Şimdi Ara

1999 VW Bora Comfortline alıyorum önerileriniz?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
16.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün 99 model Bora Comfortline baktım. ( Bildiğiniz gibi ABS,Klima ve 4 airbag ) 167.000 km'de. Araç Ankarada ve Tekirdağ plakalı. 4 parçada boya var değişeni yok. Bilgisayara soktuk aracı ve yürüyeni de iyi çıktı. Araç sahibinin beyanına göre 40.000 km önce aracın Triger vs kayışları değişmiş. Normalde bu araçların kayışları kaç kmde değişir. Ona kafam takıldı. Bir de 15.900'e anlaştık ( Ocak vergisini de onlar ödeyecek ) Sizce nasıl? Bu akşam cevaplarınız bekliyorum yarın dönmem lazım galericiye.



  • bora comfortline boranın en iyi modelidir 99 model biraz düşük geldi bir kaç model üstüne baksanız daha iyi olurdu ayrıca kilometresi oldukça fazla birkaç lira fazla verip daha yüksek modelini ve daha az kilometresi olanını bulabilirsiniz tabi bütçenizi bilemeyiz bunun yanında her zaman sölediğim gibi BORA bu fiyatlara alınabilecek en güzel sedan aratır diyorum...alırsanız şimdiden hayırlı olsun
  • yakıt masrafları seni üzebilir. Diğer yönden bora ztn piyasada kendini ispatlamış bir araç. Kilometresi brz yüksek. arkadaşın da dediği gibi 2001-2002 model daha az kilometredeki bir aracı 20000-22000 arası bulabilirseniz.
  • Bütçem budur hocam aslında bu bütçe ile Bora almayı hayal etmiyordum. Ancak ilanı görünce heyecenlandım. Alman arabalarının özellikle VW'nin kmsinin çok olmasının problem yaratmayacağı pekçok kere söylendi. 2-3 yıl sonra satarken çok zarar ederim korkum yok açıkcası ama bakımda çok masraf veya sürekli problem çıkarır falan derseniz oturur düşünürüm. Yakıt sorununu da LPG montajı ile çözmeyi düşünüyorum malum 10 taksitli seçenekler var ve 120 ytl ayda veriyorsunuz zaten aylık yakıt tasarrufunuz 60-70 ytl oluyor. Bu arada aracı bilgisayar ile test ettik 88 beygir çıktı adam 160.000 kmdeki bir araç için çok güzel bir değer dedi. ( Fabrika çıkışı 102 falan biliyorsunuz)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bmnankara

    Bütçem budur hocam aslında bu bütçe ile Bora almayı hayal etmiyordum. Ancak ilanı görünce heyecenlandım. Alman arabalarının özellikle VW'nin kmsinin çok olmasının problem yaratmayacağı pekçok kere söylendi. 2-3 yıl sonra satarken çok zarar ederim korkum yok açıkcası ama bakımda çok masraf veya sürekli problem çıkarır falan derseniz oturur düşünürüm. Yakıt sorununu da LPG montajı ile çözmeyi düşünüyorum malum 10 taksitli seçenekler var ve 120 ytl ayda veriyorsunuz zaten aylık yakıt tasarrufunuz 60-70 ytl oluyor. Bu arada aracı bilgisayar ile test ettik 88 beygir çıktı adam 160.000 kmdeki bir araç için çok güzel bir değer dedi. ( Fabrika çıkışı 102 falan biliyorsunuz)



    hocam lpg taktırıp bineceksen, sorunsuz bir motora sahip bora 1.6 8 valve bence iyi bir seçim.

    öyle kolay kolay motoru sorun çıkarmaz. zaten 1.6 SR 8V motorlar sorunsuzluğu ile ünlüdür.

    bu motora eğer düzgün bakılmışsa 160 bin km hiçbirşey... daha gidecek çok yolu var...

    zaten bu yaştaki bir araçta daha düşük km li bulursanız km nin orijinalliğinden şüphe edin...

    ayrıca aynı kasa, aynı donanımdaki 2001-2002 modellere gücünüz yetmiyorsa bence bu da pek aratmaz onları...

    benzini sizi üzebilir. ama lpg takıracağım demişsiniz. uygundur.

    ilerde satarken 200 bin km yi geçmiş olacak. ve satarken biraz sıkıntı çekmekle birlikte motor bakımlarına dikkat ederseniz bakımlı temiz arabayı herkes alır.

    km sadece bir göstergedir. herşey km değildir. ayrıca neredeyse 10 yaşında arabanın kaç km de olmasını bekliyorsunuz ki?

    fiyat da uygun. şimdiden hayırlı olsun. kazasız belasız binersiniz inşallah...




