Şimdi Ara

17 Temmuz'da 5M Migros 3G ipad Satısına Başıyormus .... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
4.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA


    quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal

    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA

    merhaba,
    Bugün hürriyet gazetesinde konuyla ilgili bir haber vardı, cihazlar dubaiden ve abd den kendi anlaşmalarıyla ve garantileriyle getirilmiş,bilkomun yapmış olduğu açıklamada ise; migrosun sattığı cihaza biz garanti vermeyeceğiz, abdden alınan cihazların 1yıl uluslararası garantisi var bu cihazlara garanti olarak yardımcı oluruz ama migrostaki cihazlar abd den de gelse fatura tr de kesildiğinden teknik destek vermeyeceğiz diyor.
    Bilgilerinize....


    abdden alınan bütün apple cihazlarında bilkom destekmi veriyormuş yaw

    fatura tarihinden itibaren 1 yıl, abd den satıldığını gösteren fatura olması yeterli..


    Bilkom açıklama yaptı. Migros'tan alınan cihaza destek vermeyecekmiş. Çünkü yurtdışı faturası yok. Yurtdışından alınanlara 1 yıl garanti verecek ama Türkiye'de satışa sunulmaya başladıktan sonra. Migros'tan alınana bir tek migros destek verecek. Artık işin şakası kasiyerler kasayı açıp tamiratı yapar

    quote:

    Bilkom
    Ancak ABD’den satın alındığı yerin faturası gösterilince 1 yıl boyunca Apple’ın uluslararası garanti sunduğunu anlatan Bilkom yetkilileri, “Bu ürünün Türkiye’den alınmış faturayla servis görmesi mümkün değil. Apple sadece resmi satışa sunduğu ülkelere iPad’e destek verecek” dedi.


    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/15338746.asp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhantomX -- 19 Temmuz 2010; 10:16:36 >




  • çok gereksiz ve pahalı.biraz daha ekle adam gibi macbook alın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PhantomX


    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA


    quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal

    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA

    merhaba,
    Bugün hürriyet gazetesinde konuyla ilgili bir haber vardı, cihazlar dubaiden ve abd den kendi anlaşmalarıyla ve garantileriyle getirilmiş,bilkomun yapmış olduğu açıklamada ise; migrosun sattığı cihaza biz garanti vermeyeceğiz, abdden alınan cihazların 1yıl uluslararası garantisi var bu cihazlara garanti olarak yardımcı oluruz ama migrostaki cihazlar abd den de gelse fatura tr de kesildiğinden teknik destek vermeyeceğiz diyor.
    Bilgilerinize....


    abdden alınan bütün apple cihazlarında bilkom destekmi veriyormuş yaw

    fatura tarihinden itibaren 1 yıl, abd den satıldığını gösteren fatura olması yeterli..


    Bilkom açıklama yaptı. Migros'tan alınan cihaza destek vermeyecekmiş. Çünkü yurtdışı faturası yok. Yurtdışından alınanlara 1 yıl garanti verecek ama Türkiye'de satışa sunulmaya başladıktan sonra. Migros'tan alınana bir tek migros destek verecek. Artık kasiyerler kasayı açıp tamiratı yapar

    quote:

    Bilkom
    Ancak ABD’den satın alındığı yerin faturası gösterilince 1 yıl boyunca Apple’ın uluslararası garanti sunduğunu anlatan Bilkom yetkilileri, “Bu ürünün Türkiye’den alınmış faturayla servis görmesi mümkün değil. Apple sadece resmi satışa sunduğu ülkelere iPad’e destek verecek” dedi.


    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/15338746.asp


    Gayet mantıklı bir açıklama. Sen ürünün Türkiye distribütörünü safdışı bırak. Hayvanlarca kar yap, sonra ürün bozulunca biz anlamıyoruz Bilkom yapsın de. Başka bi arzunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoodooRush -- 18 Temmuz 2010; 18:30:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA

    quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal

    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA

    merhaba,
    Bugün hürriyet gazetesinde konuyla ilgili bir haber vardı, cihazlar dubaiden ve abd den kendi anlaşmalarıyla ve garantileriyle getirilmiş,bilkomun yapmış olduğu açıklamada ise; migrosun sattığı cihaza biz garanti vermeyeceğiz, abdden alınan cihazların 1yıl uluslararası garantisi var bu cihazlara garanti olarak yardımcı oluruz ama migrostaki cihazlar abd den de gelse fatura tr de kesildiğinden teknik destek vermeyeceğiz diyor.
    Bilgilerinize....


    abdden alınan bütün apple cihazlarında bilkom destekmi veriyormuş yaw

    fatura tarihinden itibaren 1 yıl, abd den satıldığını gösteren fatura olması yeterli..

