Şimdi Ara

2 aydır Servisi Gelmeyen Digiturk PES!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Avrasya Dijital diye bir Digiturk servisi. Çatıda kendi kurdukları merkezi sistem var. her kabloya 100 Lira kurulum ücreti alıyorlar. Aldıkları bağladıkları gibi Pırrrr. Ortada kimse yok. 2 aydır sinyalim düşük diye kayıt açıyorum. Yayınım kırılıyor, görüntü ses gidiyor. 15 -20 kez abartmıyorum kayıt açıldı. Telefonuma sürakli gelen mesajlar, kaydınız yönlendirildi. Randevu mesajları ama sevgili servisimiz ortada yok. Akşam oluyor measi bitiyor. gelen giden yok arıyorum müşteri hizmetlerini. Bayimiz ulaşamamış size. Allah Allah 24 saat açık iş telefonum herkesler ulaşıyor Avrasya Dijital ulaşamıyor. Neyse birdaha kayıt açalım. E peki diyorum açın açılıyor ertesi gün yine aynı süreç yine gelen yok. Aldığım izinler beklediğim saatler cabası. Yine arıyorum MH diyor ki ; bayimiz müşterinin şikayeti Hotbird müş? Allah Alllaaah Digiturk ne zaman hotbird gösterir olmuş, ve işin komiği bu kaydı Digiturk yiyor. Demiyor ki bu müşteri açmış yayınım kesiliyor demiş hotbird de nerden çıktı? :))) Neyse açılan şikeyetler ve tekrar kayıt. Aranıyorum Digiturkten takipçisiyiz yönlendirdik yine bayiye deniliyor. İlgili uyarılar yapılacak deniliyor. Mesaj geliyor sonra aranmıyorum bayiden ve sonra randevu mesajı şu saatte gelinecek diye. Sonra BEKLE BEKLE BEKLE yok Allah Allaah gelen giden. 2 AYDIR hala servis gelecek. Türkiye'de yaşıyoruz evet sorunsuz yer sorunsuz hizmet yok ama Ben Böylesini hiç görmedim.
    Bir Şirket 2 ayda bir servisini müşterisine nasıl gönderemez. Bu nasıl bir basiretsizliktir.

    Şuan biraz önce yine aradım yine yarına şikayet açıp kayıt oluşturdular. Bu arada telefonda sorunum çözülmeden gelecek tüm faturalara itiraz ediyorum dedim. Gelen faturalara sorunum çözülmeden ödeme yapmayacağım dedim. Tüm kayıtları da mevcut telefonumda ve gerekirse de madden maneven her türlü mahkemeye de gideceğim.







  • tüketici masasına git ve üyelik iptal et bak nasıl geliyorlar gör.....
  • 2 ay bence çok bile beklemişsiniz
  • Bu sorununuzun çözülmemesi sebebiyle üyeliğinizin iptal edilmesini isteyin, o vakit gelip derhal çözerler sorununuzu hocam. Günde abartısız 5 kez aranırsınız. Daha önceki ziyanlarınız için ayrıca hakkınızı mutlaka arayın.
  • Deneyimli kullanıcılar ve bu işi bilenler ya da bir yerden duyanlar sizlere bir sorum olacak;

    Çok sevgili Digiturk servisi aylardır her açtığım arıza kaydını benim ismimi görünce kapatan eve gelmeyen,yalan söyleyip kayıt kapatan servis en son 2. kez finans birimi zorlamasıyla eve geldi. Yayınlarımın kesilmediği mis gibi açık bir havada geldi. Sonra aaa evet bir sorun var bu sorunu da maalesef halledemeyiz dedi. Ne dedim o sorun?

    Sizin yakınlarda bir baz istasyonu var Türksat'ı Hotbird'ü filan kesmiyor ama Eutelsatda Digiturk de çakışma yaratıyor. Ondan yapamayız dedi gitti. Ben ilk defa böyle bir bahane duydum. Bir kere her sinyalin frekansı farklıdır bandı. Ayrıca ne apartmanımda bir baz istasyonu var ne de yan apartmanda. Belki 1 - 2 km ötede birtane var ama
    çoğu yerde 200 metrede bir baz istasyonu var. Bu nasıl bir bahane.

    Ayrıca elli kere söyledim her kaıyıtta her şikayette benim yayınlarım kötü havalrda gidiyor. Yalnız fırtına olması gerekmiyor. Ne yani baz istasyonu sadece yağmur yağdığında ya da rüzgar çıktığında mı etkiliyor. Sallamıyorlar ama adamlar.

    Çıktım çatıya baktım. Adama demiştim ki 90lık çanakla bir deneyelim. Abi zaten 90lık var demişti. BAktım o da yalan. Merkezi sistemde bağlamış 60lık çanağı ordan santral switche kablolar incecik ezik. Kime sorduysam hepsi merkezide 60 cm çanak olmaz diyorlar. Aynı digiturk servisi apartmanlarınızın merkezi sistemini de kuran adamlar. Mesela Hotbird sanırım 80lik. Türksat 90lık.