  • hocam arabayı alırsanız araba hakkında görüşlerinizi bekleriz...inşallah alırsınız ve memnun kalırsınız..volkswagen in sizi üzüceğini zannetmem!
  • konumuzla alakası yok ama:
    Beygirde düşme nasıl oluyor. Fabrika çıkışı 102hp imiş. Şuandaki değeri 88 Hp???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: balimsnet

    konumuzla alakası yok ama:
    Beygirde düşme nasıl oluyor. Fabrika çıkışı 102hp imiş. Şuandaki değeri 88 Hp???

    Teorik değer o, motor belli bir yaştan ve kmden sonra güç kaybediyor. Segmanlar falan filan. Yanılmıyorsam motorun rektifiye gitmesinde de ölçü bu. Yani 167.000'deki araç için güç fazla. Yani motora daha uzun süre ihtiyaç yok....En azından ben öyle anlıyorum.
  • 170 binde araç alınmaz. ben 100 bindekine bile bakmıyorum. o aracın galiba 40k veya 60k da trigerinin değişmesi gerek.
    aracın km si sadece motoru için değil yürüyen aksamı ve kaportası için de önemlidir. o paraya trendline modelini alabilirsiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: turkalogy

    170 binde araç alınmaz. ben 100 bindekine bile bakmıyorum. o aracın galiba 40k veya 60k da trigerinin değişmesi gerek.
    aracın km si sadece motoru için değil yürüyen aksamı ve kaportası için de önemlidir. o paraya trendline modelini alabilirsiniz.



    170 bin de araç alınmazmış.

    öncelikle araç 9 yaşında. ve yılda ortalama 167/9=18.500 km yol gitmiş.

    senede 20 bin km bile bence son derece normal.

    işte bu düşünce yüzünden ortada km si ile oynanmış birsürü size uygun, 100 bin km nin altında araç var...

    ben senede 15-20 bin km yol gitmeyeceksem araba almam, şehiriçinde taksiye binerim, şehirdışında uçağa binerim daha mantıklı...

    bir araç sizce sadece 100 bin km lik bir ömrü olsun diye mi üretilir? üstelik bahsettiğimiz araç bir vw dir!!!

    lütfen biraz daha rasyonel yaklaşalım olaya.

    forumda ve sokakta birsürü 200 bin km yi devirmiş ve sorunsuz bora kullanıcısı bulabilirsiniz. zaten bu motor uzun süreli sorunsuzluğu ile bilinir.

    ayrıca araç hakkında bilgisizliğiniz

    "o aracın galiba 40k veya 60k da trigerinin değişmesi gerek. "

    deyişinizden de belli. bilmiyorum bu aracı biliyormusunuz.

    bu araç şahin değil 40 bin km de triger değişsin!!!

    servis önerisi 90 bin km veya 3 yıl dır...

    gerçi burdan da anlaşılmaktadır ki normal kullanım için servis bile senede 30 bin km yi baz alıyor...


    lütfen biraz dikkat!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 10 Ocak 2008; 0:40:48 >




  • 2001-2002 modeline 20 bin ytl mi diyorsunuz yoksa o 20000-22000 arası dediğiniz km mi. eğer fiyatsa pahalı değilmi. şunun için soruyorum bugün bir araç gördüm 2003 model bora comfortline 17500 e. acaba bulduğum araçta mı bişi var. adam bir sorunu yok diyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: balimsnet

    yakıt masrafları seni üzebilir. Diğer yönden bora ztn piyasada kendini ispatlamış bir araç. Kilometresi brz yüksek. arkadaşın da dediği gibi 2001-2002 model daha az kilometredeki bir aracı 20000-22000 arası bulabilirseniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CegerXun

    2001-2002 modeline 20 bin ytl mi diyorsunuz yoksa o 20000-22000 arası dediğiniz km mi. eğer fiyatsa pahalı değilmi. şunun için soruyorum bugün bir araç gördüm 2003 model bora comfortline 17500 e. acaba bulduğum araçta mı bişi var. adam bir sorunu yok diyor.