    Belki biraz konu disi olacak ama benim amerkiadan bestbuydan aldigim iphonenun faturasi duruyor.bir sorun olsa bilkom tamamdir hemen hallederimmi diyecek:S ilk defa boyle bir sey duydum.deneyen varmi boyle bir seyi daha once?




  • 32 wifi+3g de fiyat 100 tl daha ucuzmuş
  • Tamamda Migros size ürün bozulduğu zaman Bilkom'a gidin demiyor ki zaten, neden bu kadar sinir yaptınız anlamadım :)
    Ürün olurda bozulursa Migros'un ürünleri satın aldığı yerel firma desteğini verecek.
    En ufak bir sorundada Migros zaten destek olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal

    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA

    quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal

    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA

    merhaba,
    Bugün hürriyet gazetesinde konuyla ilgili bir haber vardı, cihazlar dubaiden ve abd den kendi anlaşmalarıyla ve garantileriyle getirilmiş,bilkomun yapmış olduğu açıklamada ise; migrosun sattığı cihaza biz garanti vermeyeceğiz, abdden alınan cihazların 1yıl uluslararası garantisi var bu cihazlara garanti olarak yardımcı oluruz ama migrostaki cihazlar abd den de gelse fatura tr de kesildiğinden teknik destek vermeyeceğiz diyor.
    Bilgilerinize....


    abdden alınan bütün apple cihazlarında bilkom destekmi veriyormuş yaw

    fatura tarihinden itibaren 1 yıl, abd den satıldığını gösteren fatura olması yeterli..

    Belki biraz konu disi olacak ama benim amerkiadan bestbuydan aldigim iphonenun faturasi duruyor.bir sorun olsa bilkom tamamdir hemen hallederimmi diyecek:S ilk defa boyle bir sey duydum.deneyen varmi boyle bir seyi daha once?

    seri numara takibi yapılıyor, görüş istersen kesin teknik destek verirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoodooRush
    quote:

    Orijinalden alıntı: PhantomX


    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA


    quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal

    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA

    merhaba,
    Bugün hürriyet gazetesinde konuyla ilgili bir haber vardı, cihazlar dubaiden ve abd den kendi anlaşmalarıyla ve garantileriyle getirilmiş,bilkomun yapmış olduğu açıklamada ise; migrosun sattığı cihaza biz garanti vermeyeceğiz, abdden alınan cihazların 1yıl uluslararası garantisi var bu cihazlara garanti olarak yardımcı oluruz ama migrostaki cihazlar abd den de gelse fatura tr de kesildiğinden teknik destek vermeyeceğiz diyor.
    Bilgilerinize....


    abdden alınan bütün apple cihazlarında bilkom destekmi veriyormuş yaw

    fatura tarihinden itibaren 1 yıl, abd den satıldığını gösteren fatura olması yeterli..


    Bilkom açıklama yaptı. Migros'tan alınan cihaza destek vermeyecekmiş. Çünkü yurtdışı faturası yok. Yurtdışından alınanlara 1 yıl garanti verecek ama Türkiye'de satışa sunulmaya başladıktan sonra. Migros'tan alınana bir tek migros destek verecek. Artık kasiyerler kasayı açıp tamiratı yapar

    quote:

    Bilkom
    Ancak ABD’den satın alındığı yerin faturası gösterilince 1 yıl boyunca Apple’ın uluslararası garanti sunduğunu anlatan Bilkom yetkilileri, “Bu ürünün Türkiye’den alınmış faturayla servis görmesi mümkün değil. Apple sadece resmi satışa sunduğu ülkelere iPad’e destek verecek” dedi.


    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/15338746.asp


    Gayet mantıklı bir açıklama. Sen ürünün Türkiye distribütörünü safdışı bırak. Hayvanlarca kar yap, sonra ürün bozulunca biz anlamıyoruz Bilkom yapsın de. Başka bi arzunuz?


    +1000




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginBERK

    Tamamda Migros size ürün bozulduğu zaman Bilkom'a gidin demiyor ki zaten, neden bu kadar sinir yaptınız anlamadım :)
    Ürün olurda bozulursa Migros'un ürünleri satın aldığı yerel firma desteğini verecek.
    En ufak bir sorundada Migros zaten destek olacaktır.


