





    Bu da farklı bi fikir ama bende kaç tanıdığımın vergi avantajı yüzünden E 200 komp. aldığını biliyorum.Prestij konusunda ödenen vergiye bakılarak kıyas yapılmamalıdır bence.

    Bence de gelsin guzel olur ama c160 blue. c180 e göre biraz daha pahalı olacak gibi.

    Alıntıları Göster
    Sizce 2009 da gelse bu araç fiyatlar tahminen ne kadar olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Sizce 2009 da gelse bu araç fiyatlar tahminen ne kadar olur?

    Alıntıları Göster
    ağırlık karşısında Motor gücü ve torkun gayet yeterli olduğunu düşünüyorum. Dünyadaki yeni trendin küçük motordan daha verimli ve ekonomik güç elde etmek olduğu düşünüldüğünde daha fazla vergi ödemenin prestijle doğrudan ilinti kurumasını anlamak mümkün değildir. Prestij, kalite-verimlilik-marka imajı-güven-dayanıklılık gibi unsurlarla ilintilidir. Artık yüksek hacimle motor gücü yahut prestijin korelasyonu eskiden olduğu gibi doğru orantılı değildir. Petrol gibi fosil yakıtların biteceği düşünüldüğünde 1.00 CC gibi motor hacminde hidrojenle yahut özel bir kimyasalla çalışan ferrariler ortaya çıkarsa herhalde bu motor hacmi yahut vergi olayı ile prestij arasında bir orantı kurulabileceğini düşünmüyorum. Maliye bakanlığı ise bu durumda vergi sistemini değişterecek ve farklı bir sistemle araç vergisi alacaktır. Mercedes her halikarda motor hacmini düşürse bile belli ölçüde pahalı olacağı bilinebilir bir durumdur. Netice itibari ile 1600 motor hacmi ülkemiz tüketicileri için büyük avantaj sağlamaktadırlar. Hele de engelliler için yasada varolan 1600 sınırı bakımından bu engel ortadan kalcağından artık özürlü vatandaşlar da eskiden alamadıkları bu markayı vergisiz alabileceklerdir. Belkide mercedes firması bilmeden böyle bir imkanı özrlü vatandaşlarımıza sunmuş olmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turanoner

    ağırlık karşısında Motor gücü ve torkun gayet yeterli olduğunu düşünüyorum. Dünyadaki yeni trendin küçük motordan daha verimli ve ekonomik güç elde etmek olduğu düşünüldüğünde daha fazla vergi ödemenin prestijle doğrudan ilinti kurumasını anlamak mümkün değildir. Prestij, kalite-verimlilik-marka imajı-güven-dayanıklılık gibi unsurlarla ilintilidir. Artık yüksek hacimle motor gücü yahut prestijin korelasyonu eskiden olduğu gibi doğru orantılı değildir. Petrol gibi fosil yakıtların biteceği düşünüldüğünde 1.00 CC gibi motor hacminde hidrojenle yahut özel bir kimyasalla çalışan ferrariler ortaya çıkarsa herhalde bu motor hacmi yahut vergi olayı ile prestij arasında bir orantı kurulabileceğini düşünmüyorum. Maliye bakanlığı ise bu durumda vergi sistemini değişterecek ve farklı bir sistemle araç vergisi alacaktır. Mercedes her halikarda motor hacmini düşürse bile belli ölçüde pahalı olacağı bilinebilir bir durumdur. Netice itibari ile 1600 motor hacmi ülkemiz tüketicileri için büyük avantaj sağlamaktadırlar. Hele de engelliler için yasada varolan 1600 sınırı bakımından bu engel ortadan kalcağından artık özürlü vatandaşlar da eskiden alamadıkları bu markayı vergisiz alabileceklerdir. Belkide mercedes firması bilmeden böyle bir imkanı özrlü vatandaşlarımıza sunmuş olmaktadır.