    20 bin ile 22 bin ytl arası 2002 model civarlarında daha az kilometre yapmış bir araç için. İnternetten edindiğim fiyatlar bunlar (www.araba.com) biraz şişme olabilir. Üniversite öğrncisiyim. Ekim kasıma yı gibi 2. el bişi düşünüyoruz da bnm için. Araştırırken gözüme çarpan fiyatlar.

    http://www.araba.com/855056.html
    bir örnek: 2003 model 78 000 de 1,6 pasific. pazarlık payı varmış 22500 fiyat eçkmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balimsnet -- 10 Ocak 2008; 13:56:06 >




  • arkadaşlar konuyla pek alkası yok ama bende 2000 bora trend var çok hantal özellikle kalkışlarda ilk defa kulanıyorum bora.. daha önce focus kulandım baya bu araç çok hantal geldi bana gittim baskı balatayı degiştim sonra yine aynı meger bu araçlar 8 valf miş ... ne kadar saçma böyle bir araca 8 valf neden acaba 8 valf çok ilginç geldi bana.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet 1172

    arkadaşlar konuyla pek alkası yok ama bende 2000 bora trend var çok hantal özellikle kalkışlarda ilk defa kulanıyorum bora.. daha önce focus kulandım baya bu araç çok hantal geldi bana gittim baskı balatayı degiştim sonra yine aynı meger bu araçlar 8 valf miş ... ne kadar saçma böyle bir araca 8 valf neden acaba 8 valf çok ilginç geldi bana.....


    AKL motor olarak geçen vw 1.6 SR 8V motorlar uzun süre golf, bora, polo, a3, octavia gibi birçok araçta kullanılmıştır. vw nin uzun yıllar bu motoru tercih etmesinin ana sebebi, motoun sorunsuzluğudur.

    8 valve olması ve bora, octavia gibi araçların da oldukça ağır araçlar olması nedeniyle özellikle kalkışlarda ve ivmelenmelerde aynı sınıf 1.6 araçlardan zayıf kalabilir.

    aynı zamanda bu ağırlık ve eski teknolojili motor sonucu yakıt da bir miktar yüksektir. sınıfından 100 km de 1 lt kadar yüksektir.

    tüm bunlara rağmen AKL motor vw grubunda sorunsuzluğuyla uzun yıllar hizmet etmiştir. çok kısa bir dönem bora ve golf serisinde 16V motor kullanılmış olsa da sonra yeni kasa ile 8V ye geri dönülmüştür.

    Vw grubu bu motoru performans sunması için değil, sorunsuz çalışması için üretmiştir.

    performans isteyenlere bora ve golf de, passatta da kullanılan 1.8 20V 125hp ve 1.8T 20V 150hp motorlar tavsiyemdir.

    bu 1.8 motorlar passatı bile çabuk ivmelendirirken daha küçük ve hafif olan bora ve golfü performans canavarı haline getirirler... (özellikle 1.8T turbo motor)

    bora almak isteyenler bu ivmelenme zaafını bilerek tercih yapmalıdırlar...

    kolay gelsin...




  • Arkadaşlar arabayı aldım, herkese çok teşekkürler. Henüz arabanın acemiliğini yenemedim. eeee Hyundaiden geçince böyle oluyor. Ankarada araba fiyatları pahalı başka ile gitsem belki daha uyguna alabilirdim ama artık ne yapalım. Kolay olmuyor başka ilden araba almak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bmnankara

    Arkadaşlar arabayı aldım, herkese çok teşekkürler. Henüz arabanın acemiliğini yenemedim. eeee Hyundaiden geçince böyle oluyor. Ankarada araba fiyatları pahalı başka ile gitsem belki daha uyguna alabilirdim ama artık ne yapalım. Kolay olmuyor başka ilden araba almak.


    hayırlı uğurlu olsun hocam. güle güle kullan aracını. Allah kaza bela göstermesin...
  • Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin ağız tadı ile binmek nasip olsun.
    bora çok güzel bir araba. rengi ney bu arada?
  • bnde 2000 comfortlıne atlantık mavı (lacıvet) bnce lacıvert kırmızı yesıl renklerı en cok yakısıyo boray ahayırlı olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akustik

    Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin ağız tadı ile binmek nasip olsun.
    bora çok güzel bir araba. rengi ney bu arada?

    Siyah rengi, yanlız kullandıktan sonra farkettiğim 1-2 aksesuar problemi çıktı canım sıkıldı. Benzin kapağı kapanmıyor, yan aynaların ayar düğmesi galiba kırılmış ayarlayamadım bir de koltuklar arasındaki konsolun kapağı kırılmış falan filan, inşallah çok tutmaz bütün paramı verdim zaten....eee ne yapalım 2.el araba alınca bu sıkıntılar ortaya çıkacak mecbur
  • eewet ikinci elde çıkar böyle şeler doğal takma fazla allah kaza bela vermesin yeterki önemliside bu güle güle binersin inş bora kendisi zaten o ağır görünüm altında sportif bir ruh yatıyo neyse saLLa
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.