  • arkadaşım sadece bir tahminde bulunayım.servisle sorun yaşayanlarda bu forumda daha önce başlık açanlarda sık gördüğüm durum...servis ücreti konuşması yada herhangi bir konusu tartışması yaşandı mı..en basit bir kutu değiştirmeye bile 20 lira alıp gidiyorlar..sizde servis ücreti konuşuldu mu
  • Servis ücreti almıyorlar çünkü zaten 2 aydır sorun yaşıyorum. Servis 50 arıza kaydına sadece 2 kez geldi o da zorlamayla şikayetle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    Avrasya Dijital diye bir Digiturk servisi. Çatıda kendi kurdukları merkezi sistem var. her kabloya 100 Lira kurulum ücreti alıyorlar. Aldıkları bağladıkları gibi Pırrrr. Ortada kimse yok. 2 aydır sinyalim düşük diye kayıt açıyorum. Yayınım kırılıyor, görüntü ses gidiyor. 15 -20 kez abartmıyorum kayıt açıldı. Telefonuma sürakli gelen mesajlar, kaydınız yönlendirildi. Randevu mesajları ama sevgili servisimiz ortada yok. Akşam oluyor measi bitiyor. gelen giden yok arıyorum müşteri hizmetlerini. Bayimiz ulaşamamış size. Allah Allah 24 saat açık iş telefonum herkesler ulaşıyor Avrasya Dijital ulaşamıyor. Neyse birdaha kayıt açalım. E peki diyorum açın açılıyor ertesi gün yine aynı süreç yine gelen yok. Aldığım izinler beklediğim saatler cabası. Yine arıyorum MH diyor ki ; bayimiz müşterinin şikayeti Hotbird müş? Allah Alllaaah Digiturk ne zaman hotbird gösterir olmuş, ve işin komiği bu kaydı Digiturk yiyor. Demiyor ki bu müşteri açmış yayınım kesiliyor demiş hotbird de nerden çıktı? :))) Neyse açılan şikeyetler ve tekrar kayıt. Aranıyorum Digiturkten takipçisiyiz yönlendirdik yine bayiye deniliyor. İlgili uyarılar yapılacak deniliyor. Mesaj geliyor sonra aranmıyorum bayiden ve sonra randevu mesajı şu saatte gelinecek diye. Sonra BEKLE BEKLE BEKLE yok Allah Allaah gelen giden. 2 AYDIR hala servis gelecek. Türkiye'de yaşıyoruz evet sorunsuz yer sorunsuz hizmet yok ama Ben Böylesini hiç görmedim.
    Bir Şirket 2 ayda bir servisini müşterisine nasıl gönderemez. Bu nasıl bir basiretsizliktir.

    Şuan biraz önce yine aradım yine yarına şikayet açıp kayıt oluşturdular. Bu arada telefonda sorunum çözülmeden gelecek tüm faturalara itiraz ediyorum dedim. Gelen faturalara sorunum çözülmeden ödeme yapmayacağım dedim. Tüm kayıtları da mevcut telefonumda ve gerekirse de madden maneven her türlü mahkemeye de gideceğim.

    100 liraya kablo mu çekilir ya yuhh.. ben 85 liraya hem 90 lık çanak takıyorum hem kablosunu çekiyorum. bu nedir ya :S valla çok geçmiş olsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: digital34

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    Avrasya Dijital diye bir Digiturk servisi. Çatıda kendi kurdukları merkezi sistem var. her kabloya 100 Lira kurulum ücreti alıyorlar. Aldıkları bağladıkları gibi Pırrrr. Ortada kimse yok. 2 aydır sinyalim düşük diye kayıt açıyorum. Yayınım kırılıyor, görüntü ses gidiyor. 15 -20 kez abartmıyorum kayıt açıldı. Telefonuma sürakli gelen mesajlar, kaydınız yönlendirildi. Randevu mesajları ama sevgili servisimiz ortada yok. Akşam oluyor measi bitiyor. gelen giden yok arıyorum müşteri hizmetlerini. Bayimiz ulaşamamış size. Allah Allah 24 saat açık iş telefonum herkesler ulaşıyor Avrasya Dijital ulaşamıyor. Neyse birdaha kayıt açalım. E peki diyorum açın açılıyor ertesi gün yine aynı süreç yine gelen yok. Aldığım izinler beklediğim saatler cabası. Yine arıyorum MH diyor ki ; bayimiz müşterinin şikayeti Hotbird müş? Allah Alllaaah Digiturk ne zaman hotbird gösterir olmuş, ve işin komiği bu kaydı Digiturk yiyor. Demiyor ki bu müşteri açmış yayınım kesiliyor demiş hotbird de nerden çıktı? :))) Neyse açılan şikeyetler ve tekrar kayıt. Aranıyorum Digiturkten takipçisiyiz yönlendirdik yine bayiye deniliyor. İlgili uyarılar yapılacak deniliyor. Mesaj geliyor sonra aranmıyorum bayiden ve sonra randevu mesajı şu saatte gelinecek diye. Sonra BEKLE BEKLE BEKLE yok Allah Allaah gelen giden. 2 AYDIR hala servis gelecek. Türkiye'de yaşıyoruz evet sorunsuz yer sorunsuz hizmet yok ama Ben Böylesini hiç görmedim.
    Bir Şirket 2 ayda bir servisini müşterisine nasıl gönderemez. Bu nasıl bir basiretsizliktir.