    Alıntıları Göster
    Sen ne dersen de kardeşim. Bu dediklerini sadece bilen biliyor. Prestij 3-5 kişinin yarattığı bir şey değildir. Tüm toplum gözünde oluşan bir şeydir.
    Mercedes'i Mercedes yapan şey ekonomik oluşu değildir. Mercedes'in ilk hedefi kalitedir, ikincisi o kaliteyi ekonomik olarak sunmasıdır. Diğer markalar ise ekonomik bir araç üretirler, kalite ikinci planda kalır. Yani eldeki imkanlarla en kaliteli otomobili sunmaya çalışırlar. İşte prestij budur.
    1.6 litrelik bir motor versiyonu olan her model düşük prestijlidir. 3 kuruşun hesabını yapan adamın otomobilidir. Bugün bir Audi S4 benim arabamı (2008 C200K) havada karada katlar ama onun prestiji sadece bilenin gözünde yüksektir. Nereye gidersem gideyim genelin gözünde benim Mercedes'im bir Mercedes'tir, diğeri ise iyi bir otomobildir. Hemen herkesin etrafında bir Audi A4 1.6 ve BMW 3.16 sahibi birileri vardır. Ya amcasıdır ya dayısıdır ya komşusudur ya arkadaşıdır. İttir kaktır krediyle borçla alabilmiştir. Öyle veya böyle o otomobile binmiştir ve yokuş çıkamadığını görmüştür, klima açıkken Renault broadway bile yokuşta onu geçmiştir. Ama bu duruma düşmüş bir Mercedes hiç görmemiştir Ayşe teyzem. Eee böyle olunca bir S4 gören Ayşe teyzem ne düşünür, "He, benim gaynım da aldıydı bundan bi dene, vergisi de düşükmüş, eyidir eyiii, az da yakıyomuş he mi?" demez mi? Onca parayı veren garibim S4 sahibinin halini siz düşünün. İşte prestij budur.
    Mercedes 1.6 motorlu bir C serisi getirsin Türkiye'ye, şerefsizim o hafta satarım arabamı, gider E serisi alırım. Gerçi o da yaşlı gösteriyor ama.....



    quote:

    Orjinalden alıntı: turanoner

    ağırlık karşısında Motor gücü ve torkun gayet yeterli olduğunu düşünüyorum. Dünyadaki yeni trendin küçük motordan daha verimli ve ekonomik güç elde etmek olduğu düşünüldüğünde daha fazla vergi ödemenin prestijle doğrudan ilinti kurumasını anlamak mümkün değildir. Prestij, kalite-verimlilik-marka imajı-güven-dayanıklılık gibi unsurlarla ilintilidir. Artık yüksek hacimle motor gücü yahut prestijin korelasyonu eskiden olduğu gibi doğru orantılı değildir. Petrol gibi fosil yakıtların biteceği düşünüldüğünde 1.00 CC gibi motor hacminde hidrojenle yahut özel bir kimyasalla çalışan ferrariler ortaya çıkarsa herhalde bu motor hacmi yahut vergi olayı ile prestij arasında bir orantı kurulabileceğini düşünmüyorum. Maliye bakanlığı ise bu durumda vergi sistemini değişterecek ve farklı bir sistemle araç vergisi alacaktır. Mercedes her halikarda motor hacmini düşürse bile belli ölçüde pahalı olacağı bilinebilir bir durumdur. Netice itibari ile 1600 motor hacmi ülkemiz tüketicileri için büyük avantaj sağlamaktadırlar. Hele de engelliler için yasada varolan 1600 sınırı bakımından bu engel ortadan kalcağından artık özürlü vatandaşlar da eskiden alamadıkları bu markayı vergisiz alabileceklerdir. Belkide mercedes firması bilmeden böyle bir imkanı özrlü vatandaşlarımıza sunmuş olmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    Sen ne dersen de kardeşim. Bu dediklerini sadece bilen biliyor. Prestij 3-5 kişinin yarattığı bir şey değildir. Tüm toplum gözünde oluşan bir şeydir.
    Mercedes'i Mercedes yapan şey ekonomik oluşu değildir. Mercedes'in ilk hedefi kalitedir, ikincisi o kaliteyi ekonomik olarak sunmasıdır. Diğer markalar ise ekonomik bir araç üretirler, kalite ikinci planda kalır. Yani eldeki imkanlarla en kaliteli otomobili sunmaya çalışırlar. İşte prestij budur.
    1.6 litrelik bir motor versiyonu olan her model düşük prestijlidir. 3 kuruşun hesabını yapan adamın otomobilidir. Bugün bir Audi S4 benim arabamı (2008 C200K) havada karada katlar ama onun prestiji sadece bilenin gözünde yüksektir. Nereye gidersem gideyim genelin gözünde benim Mercedes'im bir Mercedes'tir, diğeri ise iyi bir otomobildir. Hemen herkesin etrafında bir Audi A4 1.6 ve BMW 3.16 sahibi birileri vardır. Ya amcasıdır ya dayısıdır ya komşusudur ya arkadaşıdır. İttir kaktır krediyle borçla alabilmiştir. Öyle veya böyle o otomobile binmiştir ve yokuş çıkamadığını görmüştür, klima açıkken Renault broadway bile yokuşta onu geçmiştir. Ama bu duruma düşmüş bir Mercedes hiç görmemiştir Ayşe teyzem. Eee böyle olunca bir S4 gören Ayşe teyzem ne düşünür, "He, benim gaynım da aldıydı bundan bi dene, vergisi de düşükmüş, eyidir eyiii, az da yakıyomuş he mi?" demez mi? Onca parayı veren garibim S4 sahibinin halini siz düşünün. İşte prestij budur.
    Mercedes 1.6 motorlu bir C serisi getirsin Türkiye'ye, şerefsizim o hafta satarım arabamı, gider E serisi alırım. Gerçi o da yaşlı gösteriyor ama.....



