Şimdi Ara

2.nci Türknet dönemim, dslam ve ev telefonu sorunu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
3.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun bir süre aradan sonra tekrar merhaba arkadaşlar. 2016-2020 arası türknet kullandım, yalnız son 2 senesi YAPA denen zımbırtı yüzünden hüsrandı.


    Geçen sene mahallemizde altyapı degisikligi oldu, fiber hat dösendi ve evlere de bakır kablo vasıtasıyla vdsl verildi. Tam rahata erdim artık 100 mbit kullanıcam diye sevinirken, YAPAda oldugum icin tekrardan hattımın iptal edilip vaeye alınması gerektigi söylendi. 17 yıllık ev numaramın da degisecegi iletildi. Bende ev nomu kaybetmemek icin önce ev numaramı turk telekoma tasidım ve ardından da ev telefonum uzerinden ORİS telekomdan 50 mbit net aldım. Yaklasık 7 ay kullandım oris telekomu ama ne kullandım 7 ay boyunca DNS degistiremedim ve neredeyse her kullanmam da VPN kullanmak zorunda kaldım.


    Üstelik nete 100 tl ve turk telekoma da hat kirası icin her ay 26 tl ödüyordum...Tekrardan türknete dönmek geldi aklıma, 8 temmuzda kardesimin telefonundan aradım (kendi numaram hala sistemlerinde kayıtlı ve robota bağlıyor) yeni abone basvurusunda bulundum.9 temmuzda kurye geldi imzalı evrakları aldı ve 10 temmuzda da arandım sesli onay verdim...an itibarı ile turknet kullanmaktayım...Ama klasik sorunlar başladı ve umarım bu sefer hızlı çözumlenir...



    Sorun 1: Dslam kildi..


    oris telekom hat degerlerim


    2.nci Türknet dönemim, dslam ve ev telefonu sorunu...

    Bu da turknet hat degerlerim

    2.nci Türknet dönemim, dslam ve ev telefonu sorunu...

    Görüldugu uzere hattım 100 mbit kaldırmakta...



    Sorun 2: ev telefonum aramaya kapalı, turk telekomda iken ev telefonumu sadece gelen aramaya açık tutmuştum. Turknet ev telefon taşıma işlemimin de bittigini söyledi ama hala dısarı aranmıyor...



    @turknetdestek


    Geçiş surecimi ve sorunlarımı yazdım umarım yardımcı olursun...








  • Merhaba, telefon hizmetiniz bugün onaylanmıştır. Tekrar kontrol edebilir misiniz?

    Hat değerlerinizin ekipler tarafından kontrol edilmesi gerekiyor. Bunun için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz? Kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşmanız durumunda ben de yakından takip edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, telefon hizmetiniz bugün onaylanmıştır. Tekrar kontrol edebilir misiniz?

    Hat değerlerinizin ekipler tarafından kontrol edilmesi gerekiyor. Bunun için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz? Kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşmanız durumunda ben de yakından takip edeceğim.

    hocam ekip tarafından arandım telefonu da ilettim hala aramaya kapalı bant kaydında da turk telekoma yonlendiriyor...

  • Evet sorunlar hala devam ediyor... turk telekom ekibine iletilen dslam emri ic tesisat kaynakli denilip kapatilmis :) Yanlis hatirlamiyorsam forumda dslam konularinda bir arkadas yardimci oluyordu, forum turknetten birine yazin falan diyordu. Bu arada ev telefonum disari aramaya hala kapali !
  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bazı aboneliklerde güncelleme yaparak sorunu çözümleyebiliyoruz. Ancak sizin hizmetinizde güncelleme yapmamıza rağmen değişiklik yaşanmadı. Bu nedenle ekiplere ilettik. Telefon hattınızdaki sorunu da ekiplere ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bazı aboneliklerde güncelleme yaparak sorunu çözümleyebiliyoruz. Ancak sizin hizmetinizde güncelleme yapmamıza rağmen değişiklik yaşanmadı. Bu nedenle ekiplere ilettik. Telefon hattınızdaki sorunu da ekiplere ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.

    Hocam ev telefonum arama yaptigimda disariya aramaya kapali 4441444 arayin diyor hala... destek kaydimda cozuldu yaziyor online islemlerde ama cozulen birsey yok.

