Şimdi Ara

195/65/15 Yaz Lastiği Önerisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
8.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nokian wr d4 de yanakları ince bi lastik aynı zamanda yumuşak . Onu alır almaz eşim kaldırıma sürtünce lastik adeta yarılmıştı. Sonrasında bir sorun çıkmadı ama . Kütahya da yaşıyorum ve yollar pek tekin değil . Bunu düşününce de conti p5 daha ön plana çıkıyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodyear egp
  • Biraz pahalıdır ama benim i20 aracımda fabrika çıkışlı 195/55 r16 pirelli p1 contirato verde var çok memnunum çok iyi lastiktir ve sağlam da lastik..
    Tavsiye ederim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben yılda 50 -60 bın km yol yapan ve bırcok lastıgı kullanmıs bırı olarak sana tavsıyem A sınıfı olan ucuz bir lastık alman yeterlı olacaktır. A sınıfı olupta dandık lastık yok acıkcası artık dunyada bellı standartlar var herkes bırbırının teknolojısı calıyor ve buyuk yatırımlar var kımse dandık lastık uretıp kendını rıske atmıyor. Tam tersı dunlop, membat, jinyu vb fırmalar kendını kanıtlamak ıcın cok daha saglam lastıkler gelıstırme cabasındalar.
    Kısaca o ebatlarda kumho, dunlop, membat gibi a snıfı ucuz lastık tercıh etmelısın. İlla kı parayı bastıracam dersen contı premium6, ventus prime 3, efficient grip derim kı bunlardan premıum 6 contınental olan omru uzatılmıs en son teknolojıyı tasıyan lastik olarak goze carpar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Ben yılda 50 -60 bın km yol yapan ve bırcok lastıgı kullanmıs bırı olarak sana tavsıyem A sınıfı olan ucuz bir lastık alman yeterlı olacaktır. A sınıfı olupta dandık lastık yok acıkcası artık dunyada bellı standartlar var herkes bırbırının teknolojısı calıyor ve buyuk yatırımlar var kımse dandık lastık uretıp kendını rıske atmıyor. Tam tersı dunlop, membat, jinyu vb fırmalar kendını kanıtlamak ıcın cok daha saglam lastıkler gelıstırme cabasındalar.
    Kısaca o ebatlarda kumho, dunlop, membat gibi a snıfı ucuz lastık tercıh etmelısın. İlla kı parayı bastıracam dersen contı premium6, ventus prime 3, efficient grip derim kı bunlardan premıum 6 contınental olan omru uzatılmıs en son teknolojıyı tasıyan lastik olarak goze carpar

    continin sitesine baktım p6 gelmiş ama benim lastik ölçülerime uygun olan model yok. 205 den başlıyor ölçüler malesef. Belki daha sonra bu ölçülerde gelir . O zaman alınabilir elbette. Bu ölçülerde çıkamayacak mı acaba p6 ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    Biraz pahalıdır ama benim i20 aracımda fabrika çıkışlı 195/55 r16 pirelli p1 contirato verde var çok memnunum çok iyi lastiktir ve sağlam da lastik..
    Tavsiye ederim

    dikkate alırım teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Ben yılda 50 -60 bın km yol yapan ve bırcok lastıgı kullanmıs bırı olarak sana tavsıyem A sınıfı olan ucuz bir lastık alman yeterlı olacaktır. A sınıfı olupta dandık lastık yok acıkcası artık dunyada bellı standartlar var herkes bırbırının teknolojısı calıyor ve buyuk yatırımlar var kımse dandık lastık uretıp kendını rıske atmıyor. Tam tersı dunlop, membat, jinyu vb fırmalar kendını kanıtlamak ıcın cok daha saglam lastıkler gelıstırme cabasındalar.
    Kısaca o ebatlarda kumho, dunlop, membat gibi a snıfı ucuz lastık tercıh etmelısın. İlla kı parayı bastıracam dersen contı premium6, ventus prime 3, efficient grip derim kı bunlardan premıum 6 contınental olan omru uzatılmıs en son teknolojıyı tasıyan lastik olarak goze carpar

    continin sitesine baktım p6 gelmiş ama benim lastik ölçülerime uygun olan model yok. 205 den başlıyor ölçüler malesef. Belki daha sonra bu ölçülerde gelir . O zaman alınabilir elbette. Bu ölçülerde çıkamayacak mı acaba p6 ?