    Şuan biraz önce yine aradım yine yarına şikayet açıp kayıt oluşturdular. Bu arada telefonda sorunum çözülmeden gelecek tüm faturalara itiraz ediyorum dedim. Gelen faturalara sorunum çözülmeden ödeme yapmayacağım dedim. Tüm kayıtları da mevcut telefonumda ve gerekirse de madden maneven her türlü mahkemeye de gideceğim.

    100 liraya kablo mu çekilir ya yuhh.. ben 85 liraya hem 90 lık çanak takıyorum hem kablosunu çekiyorum. bu nedir ya :S valla çok geçmiş olsun..

    Hocam siz nerdesiniz şehir olarak? Ayrıca sanırım teknik servissiniz? Yazdığım şeyler ile ilgili yorumunuz nedir. Baz istasyonu ve diğerleri?




  • Ahh avrasya digital ahh...
    Meslek dolayısıyla yaz aylarını şehir dışında geçirdim, eve geldiğimde ailemin tv yi kullanmadığını gördüm, sebep sordum digitürk ün arızalı olduğunu söylediler. Hemen arıza kaydı oluşturttum, tamam teknik servis arayacak sizi dediler.
    Akşama doğru avrasya aradı, efendim şu saaatte geleceğiz, uygun musunuz. Uygunum dedim. Akşama kadar bekledim, ne gelen var ne giden. Sonra aradım digitürk ü arıza kaydınız giderildi denip silmişler kaydımı. Avrasya gelmediği halde kayıt giderildi demiş. Sonra tekrar arıza kaydı oluşturdum. Tekrar aynı sorunları yaşadık. Artık tak deyince beni aradıkları avrasya digital numarasını aradım, adamlar muhatap bile olup açmadılar teli. Şikayet edince bunları bana avrasya digital geri döndü. Diyorum ulan arıza giderildi deyip kaydımı kapatıyorsunuz aradığım numaraya çıkmıyorsunuz vs vs. Bir de beni yalancı çıkardılar. Yok sizin telefonunuz çekmiyor, yok şu yok bu. Dedim ulan hadi benim telefonum çekmiyor her arayan ulaşıyor, siz ulaşamıyorsunuz, benim aradığım telefonlara neden çıkmıyorsunuz diyince beni yalancı çıkartıp aradığınız numara bize ait değil vs dediler.

    Ulan numara size ait değilde beni o numaradannarayıp ne diye evinize geleceğiz diyorsunuz.

    Bu hizmeti sunmayıp tahsil ettiğiniz paralar çoluk çocuğunuzun midesine gidiyor ya. Ben şahsen hakkımı helalmetmeyeceğim.

    Size de tavsiyem hiç bunları muhatap kabul etmeyin. Gidin nahallenizden bi digitürk servisi bulun, 20 lira verin halletsinler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    quote:

    Orijinalden alıntı: digital34

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    Avrasya Dijital diye bir Digiturk servisi. Çatıda kendi kurdukları merkezi sistem var. her kabloya 100 Lira kurulum ücreti alıyorlar. Aldıkları bağladıkları gibi Pırrrr. Ortada kimse yok. 2 aydır sinyalim düşük diye kayıt açıyorum. Yayınım kırılıyor, görüntü ses gidiyor. 15 -20 kez abartmıyorum kayıt açıldı. Telefonuma sürakli gelen mesajlar, kaydınız yönlendirildi. Randevu mesajları ama sevgili servisimiz ortada yok. Akşam oluyor measi bitiyor. gelen giden yok arıyorum müşteri hizmetlerini. Bayimiz ulaşamamış size. Allah Allah 24 saat açık iş telefonum herkesler ulaşıyor Avrasya Dijital ulaşamıyor. Neyse birdaha kayıt açalım. E peki diyorum açın açılıyor ertesi gün yine aynı süreç yine gelen yok. Aldığım izinler beklediğim saatler cabası. Yine arıyorum MH diyor ki ; bayimiz müşterinin şikayeti Hotbird müş? Allah Alllaaah Digiturk ne zaman hotbird gösterir olmuş, ve işin komiği bu kaydı Digiturk yiyor. Demiyor ki bu müşteri açmış yayınım kesiliyor demiş hotbird de nerden çıktı? :))) Neyse açılan şikeyetler ve tekrar kayıt. Aranıyorum Digiturkten takipçisiyiz yönlendirdik yine bayiye deniliyor. İlgili uyarılar yapılacak deniliyor. Mesaj geliyor sonra aranmıyorum bayiden ve sonra randevu mesajı şu saatte gelinecek diye. Sonra BEKLE BEKLE BEKLE yok Allah Allaah gelen giden. 2 AYDIR hala servis gelecek. Türkiye'de yaşıyoruz evet sorunsuz yer sorunsuz hizmet yok ama Ben Böylesini hiç görmedim.
    Bir Şirket 2 ayda bir servisini müşterisine nasıl gönderemez. Bu nasıl bir basiretsizliktir.

    Şuan biraz önce yine aradım yine yarına şikayet açıp kayıt oluşturdular. Bu arada telefonda sorunum çözülmeden gelecek tüm faturalara itiraz ediyorum dedim. Gelen faturalara sorunum çözülmeden ödeme yapmayacağım dedim. Tüm kayıtları da mevcut telefonumda ve gerekirse de madden maneven her türlü mahkemeye de gideceğim.

