Şimdi Ara

20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen ay Aveadan Bimcell'e geçtim. Avea'daki son faturamı 20 TL olarak mı yoksa kullandığım bir kaç güne düşen oranı kadar mı gelecek diye beklerken, 265 TL gibi dudak uçuklatan bir rakamla şok oldum!

    Müşteri Hizmetlerinin söylediği: Kullandığım tarife için 1 yıllık kullanım taahhüdüm varmış! Ancak böyle bir şey söz konusu değil. Kullandığım tarife 11 ay önce hattımı iptal etmek üzere Avea Müşteri Hizmetlerini aradığımda telefonda teklif edildi. Ancak ne telefonda, ne yeni tarife için gönderilen onay smslerinde, ne bugüne dek aldığım fatura detaylarında ne de internetteki online işlemler menüsünde böyle bir taahhüde dair en ufak bilgi var! Bilsem neden bitimine bir ay varken tarife değiştirip, 20 TL yerine 265 TL ödeyeyim?

    Kendileriyle defalarca görüştüm ancak psikolimi bozmaktan başka bir işe yaramadı. Tüketici mahkemesine gidicem, bnu konuda tavsiyesi olanlar lütfen yazsın, ilk defa mahkemenin yolunu tutucam çünkü.

    Hakkımı hem bu dünyada hem öteki dünyada sizden sorucam! Kan emiciler!!!







  • İlk olarakhttps://tuketici.btk.gov.tr adresinden şikayet yazmayı deneyin. Taahhüt verdiğinizi iddia ediyorlarsa ispatlamak zorundalar. Aksi takdirde hiçbir geçerliliği yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    İlk olarakhttps://tuketici.btk.gov.tr adresinden şikayet yazmayı deneyin. Taahhüt verdiğinizi iddia ediyorlarsa ispatlamak zorundalar. Aksi takdirde hiçbir geçerliliği yoktur.
    telefonda size büyük ihtimal size sormuşlardır ; Şu tarifeyi şu kadar fiyattan 12 ay kalma taahhütünüze karşılık hattınıza tanımlayacağız, onaylıyor musunuz? diye. Unutmuş olabilirsiniz. Eski faturalarınızdan birine bakın orda şu kadar indirim falan yazar. Eğer yazmıyorsa o zaman siz haklısınız yok eğer yazıyorsa yapabilecek bişi yok. Eski faturalarnızdan birinin ss ni ekleyin berber bakalım isterseniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Geçen ay Aveadan Bimcell'e geçtim. Avea'daki son faturamı 20 TL olarak mı yoksa kullandığım bir kaç güne düşen oranı kadar mı gelecek diye beklerken, 265 TL gibi dudak uçuklatan bir rakamla şok oldum!

    Müşteri Hizmetlerinin söylediği: Kullandığım tarife için 1 yıllık kullanım taahhüdüm varmış! Ancak böyle bir şey söz konusu değil. Kullandığım tarife 11 ay önce hattımı iptal etmek üzere Avea Müşteri Hizmetlerini aradığımda telefonda teklif edildi. Ancak ne telefonda, ne yeni tarife için gönderilen onay smslerinde, ne bugüne dek aldığım fatura detaylarında ne de internetteki online işlemler menüsünde böyle bir taahhüde dair en ufak bilgi var! Bilsem neden bitimine bir ay varken tarife değiştirip, 20 TL yerine 265 TL ödeyeyim?

    Kendileriyle defalarca görüştüm ancak psikolimi bozmaktan başka bir işe yaramadı. Tüketici mahkemesine gidicem, bnu konuda tavsiyesi olanlar lütfen yazsın, ilk defa mahkemenin yolunu tutucam çünkü.

    Hakkımı hem bu dünyada hem öteki dünyada sizden sorucam! Kan emiciler!!!

    Tüketici mahkemesine kesin başvur hocam büyük ihtimal kazanırsın. BTK ile filan uğraşma boşuna zaman kaybedersin bir sonuca ulaşamazsın. Allah yardımcın olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lamettrie -- 2 Ocak 2013; 19:10:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Geçen ay Aveadan Bimcell'e geçtim. Avea'daki son faturamı 20 TL olarak mı yoksa kullandığım bir kaç güne düşen oranı kadar mı gelecek diye beklerken, 265 TL gibi dudak uçuklatan bir rakamla şok oldum!

    Müşteri Hizmetlerinin söylediği: Kullandığım tarife için 1 yıllık kullanım taahhüdüm varmış! Ancak böyle bir şey söz konusu değil. Kullandığım tarife 11 ay önce hattımı iptal etmek üzere Avea Müşteri Hizmetlerini aradığımda telefonda teklif edildi. Ancak ne telefonda, ne yeni tarife için gönderilen onay smslerinde, ne bugüne dek aldığım fatura detaylarında ne de internetteki online işlemler menüsünde böyle bir taahhüde dair en ufak bilgi var! Bilsem neden bitimine bir ay varken tarife değiştirip, 20 TL yerine 265 TL ödeyeyim?

    Kendileriyle defalarca görüştüm ancak psikolimi bozmaktan başka bir işe yaramadı. Tüketici mahkemesine gidicem, bnu konuda tavsiyesi olanlar lütfen yazsın, ilk defa mahkemenin yolunu tutucam çünkü.