    O ebatlarda olması lazım cunku en cok satılan ebatlardan bırı de odur. Bayıyı arayıp sormalısın. İlla bulamazsan 185 yada 205 tabanda takabılırsın bu tıp oynamalar ıcın musaittir. yanak 65 den 60 a da dusurulebılır sıkıntı olmaz hangı ebat bulursan onu alabılırsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: franky88

    Nokian wr d4 de yanakları ince bi lastik aynı zamanda yumuşak . Onu alır almaz eşim kaldırıma sürtünce lastik adeta yarılmıştı. Sonrasında bir sorun çıkmadı ama . Kütahya da yaşıyorum ve yollar pek tekin değil . Bunu düşününce de conti p5 daha ön plana çıkıyor .

    cpc 5 alacagına mutlaka 6 almalısın bırı 60 bın km biri 80 bın km omurlu. Ha asınsada hamuru ıyı oldugundan 100 bını gecersede ısını goruyor su bırıkıntılerıne yavas gırmek kaydıyla. Kutahya da çok cukur vs oldugundan boyle yumusak lastıkler bıraz rıskı de yanında getirir. Cunku ab yol standartları bellıdır ve cukur bulamazsın. Bu nedenle uzakdogu uretımı lastıkler daha saglamdır onlara yonelmen daha dogru olabılır tabı ara sokaklarda cok gezınmıyorsan cukurlara cok dusmuyorsan yınede cpc6 al
  • lassa impetus revo 2 güzel lastik ben kullanıyorum aynı ebatta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Continental premium contact 5

    Bende bi lastiklerden aldım daha taktırmadım tabi.Ankara da halen kar yağıyor ara ara,çok övdüler merak ediyorum performansını



    Peki kış lastiğinde aynı markayı önerir misiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Continental premium contact 5

    Bende bi lastiklerden aldım daha taktırmadım tabi.Ankara da halen kar yağıyor ara ara,çok övdüler merak ediyorum performansını



    Peki kış lastiğinde aynı markayı önerir misiniz.

    Şuan kışlıklar Nokian WR D4 ve çok memnunum. Ancak bundan önce Subaru aracımda Continental TS850 kullandım onlarda çok iyiydi. Tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Continental premium contact 5

    Bende bi lastiklerden aldım daha taktırmadım tabi.Ankara da halen kar yağıyor ara ara,çok övdüler merak ediyorum performansını



    Peki kış lastiğinde aynı markayı önerir misiniz.

    Şuan kışlıklar Nokian WR D4 ve çok memnunum. Ancak bundan önce Subaru aracımda Continental TS850 kullandım onlarda çok iyiydi. Tavsiye ederim.

    İkisi de candır :D .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Ben yılda 50 -60 bın km yol yapan ve bırcok lastıgı kullanmıs bırı olarak sana tavsıyem A sınıfı olan ucuz bir lastık alman yeterlı olacaktır. A sınıfı olupta dandık lastık yok acıkcası artık dunyada bellı standartlar var herkes bırbırının teknolojısı calıyor ve buyuk yatırımlar var kımse dandık lastık uretıp kendını rıske atmıyor. Tam tersı dunlop, membat, jinyu vb fırmalar kendını kanıtlamak ıcın cok daha saglam lastıkler gelıstırme cabasındalar.
    Kısaca o ebatlarda kumho, dunlop, membat gibi a snıfı ucuz lastık tercıh etmelısın. İlla kı parayı bastıracam dersen contı premium6, ventus prime 3, efficient grip derim kı bunlardan premıum 6 contınental olan omru uzatılmıs en son teknolojıyı tasıyan lastik olarak goze carpar

    continin sitesine baktım p6 gelmiş ama benim lastik ölçülerime uygun olan model yok. 205 den başlıyor ölçüler malesef. Belki daha sonra bu ölçülerde gelir . O zaman alınabilir elbette. Bu ölçülerde çıkamayacak mı acaba p6 ?

