Şimdi Ara

1600cc secim - bmw316 / VolvoS60 / Mercedes C180-AMG / Volkswagen CC (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
4.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: mulderbaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    C serisi 2014'te kasa değiştiricek en az 2 yıl var insanları yanlış yönlendirmeyin. Her neyse dış görünüş,tasarım, işçilik olarak C serisi tabii ki. Fakat 1.6 motor ve eski tip şanzıman dezavantajlı çok yakıyor. Ama aracın performansı gayet güzel bence.

    evet bu yuzden tercih etmedim. ozellikle eski sanziman benim tercihimi etkiledi. iscilik olarak iyi gormuyorum pek dogrusu, ozellikle teknik konularda cok berbat mercedes bana gore. hala led'li park sensoru uyarisi yapmak araca her bindigimde gulumsememe neden oluyor :)

    Tercih etmemenizi anlarim, tercihinize de saygi duyarim ama su yorumunuz cidden komik.

    Birakin artik su VW'yi premiumlarla ayni seviyede, hatta daha kaliteli gostermeyi.

    Sonra da "niye vosvosa ve kullanicilarina giciksin" derler.

    Tamam, sakinim.

    interior olarak degerlendiriyorum, exterior olarak AMG paketi ile karsilastirilamaz ama ic donanim olarak artilarini nedenleri ile siralayabilirseniz size hak verebilirim sadece. ben CC'in ic donaniminin ornegin A5 ile karsilastirilmamasini gerektigini bilen birisiyim ama C180 ile cok rahat bir sekilde karsilastiririm. ozellikle IT (information tech.) bazinda C180 gercekten sınıfta kaliyor.




  • Yil sonuna dogru otv indirimi den bahsediliyor. 316 icin iyi olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mulderbaba

    terchimi CC den yana kullandım, haftaya aracı alabilecegim, daha detayli bilgiyi o zaman isteyene verebilirim.

    Forumda büyük tepki çekeceksiniz, enayi, keriz vb. bir sürü yakıştırmalar.

    Ama gerçek hayatta aracın duruşu standart Passat'tan çok farklı, ben makyajsız kasanın 1.8 TSI 160hp-7 ileri DSG'sini Ankara-Konya Yolunda yarım saat test etme fırsatı bulmuştum, gerçekten ağzım kulaklarımda inmiştim, çerçevesiz camlar, cam tavan, bej alkantra-deri döşeme, ahşap kaplama, konsolda renkli ekran vs. çok güzel araçtı.. Trafikte de ciddi ciddi dikkat çeken bir araç kim ne derse desin.

    Fiyatına değer mi değmez mi bilemem, ama üzmeyeceği kesin.

    Bir de Garantinizi mutlaka 2+2 şeklinde 4 seneye çıkarttırın, araçtaki DSG'nin 3. nesil kavrama olup olmadığını kesinlikle öğrenin + kullanma kılavuzunu harfi harfine okuyun, turbo motorlu çift kavramalı şanzımanlı bir araçtan bahsediyoruz malesef bir Japon aracı gibi yağ-su koy git abi diyemiyorum... Kompleks bir ünite, kullanma talimatlarına birebir uyulması gerekli.

    2. nesil ile 3. nesil arasindaki fark nedir? 3. nesil olmasinin avantaji nedir? garanti olayini bende dusunuyorum ama extra 2bin lira vermek icin deger mi diye dusunmekteyim, sizce mutlaka ama mutlaka uzatilmali mi garanti? DSG sorun cikartma ihtimali yuksek mi diyorsunuz sizde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.TAH

    Yil sonuna dogru otv indirimi den bahsediliyor. 316 icin iyi olabilir.

    ötv vermiyorum,
    teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mulderbaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mulderbaba

    terchimi CC den yana kullandım, haftaya aracı alabilecegim, daha detayli bilgiyi o zaman isteyene verebilirim.