    Hakkımı hem bu dünyada hem öteki dünyada sizden sorucam! Kan emiciler!!!

    fatura kalemlerinde her hangi sabit ücret yada tarife ücret indirimi diye bir kalem bulunuyormu? çünkü indirimler bu başlıklar olarak faturada gözükür. faturanızda her hangi bir indirim ibaresi yok ise haklısınız ücret iadesini alabilirsiniz yada ödeme yapmazsınız. sizinle yapılan görüşmelerde sizin onaylayak yaptığınız görüşme kayıtları kanıt olarak gösteriliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: capo24

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Geçen ay Aveadan Bimcell'e geçtim. Avea'daki son faturamı 20 TL olarak mı yoksa kullandığım bir kaç güne düşen oranı kadar mı gelecek diye beklerken, 265 TL gibi dudak uçuklatan bir rakamla şok oldum!

    Müşteri Hizmetlerinin söylediği: Kullandığım tarife için 1 yıllık kullanım taahhüdüm varmış! Ancak böyle bir şey söz konusu değil. Kullandığım tarife 11 ay önce hattımı iptal etmek üzere Avea Müşteri Hizmetlerini aradığımda telefonda teklif edildi. Ancak ne telefonda, ne yeni tarife için gönderilen onay smslerinde, ne bugüne dek aldığım fatura detaylarında ne de internetteki online işlemler menüsünde böyle bir taahhüde dair en ufak bilgi var! Bilsem neden bitimine bir ay varken tarife değiştirip, 20 TL yerine 265 TL ödeyeyim?

    Kendileriyle defalarca görüştüm ancak psikolimi bozmaktan başka bir işe yaramadı. Tüketici mahkemesine gidicem, bnu konuda tavsiyesi olanlar lütfen yazsın, ilk defa mahkemenin yolunu tutucam çünkü.

    Hakkımı hem bu dünyada hem öteki dünyada sizden sorucam! Kan emiciler!!!

    fatura kalemlerinde her hangi sabit ücret yada tarife ücret indirimi diye bir kalem bulunuyormu? çünkü indirimler bu başlıklar olarak faturada gözükür. faturanızda her hangi bir indirim ibaresi yok ise haklısınız ücret iadesini alabilirsiniz yada ödeme yapmazsınız. sizinle yapılan görüşmelerde sizin onaylayak yaptığınız görüşme kayıtları kanıt olarak gösteriliyor.
    Aslında sadece imza atarak taahhütname yapılması lazım. Mesela annesinin, babasının hattını kullananlar telefonda kendilerini hat sahibi olarak tanıtıp güvenlik adımlarını geçebilir. Sonuçta güvenlik sorularını doğru cevaplaması, o kişinin %100 hat sahibi olduğu anlamına gelmez. Ayrıca operatörlerin ayaküstü kelime oyunlarıyla müşteriyi kandırması da önlenmiş olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 2 Ocak 2013; 23:54:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Aslında sadece imza atarak taahhütname yapılması lazım. Mesela annesinin, babasının hattını kullananlar telefonda kendilerini hat sahibi olarak tanıtıp güvenlik adımlarını geçebilir. Sonuçta güvenlik sorularını doğru cevaplaması, o kişinin %100 hat sahibi olduğu anlamına gelmez. Ayrıca operatörlerin ayaküstü kelime oyunlarıyla müşteriyi kandırması da önlenmiş olur.

    telefonda yapılan taahhütlerde onaylıyor musuz diye soruyorlar evet derseniz sizden telefondan *500# ( avea'da böyleydi, tam hatırlamıyorum başka bi numarada olabilir) basıp çıkan tek işlemlik şifreyi kendilerine söylemelerini istiyorlar. Böylece kendilerini garantiye alıyorlar. Hat sahibi itiraz ettiğinde bu işlemi gündeme getiriyolar.Hat sahibi sizseniz hattın başkasında ne işi var gibisinden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Geçen ay Aveadan Bimcell'e geçtim. Avea'daki son faturamı 20 TL olarak mı yoksa kullandığım bir kaç güne düşen oranı kadar mı gelecek diye beklerken, 265 TL gibi dudak uçuklatan bir rakamla şok oldum!

    Müşteri Hizmetlerinin söylediği: Kullandığım tarife için 1 yıllık kullanım taahhüdüm varmış! Ancak böyle bir şey söz konusu değil. Kullandığım tarife 11 ay önce hattımı iptal etmek üzere Avea Müşteri Hizmetlerini aradığımda telefonda teklif edildi. Ancak ne telefonda, ne yeni tarife için gönderilen onay smslerinde, ne bugüne dek aldığım fatura detaylarında ne de internetteki online işlemler menüsünde böyle bir taahhüde dair en ufak bilgi var! Bilsem neden bitimine bir ay varken tarife değiştirip, 20 TL yerine 265 TL ödeyeyim?

    Kendileriyle defalarca görüştüm ancak psikolimi bozmaktan başka bir işe yaramadı. Tüketici mahkemesine gidicem, bnu konuda tavsiyesi olanlar lütfen yazsın, ilk defa mahkemenin yolunu tutucam çünkü.