    O ebatlarda olması lazım cunku en cok satılan ebatlardan bırı de odur. Bayıyı arayıp sormalısın. İlla bulamazsan 185 yada 205 tabanda takabılırsın bu tıp oynamalar ıcın musaittir. yanak 65 den 60 a da dusurulebılır sıkıntı olmaz hangı ebat bulursan onu alabılırsın

    Lastik direk 205 yanak genişliğinden başlıyor ve altı yok . 15 inç ve 65 yanak en konforlu ölçüler olduğunu okuyorum sürekli . 205 60 da sanırım 15 inç de yok .16 inç almak gerekiyor . Hem daha fazla ücret verip konforu da kaybetmek de var . Bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Ayrıca çelik jantım da yok 16 inç e uyumlu . Conti p6 ya geçmek için yeni jant da almak gerekecek .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZevkiSefa -- 19 Mart 2017; 18:13:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Ben yılda 50 -60 bın km yol yapan ve bırcok lastıgı kullanmıs bırı olarak sana tavsıyem A sınıfı olan ucuz bir lastık alman yeterlı olacaktır. A sınıfı olupta dandık lastık yok acıkcası artık dunyada bellı standartlar var herkes bırbırının teknolojısı calıyor ve buyuk yatırımlar var kımse dandık lastık uretıp kendını rıske atmıyor. Tam tersı dunlop, membat, jinyu vb fırmalar kendını kanıtlamak ıcın cok daha saglam lastıkler gelıstırme cabasındalar.
    Kısaca o ebatlarda kumho, dunlop, membat gibi a snıfı ucuz lastık tercıh etmelısın. İlla kı parayı bastıracam dersen contı premium6, ventus prime 3, efficient grip derim kı bunlardan premıum 6 contınental olan omru uzatılmıs en son teknolojıyı tasıyan lastik olarak goze carpar

    continin sitesine baktım p6 gelmiş ama benim lastik ölçülerime uygun olan model yok. 205 den başlıyor ölçüler malesef. Belki daha sonra bu ölçülerde gelir . O zaman alınabilir elbette. Bu ölçülerde çıkamayacak mı acaba p6 ?

    O ebatlarda olması lazım cunku en cok satılan ebatlardan bırı de odur. Bayıyı arayıp sormalısın. İlla bulamazsan 185 yada 205 tabanda takabılırsın bu tıp oynamalar ıcın musaittir. yanak 65 den 60 a da dusurulebılır sıkıntı olmaz hangı ebat bulursan onu alabılırsın

    Lastik direk 205 yanak genişliğinden başlıyor ve altı yok . 15 inç ve 65 yanak en konforlu ölçüler olduğunu okuyorum sürekli . 205 60 da sanırım 15 inç de yok .16 inç almak gerekiyor . Hem daha fazla ücret verip konforu da kaybetmek de var . Bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Ayrıca çelik jantım da yok 16 inç e uyumlu . Conti p6 ya geçmek için yeni jant da almak gerekecek .

    Lastik yanaklari inceldikce ona uygun hamir ve orgu kombinasyonlari yapiluyor. Degilse zaten hepimiz 13 jant takalim 115 de yaank koyalim hamur ustunde yogurulalim. Yani obsoylenenlere inanmayin. Konfor daha cok amrtisor ve yay kombinasyonu ve yumusaklik ayariyla ilgili. Siz o 5 farki gissedemezsiniz acikcasi. Bugun millete bakin 28 yerine 32 hava basiyirlar yani hava ayarini bile bilmiyor insablar bunlar hic hissetnez zateb 45 yanakta koysan. Siz siteye bakmayin siteyi kim bilir hangi turk arkadas guncelledi belki yanlis yazmistir. Dedigim olcude ileri geri oynama yapin hicbir sikinti olmaz. Ama 16 sac jant alio bide kapak alirsaniz 205-55-16 ebatlarindakiblastiklerin fiyatlari da uygundur. 4 jant 200-300 tl 4 kapak 100 olsa 300-400 tl fark lastik parasina esitse alabilirsiniz tabiki. Diger 15 de de kisliklar takili olur kisa onu takar gecersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Continental premium contact 5

    Bende bi lastiklerden aldım daha taktırmadım tabi.Ankara da halen kar yağıyor ara ara,çok övdüler merak ediyorum performansını



    Peki kış lastiğinde aynı markayı önerir misiniz.