    Forumda büyük tepki çekeceksiniz, enayi, keriz vb. bir sürü yakıştırmalar.

    Ama gerçek hayatta aracın duruşu standart Passat'tan çok farklı, ben makyajsız kasanın 1.8 TSI 160hp-7 ileri DSG'sini Ankara-Konya Yolunda yarım saat test etme fırsatı bulmuştum, gerçekten ağzım kulaklarımda inmiştim, çerçevesiz camlar, cam tavan, bej alkantra-deri döşeme, ahşap kaplama, konsolda renkli ekran vs. çok güzel araçtı.. Trafikte de ciddi ciddi dikkat çeken bir araç kim ne derse desin.

    Fiyatına değer mi değmez mi bilemem, ama üzmeyeceği kesin.

    Bir de Garantinizi mutlaka 2+2 şeklinde 4 seneye çıkarttırın, araçtaki DSG'nin 3. nesil kavrama olup olmadığını kesinlikle öğrenin + kullanma kılavuzunu harfi harfine okuyun, turbo motorlu çift kavramalı şanzımanlı bir araçtan bahsediyoruz malesef bir Japon aracı gibi yağ-su koy git abi diyemiyorum... Kompleks bir ünite, kullanma talimatlarına birebir uyulması gerekli.

    2. nesil ile 3. nesil arasindaki fark nedir? 3. nesil olmasinin avantaji nedir? garanti olayini bende dusunuyorum ama extra 2bin lira vermek icin deger mi diye dusunmekteyim, sizce mutlaka ama mutlaka uzatilmali mi garanti? DSG sorun cikartma ihtimali yuksek mi diyorsunuz sizde?

    Şimdi bu araçta 7-ileri çift kavramalı Kuru tip şanzıman kullanılıyor, özellikle 160hp'lik TSI benzinli ve 105hp'lik Turbo dizel motorlarla kullanıldığı zaman silkme ve titreme benzeri bir takım sorunlarla karşılaşıldı, bunun üzerine de forumdan okuduğum kadarıyla VW bu araçlarda 3. nesil bir kavramaya geçmiş ve artık sorunların son bulacağını iddia etmiş.

    Kendi aracımdaki kavramanın bile kaçıncı nesil olduğunu bilmiyorum açıkçası 1 ay içinde servise sokmayı düşünüyorum, eğer ücretsiz bir değişim veya yazılım güncellemesi varsa yaptıracağım.

    Eğer, aracınızı uzun süreli kullanmayı düşünüyor iseniz kesinlikle yaptırın diyorum.

    Bu garantiyi satın alıp: Kol dayamasını, Direksiyon Simidini, B sütunundaki kapı çıtasını, far lambalarını ücretsiz değiştiren tanıdıklarım oldu, bu ufak tefek ıvır zıvırların yanı sıra en mühim olay DSG. Şimdi foruma sorarsanız, DSG'lerin her biri patlıyor. Ama buyrun size 35 birebir gerçek kullanıcıdan izlenim konusu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_57951692/mpage_4/f_/key_dsg%2Canket//tm.htm#58661001

    Şahsi düşüncem, her DSG saatli bomba olmasa bile, ortada kronik arızalar olduğu da bir gerçek. Dolayısıyla bu garantiyi MUTLAKA yaptırmanızı şiddetle öneriyorum. Kendi aracımda da 903 TL ödeyip bu garantiyi yaptırdım, araç önümüzdeki 3 sene içinde problem çıkartmasa bile pişman olacağımı sanmıyorum..

    Tekrar hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    yıl sonunu bekleyecekseniz bmw

    yarın almayı düşünüyorum diyorsanız volvo s60

    c seneye kasa değiştiricek ve çok yakıyor .uzak durun

    volkswagen zaten bu arabaların yanına yazılmaz

    Üzerine daha fazla bi şey yazmaya gerek yok.



