Şimdi Ara

1999 VW Bora Comfortline alıyorum önerileriniz? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
16.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karaman26

    bnde 2000 comfortlıne atlantık mavı (lacıvet) bnce lacıvert kırmızı yesıl renklerı en cok yakısıyo boray ahayırlı olsun



    sayın hocam forumdan takip ettiğime göre 2000 bora uzun zamandır kullanıyorsunuz.Hocam bugüne kadar aracınızın çıkardığı arızaları şöyle hatırladığınız kadarıyla yazarmısınız?En ağır arıza masrafınız ne oldu?Neden çıkardı biraz detaylı anlatırsanız bora alacakalra yaptığınız masraflar aracın bozulma ve tamir ücretleri hakkında bilgi verir düşüncesindeyim.umarım yazarsınız....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucak15


    quote:

    Orjinalden alıntı: karaman26

    bnde 2000 comfortlıne atlantık mavı (lacıvet) bnce lacıvert kırmızı yesıl renklerı en cok yakısıyo boray ahayırlı olsun



    sayın hocam forumdan takip ettiğime göre 2000 bora uzun zamandır kullanıyorsunuz.Hocam bugüne kadar aracınızın çıkardığı arızaları şöyle hatırladığınız kadarıyla yazarmısınız?En ağır arıza masrafınız ne oldu?Neden çıkardı biraz detaylı anlatırsanız bora alacakalra yaptığınız masraflar aracın bozulma ve tamir ücretleri hakkında bilgi verir düşüncesindeyim.umarım yazarsınız....

    Ücretlerle ilgili kısa bir fikir; bu arada acil olmayan ama 5-6 ayda muhtemelen değişecek baskı balata 290 ytl ( işçilik dahil ), Ön takım ( rotlar rot başları falan filan ) 300 ytl
    http://forum.donanimhaber.com/m_20352950/tm.htm




  • quote:

    ben senede 15-20 bin km yol gitmeyeceksem araba almam, şehiriçinde taksiye binerim, şehirdışında uçağa binerim daha mantıklı...



  • Şeytan kulağına kurşun hiç arza çıkarmadı o yönden zaten endişe etmeyin diğer bölümde anlattım ama burada da yazayım sevis masrafları ağır bakımları ağır olarak triger kayışı v.s öyle başkada olmadı hiç arıza çıkarmadı parçalarıda pahalı ikinci eli olan bir araba sorun olmaz ikinci elde bnce kuşkunuz olmasın temiz bir boradan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karaman26

    Şeytan kulağına kurşun hiç arza çıkarmadı o yönden zaten endişe etmeyin diğer bölümde anlattım ama burada da yazayım sevis masrafları ağır bakımları ağır olarak triger kayışı v.s öyle başkada olmadı hiç arıza çıkarmadı parçalarıda pahalı ikinci eli olan bir araba sorun olmaz ikinci elde bnce kuşkunuz olmasın temiz bir boradan



    Hocam ah bir de noktalama işareti kullansanız çok faydalı bilgiler edineceğiz sayenizde. Ama şimdi yazınızı çözmek zulüm...
  • beyler konuyu hortlatmak gibi olmasın ama bende bugün 167.000 km de 99 model gümüş rengi bora comfortline aldım.aracta abs klima havayastığı var.kısmet olursa fotolarınıda ekleyecem.aracın arka çamurluğunda çok az darbeden dolayı boya var.bilgisayara girdi.gözün kapalı al dediler.hatasız.araçta lavato marka sıralı sistem lpg var.test verilerinde 96 hp ye düşen motor gücünüde normal dediler.150k da triger değişmiş.raporları elimde.ama şu var araç performansı nasıl acaba.birde bu sürümler 8 valvemi yoksa 16 valvemi ara satışından sonrada yazarım size.çekişi ne durumdadır cok bişi aramayan biri olarak performansı beni tatmin edermi acaba ? saygılar.
  • Öncelikle şunu söyleyeyim,160-170 bin km.deki araç alınır,tabi kontroller yapıldıktan sonra.100 bin olayı tamamen psikolojiktir.

    Sizin araç 96 hp'ye düştüğüne göre 102 HP'lik motordur sanırım,bu motor 8 valflidir.