    Hakkımı hem bu dünyada hem öteki dünyada sizden sorucam! Kan emiciler!!!

    fatura kalemlerinde her hangi sabit ücret yada tarife ücret indirimi diye bir kalem bulunuyormu? çünkü indirimler bu başlıklar olarak faturada gözükür. faturanızda her hangi bir indirim ibaresi yok ise haklısınız ücret iadesini alabilirsiniz yada ödeme yapmazsınız. sizinle yapılan görüşmelerde sizin onaylayak yaptığınız görüşme kayıtları kanıt olarak gösteriliyor.

    Faturamda indirim ibaresi bulunuyor. Bana tarife satışını yapan müşteri hizmetlerindeki arkadaşın dediği gibi % 50 indirim ibaresi bulunuyor. Ama bunun taahhütle ilgisi nedir? Mesela dün internetten % 70 indirimle bir çift bot aldım. Ne gibi bir taahhüt sürprizine hazır olmalıyım? İşin ilginç yanı konuştuğum tüm avea çalışanları da "işte bu indirim, taahhüt demek oluyor, indirim=taahhüt" gibi bir savunma yaptılar. Sizde mi avea çalışasınız?

    Ayrıca o konuşma sonrası onay ve bilgilendirme olarak iki sms aldım. Sms'lerimi iyi ki silmiyorum: Bunlardan birisi "her yöne 400 dklık tarifeye hoşgeldiniz.", diğeri de "Hattınıza 12 ay boyunca kullanabileceğiniz % 50 indirim tanımlanmıştır." diyor. Başka da hiç bir yerde hiç bir bilgi yok. Burada taahhüt nerede?

    Arkadaşlar ben mi kafayı yedim acaba? 20 TL daha ödemek varken 265 TL ödemeyi seçtim. ve onlara hattımı kullanma ya da kullanmama durumunda yine beni 12 ay dolana kadar ücretlendirin teklifini sunmama rağmen "Hayır. Cezayı ödeyeceksiniz." cevabını alıyorum.

    70 kuruşluk arayanıbil servisi için her ay bilgilendirme ve iptal için iki sms gönderenler, varsa bir taahhüt bunun bilgisini niye hiç bir şekilde göndermez ya da göstermezler. Online işlem menüsünde tüm menülere girdim. Tarife bilgisi, tarife değişiklliği dahil ... Tarife değişiklik adımında onay aşamasına gelip vazgeçtim. en ufak bir bilgi ya da uyarı yok. Eğer kafayı yemediysem bir taahhüdüm de yok zaten.

    Bir Avea çalışanı ses kaydımı dinlediğini taahhüt bilgisinin bana söylendiğini ve benim de kabul ettiğimi söyledi. Acaba o da mı indirim lafına takılanlardan? Yoksa zaten ses kaydı bizde, bir şey yapamaz tavrı mı? Anlamadım.

    Aveanın bu zülmünü görün. Ben kendimi dikkatli ve titiz biri olarak görüyorum. Öyle düşünenler ve "Bu kişi kesin bir hata yapmıştır, bu olaylar benim başıma gelmez." diyenler, ben de öyle diyordum, Aveayla sürprizlere ve sonrasındaki çok ilginç muhataplığa alıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bandelero -- 3 Ocak 2013; 1:17:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Geçen ay Aveadan Bimcell'e geçtim. Avea'daki son faturamı 20 TL olarak mı yoksa kullandığım bir kaç güne düşen oranı kadar mı gelecek diye beklerken, 265 TL gibi dudak uçuklatan bir rakamla şok oldum!

    Müşteri Hizmetlerinin söylediği: Kullandığım tarife için 1 yıllık kullanım taahhüdüm varmış! Ancak böyle bir şey söz konusu değil. Kullandığım tarife 11 ay önce hattımı iptal etmek üzere Avea Müşteri Hizmetlerini aradığımda telefonda teklif edildi. Ancak ne telefonda, ne yeni tarife için gönderilen onay smslerinde, ne bugüne dek aldığım fatura detaylarında ne de internetteki online işlemler menüsünde böyle bir taahhüde dair en ufak bilgi var! Bilsem neden bitimine bir ay varken tarife değiştirip, 20 TL yerine 265 TL ödeyeyim?

    Kendileriyle defalarca görüştüm ancak psikolimi bozmaktan başka bir işe yaramadı. Tüketici mahkemesine gidicem, bnu konuda tavsiyesi olanlar lütfen yazsın, ilk defa mahkemenin yolunu tutucam çünkü.

    Hakkımı hem bu dünyada hem öteki dünyada sizden sorucam! Kan emiciler!!!

    fatura kalemlerinde her hangi sabit ücret yada tarife ücret indirimi diye bir kalem bulunuyormu? çünkü indirimler bu başlıklar olarak faturada gözükür. faturanızda her hangi bir indirim ibaresi yok ise haklısınız ücret iadesini alabilirsiniz yada ödeme yapmazsınız. sizinle yapılan görüşmelerde sizin onaylayak yaptığınız görüşme kayıtları kanıt olarak gösteriliyor.

    Faturamda indirim ibaresi bulunuyor. Bana tarife satışını yapan müşteri hizmetlerindeki arkadaşın dediği gibi % 50 indirim ibaresi bulunuyor. Ama bunun taahhütle ilgisi nedir? Mesela dün internetten % 70 indirimle bir çift bot aldım. Ne gibi bir taahhüt sürprizine hazır olmalıyım? İşin ilginç yanı konuştuğum tüm avea çalışanları da "işte bu indirim, taahhüt demek oluyor, indirim=taahhüt" gibi bir savunma yaptılar. Sizde mi avea çalışasınız?

