2 yıla yakındır hatta geçmiştir Türknet kullanmaktayım. VDSL 35 Mbps diye geçirip port yok ADSL kullanın denilen müşterilerden biriyim. 2 yılın sonunda online işlemlerde 50 mbps paket teklifi geldi. Teklifi onayladım 2 gün sonra Türk Telekom port yok diyor diye bilgi verildi dendi. Türk Telekomu arayıp alt yapımı sorgulattım 50 mbps verebiliriz dediler, netspeed 75 mbps, millenicom 50 mbps, extranet 81 mbps veririz ve port var dedi. Ancak Türknet hala bizim portun olmadığını iddia ediyor. Denilecek sözlerin sonundayız.... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbaras06 -- 19 Ekim 2020; 23:29:57 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2 YILDIR TURKNET 2 YILDIR PORT YOK
-
-
Port var ama TurkTelekoma geçerseniz. Bazı bölgelerde TurkTelekom bilerek portları kendine saklıyor.
-
Bende bunu yazacaktım şimdi.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba, normalde başvuru sırasında sistemden müsait port olup olmadığı bilgisi gelir. Ancak tüm altyapı sağlayıcılar aynı port takip sistemini kullanır, dolayısıyla bu sistemde zaman zaman hatalı port bilgisi bulunabilmekte, ya da boş olan port daha önceden başka bir operatöre tahsis edildiğinden dolayı anlık olarak dolabilmektedir.
Ara ara VDSL geçişi için kayıt oluşturmanız durumunda boş port kontrolü yaparak geçinizi sağlarız. -
Hocam bunlar terbiyesiz beni de ''bağlarız portunuz var'' dediler, geçince ''aa port yokmuş özgür 16'ya düşürelim'' dediler. Faturayı'da Özgür İletişim 35 üzerinden kesmişler ve ön ödemeli fatura. Şimdi mahkemeye vermeye hazırlanıyorum umarım birkaç tane müşteriye terbiyesizce davranan işçisi işinden olur da gülerek izlerim. 3 ay sonra Türk Telekom'a dönüyor olacağım @TurkNetDestek size de güle güle diyeceğim.
Ayrıca bana 15 günlük faturayı 85TL yolladınız ona da bir el atın veya faturayı düzeltin de mahkemeye vermeyeyim :)
-
Merhaba, 16 Mbps' te kadar ADSL ya da 35 Mbps' te kadar VDSL paketlerinin ücreti aynıdır. Faturada sorun olduğunu düşünüyorsanız destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, 16 Mbps' te kadar ADSL ya da 35 Mbps' te kadar VDSL paketlerinin ücreti aynıdır. Faturada sorun olduğunu düşünüyorsanız destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.Bana 35'lik paket verdiniz ilk başta sonra silip 16'lık paket verdiniz. Benim sinirime giden nokta fiyatı değil yanlış yazılması. O faturayı düzenleyip süremi uzatıp tekrardan yapacaksınız.
37502402
-
Eğer faturada bir hata varsa ilgili arkadaşlarım düzelterek size bilgi verir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X