Şimdi Ara

1998 Model 626...Konforlu Güçlü fakat pahalı degil..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
27.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 ay önce biraz korkarak birazda gözümü karartarak C sınıfı araca asla binmeyecem diyip D sınıfı 626 aldım...Ben bu kadar memnun kalacağımı düşünmüyordum..20 Tl lik gazla 98 km civarı gidiyor..Gazı 2.10 'dan almama rağmen..
    Parçalarıda hiçte zannedildiği gibi pahalı değil..Arka z rotunu 15 tl'ye ön fren hortumlarını 10 TL ye aldım..bilenler bu aracın harika bir araç olduğunu söylüyorlar..virajı harika..hızı harika..konforu harika...özellikleri harika

    Mazdacıların dikkatine sunulur...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    1998 Model Mazda 626: Konforlu, Güçlü ve Ekonomik

    1998 model Mazda 626, konfor, performans ve uygun fiyatın ideal bir birleşimini sunar. 2.0 litrelik GLX motoruyla güçlendirilmiş olan bu araç, 125 beygir gücü üretir ve sürüş deneyiminizi benzersiz kılar.

    Mazda 626'nın geniş iç mekanı, uzun yolculuklar için bile maksimum konfor sağlar. Koltukları yumuşak ve destekleyicidir ve ayarlanabilir direksiyon simidi size rahat bir sürüş pozisyonu sunar. Ek olarak, aracın ses yalıtımı, yol gürültüsünü minimum düzeyde tutarak sessiz ve hoş bir sürüş ortamı yaratır.

    Güvenilirliğiyle de tanınan Mazda 626, sağlam bir yapıya ve kaliteli parçalara sahiptir. Düzenli bakım ile bu araç uzun yıllar boyunca sorunsuz bir şekilde hizmet verebilir. Ancak, tüm araçlarda olduğu gibi, 1998 model Mazda 626'nın da bazı kronik sorunları olabilir.

    Bu sorunlar genellikle yaşla ve kilometreyle ilgilidir ve şunları içerebilir:

    • Su pompası arızaları
    • Triger kayışı sorunları
    • Katalitik konvertör arızaları

    Bu sorunları zamanında tespit ederek ve onarımlarını yaptırmak, 1998 model Mazda 626'nızın ömrünü uzatmanıza ve sorunsuz bir sürüş deneyimi yaşamanıza yardımcı olacaktır.

    Genel olarak, 1998 model Mazda 626, konfor, performans ve uygun fiyat arayanlar için mükemmel bir seçimdir. Uygun maliyeti, güvenilirliği ve sağlam yapısı ile bu araç, yıllarca boyunca size güvenilir bir şekilde hizmet edecektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ayrıca bugun kırıkkale ankara arasında deneme amaçlı kullandım..100kmyi geçmedim ne kadar yakacağını ölçtüm 20 TL lik gazla 129 km gitti..kmye 153krş yaktı..bence bedava..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: embasyy

    Ayrıca bugun kırıkkale ankara arasında deneme amaçlı kullandım..100kmyi geçmedim ne kadar yakacağını ölçtüm 20 TL lik gazla 129 km gitti..kmye 153krş yaktı..bence bedava..
    bindiğiniz araç mükkemmel ötesi bir araç asla yolda bırakmaz benim araba sürmeye ilk başlamamla araba yarışlarında gördüğüm hareketlerin tamamını yapma denemelerimin sonucunda bile banamısın demeyen bir araç (pati çektirmeden kalkmazdım) mazdaya bir binen bidaha başka araca binemez şuanki aracım mazda6 güle güle kullanın
  • evet katılıyorum..yeni hedefim mazda6 :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: embasyy

    evet katılıyorum..yeni hedefim mazda6 :)
    arkadaşlar bende 2004 vectra 1.6 var araçtan çok memnunum ancak yatırım amaçlı küçültmeyi düşünüyorum bundan sonra d sınıfından düşüğede binmek istemediğimden ilk aklıma 626 geldi biraz ban bilgi verebilirmisiniz bu araçlar hakkında motor olarak 2.0 düşünüyorum yıllık bakımı olsun parçası olsun kronik sorunları v.b şimdiden teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_safak44

    arkadaşlar bende 2004 vectra 1.6 var araçtan çok memnunum ancak yatırım amaçlı küçültmeyi düşünüyorum bundan sonra d sınıfından düşüğede binmek istemediğimden ilk aklıma 626 geldi biraz ban bilgi verebilirmisiniz bu araçlar hakkında motor olarak 2.0 düşünüyorum yıllık bakımı olsun parçası olsun kronik sorunları v.b şimdiden teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    mazda 626
  • quote:

    Orijinalden alıntı: embasyy

    mazda 626

    Alıntıları Göster
    Mazda 626 98-01 kasa hakkında bilgi verebilirim..
    Ben aracı ilk sahibinden aldım arac 220binde .....Bu aracı kullanan birçok tanıdığım oldu..Onların tavsiyesiyle 626 aldım.....Aracım Serviste tüm bakımları yapılmış Servis bu aracı çok iyi biliyor....kayıtlara baktım buji,akü, vs. gibi küçük değişimler haricinde motorun bir masrafı olmamış..serviste zaten aracın normal bakımları yapıldığında 400-500bini rahat gördüğünü söylüyor..Mazda motoru toyota honda gibi dünyanın en başarılı motorlarından..Bu araç eğer bakımları yapılmışsa motordan masraf açması çok küçük bir ihtimal..
    ön takım motor kadar başarılı değil..aks körüğü rotlar gibi ufak tefek değişimleri 40binde bir istiyor..motor gibi ömürlük değil..Ama bu parçalar çok ucuz ve heryerde var.
    Aracın kronik bir arızası yok.. elektirik aksamı çok başarılı..benim arac dört cam otomatik sıfır gibi...birçok 626ya baktım hepsinin camları takır takır çalışıyordu..
    Motor 5'inci viteste 3000 devirde 122 km hızla gidiyor...Dolayısıyla hız için motoru zorlamaya gerek kalmıyor..
    aracın viraj yeteneği çok yüksek..yere resmen yapışıyor..bu başarısını amortisörlerinin sertliğine borçlu...ama tabiki amortisörlerinin sertliği konforu olumsuz etkiliyor..Vectradan inince mazdada tek eleştireceğiniz nokta bu olur..en çok beğeneceğinizde vectrayla 300 km gittiğiniz yakıtla 626'da 400 km gidersiniz..ve kesinlikle vectranın beşte biri kadar sanayiye uğrarsınız..
    başka sorunuz varsa yardımcı olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: embasyy

    Mazda 626 98-01 kasa hakkında bilgi verebilirim..
    Ben aracı ilk sahibinden aldım arac 220binde .....Bu aracı kullanan birçok tanıdığım oldu..Onların tavsiyesiyle 626 aldım.....Aracım Serviste tüm bakımları yapılmış Servis bu aracı çok iyi biliyor....kayıtlara baktım buji,akü, vs. gibi küçük değişimler haricinde motorun bir masrafı olmamış..serviste zaten aracın normal bakımları yapıldığında 400-500bini rahat gördüğünü söylüyor..Mazda motoru toyota honda gibi dünyanın en başarılı motorlarından..Bu araç eğer bakımları yapılmışsa motordan masraf açması çok küçük bir ihtimal..
    ön takım motor kadar başarılı değil..aks körüğü rotlar gibi ufak tefek değişimleri 40binde bir istiyor..motor gibi ömürlük değil..Ama bu parçalar çok ucuz ve heryerde var.
    Aracın kronik bir arızası yok.. elektirik aksamı çok başarılı..benim arac dört cam otomatik sıfır gibi...birçok 626ya baktım hepsinin camları takır takır çalışıyordu..
    Motor 5'inci viteste 3000 devirde 122 km hızla gidiyor...Dolayısıyla hız için motoru zorlamaya gerek kalmıyor..
    aracın viraj yeteneği çok yüksek..yere resmen yapışıyor..bu başarısını amortisörlerinin sertliğine borçlu...ama tabiki amortisörlerinin sertliği konforu olumsuz etkiliyor..Vectradan inince mazdada tek eleştireceğiniz nokta bu olur..en çok beğeneceğinizde vectrayla 300 km gittiğiniz yakıtla 626'da 400 km gidersiniz..ve kesinlikle vectranın beşte biri kadar sanayiye uğrarsınız..
    başka sorunuz varsa yardımcı olurum.

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim embasyy yeterince açıklayıcı bilgilerin için ben biraz daha düşüneyim bakalım insan arabasından kolay ayrılamıyorr yada ben öyleyimm...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_safak44

    teşekkür ederim embasyy yeterince açıklayıcı bilgilerin için ben biraz daha düşüneyim bakalım insan arabasından kolay ayrılamıyorr yada ben öyleyimm...

    Alıntıları Göster
    Hocam ben de 323 Lantisler'i çok seviyorum. Baba parası olmadığı için yeni araçlardan ziyade biraz daha düşük modelli arabalar aklıma geliyor. Mazda sever insanım büyük ihtimal ilk aracım 626 olabilir. Yukarıda zaten embasyy arkadaşımız açıklamış bence:
    +Kalite ve donanımına göre emsallerine nazaran fiyatı çok düşük.
    +Modeli biraz eski olmasına rağmen problemsiz ve masrafsız.
    +İyi bir model de düşük fiyata temizi bulunabilir.