    100 liraya kablo mu çekilir ya yuhh.. ben 85 liraya hem 90 lık çanak takıyorum hem kablosunu çekiyorum. bu nedir ya :S valla çok geçmiş olsun..

    Hocam siz nerdesiniz şehir olarak? Ayrıca sanırım teknik servissiniz? Yazdığım şeyler ile ilgili yorumunuz nedir. Baz istasyonu ve diğerleri?

    baz istasyonu ile hiçbir şekilde alakası yok benim evin yakınlarında baz istasyonu var zaten akıl var mantık var baz istasyonu 900-1800 frekansta calışır uydu yayınların frekansları 10,000 frekanslarla başlıyor ne alakası var?
    90 lık canakla motorlu 11 uydu mevcut tamamen kırılmasız donmasız sekilde izliyorum
    Sendeki sorun 60 lık canak, yetersiz kablolar, iletim zayıf ve dandik, uydu yayın sinyali de ayarsız yani tamamen acemi kötü bir servise denk gelmiş sizde arayıp duruyorsunuz ama o işgüzarların cay kahve keyfi ile oturdugu yerden mazeretlerle savsaklıyor
    en iyisi siz teknik servis olarak baz istasyondan kaynaklandığına dair yazılı bir şekilde rapor düzenlenmesini isteyin merkeze basvurup şikayet edin
    bu cektiğiniz 2 ay icin maddi manevi olarak cektiğiniz eziyetler icin elinizdeki raporla birlikte bu işgüzarlara ayrıca dava acın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dephyr -- 16 Aralık 2012; 14:46:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dephyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    quote:

    Orijinalden alıntı: digital34

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    Avrasya Dijital diye bir Digiturk servisi. Çatıda kendi kurdukları merkezi sistem var. her kabloya 100 Lira kurulum ücreti alıyorlar. Aldıkları bağladıkları gibi Pırrrr. Ortada kimse yok. 2 aydır sinyalim düşük diye kayıt açıyorum. Yayınım kırılıyor, görüntü ses gidiyor. 15 -20 kez abartmıyorum kayıt açıldı. Telefonuma sürakli gelen mesajlar, kaydınız yönlendirildi. Randevu mesajları ama sevgili servisimiz ortada yok. Akşam oluyor measi bitiyor. gelen giden yok arıyorum müşteri hizmetlerini. Bayimiz ulaşamamış size. Allah Allah 24 saat açık iş telefonum herkesler ulaşıyor Avrasya Dijital ulaşamıyor. Neyse birdaha kayıt açalım. E peki diyorum açın açılıyor ertesi gün yine aynı süreç yine gelen yok. Aldığım izinler beklediğim saatler cabası. Yine arıyorum MH diyor ki ; bayimiz müşterinin şikayeti Hotbird müş? Allah Alllaaah Digiturk ne zaman hotbird gösterir olmuş, ve işin komiği bu kaydı Digiturk yiyor. Demiyor ki bu müşteri açmış yayınım kesiliyor demiş hotbird de nerden çıktı? :))) Neyse açılan şikeyetler ve tekrar kayıt. Aranıyorum Digiturkten takipçisiyiz yönlendirdik yine bayiye deniliyor. İlgili uyarılar yapılacak deniliyor. Mesaj geliyor sonra aranmıyorum bayiden ve sonra randevu mesajı şu saatte gelinecek diye. Sonra BEKLE BEKLE BEKLE yok Allah Allaah gelen giden. 2 AYDIR hala servis gelecek. Türkiye'de yaşıyoruz evet sorunsuz yer sorunsuz hizmet yok ama Ben Böylesini hiç görmedim.
    Bir Şirket 2 ayda bir servisini müşterisine nasıl gönderemez. Bu nasıl bir basiretsizliktir.

    Şuan biraz önce yine aradım yine yarına şikayet açıp kayıt oluşturdular. Bu arada telefonda sorunum çözülmeden gelecek tüm faturalara itiraz ediyorum dedim. Gelen faturalara sorunum çözülmeden ödeme yapmayacağım dedim. Tüm kayıtları da mevcut telefonumda ve gerekirse de madden maneven her türlü mahkemeye de gideceğim.

    100 liraya kablo mu çekilir ya yuhh.. ben 85 liraya hem 90 lık çanak takıyorum hem kablosunu çekiyorum. bu nedir ya :S valla çok geçmiş olsun..