    Şuan kışlıklar Nokian WR D4 ve çok memnunum. Ancak bundan önce Subaru aracımda Continental TS850 kullandım onlarda çok iyiydi. Tavsiye ederim.

    Teşekkürler cevabınız için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pirelli Cinturato P1 Verde Yakıt tüketimi az

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Ben yılda 50 -60 bın km yol yapan ve bırcok lastıgı kullanmıs bırı olarak sana tavsıyem A sınıfı olan ucuz bir lastık alman yeterlı olacaktır. A sınıfı olupta dandık lastık yok acıkcası artık dunyada bellı standartlar var herkes bırbırının teknolojısı calıyor ve buyuk yatırımlar var kımse dandık lastık uretıp kendını rıske atmıyor. Tam tersı dunlop, membat, jinyu vb fırmalar kendını kanıtlamak ıcın cok daha saglam lastıkler gelıstırme cabasındalar.
    Kısaca o ebatlarda kumho, dunlop, membat gibi a snıfı ucuz lastık tercıh etmelısın. İlla kı parayı bastıracam dersen contı premium6, ventus prime 3, efficient grip derim kı bunlardan premıum 6 contınental olan omru uzatılmıs en son teknolojıyı tasıyan lastik olarak goze carpar

    continin sitesine baktım p6 gelmiş ama benim lastik ölçülerime uygun olan model yok. 205 den başlıyor ölçüler malesef. Belki daha sonra bu ölçülerde gelir . O zaman alınabilir elbette. Bu ölçülerde çıkamayacak mı acaba p6 ?

    O ebatlarda olması lazım cunku en cok satılan ebatlardan bırı de odur. Bayıyı arayıp sormalısın. İlla bulamazsan 185 yada 205 tabanda takabılırsın bu tıp oynamalar ıcın musaittir. yanak 65 den 60 a da dusurulebılır sıkıntı olmaz hangı ebat bulursan onu alabılırsın

    Lastik direk 205 yanak genişliğinden başlıyor ve altı yok . 15 inç ve 65 yanak en konforlu ölçüler olduğunu okuyorum sürekli . 205 60 da sanırım 15 inç de yok .16 inç almak gerekiyor . Hem daha fazla ücret verip konforu da kaybetmek de var . Bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Ayrıca çelik jantım da yok 16 inç e uyumlu . Conti p6 ya geçmek için yeni jant da almak gerekecek .

    Lastik yanaklari inceldikce ona uygun hamir ve orgu kombinasyonlari yapiluyor. Degilse zaten hepimiz 13 jant takalim 115 de yaank koyalim hamur ustunde yogurulalim. Yani obsoylenenlere inanmayin. Konfor daha cok amrtisor ve yay kombinasyonu ve yumusaklik ayariyla ilgili. Siz o 5 farki gissedemezsiniz acikcasi. Bugun millete bakin 28 yerine 32 hava basiyirlar yani hava ayarini bile bilmiyor insablar bunlar hic hissetnez zateb 45 yanakta koysan. Siz siteye bakmayin siteyi kim bilir hangi turk arkadas guncelledi belki yanlis yazmistir. Dedigim olcude ileri geri oynama yapin hicbir sikinti olmaz. Ama 16 sac jant alio bide kapak alirsaniz 205-55-16 ebatlarindakiblastiklerin fiyatlari da uygundur. 4 jant 200-300 tl 4 kapak 100 olsa 300-400 tl fark lastik parasina esitse alabilirsiniz tabiki. Diger 15 de de kisliklar takili olur kisa onu takar gecersiniz