    quote:

    Orjinalden alıntı: turanoner

    ağırlık karşısında Motor gücü ve torkun gayet yeterli olduğunu düşünüyorum. Dünyadaki yeni trendin küçük motordan daha verimli ve ekonomik güç elde etmek olduğu düşünüldüğünde daha fazla vergi ödemenin prestijle doğrudan ilinti kurumasını anlamak mümkün değildir. Prestij, kalite-verimlilik-marka imajı-güven-dayanıklılık gibi unsurlarla ilintilidir. Artık yüksek hacimle motor gücü yahut prestijin korelasyonu eskiden olduğu gibi doğru orantılı değildir. Petrol gibi fosil yakıtların biteceği düşünüldüğünde 1.00 CC gibi motor hacminde hidrojenle yahut özel bir kimyasalla çalışan ferrariler ortaya çıkarsa herhalde bu motor hacmi yahut vergi olayı ile prestij arasında bir orantı kurulabileceğini düşünmüyorum. Maliye bakanlığı ise bu durumda vergi sistemini değişterecek ve farklı bir sistemle araç vergisi alacaktır. Mercedes her halikarda motor hacmini düşürse bile belli ölçüde pahalı olacağı bilinebilir bir durumdur. Netice itibari ile 1600 motor hacmi ülkemiz tüketicileri için büyük avantaj sağlamaktadırlar. Hele de engelliler için yasada varolan 1600 sınırı bakımından bu engel ortadan kalcağından artık özürlü vatandaşlar da eskiden alamadıkları bu markayı vergisiz alabileceklerdir. Belkide mercedes firması bilmeden böyle bir imkanı özrlü vatandaşlarımıza sunmuş olmaktadır.


    Alıntıları Göster
    yunanistanda bi akrabam aldi c180k classic + avantgarde panjur 32000€ ya aldi 1600cc 156hp sanirim max.hizi 220 km/h




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobra41

    yunanistanda bi akrabam aldi c180k classic + avantgarde panjur 32000€ ya aldi 1600cc 156hp sanirim max.hizi 220 km/h

    Alıntıları Göster
    Turkiye'ye Subat veya martta gelmesi ve en ust donanımın 47000-48000 Euro olması bekleniyormus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskin98

    Turkiye'ye Subat veya martta gelmesi ve en ust donanımın 47000-48000 Euro olması bekleniyormus.

    Alıntıları Göster
    O fiyata gelsin 1.6 C180, ki fiyat mantıklı gelebilir gerçekten, o zaman ortalık C kaynar. Bundan sonra ne BMW 3 kalır ne Audi A4. Hatta Passat falan da satılmaz artık. C serisi de ayağa düştü demektir.

    Arkadaşlar satılık 2008 C200K var elimde çizik bile yok, 17.000km alan var mı?????



    quote:

    Orjinalden alıntı: keskin98


    Turkiye'ye Subat veya martta gelmesi ve en ust donanımın 47000-48000 Euro olması bekleniyormus.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskin98

    Turkiye'ye Subat veya martta gelmesi ve en ust donanımın 47000-48000 Euro olması bekleniyormus.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: keskin98


    Turkiye'ye Subat veya martta gelmesi ve en ust donanımın 47000-48000 Euro olması bekleniyormus.


