Arkadaslar Bimeksten alınma Lenovo z500'üm vardı.Garantisi hala devam ediyor. Laptopu mart ayında sarj aletinin çalısmaması nedeniyle garantiye yolladım uzun ugraslar sonucunda sadece sarj aletini değiştirterek 15 gün civarı elime ulastı laptopu aldıgımda alt kasada catlak vardı.Direk laptopu geri servisine yollarak onarılmasını istedim.Nisanın 7'sinde laptop servisin eline ulastıgına dair mail geldi.Ve hala yurt dısından parca bekleniyor bilgisi var. Nisanın 29'unda 20.iş günü hakları dolucak. Sorunum su bu iş günü süreleri dolduktan sonra ne yapmalıyım.(Üretimi durdugu için yetişebilicegini sanmıyorum.) Birçok yerde bu konuyu arastırdım fakat tam olarak anlamıs degilim. Ürün degişimi veya para iadesi istegi benim tercihime mi baglı ? Ürün değişimi istersem z500 lerin üretimi durdugundan bana ne önericekler (veya yollucaklar) Ürün degişiminde üst model yollanırsa para ödememi isterler mi ? Böyle birşey ilk defa yasadıgım için pek bir bilgim yok.Dikkat etmem gereken noktalar nelerdir ?