Şimdi Ara

1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
216
Cevap
11
Favori
27.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun. yeni bir aşk
  • hayırlısı olsun
  • müthişsiniz merakla bekliyorum lütfen fotolara devam kolay gelsin
  • takipteyim
  • Hayalimmmm.....
  • Aracın motoruna ne gibi işlemler yapacaksınız?
  • Araç biraz yatmış gibi gözüküyor resimlerde fakat aracın genelinde ufak tefeği hariç temiz duruyor bir sıkıntı gözükmüyor inş.bitince güzel birşey çıkar ortaya
  • Aracın motorunu indirip sıfırlamayı düşünüyoruz. Kompresyon ölçümlerine göre 1. ve 5. piston kompresyonlarında sıkıntı var. Bu sorunu motoru indirince sebeplerini araştırıp çözmeyi düşünüyoruz.

    Ayrıca araç yaklaşık 5 yıl kadar yatmış. Resimlerden de belli olduğu gibi her gelen macunu basmış boyamış aracı bu yüzden önce üzerindeki macunu kazıyıp düzeltmek için uğraşıyoruz. Yine resimlerden görebileceğiniz gibi ufak tefek eksikler dışında aracın pek fazla göze batan eksiği yok. Yakın zamanda toparlayıp yollara çıkarıcaz inşallah..
  • harika bir paylaşım takip ediyorum.
  • araç oldukça diri görünüyor.. corvette kadar yoracağını sanmıyorum.. kolay gelsin
  • Fastback'e çevirmeseniz daha iyi olur gibi
  • zaten şu anda fastback'e çevirmeyi düşünmüyoruz. Cougar ve diğer bir sürpriz () daha bitene kadar coupe olarak kalacak, daha sonrası için henüz birşey söylemek erken olur. Araç beklediğimizden diri çıktı açıkçası fakat her ne kadar şu anda topluyo da olsak, yaz sonu Cougar bittikten sonra tamamen kumlanıp komple elden geçecek..
  • Konunuz için teşekkürler.Allah kolaylık versin.takip edeceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    zaten şu anda fastback'e çevirmeyi düşünmüyoruz. Cougar ve diğer bir sürpriz () daha bitene kadar coupe olarak kalacak, daha sonrası için henüz birşey söylemek erken olur. Araç beklediğimizden diri çıktı açıkçası fakat her ne kadar şu anda topluyo da olsak, yaz sonu Cougar bittikten sonra tamamen kumlanıp komple elden geçecek..


    Otomobil aşkıyla çalışıyorsunuz, bu sayede restorasyonlar çok güzel oluyor. Sizin gibi üstadları örnek alıyoruz. Corvette muhteşem olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zinedine_zidane -- 29 Ocak 2011; 23:35:59 >




  • konularınızı takip etmekteyim , ortada çok büyük bir emek var.. çocukluk hayalimdi , böyle güzel arabaları parçalayıp orjinaline sadık kalarak toplamak. toplanacağının canlı kanıtları olduğunuzdan benimde önüm açık artık bakalım 10 seneye e30 kasa toplamayı düşünüyorum sağlamı kalırsa o da olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    konularınızı takip etmekteyim , ortada çok büyük bir emek var.. çocukluk hayalimdi , böyle güzel arabaları parçalayıp orjinaline sadık kalarak toplamak. toplanacağının canlı kanıtları olduğunuzdan benimde önüm açık artık bakalım 10 seneye e30 kasa toplamayı düşünüyorum sağlamı kalırsa o da olur.

    Teşekkür ederim. Kafaya koyduktan, işin ehli ustaları bulup biraz da maddi açıdan işi destekleyebilirseniz sizde rahat bir şekilde hayallerinize kavuşabilirsiniz. Yanlız e30 kasa için tavsiyem bence şimdiden bir tane alıp kenara atmanız olur çünkü şahsen 10 sene içinde malum kasapların eline düşmeye başladığı için hiçbirinin pek sağlam kalacağını düşünmüyorum..

    @erdy48
    Teşekkür ederim daha iyilerine sahip olursunuz inşallah.

    @zinedine_zidane
    Corvette için de gerçekten çok uğraşıldı, şu anda da aynı emeği özeni bu araca da vermeye çalışıyoruz. Umarım problemsiz bir şekilde bunu da toparlayıp yollara çıkartırız en kısa zamanda..




  • Kolay gelsin, takipteyiz yine =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    Aracın motorunu indirip sıfırlamayı düşünüyoruz. Kompresyon ölçümlerine göre 1. ve 5. piston kompresyonlarında sıkıntı var. Bu sorunu motoru indirince sebeplerini araştırıp çözmeyi düşünüyoruz.

    Ayrıca araç yaklaşık 5 yıl kadar yatmış. Resimlerden de belli olduğu gibi her gelen macunu basmış boyamış aracı bu yüzden önce üzerindeki macunu kazıyıp düzeltmek için uğraşıyoruz. Yine resimlerden görebileceğiniz gibi ufak tefek eksikler dışında aracın pek fazla göze batan eksiği yok. Yakın zamanda toparlayıp yollara çıkarıcaz inşallah..

    Orjinal parçalarını bulmak kolay olmasa gerek ithal mi edeceksiniz? iskelet hariç herşeyi değişmeyi düşünüyorsunuz anladığım kadarıyla değilmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armanius


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    Aracın motorunu indirip sıfırlamayı düşünüyoruz. Kompresyon ölçümlerine göre 1. ve 5. piston kompresyonlarında sıkıntı var. Bu sorunu motoru indirince sebeplerini araştırıp çözmeyi düşünüyoruz.

    Ayrıca araç yaklaşık 5 yıl kadar yatmış. Resimlerden de belli olduğu gibi her gelen macunu basmış boyamış aracı bu yüzden önce üzerindeki macunu kazıyıp düzeltmek için uğraşıyoruz. Yine resimlerden görebileceğiniz gibi ufak tefek eksikler dışında aracın pek fazla göze batan eksiği yok. Yakın zamanda toparlayıp yollara çıkarıcaz inşallah..

    Orjinal parçalarını bulmak kolay olmasa gerek ithal mi edeceksiniz? iskelet hariç herşeyi değişmeyi düşünüyorsunuz anladığım kadarıyla değilmi?

    Şu aşamada aracı üzerindeki kullanılabilir olan parçalarını kullanıp ufak tefek eksiklerini yurt dışından getirmeyi düşünüyoruz. Fakat yukarıda da dediğim gibi aracı kumlatıp komple baştan yaratacağımız zaman bütün parçaları sıfır gelip takılacak..




  • Takip
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.