    Ayrıca o konuşma sonrası onay ve bilgilendirme olarak iki sms aldım. Sms'lerimi iyi ki silmiyorum: Bunlardan birisi "her yöne 400 dklık tarifeye hoşgeldiniz.", diğeri de "Hattınıza 12 ay boyunca kullanabileceğiniz % 50 indirim tanımlanmıştır." diyor. Başka da hiç bir yerde hiç bir bilgi yok. Burada taahhüt nerede?

    Arkadaşlar ben mi kafayı yedim acaba? 20 TL daha ödemek varken 265 TL ödemeyi seçtim. ve onlara hattımı kullanma ya da kullanmama durumunda yine beni 12 ay dolana kadar ücretlendirin teklifini sunmama rağmen "Hayır. Cezayı ödeyeceksiniz." cevabını alıyorum.

    70 kuruşluk arayanıbil servisi için her ay bilgilendirme ve iptal için iki sms gönderenler, varsa bir taahhüt bunun bilgisini niye hiç bir şekilde göndermez ya da göstermezler. Online işlem menüsünde tüm menülere girdim. Tarife bilgisi, tarife değişiklliği dahil ... Tarife değişiklik adımında onay aşamasına gelip vazgeçtim. en ufak bir bilgi ya da uyarı yok. Eğer kafayı yemediysem bir taahhüdüm de yok zaten.

    Bir Avea çalışanı ses kaydımı dinlediğini taahhüt bilgisinin bana söylendiğini ve benim de kabul ettiğimi söyledi. Acaba o da mı indirim lafına takılanlardan? Yoksa zaten ses kaydı bizde, bir şey yapamaz tavrı mı? Anlamadım.

    Aveanın bu zülmünü görün. Ben kendimi dikkatli ve titiz biri olarak görüyorum. Öyle düşünenler ve "Bu kişi kesin bir hata yapmıştır, bu olaylar benim başıma gelmez." diyenler, ben de öyle diyordum, Aveayla sürprizlere ve sonrasındaki çok ilginç muhataplığa alıştım.

    Alıntıları Göster
    faturanda indirim mevcut mu?tahattütün olup olmadığı buradaki gibi faturanda yazar

     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    faturanda indirim mevcut mu?tahattütün olup olmadığı buradaki gibi faturanda yazar

     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!


    Alıntıları Göster
    Mesele de o ya! Yazmıyor, çünkü yok! İşte faturam ....

     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!


     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bandelero -- 3 Ocak 2013; 2:16:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Mesele de o ya! Yazmıyor, çünkü yok! İşte faturam ....

     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!


     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!


    Alıntıları Göster
    Ha bu arada 20 TL olarak vadedilen tarife, paket dışında çıkmadığım halde hiç bir zaman 20 TL gelmedi ama küçük tutarlar olduğu için ve iyi niyetine bugüne dek kandığım bir operatör olduğundan umursamıyordum. Ama uyutulmuşum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero


    Mesele de o ya! Yazmıyor, çünkü yok! İşte faturam ....

     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!


     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!


    şikayet edin facebook destekden de yazın yazableceğiniz bütün şikayet kanaından yazın benim taahhütüm olsa faturamda yazar deyin.peki var neden yazmıyor ben buna güvenerek değştirdim deyin .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero


    Mesele de o ya! Yazmıyor, çünkü yok! İşte faturam ....

     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!


     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!


    şikayet edin facebook destekden de yazın yazableceğiniz bütün şikayet kanaından yazın benim taahhütüm olsa faturamda yazar deyin.peki var neden yazmıyor ben buna güvenerek değştirdim deyin .

    Alıntıları Göster
    Zaten ben de bunları söylüyorum ama kimsenin umrunda değil! Ayrıca vizyon olarak bunlardan değil, mahkeme kararından anlayabilecek kişiler. Belki ondan bile anlamazlar icra yoluyla geri alırız ... Artık Allah'tan hayırlısı ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bandelero -- 3 Ocak 2013; 8:56:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Zaten ben de bunları söylüyorum ama kimsenin umrunda değil! Ayrıca vizyon olarak bunlardan değil, mahkeme kararından anlayabilecek kişiler. Belki ondan bile anlamazlar icra yoluyla geri alırız ... Artık Allah'tan hayırlısı ..

    siz dediğim yerlerden şikayet edin hepsinde farklı olrak sonuç verecektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Zaten ben de bunları söylüyorum ama kimsenin umrunda değil! Ayrıca vizyon olarak bunlardan değil, mahkeme kararından anlayabilecek kişiler. Belki ondan bile anlamazlar icra yoluyla geri alırız ... Artık Allah'tan hayırlısı ..

    siz dediğim yerlerden şikayet edin hepsinde farklı olrak sonuç verecektir

    Alıntıları Göster
    Kendileriyle 5-6 kez görüştüm. SikayetVar'a da yazdım. Buraya yazdığım aynı konu başlığı "avea faturam yüksek geldi." diye değiştirme gereği duymuşlar. Şikayetvar'ın üstüne aradılar, sabit söylemleri olan "eşek gibi ödeyeceksin"i tekrarlamaktan başka bir şey yapmadılar, yarın da o şikayeti "müşteriye gerekli bilgilendirme posta koyularak yapıldı" diye kapatırlar ve sorunu çözümlenen müşterilere eklerler beni de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero


    Mesele de o ya! Yazmıyor, çünkü yok! İşte faturam ....



