Şimdi Ara

2.0TDI 102ps ve 1.6TDI 102 ps ARASINDAKİ FARK NEDİR? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
14.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    Ürettikleri max PS ve max torkları aynı olabilir fakat bunların eğrileri ve zaman aralıkları farklı olacaktır demin baktım ve vites aralıklarının da farklı olduğunu gördüm o yüzden bu iki motorun yürürünün bütün karakteristiklerinin farklı olduğu söylenebilir.

    Kaldıki 2.0 TDI 'ı daha ağır ticaride kullanmış ve bu motorun daha uzun soluk almasına ve daha az yıpranmasınıda bi nebze sağlar..

    1.6 TDI kullanma şansım olmadı ama kuzenimde var 1.6 tdı passat yakıt ortalamamız 2 aracında aynı hatta bazen benim ortalama passattan düşük oluyor tabi birazda kullanım ile alakalı

    Şöyle gösterirsem daha iyi anlaşılacaktır.


    2.0 TDI
     2.0TDI 102ps ve 1.6TDI 102 ps ARASINDAKİ FARK NEDİR?


    1.6 TDI
     2.0TDI 102ps ve 1.6TDI 102 ps ARASINDAKİ FARK NEDİR?


    bu tablodan anladığım kadarıyla 2.0TDI alk devirde daha canlı ama üst devirlerde 1.6 TDI ya göre daha cansız

    Arkadasin bu egrileri paylastigi cok iyi olmus. Aslinda arada cok buyuk fark yok gibi gozukse de 2.0`in hem gucu hem torku daha yuksek alt devirlerde.
    Yani sizin dediginiz gibi alt devirlerde 2.0 TDI 1.6 TDI dan daha canli ve atak olacaktir. Normal kullanimda bu fark hissedilir derecede olur mu bilemiyorum ama ilk kalkista hissedilebilir sanki, ozellikle arac doluysa.

    Bence Bu iki motor arasinda hangisi az yakiyorsa o daha iyidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu


    Sen 1901-10000 cc den vergi ödüyosun dimi?


    evet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu


    Sen 1901-10000 cc den vergi ödüyosun dimi?


    evet

    En büyük dez avantaj bu sanırım.
    Keşke 1.9 Tdi 105 lik motoru koysalarmış.




  • 1.9 Tdi 150 bin km deki caddy ile rahatlıkla çıktığım yokuşu
    1.6 Tdi bin km yi daha yeni deviren caddy ile 2 zorlanarak çıkıyorum.
    Senin T6 ya 1.6 koysalardı 1. viteste zor çıkardın o yokuşu.
  • Beygirleri,Torkları aynı olsada her halikarda 2.0 Olan daha güçlü olucaktır.. Bu araçlar ağır,birde yük taşındığını düşünürseniz 1600 CC boğulur.

    Motor hacmi yüksek araç herzaman,her açıdan daha rahattır.. Beygirler ve Torklar aynı olsa bile..

    En basit örnek ; Corolla 1.4 90 Ps d-4d ile Focus 1.6 TDCi 90 PS dir.. 1.6 Focus çok daha performanslı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 5 Ocak 2012; 19:34:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Beygirleri,Torkları aynı olsada her halikarda 2.0 Olan daha güçlü olucaktır.. Bu araçlar ağır,birde yük taşındığını düşünürseniz 1600 CC boğulur.

    Motor hacmi yüksek araç herzaman,her açıdan daha rahattır.. Beygirler ve Torklar aynı olsa bile..

    En basit örnek ; Corolla 1.4 90 Ps d-4d ile Focus 1.6 TDCi 90 PS dir.. 1.6 Focus çok daha performanslı.


    Boğulma, performans vs vs.. Beygir ve tork aynıysa, araç ağırlıkları ve vites oranları da yakınsa istersen biri 1 litre biri 5 litre olsun farketmez.

    Aynı gücü veren 2.0 L motor kullanılmasının YEGANE sebebi DAYANIKLILIKTIR... Motorlar, gerçek kapasitesinin ne kadar altında güç üretmeye ayarlandıysa ömrü o kadar uzun olur. Yukarda bir arkadaş Travegonun 12 Litrelik, 430 beygirlik motorunu örnek vermiş. Tam olarak bu işte.. O kadar litreden bu kadar az güç üretmesi sayesinde milyonlarca km ömrü oluyor bu aletlerin..

    Mesela Otokar Cobra askeri aracın da 6 L dizel motoru vardır, ama sadece 190 hp güç üretir. Neden? Çünkü uzuuuuuuuuuuun uzuuuuuuuuuun yıllar boyunca arıza çıkarmasın, yeri geldiğinde bakımsız kalsın, savaşa gitsin, deli gibi zorlansın, ama tık demesin, gazına bastığında ne olursa olsun seni götüreceğini bil diye...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 6 Ocak 2012; 14:17:36 >




  • 2.0TDI 102ps ve 1.6TDI 102 ps ARASINDAKİ FARK nedir?
    Ciğer farkıdır.
    2.0 daha ciğerlidir tıkanmaz,maraton koşucusudur,kondisyonludur,kötü mazottla bile gider,öksürmez,aksırmaz,tıksırmaz.
    2.0 candır kandır traktördür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    travego otobüslerde 12 lt 428 hp 2100 nm tork veriyor
    audi q7 deki 6 lt v12 tdi motor 500 hp 1000 nm tork veriyor. bunun beygirini düşürüp torkunu yükseltsek otobüse koysak otobüs daha az yaksa falan.

    sesli güldüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dozi17

    2.0TDI 102ps ve 1.6TDI 102 ps ARASINDAKİ FARK nedir?
    Ciğer farkıdır.
    2.0 daha ciğerlidir tıkanmaz,maraton koşucusudur,kondisyonludur,kötü mazottla bile gider,öksürmez,aksırmaz,tıksırmaz.
    2.0 candır kandır traktördür

    yeni CR sistem hiçte traktör gibi değil

    ama 1.9 ve 2.5 ler epey gürültülü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    bu soru çok kafamı karıştırdı 1.6TDI motorda 102 ps 250nm tork üretiyor 2.0 TDI motorda 102 ps güç 250 nm tork üretiyor transporterın 102pslik modellerine 1.6TDI motor neden koymadılar o zaman

    [size=3]2.0 TDI 102 PS motor
    1500-2500 dev/dak aralığında 250 Nm'lik tork üretiyor. Yüksek performansı ile düşük yakıt tüketimi ve emisyon değerleri sunuyor


    [size=3]1.6TDI 102ps
     2.0TDI 102ps ve 1.6TDI 102 ps ARASINDAKİ FARK NEDİR?


    yazdıklarınızla grafikler aynı şeyleri söylemiyor.

    1.6 tdi güç: 75kW tork:250Nm
    2.0 tdi güç:103kw tork:320Nm




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.