Şimdi Ara

2.nci Türknet dönemim, dslam ve ev telefonu sorunu... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
3.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vincent54

    dslam i düzeltmiyorlar. ben kaç defa yazdım kaç defa baktılar ettiler santralden ayarladılar yaptılar iyi güzel 2 hafta sonra bir elektrikler gitti hop eski haline . gene yazdım ama yapan olmadı tabi bu sefer . tabi bunların başlıca sebebi benim bağlı olduğum telefon kutusunu türk telekom ekiplerinin üşengeçlikten bölmelerinden kaynaklanıyor . yani padişahına gitsem düzelten olmaz. inş sen kullanabilirsin.

    Dediğiniz çok ilginç, ayda en az 2-3 kere 3-5 dakikalık özellikle gece 02:00-03:00 arası elektrik kesintisi yaşanan bir mahalle de ikamet etmekteyim....


    Önce bir 100 mbit olayını çözümlesinler, sonra elektrik kesintilerinde tekrar 80 küsüre inerse kalıcı bir çözüm isteriz sanırım...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, aynı anda 2 iş emri iletilmediği için öncesinde hat değerlerinizdeki sorunu çözümleyeceğiz. Ardından telefon sorununu ileteceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.

    Hocam anlıyorum önce dslamı halletmemiz lazım diyorsun fakat o arıza kaydını açalı da 12 gün oldu. Onda da bir gelişme yok ?

  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili ekipler tarafından müdahalede bulunulmasına rağmen hattınıza maksimum 88 Mbps'in ulaştığı bilgisi verilmiştir. Bu konuda arkadaşlarım bugün arama yapmış ancak size ulaşamamıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanız ile ilgili ekipler tarafından müdahalede bulunulmasına rağmen hattınıza maksimum 88 Mbps'in ulaştığı bilgisi verilmiştir. Bu konuda arkadaşlarım bugün arama yapmış ancak size ulaşamamıştır.

    Hat degerlerim konu basinda gorunmekte ya turk telekom isi bilmiyor ya da siz turk telekoma isi anlatamiyorsunuz...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımıza sorunu tekrar ilettim. Bu konuda tekrar kontrol sağlanması için www.turk.net/oim sayfamızdan olumsuz teyit verebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, teknik uzmanlarımıza sorunu tekrar ilettim. Bu konuda tekrar kontrol sağlanması için www.turk.net/oim sayfamızdan olumsuz teyit verebilir misiniz?

    Kayıt tekrar aktif hale gelmiş hocam, olumsuz bildirim butonu kalkmış.


    Bu arada sonu 03 62 ile biten bir numaranızdan arandım, onlara da sorunlarımı ilettim.. Sınırlı sayıda kendi ekibimiz var ve artık onlar ilgilenecek arızanızla denildi... Doğru mudur ?

  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, o şekilde bir numaramız yok ama numaranın tamamını paylaşır mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, o şekilde bir numaramız yok ama numaranın tamamını paylaşır mısınız?

    Ozel mesajdan paylastim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Geri dönüşünüz için teşekkür ederim. PM üzerinden mesajınıza yanıt verdim.
  • dslam sorunum halledildi sanırım..Turknetten cıkan 97 bana gelen 93,5 mbit...



    Ev telefonum hala arama yapmaya çalıştıgımda hattınız arama yaptıgını yöne kapalı 4441444 arayın diyor. umarım onu da hallederleri zira 20 gün oldu ev telefonumu kullanamıyorum.

  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon hattınızdaki sorunu saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda teknik uzmanlarımız sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, telefon hattınızdaki sorunu saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda teknik uzmanlarımız sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.

    hocam az önce faturam cıkmıs onu gördum de, kullanamadıgım ev teli parasını insallah iptal edersiniz ?

  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız çözümlendikten sonra telefon hizmetini kullanamadığınız günlerin olduğunu ileterek www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanız çözümlendikten sonra telefon hizmetini kullanamadığınız günlerin olduğunu ileterek www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?

    insallah cozumlenir hocam az önce yine arama yapmayı denedım ve yine aynı hata...



    Degerli musterimiz hattınız arama yaptığınız yöne kapalıdırü actırmak icin 444 1 444 arayın...



    ben fataramı ödeyip kullanamadığım gün sayısını da yazıp fatura inceleme kaydı olustururum, tabi arıza giderildikten sonra....

  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, net uzmanı arkadaşımın kontrolleri devam ediyor ve gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, net uzmanı arkadaşımın kontrolleri devam ediyor ve gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağız.

    hocam bugun tt ekibi geldi sorunu anlattım bu sefer anladılar, sonra ust amirini arayıp ondan bilgi aldı ve turk telekomu benim aramamı hattımın disarı aramaya kapalı olduğunu ve açtırmayı denememi söyledi. Bende az önce tt aradım ama onlar hat artık biz de değil turknetin dışarı aramayı açtırması lazım dedi... Sanırım sizin direkt tt arayıp dışarı aramaya hattımın açılması icin dilekce tarzı birşey vermeniz gerekiyor ya da hat sahibi olarak onay falan...



    Yaklaşık 24 gün oldu kabak tadı verdi ev telefonumu kullanamam...

  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili saha ekiplerinden gelen bilgide sorunun çözümlendiği bilgisi verilmiştir. Şu an sorun yaşıyor musunuz? Sorun devam ediyorsa teknik uzmanlarımız ile iletişime geçeceğim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanız ile ilgili saha ekiplerinden gelen bilgide sorunun çözümlendiği bilgisi verilmiştir. Şu an sorun yaşıyor musunuz? Sorun devam ediyorsa teknik uzmanlarımız ile iletişime geçeceğim.

    Maalesef evet ariza kaydimin basligida hattimda anons var diye degismis, yani sizi ekip sonunda sorunun ne oldugunu anlamis ama cozum falan yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Teknik uzmanımıza sorunu detaylı olarak ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile yazışma başlatarak bu sorunu iletecektir. Sorunun çözümü için elimizden geleni yapacağız. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.
  • Arkadaşlar evine internet bağlatmak isteyen ya da operatörünü değiştirmek isteyen varsa benimle özelden iletişime geçebilir mi? ihtiyacım var da

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.