    Sende de biraz suç var avea bu ne yapacağı belli olmaz. İptal etmeden önce arayıp sorsaydın herhangi bir taahhütüm var mı diye? Ben 4 gün faturalı kullandım aradım iptal edecem herhangi bir taahhütüm var mı diye sordum baktılar yok dediler. Akşamı aradılar iptal etmeyin %25 indirim verelim dediler. Ben onay verdikten sonra söyledi 12 ay boyunca başka operatöre geçerseniz verdiğimiz indirmleri geri alırız diye.Verdikleri indrim ile süper bir tarifem oldu yani 13 tl ye 500 dk heryöne veriklerine göre bunu bir şekli çıkarmaları lazım. Herhalde verdikleri indirmleri kelime oyunlarıyla başkalarından alıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hendivli -- 3 Ocak 2013; 18:10:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Geçen ay Aveadan Bimcell'e geçtim. Avea'daki son faturamı 20 TL olarak mı yoksa kullandığım bir kaç güne düşen oranı kadar mı gelecek diye beklerken, 265 TL gibi dudak uçuklatan bir rakamla şok oldum!

    Müşteri Hizmetlerinin söylediği: Kullandığım tarife için 1 yıllık kullanım taahhüdüm varmış! Ancak böyle bir şey söz konusu değil. Kullandığım tarife 11 ay önce hattımı iptal etmek üzere Avea Müşteri Hizmetlerini aradığımda telefonda teklif edildi. Ancak ne telefonda, ne yeni tarife için gönderilen onay smslerinde, ne bugüne dek aldığım fatura detaylarında ne de internetteki online işlemler menüsünde böyle bir taahhüde dair en ufak bilgi var! Bilsem neden bitimine bir ay varken tarife değiştirip, 20 TL yerine 265 TL ödeyeyim?

    Kendileriyle defalarca görüştüm ancak psikolimi bozmaktan başka bir işe yaramadı. Tüketici mahkemesine gidicem, bnu konuda tavsiyesi olanlar lütfen yazsın, ilk defa mahkemenin yolunu tutucam çünkü.

    Hakkımı hem bu dünyada hem öteki dünyada sizden sorucam! Kan emiciler!!!

    fatura kalemlerinde her hangi sabit ücret yada tarife ücret indirimi diye bir kalem bulunuyormu? çünkü indirimler bu başlıklar olarak faturada gözükür. faturanızda her hangi bir indirim ibaresi yok ise haklısınız ücret iadesini alabilirsiniz yada ödeme yapmazsınız. sizinle yapılan görüşmelerde sizin onaylayak yaptığınız görüşme kayıtları kanıt olarak gösteriliyor.

    Faturamda indirim ibaresi bulunuyor. Bana tarife satışını yapan müşteri hizmetlerindeki arkadaşın dediği gibi % 50 indirim ibaresi bulunuyor. Ama bunun taahhütle ilgisi nedir? Mesela dün internetten % 70 indirimle bir çift bot aldım. Ne gibi bir taahhüt sürprizine hazır olmalıyım? İşin ilginç yanı konuştuğum tüm avea çalışanları da "işte bu indirim, taahhüt demek oluyor, indirim=taahhüt" gibi bir savunma yaptılar. Sizde mi avea çalışasınız?

    Ayrıca o konuşma sonrası onay ve bilgilendirme olarak iki sms aldım. Sms'lerimi iyi ki silmiyorum: Bunlardan birisi "her yöne 400 dklık tarifeye hoşgeldiniz.", diğeri de "Hattınıza 12 ay boyunca kullanabileceğiniz % 50 indirim tanımlanmıştır." diyor. Başka da hiç bir yerde hiç bir bilgi yok. Burada taahhüt nerede?

    Arkadaşlar ben mi kafayı yedim acaba? 20 TL daha ödemek varken 265 TL ödemeyi seçtim. ve onlara hattımı kullanma ya da kullanmama durumunda yine beni 12 ay dolana kadar ücretlendirin teklifini sunmama rağmen "Hayır. Cezayı ödeyeceksiniz." cevabını alıyorum.

    70 kuruşluk arayanıbil servisi için her ay bilgilendirme ve iptal için iki sms gönderenler, varsa bir taahhüt bunun bilgisini niye hiç bir şekilde göndermez ya da göstermezler. Online işlem menüsünde tüm menülere girdim. Tarife bilgisi, tarife değişiklliği dahil ... Tarife değişiklik adımında onay aşamasına gelip vazgeçtim. en ufak bir bilgi ya da uyarı yok. Eğer kafayı yemediysem bir taahhüdüm de yok zaten.

    Bir Avea çalışanı ses kaydımı dinlediğini taahhüt bilgisinin bana söylendiğini ve benim de kabul ettiğimi söyledi. Acaba o da mı indirim lafına takılanlardan? Yoksa zaten ses kaydı bizde, bir şey yapamaz tavrı mı? Anlamadım.