    Hocam siz nerdesiniz şehir olarak? Ayrıca sanırım teknik servissiniz? Yazdığım şeyler ile ilgili yorumunuz nedir. Baz istasyonu ve diğerleri?

    baz istasyonu ile hiçbir şekilde alakası yok benim evin yakınlarında baz istasyonu var zaten akıl var mantık var baz istasyonu 900-1800 frekansta calışır uydu yayınların frekansları 10,000 frekanslarla başlıyor ne alakası var?
    90 lık canakla motorlu 11 uydu mevcut tamamen kırılmasız donmasız sekilde izliyorum
    Sendeki sorun 60 lık canak, yetersiz kablolar, iletim zayıf ve dandik, uydu yayın sinyali de ayarsız yani tamamen acemi kötü bir servise denk gelmiş
    en iyisi siz teknik servis olarak baz istasyondan kaynaklandığına dair yazılı bir şekilde rapor düzenlenmesini isteyin merkeze basvurup şikayet edin
    bu cektiğiniz 2 ay icin maddi manevi olarak cektiğiniz eziyetler icin elinizdeki raporla birlikte bu işgüzarlara ayrıca dava acın

    Cevaplarınız için teşekkürler... Yalnız güzel söylüyorsunuz da bu servis bırakın bana yazılı bir rapor vermeyi, telefonlara çıkmayan, çıkınca saygı sınırları dışında davranan, ayrıca koca 2 ayda zorlamayla sadece 2 kez eve getirtebildiğim bir yer. Sırf bunun için abartmıyorum 200 kere telefonla digiturk ile görüşmşümdür.

    Bana evde biz bunu halledemeyiz baz istasyonu var dediğinde ki baz istasyonu 2 km uzaklıkta belki. Adam evdeyken acilen Digiturk finans biriminden Varol diye bir beyle konuştum adamı da konuşturdum ordaki yetkili bana inanmak yerine aaa evet ozaman baz istasyonundansa o zaman başka çare yok yetkili servisimiz böyle diyor demeye başladı.

    Ayrıca 50 kez adamlara da bunu söyledim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    quote:

    Orijinalden alıntı: dephyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    quote:

    Orijinalden alıntı: digital34

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    Avrasya Dijital diye bir Digiturk servisi. Çatıda kendi kurdukları merkezi sistem var. her kabloya 100 Lira kurulum ücreti alıyorlar. Aldıkları bağladıkları gibi Pırrrr. Ortada kimse yok. 2 aydır sinyalim düşük diye kayıt açıyorum. Yayınım kırılıyor, görüntü ses gidiyor. 15 -20 kez abartmıyorum kayıt açıldı. Telefonuma sürakli gelen mesajlar, kaydınız yönlendirildi. Randevu mesajları ama sevgili servisimiz ortada yok. Akşam oluyor measi bitiyor. gelen giden yok arıyorum müşteri hizmetlerini. Bayimiz ulaşamamış size. Allah Allah 24 saat açık iş telefonum herkesler ulaşıyor Avrasya Dijital ulaşamıyor. Neyse birdaha kayıt açalım. E peki diyorum açın açılıyor ertesi gün yine aynı süreç yine gelen yok. Aldığım izinler beklediğim saatler cabası. Yine arıyorum MH diyor ki ; bayimiz müşterinin şikayeti Hotbird müş? Allah Alllaaah Digiturk ne zaman hotbird gösterir olmuş, ve işin komiği bu kaydı Digiturk yiyor. Demiyor ki bu müşteri açmış yayınım kesiliyor demiş hotbird de nerden çıktı? :))) Neyse açılan şikeyetler ve tekrar kayıt. Aranıyorum Digiturkten takipçisiyiz yönlendirdik yine bayiye deniliyor. İlgili uyarılar yapılacak deniliyor. Mesaj geliyor sonra aranmıyorum bayiden ve sonra randevu mesajı şu saatte gelinecek diye. Sonra BEKLE BEKLE BEKLE yok Allah Allaah gelen giden. 2 AYDIR hala servis gelecek. Türkiye'de yaşıyoruz evet sorunsuz yer sorunsuz hizmet yok ama Ben Böylesini hiç görmedim.
    Bir Şirket 2 ayda bir servisini müşterisine nasıl gönderemez. Bu nasıl bir basiretsizliktir.

    Şuan biraz önce yine aradım yine yarına şikayet açıp kayıt oluşturdular. Bu arada telefonda sorunum çözülmeden gelecek tüm faturalara itiraz ediyorum dedim. Gelen faturalara sorunum çözülmeden ödeme yapmayacağım dedim. Tüm kayıtları da mevcut telefonumda ve gerekirse de madden maneven her türlü mahkemeye de gideceğim.

    100 liraya kablo mu çekilir ya yuhh.. ben 85 liraya hem 90 lık çanak takıyorum hem kablosunu çekiyorum. bu nedir ya :S valla çok geçmiş olsun..

    Hocam siz nerdesiniz şehir olarak? Ayrıca sanırım teknik servissiniz? Yazdığım şeyler ile ilgili yorumunuz nedir. Baz istasyonu ve diğerleri?

    baz istasyonu ile hiçbir şekilde alakası yok benim evin yakınlarında baz istasyonu var zaten akıl var mantık var baz istasyonu 900-1800 frekansta calışır uydu yayınların frekansları 10,000 frekanslarla başlıyor ne alakası var?
    90 lık canakla motorlu 11 uydu mevcut tamamen kırılmasız donmasız sekilde izliyorum
    Sendeki sorun 60 lık canak, yetersiz kablolar, iletim zayıf ve dandik, uydu yayın sinyali de ayarsız yani tamamen acemi kötü bir servise denk gelmiş
    en iyisi siz teknik servis olarak baz istasyondan kaynaklandığına dair yazılı bir şekilde rapor düzenlenmesini isteyin merkeze basvurup şikayet edin
    bu cektiğiniz 2 ay icin maddi manevi olarak cektiğiniz eziyetler icin elinizdeki raporla birlikte bu işgüzarlara ayrıca dava acın

    Cevaplarınız için teşekkürler... Yalnız güzel söylüyorsunuz da bu servis bırakın bana yazılı bir rapor vermeyi, telefonlara çıkmayan, çıkınca saygı sınırları dışında davranan, ayrıca koca 2 ayda zorlamayla sadece 2 kez eve getirtebildiğim bir yer. Sırf bunun için abartmıyorum 200 kere telefonla digiturk ile görüşmşümdür.