    Yaşımın genç olması beni biraz Lantis'e itse de 626 hem daha temiz ve hırpalanmamış olarak bulunabiliyor.
    embasyy değerli görüşleriniz için çok teşekkürler.




  • rica ederim..yardımcı olabildiysem sevinirim...ben 626 ımı almadan önce netten pek bişey bulamamıştım..hatta çok yaktıgını söyleyen bile olmuştu..önceki arabam corolla idi..2.0 'lık araba corollayla aynı yakıtta çıktı..önyargılar bazı arabaların piyasasının düşük olmasını sağlıyor..ama ben şikayetçi değilim :) millet uyumasa biz nerden binecez böyle güzelliklere : )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: embasyy

    rica ederim..yardımcı olabildiysem sevinirim...ben 626 ımı almadan önce netten pek bişey bulamamıştım..hatta çok yaktıgını söyleyen bile olmuştu..önceki arabam corolla idi..2.0 'lık araba corollayla aynı yakıtta çıktı..önyargılar bazı arabaların piyasasının düşük olmasını sağlıyor..ama ben şikayetçi değilim :) millet uyumasa biz nerden binecez böyle güzelliklere : )
    ben de 98 sonrası 626 bakmaya başladım. internette araştırdığımda bu modellerin %70 i 200.000 km'nin üzerinde ve araçlarda lpg yok.. demekki bunlar fazla yakmıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marmara43

    ben de 98 sonrası 626 bakmaya başladım. internette araştırdığımda bu modellerin %70 i 200.000 km'nin üzerinde ve araçlarda lpg yok.. demekki bunlar fazla yakmıyor...

    Alıntıları Göster
    626nın kasa tipi hoşuma gitmiyor
  • aracın fabrika verisi zaten uzun yolda 6 litre şehir içi 10 litre olarak veriliyor...Buna göre hesap yapın..ben aracımdan çok memnunum babamın toyota corolla 2004 1.6 ile tamamen aynı değerlere sahip..bu kocaman arabanın bu kadar az yaktıgına kullanmadan inanmazsınız..Hele uzun yolda 130-140 ile yolu gelip en fazla 8-9 litre lpg yakmak büyük keyif..şehir içi taş çatlasa sürekli dur kalkta bile 11 litre yakarsınız ki ben ortalama 9 -10 litre yakıyorum ş.içi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: embasyy

    aracın fabrika verisi zaten uzun yolda 6 litre şehir içi 10 litre olarak veriliyor...Buna göre hesap yapın..ben aracımdan çok memnunum babamın toyota corolla 2004 1.6 ile tamamen aynı değerlere sahip..bu kocaman arabanın bu kadar az yaktıgına kullanmadan inanmazsınız..Hele uzun yolda 130-140 ile yolu gelip en fazla 8-9 litre lpg yakmak büyük keyif..şehir içi taş çatlasa sürekli dur kalkta bile 11 litre yakarsınız ki ben ortalama 9 -10 litre yakıyorum ş.içi.
    626 98 model 2.0 motor olan araçların parça fiyatları nasıl?Mesela amortisörü,debriyaj balatası,fren balatası,ayna,far vs.gibi parça fiyatları ayrıca motor donanımı parça fiyatları hakkında bilgi verebilecek arkadaş var mı?Tanıdık bir abimizin 93 model 626 sına bindikten sonra mazdaya hayran kaldım rahatlığına çekişine yol tutuşuna eğer 93 olduğunu ruhsatı olmasaydı inanmayacaktım çok beğendim.Ama mazda hak ettiği değeri görmüyor ülkemizde.Arkadaşlar 626 sedan 1998-1999 model 2.0 motor olanları ile ilgili detaylı bilgi verebeliceke arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.




  • hocam o saydıgınız amortisör balata gibi parçalar tüm arabalarda aynıdır..amörtisör tüm arabaların 70 80 civarıdır..fren balataları 30 40 lira civarıdır...ben 98 model 626'ıma arka z rotunu ve viraj demir lastiği gibi nisbeten zor bulunabilecek iki parçayı ilk girdiği japoncudan 10 15 TL gibi rakamlara aldım...parça sorunu diye bişey yok hocam o 90 'lı yıllarda yaşanan bir sorunmuş...ayrıca aracımda geçen hafta uzun yolda radar dolayısıyla 110u geçmedim ve sadece 17 krş yaktı..bu kadar zamma rağmen bu kadar az yakan bir aracı tüm tanıdıklarıma tavsiye ediyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: embasyy

    hocam o saydıgınız amortisör balata gibi parçalar tüm arabalarda aynıdır..amörtisör tüm arabaların 70 80 civarıdır..fren balataları 30 40 lira civarıdır...ben 98 model 626'ıma arka z rotunu ve viraj demir lastiği gibi nisbeten zor bulunabilecek iki parçayı ilk girdiği japoncudan 10 15 TL gibi rakamlara aldım...parça sorunu diye bişey yok hocam o 90 'lı yıllarda yaşanan bir sorunmuş...ayrıca aracımda geçen hafta uzun yolda radar dolayısıyla 110u geçmedim ve sadece 17 krş yaktı..bu kadar zamma rağmen bu kadar az yakan bir aracı tüm tanıdıklarıma tavsiye ediyorum..