    Aveanın bu zülmünü görün. Ben kendimi dikkatli ve titiz biri olarak görüyorum. Öyle düşünenler ve "Bu kişi kesin bir hata yapmıştır, bu olaylar benim başıma gelmez." diyenler, ben de öyle diyordum, Aveayla sürprizlere ve sonrasındaki çok ilginç muhataplığa alıştım.

    avea çalışanı değilim ama avea bütün işleyişi hakkında bilgi sahibiyim. bak benim hattımda da %50 indirim var faturamda taahüt yazmıyor bana avea gelen mesaj bu şekildeydi "Degerli musterimiz, 1 yil boyunca yararlanacaginiz size ozel %50 aylik sabit ucret indiriminiz hattiniza tanimlanmistir." bu mesajda taahüt bilgisi yok. geçen ay başka bir numaramı aveadan vodafone taşıdığım için 236 tl fatura geldi. hattımda %50 indirim olduğu için. fazlasıyla mh görüşme yaptım en son taksitlendirme yapabileceklerini söylediler ve o kadar ısrarıma ramen sadece 3 taksit yaptılar. şuan ödüyorum. onun için aveaya ya vereceğim her zararı kendime kar olarak yazıyorum. hemen hemen her konuyu bir yasal dayanağa yaslamışlar. sözleşme diyiyor ses kaydı diyiyor vs vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: capo24

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Geçen ay Aveadan Bimcell'e geçtim. Avea'daki son faturamı 20 TL olarak mı yoksa kullandığım bir kaç güne düşen oranı kadar mı gelecek diye beklerken, 265 TL gibi dudak uçuklatan bir rakamla şok oldum!

    Müşteri Hizmetlerinin söylediği: Kullandığım tarife için 1 yıllık kullanım taahhüdüm varmış! Ancak böyle bir şey söz konusu değil. Kullandığım tarife 11 ay önce hattımı iptal etmek üzere Avea Müşteri Hizmetlerini aradığımda telefonda teklif edildi. Ancak ne telefonda, ne yeni tarife için gönderilen onay smslerinde, ne bugüne dek aldığım fatura detaylarında ne de internetteki online işlemler menüsünde böyle bir taahhüde dair en ufak bilgi var! Bilsem neden bitimine bir ay varken tarife değiştirip, 20 TL yerine 265 TL ödeyeyim?

    Kendileriyle defalarca görüştüm ancak psikolimi bozmaktan başka bir işe yaramadı. Tüketici mahkemesine gidicem, bnu konuda tavsiyesi olanlar lütfen yazsın, ilk defa mahkemenin yolunu tutucam çünkü.

    Hakkımı hem bu dünyada hem öteki dünyada sizden sorucam! Kan emiciler!!!

    fatura kalemlerinde her hangi sabit ücret yada tarife ücret indirimi diye bir kalem bulunuyormu? çünkü indirimler bu başlıklar olarak faturada gözükür. faturanızda her hangi bir indirim ibaresi yok ise haklısınız ücret iadesini alabilirsiniz yada ödeme yapmazsınız. sizinle yapılan görüşmelerde sizin onaylayak yaptığınız görüşme kayıtları kanıt olarak gösteriliyor.

    Faturamda indirim ibaresi bulunuyor. Bana tarife satışını yapan müşteri hizmetlerindeki arkadaşın dediği gibi % 50 indirim ibaresi bulunuyor. Ama bunun taahhütle ilgisi nedir? Mesela dün internetten % 70 indirimle bir çift bot aldım. Ne gibi bir taahhüt sürprizine hazır olmalıyım? İşin ilginç yanı konuştuğum tüm avea çalışanları da "işte bu indirim, taahhüt demek oluyor, indirim=taahhüt" gibi bir savunma yaptılar. Sizde mi avea çalışasınız?

    Ayrıca o konuşma sonrası onay ve bilgilendirme olarak iki sms aldım. Sms'lerimi iyi ki silmiyorum: Bunlardan birisi "her yöne 400 dklık tarifeye hoşgeldiniz.", diğeri de "Hattınıza 12 ay boyunca kullanabileceğiniz % 50 indirim tanımlanmıştır." diyor. Başka da hiç bir yerde hiç bir bilgi yok. Burada taahhüt nerede?

    Arkadaşlar ben mi kafayı yedim acaba? 20 TL daha ödemek varken 265 TL ödemeyi seçtim. ve onlara hattımı kullanma ya da kullanmama durumunda yine beni 12 ay dolana kadar ücretlendirin teklifini sunmama rağmen "Hayır. Cezayı ödeyeceksiniz." cevabını alıyorum.

    70 kuruşluk arayanıbil servisi için her ay bilgilendirme ve iptal için iki sms gönderenler, varsa bir taahhüt bunun bilgisini niye hiç bir şekilde göndermez ya da göstermezler. Online işlem menüsünde tüm menülere girdim. Tarife bilgisi, tarife değişiklliği dahil ... Tarife değişiklik adımında onay aşamasına gelip vazgeçtim. en ufak bir bilgi ya da uyarı yok. Eğer kafayı yemediysem bir taahhüdüm de yok zaten.

    Bir Avea çalışanı ses kaydımı dinlediğini taahhüt bilgisinin bana söylendiğini ve benim de kabul ettiğimi söyledi. Acaba o da mı indirim lafına takılanlardan? Yoksa zaten ses kaydı bizde, bir şey yapamaz tavrı mı? Anlamadım.