    Bana evde biz bunu halledemeyiz baz istasyonu var dediğinde ki baz istasyonu 2 km uzaklıkta belki. Adam evdeyken acilen Digiturk finans biriminden Varol diye bir beyle konuştum adamı da konuşturdum ordaki yetkili bana inanmak yerine aaa evet ozaman baz istasyonundansa o zaman başka çare yok yetkili servisimiz böyle diyor demeye başladı.

    Ayrıca 50 kez adamlara da bunu söyledim.

    o zaman digitürk ğyeliğini iptal edin üyelikten ayrılma gerekcesini baz istasyonundan kaynaklandığına dair yazılı bir şekilde onlardan isteyin tahhüt cezanızı etkilemeyecek sekilde üyelikten ayrılın dsmarta gecin ya da kendinize ait uydu ayarlayın
    digitürkte işgüzarlık yapıyor yetkili servisimiz böyle diyormuşşş da maalesef yapacak bir şeyimiz yok bana dese agzını burnunu parçalarım ben olsam
    bu saatten sonra yayınları izleyemiyorsanız bundan sonra hayır gelmez onlarla üyeliği sürdürmenin anlamı yok bencede....




  • Çok haklısınız ama tek sorun işte Lig tV... Yine de düşünüyorum. Kahretsin ki tekel ve hukukun dügün işlemediği özel sektörün şu halde olduğu bir yerde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    quote:

    Orijinalden alıntı: digital34

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    Avrasya Dijital diye bir Digiturk servisi. Çatıda kendi kurdukları merkezi sistem var. her kabloya 100 Lira kurulum ücreti alıyorlar. Aldıkları bağladıkları gibi Pırrrr. Ortada kimse yok. 2 aydır sinyalim düşük diye kayıt açıyorum. Yayınım kırılıyor, görüntü ses gidiyor. 15 -20 kez abartmıyorum kayıt açıldı. Telefonuma sürakli gelen mesajlar, kaydınız yönlendirildi. Randevu mesajları ama sevgili servisimiz ortada yok. Akşam oluyor measi bitiyor. gelen giden yok arıyorum müşteri hizmetlerini. Bayimiz ulaşamamış size. Allah Allah 24 saat açık iş telefonum herkesler ulaşıyor Avrasya Dijital ulaşamıyor. Neyse birdaha kayıt açalım. E peki diyorum açın açılıyor ertesi gün yine aynı süreç yine gelen yok. Aldığım izinler beklediğim saatler cabası. Yine arıyorum MH diyor ki ; bayimiz müşterinin şikayeti Hotbird müş? Allah Alllaaah Digiturk ne zaman hotbird gösterir olmuş, ve işin komiği bu kaydı Digiturk yiyor. Demiyor ki bu müşteri açmış yayınım kesiliyor demiş hotbird de nerden çıktı? :))) Neyse açılan şikeyetler ve tekrar kayıt. Aranıyorum Digiturkten takipçisiyiz yönlendirdik yine bayiye deniliyor. İlgili uyarılar yapılacak deniliyor. Mesaj geliyor sonra aranmıyorum bayiden ve sonra randevu mesajı şu saatte gelinecek diye. Sonra BEKLE BEKLE BEKLE yok Allah Allaah gelen giden. 2 AYDIR hala servis gelecek. Türkiye'de yaşıyoruz evet sorunsuz yer sorunsuz hizmet yok ama Ben Böylesini hiç görmedim.
    Bir Şirket 2 ayda bir servisini müşterisine nasıl gönderemez. Bu nasıl bir basiretsizliktir.

    Şuan biraz önce yine aradım yine yarına şikayet açıp kayıt oluşturdular. Bu arada telefonda sorunum çözülmeden gelecek tüm faturalara itiraz ediyorum dedim. Gelen faturalara sorunum çözülmeden ödeme yapmayacağım dedim. Tüm kayıtları da mevcut telefonumda ve gerekirse de madden maneven her türlü mahkemeye de gideceğim.

    100 liraya kablo mu çekilir ya yuhh.. ben 85 liraya hem 90 lık çanak takıyorum hem kablosunu çekiyorum. bu nedir ya :S valla çok geçmiş olsun..