    Performansı beni tatmin eder;ama sizi bilemeyeceğim.8V,alt devirlerde canlı bir motordur.

    LPG de varmış,daha ne olsun.
  • sevgili arkadaşım teşekkür ederim.esasında benim performanstan kastım uzun yolda ist çevre yolunda şöyle 170-180 hız yapabileceğim bir performans.
    0-100 arası olan zamanlamaya o kadarda takıntım yok.tabi hız deliside değilim bu yapacağım hız çevre yolunda kısmi yerlerde birde rampalardaki performansı.arabayı öyle hız için almasama yinede meraktır acaba bu aradığım performansa ulaşabilirmiyim.saygılar.
  • Tabi konu başlığını açan kişi olarak bişiler yazmam lazım diye düşündüm
    Bu tip araçların ( bende şu anda VW jetta 102 BG kullanıyorum ) devirlenmesi uzun sürer. 0-100 12 sn falandır. Onun dışında devirlendikten sonra bi sıkıntısı kalmaz, ataklık veya hız konusunda yani. Alışınca da bi problem olmuyor mesela arac sollarken ona göre hızlanmayı falan ayarlıyorsunuz. Ben de VW'den şaşmayacak olanlardanım, belki bütçe büyütürsem ilerde AUDI olur...
  • Eski bir bora kullanıcısı olarak çok rahat karizma bir araba bana sorarsanız.Şuanda GOLF kullanıyorum ama Boranın tadı bir başkaydı
  • yorumlarınız için teşekkür ederim.arabayı alıp biraz kullandım.ama alışamadığım tek durum rampada kalkarken 1. vitesten 2. vitese alıyorum ama araba kendini toparlayamıyor.motoruda çok güzel.baskı balatada bir problem yok.gazdan ayağımı çekince 1 saniye sonra motor devir hızı düşüyor.sanırım baya bi acemilik çekeceğim :)
  • bende eskiden 2000 model gümüş gri bora comfortline vardı iki sene kullandım şanzuman dağıldı serviste 7000 lira dediler. Çıkmasını 1500 liraya halletim.Ama araçtan soğudum ve sattım.Görüntü olarak çok çekici duruyo araç fakat performans ve yakıt tüketiminden memnun değildim.Eğer ilerde sürekli masraf açarsa elinden çıkarırsın.
    Birde 99 modellerde yol bilgisayarı yoktu heralde 2000 modelden sonra koydular.Güle güle kullan.
  • teşekkür ederim bilgilerin için tekrar teşekkürler.



    quote:

    Orjinalden alıntı: gorkemvw

    bende eskiden 2000 model gümüş gri bora comfortline vardı iki sene kullandım şanzuman dağıldı serviste 7000 lira dediler. Çıkmasını 1500 liraya halletim.Ama araçtan soğudum ve sattım.Görüntü olarak çok çekici duruyo araç fakat performans ve yakıt tüketiminden memnun değildim.Eğer ilerde sürekli masraf açarsa elinden çıkarırsın.
    Birde 99 modellerde yol bilgisayarı yoktu heralde 2000 modelden sonra koydular.Güle güle kullan.
  • Rampada 1.vitesten 2.vitese geçerken 2500-3000 d/dk'da değil de 3500-4000 d/dk'da vites değiştirirseniz sorun olmaz diye düşünüyorum.Ben öyle yapıyorum,problem yok.
  • evet yüksek devirle denemekte fayda var.araç modeli gereği düşük devirdede toparlar dedim ama yüksek devirde denemek gerek.teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Rampada 1.vitesten 2.vitese geçerken 2500-3000 d/dk'da değil de 3500-4000 d/dk'da vites değiştirirseniz sorun olmaz diye düşünüyorum.Ben öyle yapıyorum,problem yok.
  • Yüksek devirde problem yok da.....cebi yakıyor be hocam...
  • ama şu var ki yaşına bakacak olursak gerçekten kullanışlı br araba.zaten araba hızlandıkca ilerleyen viteslerde kendini toparlaıyor bunu farkettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scream_58 -- 20 Haziran 2009; 10:16:40 >
  • Konu bayagi bi eskimis ama yenilemek lazim :)
    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=198448232#PhotoSwipe1422726005807

    Bu arac nasil sizce 19.750 tl. Malum ikinci el piyasasi ucmus durumda :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.