Şimdi Ara

20 is gunu doldu sonra???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bi problemim var siz değerli forum sakinleri bana akıl verebilir diye umuyorum 3 temmuzda bilgisayarimi (tulpar t5 v13.1) teknik servise gönderdim(kullanıcı hatası değil ) yurt dışından parça bekliyordu malesef hala daha temin edilmedi bugün öğleden sonra yetkili bi abi aradi gereken yasal olan 20 is gunu içinde (perşembe günü doluyor) urunun teslim olamayacağını belirtti . kendisinin söylediğine göre iki seçenek var aldığım zaman 5000 lira olan parayı bana iade yada hediye çeki olarak sunmak öbür seçenek ise haftaya parça gelir beklerseniz teslim ederiz diyor. Şimdi bilgisayarı Aldığım gün yaklaşık 10 ay önce yani dolar 3.57 idi su anda 4.74 yani benim 5000 lirayı alıp oturmam bir çeşit intihar olacaktir. Diğer opsiyonu kabul etmiyorum şahsen yani 20 günden fazla fazla beklemisim is günleri olmayan günlerde dahil yani neden kabul edeyim. Benim bunu 0 ıyla yada bir üst versiyonuyla değiştirebilme(açılmamış kutu) şansım varmidir varsa monster beni tüketici haklarıyla ugrastirirmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • oyle bonkör davranışlar firmaya baglı özür niyetinde. Parçayı bekleyeceksin
  • Yanlış anladınız galiba bonkorlukle alakası olmayan bir durum cunku ben garanti belgesinde yer alan ücretsiz onarilma hakkimi kullandım 20 is gunu içinde teslim edilememesi durumunda garanti belgesinde yazdığı ya para iadesi ya ayıp oranında bedel indirimi veya malın ayipsiz misli ile değiştirilmesi saticidan talep edilebilir satıcı tüketicinin talebini reddemez yazmakta ben 0 urun istiyorum kabul edilmiyor böyle biseyin hakkım olduğunu düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne verirlerse alın kaçın. karşınızda mağdurların parası üstünde ayakta duran bir firma var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gün içinde alican bey arayıp sorunumu gidermistir kendisine teşekkür ederim. Biraz sancılı bir süreçti ama monster müşteri hizmetleri urunun aynisiyla değişim yaparak hakkimi verdiğini düşünüyorum teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeredee

    Gün içinde alican bey arayıp sorunumu gidermistir kendisine teşekkür ederim. Biraz sancılı bir süreçti ama monster müşteri hizmetleri urunun aynisiyla değişim yaparak hakkimi verdiğini düşünüyorum teşekkürler.
    Geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.