Şimdi Ara

2006 Alfa GT mi 2008 Golf GT mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
2.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    Performans açısından çipli alfa gt dahi golf gt'yi yakalayamaz



    Ne demezsin..Herşey HP ya tabi vwciler için..Biri bindörtyüz hacim diğeri 2000 hacim..Turbo da olsa 1.4 olmasının dezavantajları olacak Efe'nin dediği gibi.İstediği kadar kuvvetli olsun şu hacim var ya yukarda yazdığım;işte o da çok büyük bir etken.Ayrıca bu GT'lerin 3.2 V6'ları da var.TSI'nın 2 katından 400 cc fazlası hacimlisi.Bir ara vardı ülkemizde ama şu an gelmiyor sıfırı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    Performans açısından çipli alfa gt dahi golf gt'yi yakalayamaz

    Golf gt'yi daha kolay modifiye edebilirsiniz

    Tip olarak alfa'nın üstünlüğü tartışılmaz

    2. elde VW daha kolay elden çıkar alfa zaman alır




    pardon ama golf gt yi motor modifiyesi olarak daha ne kadar yükleyebilirsiniz ki?dış görünüş için zaten klasik çizgilerin dısında bir otomobil de değil.ben farklıyım demiyor hiçbir zaman.teneke jantlı golf ile aman aman farkı da yok.en basitinden alfa gt ye bir hava filtresi değişimi ile mükemmel bir senfoni yaratabilirsiniz.alfalar her zaman sıradısı tasarımlarıyla öne çıkmıştır.çok farklı bir çizgisi var ben beğenmesemde.
    bu tip arabalar elden hemen çıkarılmak için alınmaz.daha az zarar edeyim diye hiç alınmaz.bu araçlar keyif arabasıdır.golf ile keyfi(!) biraz daha ekonomik yaşarsınız tek farkı bence bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EIRP -- 30 Eylül 2009; 19:48:05 >





  • Birgün önden çekişli araç alırsam, bu Alfa GT olmalı..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    Performans açısından çipli alfa gt dahi golf gt'yi yakalayamaz

    Golf gt'yi daha kolay modifiye edebilirsiniz

    Tip olarak alfa'nın üstünlüğü tartışılmaz

    2. elde VW daha kolay elden çıkar alfa zaman alır




    pardon ama golf gt yi motor modifiyesi olarak daha ne kadar yükleyebilirsiniz ki?dış görünüş için zaten klasik çizgilerin dısında bir otomobil de değil.ben farklıyım demiyor hiçbir zaman.teneke jantlı golf ile aman aman farkı da yok.en basitinden alfa gt ye bir hava filtresi değişimi ile mükemmel bir senfoni yaratabilirsiniz.alfalar her zaman sıradısı tasarımlarıyla öne çıkmıştır.çok farklı bir çizgisi var ben beğenmesemde.
    bu tip arabalar elden hemen çıkarılmak için alınmaz.daha az zarar edeyim diye hiç alınmaz.bu araçlar keyif arabasıdır.golf ile keyfi(!) biraz daha ekonomik yaşarsınız tek farkı bence bu.



    Golf'de turbo olması nedeniyle 200+ beygir elde etmek çiple olası (sürüyle örneği var) + turbodan dolayı kalkıştan ara hızlanmasına kadar hep alfa gt'yi geçecektir. Tip olarak bende alfa'dan yanayım. İkisiyle de basılacağı için ekonomi düşünülemez ama genelde golf daha az tüketecektir. Keyif arabası demişsiniz de o konuda da katılıyorum ama bir yere kadar eninde sonunda satılacak ve bu açıdan düşünülünce bir golfü elden çıkarmak daha kolay.




  • Elindeki arabadan daha kolay satılıcagı kesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Elindeki arabadan daha kolay satılıcagı kesin


    kesinlikle ben ileride 911 turbo veya m5 v.b. alırken de bunu satmayacağım zaten
  • Konu sakata bağlıyor yanlız yavaş yavaş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Elindeki arabadan daha kolay satılıcagı kesin


    kesinlikle ben ileride 911 turbo veya m5 v.b. alırken de bunu satmayacağım zaten



    Hayırdır BMW ile işin olmazdı senin. M5 te nereden cıktı

    Atmosferik motor yaramaz sana hıc bulasma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Elindeki arabadan daha kolay satılıcagı kesin


    kesinlikle ben ileride 911 turbo veya m5 v.b. alırken de bunu satmayacağım zaten



    Hayırdır BMW ile işin olmazdı senin. M5 te nereden cıktı

    Atmosferik motor yaramaz sana hıc bulasma


    nerden çıkardın olmadığını

    benim antipatim sana bmw'ye değil ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Elindeki arabadan daha kolay satılıcagı kesin