    Hocam siz nerdesiniz şehir olarak? Ayrıca sanırım teknik servissiniz? Yazdığım şeyler ile ilgili yorumunuz nedir. Baz istasyonu ve diğerleri?

    size hikaye uydurulmuş. tamam baz istasyonunun sinyal kestigi daha önce görülmüş birşey ama onunda çözümleri var. lnb degişikligine gidilebilirdi. baz istasyonundan etkilenmeyen lnb ler mevcut. en azından bunun bilgisini verebilirlerdi.veya çanagın yerini degiştirebilirlerdi, buda baz istasyonuna karşı mutlak çözümdür. biz ist deyiz.ayrıca merkezi sisteme 60 lık çanak kesinlikle yetmez. en az 90 lık gerekmekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi digital34 -- 17 Aralık 2012; 0:44:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: digital34

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    quote:

    Orijinalden alıntı: digital34

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    Avrasya Dijital diye bir Digiturk servisi. Çatıda kendi kurdukları merkezi sistem var. her kabloya 100 Lira kurulum ücreti alıyorlar. Aldıkları bağladıkları gibi Pırrrr. Ortada kimse yok. 2 aydır sinyalim düşük diye kayıt açıyorum. Yayınım kırılıyor, görüntü ses gidiyor. 15 -20 kez abartmıyorum kayıt açıldı. Telefonuma sürakli gelen mesajlar, kaydınız yönlendirildi. Randevu mesajları ama sevgili servisimiz ortada yok. Akşam oluyor measi bitiyor. gelen giden yok arıyorum müşteri hizmetlerini. Bayimiz ulaşamamış size. Allah Allah 24 saat açık iş telefonum herkesler ulaşıyor Avrasya Dijital ulaşamıyor. Neyse birdaha kayıt açalım. E peki diyorum açın açılıyor ertesi gün yine aynı süreç yine gelen yok. Aldığım izinler beklediğim saatler cabası. Yine arıyorum MH diyor ki ; bayimiz müşterinin şikayeti Hotbird müş? Allah Alllaaah Digiturk ne zaman hotbird gösterir olmuş, ve işin komiği bu kaydı Digiturk yiyor. Demiyor ki bu müşteri açmış yayınım kesiliyor demiş hotbird de nerden çıktı? :))) Neyse açılan şikeyetler ve tekrar kayıt. Aranıyorum Digiturkten takipçisiyiz yönlendirdik yine bayiye deniliyor. İlgili uyarılar yapılacak deniliyor. Mesaj geliyor sonra aranmıyorum bayiden ve sonra randevu mesajı şu saatte gelinecek diye. Sonra BEKLE BEKLE BEKLE yok Allah Allaah gelen giden. 2 AYDIR hala servis gelecek. Türkiye'de yaşıyoruz evet sorunsuz yer sorunsuz hizmet yok ama Ben Böylesini hiç görmedim.
    Bir Şirket 2 ayda bir servisini müşterisine nasıl gönderemez. Bu nasıl bir basiretsizliktir.

    Şuan biraz önce yine aradım yine yarına şikayet açıp kayıt oluşturdular. Bu arada telefonda sorunum çözülmeden gelecek tüm faturalara itiraz ediyorum dedim. Gelen faturalara sorunum çözülmeden ödeme yapmayacağım dedim. Tüm kayıtları da mevcut telefonumda ve gerekirse de madden maneven her türlü mahkemeye de gideceğim.

    100 liraya kablo mu çekilir ya yuhh.. ben 85 liraya hem 90 lık çanak takıyorum hem kablosunu çekiyorum. bu nedir ya :S valla çok geçmiş olsun..

    Hocam siz nerdesiniz şehir olarak? Ayrıca sanırım teknik servissiniz? Yazdığım şeyler ile ilgili yorumunuz nedir. Baz istasyonu ve diğerleri?

    size hikaye uydurulmuş. tamam baz istasyonunun sinyal kestigi daha önce görülmüş birşey ama onunda çözümleri var. lnb degişikligine gidilebilirdi. baz istasyonundan etkilenmeyen lnb ler mevcut. en azından bunun bilgisini verebilirlerdi.veya çanagın yerini degiştirebilirlerdi, buda baz istasyonuna karşı mutlak çözümdür. biz ist deyiz.ayrıca merkezi sisteme 60 lık çanak kesinlikle yetmez. en az 90 lık gerekmekte.

    Cevap için teşekkürler. Peki ben ne yapabilirim bu durumda. Bu konuda en iyi lnb hangi marka ve modeldir. İllaki mdu4 lnb mi olmalı? mdu4 lnb tek çeşit midir? Ya da merkeziden çıkıp çatıya bireysel bir çanak kurdurtup 60lık olsa bile yeterli olur mu?

    Ya da 3 ayrı kendime çanak koydurtsam bunu sadece kendime indirtsem? Yani anlayacağınız ne yapabilirim tavsiyeleriniz.??




  • Bu Avrasya digitalle 2-3 ay önce bende uğraştım.15 günde kurulum yaptırabildim.Benim üzerime kayıtlı olan üyeliğimi Annemler kullanıyor. Gürpınara taşındılar nakil için bu adamlara yönlendirdiler.Adamlar kayıt açıldıktan sonra 3.gün gelmiş 80 tl kurulum artı çanağı duvar tutmazmış direk diktirmeliymişiz onlar dikerse 25 tl daha vermelisiniz demiş.Ben vermeyin gönderin dedim.. MH'yi arayıp kapatın digitürkü adam benden 105 tl istiyor bu nedir dedim.Şikayet açtık ücretsiz kurulacak dediler.3 gün kimse arayıp sormadı.Avrasyayı arıyorum sekreter çıkıyor niye gelmiyorsunuz kardeşim diyorum arkadaşları arayıp dönücem diyor.Arıyor sizin eksikleriniz varmış diyor.Telefonunu arayıp adamı arıyorum bana hikaye anlatma ne direği ne işi diyorum, senin derdin para mı diyorum sen ne istiyorsun diyorum 25 tl diyor lanet olsun tak al diyorum.2-3 gün yine gelen yok yine müşteri hizmetlerini arayıp bağırıp çağırıp kapatın alın kutuları diyorum, bu sefer genel müdürlükten yetkili arayıp durumu düzelticeğini söylüyor..Neyse Ertesi gün arkadaşın gelmeye yüzü kalmamış herhalde abisi gelip kurmuş, tutmaz dediği duvar bu sefer tutmuş direğe lüzum kalmamış.Parada almadan gitmişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemege35 -- 18 Aralık 2012; 14:25:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    quote:

    Orijinalden alıntı: digital34

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    quote:

    Orijinalden alıntı: digital34

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvvventr

    Avrasya Dijital diye bir Digiturk servisi. Çatıda kendi kurdukları merkezi sistem var. her kabloya 100 Lira kurulum ücreti alıyorlar. Aldıkları bağladıkları gibi Pırrrr. Ortada kimse yok. 2 aydır sinyalim düşük diye kayıt açıyorum. Yayınım kırılıyor, görüntü ses gidiyor. 15 -20 kez abartmıyorum kayıt açıldı. Telefonuma sürakli gelen mesajlar, kaydınız yönlendirildi. Randevu mesajları ama sevgili servisimiz ortada yok. Akşam oluyor measi bitiyor. gelen giden yok arıyorum müşteri hizmetlerini. Bayimiz ulaşamamış size. Allah Allah 24 saat açık iş telefonum herkesler ulaşıyor Avrasya Dijital ulaşamıyor. Neyse birdaha kayıt açalım. E peki diyorum açın açılıyor ertesi gün yine aynı süreç yine gelen yok. Aldığım izinler beklediğim saatler cabası. Yine arıyorum MH diyor ki ; bayimiz müşterinin şikayeti Hotbird müş? Allah Alllaaah Digiturk ne zaman hotbird gösterir olmuş, ve işin komiği bu kaydı Digiturk yiyor. Demiyor ki bu müşteri açmış yayınım kesiliyor demiş hotbird de nerden çıktı? :))) Neyse açılan şikeyetler ve tekrar kayıt. Aranıyorum Digiturkten takipçisiyiz yönlendirdik yine bayiye deniliyor. İlgili uyarılar yapılacak deniliyor. Mesaj geliyor sonra aranmıyorum bayiden ve sonra randevu mesajı şu saatte gelinecek diye. Sonra BEKLE BEKLE BEKLE yok Allah Allaah gelen giden. 2 AYDIR hala servis gelecek. Türkiye'de yaşıyoruz evet sorunsuz yer sorunsuz hizmet yok ama Ben Böylesini hiç görmedim.
    Bir Şirket 2 ayda bir servisini müşterisine nasıl gönderemez. Bu nasıl bir basiretsizliktir.

    Şuan biraz önce yine aradım yine yarına şikayet açıp kayıt oluşturdular. Bu arada telefonda sorunum çözülmeden gelecek tüm faturalara itiraz ediyorum dedim. Gelen faturalara sorunum çözülmeden ödeme yapmayacağım dedim. Tüm kayıtları da mevcut telefonumda ve gerekirse de madden maneven her türlü mahkemeye de gideceğim.

    100 liraya kablo mu çekilir ya yuhh.. ben 85 liraya hem 90 lık çanak takıyorum hem kablosunu çekiyorum. bu nedir ya :S valla çok geçmiş olsun..

    Hocam siz nerdesiniz şehir olarak? Ayrıca sanırım teknik servissiniz? Yazdığım şeyler ile ilgili yorumunuz nedir. Baz istasyonu ve diğerleri?

    size hikaye uydurulmuş. tamam baz istasyonunun sinyal kestigi daha önce görülmüş birşey ama onunda çözümleri var. lnb degişikligine gidilebilirdi. baz istasyonundan etkilenmeyen lnb ler mevcut. en azından bunun bilgisini verebilirlerdi.veya çanagın yerini degiştirebilirlerdi, buda baz istasyonuna karşı mutlak çözümdür. biz ist deyiz.ayrıca merkezi sisteme 60 lık çanak kesinlikle yetmez. en az 90 lık gerekmekte.

    Cevap için teşekkürler. Peki ben ne yapabilirim bu durumda. Bu konuda en iyi lnb hangi marka ve modeldir. İllaki mdu4 lnb mi olmalı? mdu4 lnb tek çeşit midir? Ya da merkeziden çıkıp çatıya bireysel bir çanak kurdurtup 60lık olsa bile yeterli olur mu?

    Ya da 3 ayrı kendime çanak koydurtsam bunu sadece kendime indirtsem? Yani anlayacağınız ne yapabilirim tavsiyeleriniz.??

    sizin için en hayırlısı kendinize bireysel çanak kurdurmanız. 60 lık çanak size yeterli olur ama evde 1 den fazla üyeliginiz varsa 85 lik yada 90 lık çanak daha ideal olur. 3 çanak da kurdurabilirsiniz size kalmış birşey.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.