    +1453
  • cc hariç hangisi olursa olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mulderbaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mulderbaba

    terchimi CC den yana kullandım, haftaya aracı alabilecegim, daha detayli bilgiyi o zaman isteyene verebilirim.

    Forumda büyük tepki çekeceksiniz, enayi, keriz vb. bir sürü yakıştırmalar.

    Ama gerçek hayatta aracın duruşu standart Passat'tan çok farklı, ben makyajsız kasanın 1.8 TSI 160hp-7 ileri DSG'sini Ankara-Konya Yolunda yarım saat test etme fırsatı bulmuştum, gerçekten ağzım kulaklarımda inmiştim, çerçevesiz camlar, cam tavan, bej alkantra-deri döşeme, ahşap kaplama, konsolda renkli ekran vs. çok güzel araçtı.. Trafikte de ciddi ciddi dikkat çeken bir araç kim ne derse desin.

    Fiyatına değer mi değmez mi bilemem, ama üzmeyeceği kesin.

    Bir de Garantinizi mutlaka 2+2 şeklinde 4 seneye çıkarttırın, araçtaki DSG'nin 3. nesil kavrama olup olmadığını kesinlikle öğrenin + kullanma kılavuzunu harfi harfine okuyun, turbo motorlu çift kavramalı şanzımanlı bir araçtan bahsediyoruz malesef bir Japon aracı gibi yağ-su koy git abi diyemiyorum... Kompleks bir ünite, kullanma talimatlarına birebir uyulması gerekli.

    2. nesil ile 3. nesil arasindaki fark nedir? 3. nesil olmasinin avantaji nedir? garanti olayini bende dusunuyorum ama extra 2bin lira vermek icin deger mi diye dusunmekteyim, sizce mutlaka ama mutlaka uzatilmali mi garanti? DSG sorun cikartma ihtimali yuksek mi diyorsunuz sizde?

    Şimdi bu araçta 7-ileri çift kavramalı Kuru tip şanzıman kullanılıyor, özellikle 160hp'lik TSI benzinli ve 105hp'lik Turbo dizel motorlarla kullanıldığı zaman silkme ve titreme benzeri bir takım sorunlarla karşılaşıldı, bunun üzerine de forumdan okuduğum kadarıyla VW bu araçlarda 3. nesil bir kavramaya geçmiş ve artık sorunların son bulacağını iddia etmiş.

    Kendi aracımdaki kavramanın bile kaçıncı nesil olduğunu bilmiyorum açıkçası 1 ay içinde servise sokmayı düşünüyorum, eğer ücretsiz bir değişim veya yazılım güncellemesi varsa yaptıracağım.

    Eğer, aracınızı uzun süreli kullanmayı düşünüyor iseniz kesinlikle yaptırın diyorum.

    Bu garantiyi satın alıp: Kol dayamasını, Direksiyon Simidini, B sütunundaki kapı çıtasını, far lambalarını ücretsiz değiştiren tanıdıklarım oldu, bu ufak tefek ıvır zıvırların yanı sıra en mühim olay DSG. Şimdi foruma sorarsanız, DSG'lerin her biri patlıyor. Ama buyrun size 35 birebir gerçek kullanıcıdan izlenim konusu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_57951692/mpage_4/f_/key_dsg%2Canket//tm.htm#58661001

    Şahsi düşüncem, her DSG saatli bomba olmasa bile, ortada kronik arızalar olduğu da bir gerçek. Dolayısıyla bu garantiyi MUTLAKA yaptırmanızı şiddetle öneriyorum. Kendi aracımda da 903 TL ödeyip bu garantiyi yaptırdım, araç önümüzdeki 3 sene içinde problem çıkartmasa bile pişman olacağımı sanmıyorum..

    Tekrar hayırlı olsun.

    teşekkürler bilgi icin, uzatilmis garanti icin 2388 tl isteniyor :) 903 tl olsa idi bende direkt yaptiracaktim, tekrar dusunuyorum.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.