    Motorlu taşıtlar vergisi ne kadar peki?Ayrıca triger kayışı mı var yoksa zincirli denilen sistem mi var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: embasyy

    hocam o saydıgınız amortisör balata gibi parçalar tüm arabalarda aynıdır..amörtisör tüm arabaların 70 80 civarıdır..fren balataları 30 40 lira civarıdır...ben 98 model 626'ıma arka z rotunu ve viraj demir lastiği gibi nisbeten zor bulunabilecek iki parçayı ilk girdiği japoncudan 10 15 TL gibi rakamlara aldım...parça sorunu diye bişey yok hocam o 90 'lı yıllarda yaşanan bir sorunmuş...ayrıca aracımda geçen hafta uzun yolda radar dolayısıyla 110u geçmedim ve sadece 17 krş yaktı..bu kadar zamma rağmen bu kadar az yakan bir aracı tüm tanıdıklarıma tavsiye ediyorum..

    Motorlu taşıtlar vergisi ne kadar peki?Ayrıca triger kayışı mı var yoksa zincirli denilen sistem mi var?

    Alıntıları Göster
    mtv altı aylık 251 lira....trigeri de yanılmıyorsam zincir çünkü ben arabayı aldığımda arabanın hep gittiği servise gidip trigeri ne zmaan değişecek dedim onlarda 70.000 km sonrasını söylediler..galiba 30.000km olmuştu değişeli..toplam 100.000 de bir değişiyor yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: embasyy

    mtv altı aylık 251 lira....trigeri de yanılmıyorsam zincir çünkü ben arabayı aldığımda arabanın hep gittiği servise gidip trigeri ne zmaan değişecek dedim onlarda 70.000 km sonrasını söylediler..galiba 30.000km olmuştu değişeli..toplam 100.000 de bir değişiyor yani.

    98-00 modellerinin fiyatı orjinal temiz olanları hangi aralıktadır?Yani piyasa fiyatları nasıl?İnternette biraz baktım 12 yazanda var 16 yazanda var.
  • hocam bu aracların ucuzuna kaçma..çünkü bazıları gerçekten bu araç sağlam diye eşşeğe biner gibi biniyor ve araba artık ölme noktasına geliyor..o nedenle bence 15bin civarına satılanlara yönel..ben öyle yaptım piyasasının 2000 lira üstünü verdim ama şimdi aracıma 15.000 veriyorlar ben satmıyorum..16bine de satmam çünkü 16bine alacağım hangi arac bana bu konforu ve bu ekonomiyi verecek? bence bu araçlar için 14- 15 bin iyi bir fiyat..
    ancak araç çok temiz ve ilk el veya ikinci el ise ve de servis bakımlı ise 16binde verilebilir.

    Tabi bunlar benim kanaatim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: embasyy

    hocam bu aracların ucuzuna kaçma..çünkü bazıları gerçekten bu araç sağlam diye eşşeğe biner gibi biniyor ve araba artık ölme noktasına geliyor..o nedenle bence 15bin civarına satılanlara yönel..ben öyle yaptım piyasasının 2000 lira üstünü verdim ama şimdi aracıma 15.000 veriyorlar ben satmıyorum..16bine de satmam çünkü 16bine alacağım hangi arac bana bu konforu ve bu ekonomiyi verecek? bence bu araçlar için 14- 15 bin iyi bir fiyat..
    ancak araç çok temiz ve ilk el veya ikinci el ise ve de servis bakımlı ise 16binde verilebilir.

    Tabi bunlar benim kanaatim...

    Peki bu modellerin bazıları 115 HP bazıları 136 HP Ayrıca bazılarında dijital klima ABS ASR olarak bilinen TCS çekiş kontrol sistemi varmış bunu nasıl anlayacağız?Birde parça fiyatları yüksek ve bulunmuyor gibi şeyler söyleniyor ne derece doğrudur?Çünkü kulaktan dolma şeylere pek itibar etmiyorum ama kafamda karışmıyor değil bizzat kullanıcılarından duymak daha doğrudur diye düşünüyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.