    Anladım denemek lazım . Bu arada ne işle meşgulsunuz Merak ettim 😀Lastik işiniz mi hobiniz mi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Ben yılda 50 -60 bın km yol yapan ve bırcok lastıgı kullanmıs bırı olarak sana tavsıyem A sınıfı olan ucuz bir lastık alman yeterlı olacaktır. A sınıfı olupta dandık lastık yok acıkcası artık dunyada bellı standartlar var herkes bırbırının teknolojısı calıyor ve buyuk yatırımlar var kımse dandık lastık uretıp kendını rıske atmıyor. Tam tersı dunlop, membat, jinyu vb fırmalar kendını kanıtlamak ıcın cok daha saglam lastıkler gelıstırme cabasındalar.
    Kısaca o ebatlarda kumho, dunlop, membat gibi a snıfı ucuz lastık tercıh etmelısın. İlla kı parayı bastıracam dersen contı premium6, ventus prime 3, efficient grip derim kı bunlardan premıum 6 contınental olan omru uzatılmıs en son teknolojıyı tasıyan lastik olarak goze carpar

    continin sitesine baktım p6 gelmiş ama benim lastik ölçülerime uygun olan model yok. 205 den başlıyor ölçüler malesef. Belki daha sonra bu ölçülerde gelir . O zaman alınabilir elbette. Bu ölçülerde çıkamayacak mı acaba p6 ?

    O ebatlarda olması lazım cunku en cok satılan ebatlardan bırı de odur. Bayıyı arayıp sormalısın. İlla bulamazsan 185 yada 205 tabanda takabılırsın bu tıp oynamalar ıcın musaittir. yanak 65 den 60 a da dusurulebılır sıkıntı olmaz hangı ebat bulursan onu alabılırsın

    Lastik direk 205 yanak genişliğinden başlıyor ve altı yok . 15 inç ve 65 yanak en konforlu ölçüler olduğunu okuyorum sürekli . 205 60 da sanırım 15 inç de yok .16 inç almak gerekiyor . Hem daha fazla ücret verip konforu da kaybetmek de var . Bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Ayrıca çelik jantım da yok 16 inç e uyumlu . Conti p6 ya geçmek için yeni jant da almak gerekecek .

    Lastik yanaklari inceldikce ona uygun hamir ve orgu kombinasyonlari yapiluyor. Degilse zaten hepimiz 13 jant takalim 115 de yaank koyalim hamur ustunde yogurulalim. Yani obsoylenenlere inanmayin. Konfor daha cok amrtisor ve yay kombinasyonu ve yumusaklik ayariyla ilgili. Siz o 5 farki gissedemezsiniz acikcasi. Bugun millete bakin 28 yerine 32 hava basiyirlar yani hava ayarini bile bilmiyor insablar bunlar hic hissetnez zateb 45 yanakta koysan. Siz siteye bakmayin siteyi kim bilir hangi turk arkadas guncelledi belki yanlis yazmistir. Dedigim olcude ileri geri oynama yapin hicbir sikinti olmaz. Ama 16 sac jant alio bide kapak alirsaniz 205-55-16 ebatlarindakiblastiklerin fiyatlari da uygundur. 4 jant 200-300 tl 4 kapak 100 olsa 300-400 tl fark lastik parasina esitse alabilirsiniz tabiki. Diger 15 de de kisliklar takili olur kisa onu takar gecersiniz

    Anladım denemek lazım . Bu arada ne işle meşgulsunuz Merak ettim 😀Lastik işiniz mi hobiniz mi :)

    cok ozele gırmemek gerekır. Sahsen ısım geregı yılda 50-60 bın km yol yapıyorum şirketımızde bırcok arac var malum lastık konusunda ve araclar konusunda az cok tecrube sahıbı olduk ıster ıstemez. Kendım bızzat ilgilenirim cunku araba ve lastık yasam sebebınız oluyor malum ufak bır dıkkatsızlık bile hayatınıza mal olabılır şakası yok malesef. Allah kaza bela gostermesın kımseye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Ben yılda 50 -60 bın km yol yapan ve bırcok lastıgı kullanmıs bırı olarak sana tavsıyem A sınıfı olan ucuz bir lastık alman yeterlı olacaktır. A sınıfı olupta dandık lastık yok acıkcası artık dunyada bellı standartlar var herkes bırbırının teknolojısı calıyor ve buyuk yatırımlar var kımse dandık lastık uretıp kendını rıske atmıyor. Tam tersı dunlop, membat, jinyu vb fırmalar kendını kanıtlamak ıcın cok daha saglam lastıkler gelıstırme cabasındalar.
    Kısaca o ebatlarda kumho, dunlop, membat gibi a snıfı ucuz lastık tercıh etmelısın. İlla kı parayı bastıracam dersen contı premium6, ventus prime 3, efficient grip derim kı bunlardan premıum 6 contınental olan omru uzatılmıs en son teknolojıyı tasıyan lastik olarak goze carpar