    Migros teknik servis ekibi kurmadığına göre, en ufak bir sorunda ürününüz Dubai'ye yada yurtdışına gidecek. Orada servise girip çıkması kaç gün sürecek, sonrada oradan buraya tekrar uçak ile gelecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA


    quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal

    Belki biraz konu disi olacak ama benim amerkiadan bestbuydan aldigim iphonenun faturasi duruyor.bir sorun olsa bilkom tamamdir hemen hallederimmi diyecek:S ilk defa boyle bir sey duydum.deneyen varmi boyle bir seyi daha once?

    seri numara takibi yapılıyor, görüş istersen kesin teknik destek verirler.


    iPhone'larda uluslararası garanti yok. Bilkom iPhone ithal etmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhantomX -- 19 Temmuz 2010; 13:21:07 >
  • Migros'un iPad'leri sunuşu yerlerde, fiyat kazık ötesi, hareket tam bir fırsatçılık... Migros denildiği gibi pazarlama başarısı mı yaptı yoksa reklama ihtiyacı yokken kötü bir reklam ile itibarına darbe mi vurdu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lastikdoktoru

    Migros'un iPad'leri sunuşu yerlerde, fiyat kazık ötesi, hareket tam bir fırsatçılık... Migros denildiği gibi pazarlama başarısı mı yaptı yoksa reklama ihtiyacı yokken kötü bir reklam ile itibarına darbe mi vurdu?



    Migros çok fazla satılan bir üründen iyi bir kar elde etmek için ipad i mağazasında satmaya çalışıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -23-


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginBERK

    Tamamda Migros size ürün bozulduğu zaman Bilkom'a gidin demiyor ki zaten, neden bu kadar sinir yaptınız anlamadım :)
    Ürün olurda bozulursa Migros'un ürünleri satın aldığı yerel firma desteğini verecek.
    En ufak bir sorundada Migros zaten destek olacaktır.


    Migros teknik servis ekibi kurmadığına göre, en ufak bir sorunda ürününüz Dubai'ye yada yurtdışına gidecek. Orada servise girip çıkması kaç gün sürecek, sonrada oradan buraya tekrar uçak ile gelecek.



    sanirim anlatamadim.
    Migros tabiiki teknik servis ekibi filan kurmamıştır.
    Ürün bozulduğu zaman Migros Türkiye içindeki satın alma yapmış olduğu yerel firmaya ürünü tamir ettirecek yada yenilettiricek.
    Eğerki bu yerel firma yüzünden bir sıkıntı çıkarsa kendisi devreye girip ürünü en kötü ihtimalle yenisini verirler.
    Dubai filan öyle bir şey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PhantomX
    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerKA


    quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal

    Belki biraz konu disi olacak ama benim amerkiadan bestbuydan aldigim iphonenun faturasi duruyor.bir sorun olsa bilkom tamamdir hemen hallederimmi diyecek:S ilk defa boyle bir sey duydum.deneyen varmi boyle bir seyi daha once?

    seri numara takibi yapılıyor, görüş istersen kesin teknik destek verirler.


    iPhone'larda uluslararası garanti yok. Bilkom iPhone ithal etmiyor.

    evet haklısın.. Genpaydı teknik servisi bildiğim kadarıyla.




  • EnginBERK der ki:

    Migros tabiiki teknik servis ekibi filan kurmamıştır.
    Ürün bozulduğu zaman Migros Türkiye içindeki satın alma yapmış olduğu yerel firmaya ürünü tamir ettirecek yada yenilettiricek.
    Eğerki bu yerel firma yüzünden bir sıkıntı çıkarsa kendisi devreye girip ürünü en kötü ihtimalle yenisini verirler.


    ben de derim ki:
    Alo...orası türkiye mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tritone -- 20 Temmuz 2010; 10:56:11 >
  • ürünün dubaiye - amerikaya geri dönme gibi bir işlemi yok.
    herhangi bir arızada Türkiye'deki yerel firma destek vermektedir.
  • çok para çooooooooooooookkkkk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EFSANEBRAD -- 21 Temmuz 2010; 10:48:53 >
  • Acaba iphone 4 kullananlarin kaç tanesi ipad almak ister
  • paraya bak paraya...bazıları zenci sever
  • Paraya bak be,o paraya araba alinir bence
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.