    Mercedeste en üst donanım diye bir şey yoktur, opsiyonel donanımlar vardır. Mercedes Benz Türk de otomobilleri Türkiye paketi diye nitelendirdiği baz opsiyonları ile getirir, bunun üzerine müşteriler istedikleri opsiyonları satın alırlar. Yani en üst donanımının 48000 euro olması imkansız. Neden derseniz açıklayayım:

    Mercedes c180 blue efficiency
    vergisiz satış fiyatı: 31800 euro
    aracın motoru 1.6 olduğu için vergi dilimi:%37 ötv + %18 kdv + %6.6 ötvnin kdvsi
    yani vergisi: 11766+5724+2098=19588
    bu durumda baz fiyatı 51388 euro oluyor aracın. buna en azından deri koltuk eklenir ise 3000 euro gibi bir ekleme olacak, yani full aracın 48000 euroya çıkması mümkün değil..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: khaydut

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    artı olarak, zaten bayiler gelecek modellerle ilgili kesinlikle bilgi vermezler. verselerdi ellerindeki araçları satamazlardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khaydut

    artı olarak, zaten bayiler gelecek modellerle ilgili kesinlikle bilgi vermezler. verselerdi ellerindeki araçları satamazlardı

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yusufnar

    artı olarak, zaten bayiler gelecek modellerle ilgili kesinlikle bilgi vermezler. verselerdi ellerindeki araçları satamazlardı

    Evet her sektörde gelecek modeller sorulduğundan geçiştirilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SS Karaçay

    quote:

    Orjinalden alıntı: yusufnar

    artı olarak, zaten bayiler gelecek modellerle ilgili kesinlikle bilgi vermezler. verselerdi ellerindeki araçları satamazlardı

    Evet her sektörde gelecek modeller sorulduğundan geçiştirilir.

    Alıntıları Göster
    Audi de artık A4 d segmentinde 1.6 litre motor yok 1.8 den baslıyor 120 ve 160 hp ama mercedese bakınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jort

    Audi de artık A4 d segmentinde 1.6 litre motor yok 1.8 den baslıyor 120 ve 160 hp ama mercedese bakınız

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Jort

    Audi de artık A4 d segmentinde 1.6 litre motor yok 1.8 den baslıyor 120 ve 160 hp ama mercedese bakınız


    bence mercedesle audiyi bir tutma. Mercedes her zaman en prestijli arabadir.Yanliz sunuda dikkate almalisin bence. Audi 1.8 motor 160 beygir guc, Mercedes 1.6 motor 156 beygir guc. Bu arada audinin arabalarina kotu demiyorum ama Mercedes bir baska araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isk_er -- 9 Ocak 2009; 22:39:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskin98

    Turkiye'ye Subat veya martta gelmesi ve en ust donanımın 47000-48000 Euro olması bekleniyormus.

    Alıntıları Göster
    2000 euro kadar yanılmısım..

    quote:

    Orjinalden alıntı: keskin98


    Turkiye'ye Subat veya martta gelmesi ve en ust donanımın 47000-48000 Euro olması bekleniyormus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskin98

    2000 euro kadar yanılmısım..

    quote:

    Orjinalden alıntı: keskin98


    Turkiye'ye Subat veya martta gelmesi ve en ust donanımın 47000-48000 Euro olması bekleniyormus.


    Alıntıları Göster
    Geçen hafta Almanyada yaşayan arkadaşımla xbox360 üzerinden 2-3 saat konuştuk malum o da çalışmıyor DHL den işten çıkarmışlar alman hükümetinin yaptıgı ev kira ve hayat yardımı ile geçiniyor yani boş anlayacağınız. Bu c180 in oradaki fiyatını sordugumda bana prime modeli için 18800 euroya trafik çıkışı buradan alabilirsin dedi ben bu aracı 35750 euroya aldım Türkiyeden aradaki fark devletimize gidiyor anlayacağınız vergi farkı. Tabii bayilerin de arada katakullisi vardır çünkü meblağ büyük.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakanonur

    Geçen hafta Almanyada yaşayan arkadaşımla xbox360 üzerinden 2-3 saat konuştuk malum o da çalışmıyor DHL den işten çıkarmışlar alman hükümetinin yaptıgı ev kira ve hayat yardımı ile geçiniyor yani boş anlayacağınız. Bu c180 in oradaki fiyatını sordugumda bana prime modeli için 18800 euroya trafik çıkışı buradan alabilirsin dedi ben bu aracı 35750 euroya aldım Türkiyeden aradaki fark devletimize gidiyor anlayacağınız vergi farkı. Tabii bayilerin de arada katakullisi vardır çünkü meblağ büyük.

    Alıntıları Göster
    18800'e üst seviye donanımlı corolla bile alamazsın almanya'da. C serisi de 30000 civarından başlıyor. Orda da %19 KDV var sonuçta. ABD fiyatları dersen eyvallah, ama orda bile C serisi 24 bin euro civarından başlıyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.