    continin sitesine baktım p6 gelmiş ama benim lastik ölçülerime uygun olan model yok. 205 den başlıyor ölçüler malesef. Belki daha sonra bu ölçülerde gelir . O zaman alınabilir elbette. Bu ölçülerde çıkamayacak mı acaba p6 ?

    O ebatlarda olması lazım cunku en cok satılan ebatlardan bırı de odur. Bayıyı arayıp sormalısın. İlla bulamazsan 185 yada 205 tabanda takabılırsın bu tıp oynamalar ıcın musaittir. yanak 65 den 60 a da dusurulebılır sıkıntı olmaz hangı ebat bulursan onu alabılırsın

    Lastik direk 205 yanak genişliğinden başlıyor ve altı yok . 15 inç ve 65 yanak en konforlu ölçüler olduğunu okuyorum sürekli . 205 60 da sanırım 15 inç de yok .16 inç almak gerekiyor . Hem daha fazla ücret verip konforu da kaybetmek de var . Bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Ayrıca çelik jantım da yok 16 inç e uyumlu . Conti p6 ya geçmek için yeni jant da almak gerekecek .

    Lastik yanaklari inceldikce ona uygun hamir ve orgu kombinasyonlari yapiluyor. Degilse zaten hepimiz 13 jant takalim 115 de yaank koyalim hamur ustunde yogurulalim. Yani obsoylenenlere inanmayin. Konfor daha cok amrtisor ve yay kombinasyonu ve yumusaklik ayariyla ilgili. Siz o 5 farki gissedemezsiniz acikcasi. Bugun millete bakin 28 yerine 32 hava basiyirlar yani hava ayarini bile bilmiyor insablar bunlar hic hissetnez zateb 45 yanakta koysan. Siz siteye bakmayin siteyi kim bilir hangi turk arkadas guncelledi belki yanlis yazmistir. Dedigim olcude ileri geri oynama yapin hicbir sikinti olmaz. Ama 16 sac jant alio bide kapak alirsaniz 205-55-16 ebatlarindakiblastiklerin fiyatlari da uygundur. 4 jant 200-300 tl 4 kapak 100 olsa 300-400 tl fark lastik parasina esitse alabilirsiniz tabiki. Diger 15 de de kisliklar takili olur kisa onu takar gecersiniz

    Anladım denemek lazım . Bu arada ne işle meşgulsunuz Merak ettim 😀Lastik işiniz mi hobiniz mi :)

    cok ozele gırmemek gerekır. Sahsen ısım geregı yılda 50-60 bın km yol yapıyorum şirketımızde bırcok arac var malum lastık konusunda ve araclar konusunda az cok tecrube sahıbı olduk ıster ıstemez. Kendım bızzat ilgilenirim cunku araba ve lastık yasam sebebınız oluyor malum ufak bır dıkkatsızlık bile hayatınıza mal olabılır şakası yok malesef. Allah kaza bela gostermesın kımseye

    Amin. Teşekkür ederim yorumlar için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Continental cp5 iyi lastiktir. Islak zeminde böyle yol tutan lastik görmedim. Su birikintilerinden neredeyse etkilenmiyor. Kuru zeminde frenleme normal. Virajları çok güzel alıyor. Yakıt tüketimi ve test değerleri iyi. Islak zemin performansı A yakıt tüketimi C dir. Yakıt tüketimine pozitif etkisi vardır.

    Ne sert ne yumuşak bir lastik. Kötü özelliği inşaat bölgelerindeki çivileri toplaması.

    Goodyear GT3 kabusundan sonra 3000 km dir kullanıyorum. Çok memnunum. Tavsiye ederim.

    Aradığın ebat en çok aranan ebatlardan. Sökme takma dahil 160 180 tl civarı bayi fiyatıdır diye tahmin ediyorum.

    Kazasız belasız inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.