    Aveanın bu zülmünü görün. Ben kendimi dikkatli ve titiz biri olarak görüyorum. Öyle düşünenler ve "Bu kişi kesin bir hata yapmıştır, bu olaylar benim başıma gelmez." diyenler, ben de öyle diyordum, Aveayla sürprizlere ve sonrasındaki çok ilginç muhataplığa alıştım.

    avea çalışanı değilim ama avea bütün işleyişi hakkında bilgi sahibiyim. bak benim hattımda da %50 indirim var faturamda taahüt yazmıyor bana avea gelen mesaj bu şekildeydi "Degerli musterimiz, 1 yil boyunca yararlanacaginiz size ozel %50 aylik sabit ucret indiriminiz hattiniza tanimlanmistir." bu mesajda taahüt bilgisi yok. geçen ay başka bir numaramı aveadan vodafone taşıdığım için 236 tl fatura geldi. hattımda %50 indirim olduğu için. fazlasıyla mh görüşme yaptım en son taksitlendirme yapabileceklerini söylediler ve o kadar ısrarıma ramen sadece 3 taksit yaptılar. şuan ödüyorum. onun için aveaya ya vereceğim her zararı kendime kar olarak yazıyorum. hemen hemen her konuyu bir yasal dayanağa yaslamışlar. sözleşme diyiyor ses kaydı diyiyor vs vs.

    Alıntıları Göster
    Peki adamların sen ve ben gibileri kaz gibi yolmalarına karşın, hakem heyetine gitmeyi düşünmedin mi? Ben gideceğim! Sonuna kadar haklıyım, indirim yapmak farklı bir şey, taahhüt almak farklı bir şey. Diyelim lki taahhüt verdim.Araynıbil dene 70 kuruş için ayda iki defa sms bilgilendirmesi alıyorum da taahhüt bilgisini niye hiç bir yerde görmüyorum.

    Avea gerçekten beceriksiz, kabiliyetsiz, vizyonsuz bir tomar insanın toplanıp küçük dünyalarında, kendi çaplarında eğlendikleri bir yer. Tez zamanda batar, kapanır, kül olur inşallah. Olayın psikikolojik yönü gittikçe artan bir hacimle ekonomik yönünü geçti benim için. Eğer bu parayı nihayetinde onlara kaptırırsam, muhatap olduğum ve olmadığım ama durumumu etkileyen tüm avea çalışanlarının tez zamanda kefen parası olur inşallah! Adamlar resmen zulüm için ittifak etmiş. Nefretimi hakederek kazandılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: capo24

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero

    Geçen ay Aveadan Bimcell'e geçtim. Avea'daki son faturamı 20 TL olarak mı yoksa kullandığım bir kaç güne düşen oranı kadar mı gelecek diye beklerken, 265 TL gibi dudak uçuklatan bir rakamla şok oldum!

    Müşteri Hizmetlerinin söylediği: Kullandığım tarife için 1 yıllık kullanım taahhüdüm varmış! Ancak böyle bir şey söz konusu değil. Kullandığım tarife 11 ay önce hattımı iptal etmek üzere Avea Müşteri Hizmetlerini aradığımda telefonda teklif edildi. Ancak ne telefonda, ne yeni tarife için gönderilen onay smslerinde, ne bugüne dek aldığım fatura detaylarında ne de internetteki online işlemler menüsünde böyle bir taahhüde dair en ufak bilgi var! Bilsem neden bitimine bir ay varken tarife değiştirip, 20 TL yerine 265 TL ödeyeyim?

    Kendileriyle defalarca görüştüm ancak psikolimi bozmaktan başka bir işe yaramadı. Tüketici mahkemesine gidicem, bnu konuda tavsiyesi olanlar lütfen yazsın, ilk defa mahkemenin yolunu tutucam çünkü.

    Hakkımı hem bu dünyada hem öteki dünyada sizden sorucam! Kan emiciler!!!

    fatura kalemlerinde her hangi sabit ücret yada tarife ücret indirimi diye bir kalem bulunuyormu? çünkü indirimler bu başlıklar olarak faturada gözükür. faturanızda her hangi bir indirim ibaresi yok ise haklısınız ücret iadesini alabilirsiniz yada ödeme yapmazsınız. sizinle yapılan görüşmelerde sizin onaylayak yaptığınız görüşme kayıtları kanıt olarak gösteriliyor.

    Faturamda indirim ibaresi bulunuyor. Bana tarife satışını yapan müşteri hizmetlerindeki arkadaşın dediği gibi % 50 indirim ibaresi bulunuyor. Ama bunun taahhütle ilgisi nedir? Mesela dün internetten % 70 indirimle bir çift bot aldım. Ne gibi bir taahhüt sürprizine hazır olmalıyım? İşin ilginç yanı konuştuğum tüm avea çalışanları da "işte bu indirim, taahhüt demek oluyor, indirim=taahhüt" gibi bir savunma yaptılar. Sizde mi avea çalışasınız?

    Ayrıca o konuşma sonrası onay ve bilgilendirme olarak iki sms aldım. Sms'lerimi iyi ki silmiyorum: Bunlardan birisi "her yöne 400 dklık tarifeye hoşgeldiniz.", diğeri de "Hattınıza 12 ay boyunca kullanabileceğiniz % 50 indirim tanımlanmıştır." diyor. Başka da hiç bir yerde hiç bir bilgi yok. Burada taahhüt nerede?

