Şimdi Ara

1800tlye kadar buzdolabı tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Meraba arkadaşlar sizce elektrik tüketimini düşünerek boschun lowfrost kge58aw40n modelini tercih etmelimiyim. Geçen beyaz eşya bakmak dükkanları dolaştım arkadaşın teki bütün markaların bayisi olmasına rağmen samsungu önerdi. Samsungun beyaz eşya pazarına girmek için kaliteli ürünleri ucuza verdiğini söyledi. Kafam karıştı, bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Sizce, 1800tlye kadar, hangi markanın hangi modelini almalıyım?



  • Ariston no-frost buzdolabım hiç bir sorunu yokken sadece gürültülü çalışıyor diye samsung rq59bpn aldım,42 db gürültü yazıyordu ama su motorundan farksız bir ses düzeyi ile çalışıyor.Benim 10 yıllık ariston ile neredeyse aynı seste,servis çağırdık,elemanlar bu sesin normal olduğunu ama yinede fanını değiştirerek biraz daha sesi azaltabileceklerini söylediler,bu arada 1 haftadır hala fan gelmedi...Özetle illa ithal derseniz size LG buzdolaplarını öneririm ama 1 haftadan daha kısa sürede yedek parçam gelsin derseniz Arçelik derim...[
  • Ariston no-frost buzdolabım hiç bir sorunu yokken sadece gürültülü çalışıyor diye samsung rq59bpn aldım,42 db gürültü yazıyordu ama traktörden farksız bir ses düzeyi ile çalışıyor.Benim 10 yıllık ariston ile neredeyse aynı seste,servis çağırdık,elemanlar bu sesin normal olduğunu ama yinede fanını değiştirerek biraz daha sesi azaltabileceklerini söylediler,bu arada fan değişimi için 55 gün (pazarlar ve resmi tatiller dahil) sonra geldiler.İş günü olarak da 30-35 gün gibi bir süre.Bunun üzerine Samsung müş hiz lerini arayıp,üründeki tamirat için 20 işgününden fazla beklediğimi,bu ürünü iade etmek istediğimi söylediğimde ,bana verdikleri cevap"ürün serviste değilde benim evimde tamiratı beklediği için bu kural geçerli değilmiş,iade veya değişim için ürünün serviste 20 günden fazla beklemesi gerekirmiş".Böyle saçmalık olur mu??Ben yeni aldığım üründen mağdursam,ha evde beklemiş ha serviste,buzdolabı bu,telefon yada kamera değilki al götür diyesin,yada bana bu süre için başka bir buzdolabı ver,al cehennemin dibine kadar yolun var.Pes diyorum,bu kadar da olmaz yani ,insanları aldatmak için yasadaki boşlukları değerlendirmek koskoca SAMSUNG firmasına bir şey kazandırmaz,bir buzdolabı parası ödemez belki ama bu forumlar sayesinde 1000 tane müşteri kaybeder.
    Ayrıca tüketici hakem heyetinede gittim zaten,sonucu buradan sizlerle paylaşacağım,inanıyorum o bbuzdolabının parasını da onlara yedirmeyeceğim yani.Hakkınızı yedirmeyin arakadaşlar ve bence yerli markalardan şaşmayın(en azından 55 gün fan tamiri beklemezsiniz...)




  • 10.10.12 de aldığım Samsung RT59QBPN buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.
    Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldular,çünkü Samsung dan savunma istemişler,gelen cevabı dikkate alıp beni şikayetime bakmamışlar bile.Sanki Hakem heyetleri biraz firmaların tahakkümü altına girmiş gibi...
    Neyse pes etmek yok,tekrar hakem heyetine başvurdum,elimde gürültü ile ilgili çağrılmış 4 adet servis raporu var ama benim gürültü problemim devam ediyor.İşin kötü tarafı,adamlar gürültülü çalıştığını kabul etmiyor,derdimi nasıl ve kime anlatacağımı da bilemiyorum..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    6000 TlYe Kadar Tablet Önerisi
    2 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.