  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, net uzmanı arkadaşım kontrollerin 45110097 numaralı destek kaydında yapıldığını belirterek 45146449 numaralı kaydınızı kapatmış. Ben kendisine telefon hattınızda yaşadığınız sorun için bilgi veriyorum.
  • Turketten geçen yıl temmuz ayında ayrılıp türk Telekoma geçiş sağladım ve her dökümünü de aldım borcu yoktur vs herşeyi ödemiştir de sonrasında bu ay Türk Telekom la taahhutum bitiyor diye turknet gecim.dedim aylardır tek bir fatura vs göndermeyen turkneti aradığımda Ağustos ayına ait borc gozuktuhuni gördüm isiin komik tarafı Ağustos ayında turknetle bir bağlantım.bilr yoktu 15 TL fatura çıkmış en son çıkan 2 TL yi bile ödemiştim.her doküman elimde sonrasında 100 TL fazladan borç gozuktugunu ve alacak takip bürosuna verdiklerini öğrendim bir yıldır ne arandım ne soruldum alacak takip bürosunu ben adayınca bir yanlışlık var diye bu hafta icraya verilecek diyor böyle bir borç yok fatura yok ayrıca 1 yıldır neden verilmedi diyorum madem.borc varsa konumuz bu değil diyor komik. Neyse 15 TL yi ödemeden.once destek kaydı açtım 15 TL yi de ödedim ismi ali.olan müşteri temsilcisi sistemsel bir karisiklik olduğunu 100 TL fazla borcu sildigini 15 TL olanı da ödediğim için herhangi bir borcun olmadığını icra gibi bir şeyin söz konusu olmadığını 2 kere belirtti borcu yoktur yazısı verin alacak takip bürosuna vereyim dedim burada yazdıklarım kanıt niteliğinde merak etmeyin alacak takip bürosuna dailetilecek merak etmeyin borç gozukmryecek dendi aradan 2 hafta geçti alacak takıp bürosunu arıyorum 100 TL hala gözüküyor turkneti arayın bize bilgi versinler silelim 15 TK ödenmiş sildik diyor turkneti arıyorum 15 TL yi ödedikten SONRa online işlemlere giremedigim ve iptal gözüktüğü için göremediklerini destek kaydı açtıklarını söylüyorlar kaç gündür ses yok ayın 27 sinde türk Taahhutum.bitiyor ben turknet in olmayan borcu silmesini bekliyorum haftalardır bu konu yarına kadar çözülmezse elimdeki kanıtlar la tüketici haklarına şikayet edeceğim

    2.nci Türknet dönemim, dslam ve ev telefonu sorunu...




  • gamzevavsar G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmeti kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Mesaj attım borcun olmadığına dair kanitlarimla rica ediyorum şu işi halledin çünkü Türk Telekom taahhutum bitti ya turknet e yada milenicoma geçiş saglayacagim

  • gamzevavsar G kullanıcısına yanıt
    Gönderdiğiniz mesajı kontrol ederek size bilgi vereceğim.
  • Borcum olmadığına dair kanıtlı konuşmaları da ekledim acil dönüş bekliyorum turknete geçiş saglayacagim bu sorun çözülürse colzulmuyorsa milenicoma geçeceğim

  • gamzevavsar G kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden size yanıt verdim. Konuyu ilgili yöneticimize ilettim ve dönüş yaptığı zaman bilgi vereceğim.
  • Hala bir dönüş yok olmayan bir borç için alacak takip bürosuna bilgi vermek çok mu zor? Kanıtlı mesajlarımı da görüyorsunuz dimi?

  • gamzevavsar G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda gerekli düzenlemeler yapılmaktadır. Arkadaşlarımdan gelen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Merhaba ,

    Abonemize ait daha önce kalan tutar iptal işlemi sağladık fakat alacak takip bürosundan çıkarılmamıştı. Gerekli işlemlerin sağlanması için ilgili birime bilgi verdim. Konu hakkında işlem sağlanacaktır.

    İyi çalışmalar."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, net uzmanı arkadaşım kontrollerin 45110097 numaralı destek kaydında yapıldığını belirterek 45146449 numaralı kaydınızı kapatmış. Ben kendisine telefon hattınızda yaşadığınız sorun için bilgi veriyorum.

    10 gün oldu hocam, ev telefonu hala turk telekomda ve dslam kilidi sorunu çözülmedi.

  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorunun giderilmesi için tekrardan yerleşik operatöre bilgi verdik, gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorunun giderilmesi için tekrardan yerleşik operatöre bilgi verdik, gelişmeleri sizinle paylaşacağız.

    Az önce türk telekomu aradım ev telefonumun 10.07.2021 de size geçtiğini söyledi..


    Bugün 24.07.2021 yani tam 2 haftadır ev telefonumu kullanamıyorum.. Çok mu zor acaba ev telefonunu aramaya aktif hale getirmek ?

  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aynı anda 2 iş emri iletilmediği için öncesinde hat değerlerinizdeki sorunu çözümleyeceğiz. Ardından telefon sorununu ileteceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • dslam i düzeltmiyorlar. ben kaç defa yazdım kaç defa baktılar ettiler santralden ayarladılar yaptılar iyi güzel 2 hafta sonra bir elektrikler gitti hop eski haline . gene yazdım ama yapan olmadı tabi bu sefer . tabi bunların başlıca sebebi benim bağlı olduğum telefon kutusunu türk telekom ekiplerinin üşengeçlikten bölmelerinden kaynaklanıyor . yani padişahına gitsem düzelten olmaz. inş sen kullanabilirsin.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.