    Arkadaşlar ben mi kafayı yedim acaba? 20 TL daha ödemek varken 265 TL ödemeyi seçtim. ve onlara hattımı kullanma ya da kullanmama durumunda yine beni 12 ay dolana kadar ücretlendirin teklifini sunmama rağmen "Hayır. Cezayı ödeyeceksiniz." cevabını alıyorum.

    70 kuruşluk arayanıbil servisi için her ay bilgilendirme ve iptal için iki sms gönderenler, varsa bir taahhüt bunun bilgisini niye hiç bir şekilde göndermez ya da göstermezler. Online işlem menüsünde tüm menülere girdim. Tarife bilgisi, tarife değişiklliği dahil ... Tarife değişiklik adımında onay aşamasına gelip vazgeçtim. en ufak bir bilgi ya da uyarı yok. Eğer kafayı yemediysem bir taahhüdüm de yok zaten.

    Bir Avea çalışanı ses kaydımı dinlediğini taahhüt bilgisinin bana söylendiğini ve benim de kabul ettiğimi söyledi. Acaba o da mı indirim lafına takılanlardan? Yoksa zaten ses kaydı bizde, bir şey yapamaz tavrı mı? Anlamadım.

    Aveanın bu zülmünü görün. Ben kendimi dikkatli ve titiz biri olarak görüyorum. Öyle düşünenler ve "Bu kişi kesin bir hata yapmıştır, bu olaylar benim başıma gelmez." diyenler, ben de öyle diyordum, Aveayla sürprizlere ve sonrasındaki çok ilginç muhataplığa alıştım.

    avea çalışanı değilim ama avea bütün işleyişi hakkında bilgi sahibiyim. bak benim hattımda da %50 indirim var faturamda taahüt yazmıyor bana avea gelen mesaj bu şekildeydi "Degerli musterimiz, 1 yil boyunca yararlanacaginiz size ozel %50 aylik sabit ucret indiriminiz hattiniza tanimlanmistir." bu mesajda taahüt bilgisi yok. geçen ay başka bir numaramı aveadan vodafone taşıdığım için 236 tl fatura geldi. hattımda %50 indirim olduğu için. fazlasıyla mh görüşme yaptım en son taksitlendirme yapabileceklerini söylediler ve o kadar ısrarıma ramen sadece 3 taksit yaptılar. şuan ödüyorum. onun için aveaya ya vereceğim her zararı kendime kar olarak yazıyorum. hemen hemen her konuyu bir yasal dayanağa yaslamışlar. sözleşme diyiyor ses kaydı diyiyor vs vs.

    Alıntıları Göster
    avea 2 senedir hiç mi değişmez ya.
    2 sene önce hattımı vodafona taşıdım. taşıma işleminden önce aveadaki bedava smslerimle insanlara haber vereyim dedim tüm rehbere msj attım meğer taşıma işleminden 4 5 saat önce smslerimi iptal etmişler. taşıdıktan sonra fatura geldi.aradım bidahaki faturandan düşülcek dedi bidaha fatura gelmicek operatör değiştirdim dedim. sizi arayıp hesap no isterler dedi.2 senedir bekliyorum arıcaklar diye
    avea bu 3 kuruş az yapar tarifeyi ama illaki kitler bi yerden.
    geçmiş olsun inş. kurtarabilirsin parayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hendivli

    quote:

    Orijinalden alıntı: bandelero


    Mesele de o ya! Yazmıyor, çünkü yok! İşte faturam ....

     20 TL'lik tarifeye 265 TL Fatura!


    Sende de biraz suç var avea bu ne yapacağı belli olmaz. İptal etmeden önce arayıp sorsaydın herhangi bir taahhütüm var mı diye? Ben 4 gün faturalı kullandım aradım iptal edecem herhangi bir taahhütüm var mı diye sordum baktılar yok dediler. Akşamı aradılar iptal etmeyin %25 indirim verelim dediler. Ben onay verdikten sonra söyledi 12 ay boyunca başka operatöre geçerseniz verdiğimiz indirmleri geri alırız diye.Verdikleri indrim ile süper bir tarifem oldu yani 13 tl ye 500 dk heryöne veriklerine göre bunu bir şekli çıkarmaları lazım. Herhalde verdikleri indirmleri kelime oyunlarıyla başkalarından alıyorlar

    Abicim ben de online işlemler menüsüne girdim, tüm menülere girdim çıktım. Tarife değişikliğinde son aşamaya kadar gelip vazgeçtim. Daha ne yapayım ... Bir kere böyle bir beklentim yoktu. Beklentinizin olmadığı bir ton durum var. Dahası eski TUrkcell'imden bunu beklerdim ama aveadan beklemezdim. Yani öncesinde aveyı öyle sanıyordum. Ama tam tersiymiş. BU olayı turkcellde kesinlikle yaşamazdım, yaşasam bile anında kapatır, üstüne bir de hediye vs. sus payı verirlerdi. Birileri müşterini kıymetini biliyor, diğerleri para kazandığı insanları eşek yerine sayıyor. Aradaki vizyon farkı bu. Zaten aveanın tek olayı gsm ihalesini alması. onun dışında bu adamlarla bu iş gitmez....




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.