    kesinlikle ben ileride 911 turbo veya m5 v.b. alırken de bunu satmayacağım zaten



    Hayırdır BMW ile işin olmazdı senin. M5 te nereden cıktı

    Atmosferik motor yaramaz sana hıc bulasma


    nerden çıkardın olmadığını

    benim antipatim sana bmw'ye değil ki



    iyi bakalım öle olsun

    1750 devirde Turbo acmaz yanlız m5'te onu soyleyım. Begenmeyebilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    iyi bakalım öle olsun

    1750 devirde Turbo acmaz yanlız m5'te onu soyleyım. Begenmeyebilirsin


    teşekkür ederim bilmiyordum sağolasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    iyi bakalım öle olsun

    1750 devirde Turbo acmaz yanlız m5'te onu soyleyım. Begenmeyebilirsin


    teşekkür ederim bilmiyordum sağolasın


    Rica ederim arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hokka


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Amaç keyif almaksa Golf'ün o klasmanda adı bile yok zaten, ancak Scirocco - Alfa GT olabilir.
    GT farklı bir otomobil, alfistiturkey.com sitesinde de kullanıcı yorumları var, orada daha sağlıklı takip edebilirsiniz.
    Bir de 100-120 km'lerden sonra Golf ciddi anlamda üzer, ama Alfa devam eder.
    Golfün vergi avantajı dışında bir olayı yok, bakım ve yakıt maliyetlerini kaldırabiliyorsanız GT derim.
    Bir de unutmayın, GT adamın ocağına incir ağacı dikmeyeceği gibi Golf de sizi Karun etmez :)


    Özür dilerim, çok detaylı bilgim yok ama benim 2001 model Volvo s40 aracım bile 100 - 120 km.'den sonra üzmüyorken ve hatta gayet iyiyken Golf GT nasıl üzer anlayamadım. Farklı birşey kastetmiş olabilirsiniz tabii ki. Ama şu konuda bilgim var ki Scirocco ile Golf GT arasında pek bir fark yok. Dikkatinizi çekerim Golf GT, normal Golf değil..


    hacim farkından ötürü bırakın 0.6 yı, 0.2 litre bile fark olsa araba ciddi anlamda ses çıkarmaya başlar. Bu da düz yol yolculuklarında sıkıntı demektir, zaten hb ve sedan otomobillerin sürtünme katsayılarının farklarını da düşünürsek Alfa GT'ye alışan birisi Golf G.T'ye geçince ciddi manada rahatsızlık duyar.
    Asıl demek istediğim yoldaki stabilizasyonuydu, kalkış yarışı falan değil...
    Bir de bu sizin bakış açınıza bağlı, S40'ınızın motor hacmi ne bilmiyorum ama T5 olmadığı sürece o otomobille 120km'den sonra yolculuk etmek gayet de işkence benim için :)


    Bahsettiğiniz motor sesi, 3500-4000 devirde 120km/s hız yapan araçlar için olsa gerek. 7 ileri DSG şanzımanlı Golf GT, 120km/s hızı 6. viteste 2600-2700 gibi bir motor devrinde sağlıyor.



    http://www.youtube.com/watch?v=U8jnZ4mAxHo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi olivier_kahm -- 30 Eylül 2009; 22:24:54 >




  • Damlayan su gibi düşün, bir süre sonra aradaki fark anlaşılır. Zaten Golf turbolu bir araba, yolda giderken turbonun dolmasını beklemek de can sıkar. Ne olursa olsun atmosferik bir motora göre gecikme olacaktır.
  • edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AytacFx -- 13 Eylül 2011; 2:44:10 >
  • Renk inanılmaz, bizim millet 2. elde para etmez diye ya siyah alıyor ya gri
  • GT'nin 3.2 litrelik motorlu versiyonunu bir haftasonu test icin almistim.
    Genelde oldukca hos bir arac ama 3.2 litrelik motor o sasiye biraz agir kaciyor. Aracin kivrakligi 2.0 versiyonlara göre daha az.
    2.0 jts versiyonu hem kivraklik, hem de lastikler acisindan daha uygun bir secenek.

    Twin spark motorlardaki varyatör sorununu da yoktur.
    147 ve 156 ya göre yol tutusu daha iyidir.


    Bu arada 159'lar güvenlik konusunda iyiler. Ama tabiki cok agirlar.
    Dizel motorlardaki tork ile problem olmuyor ama benzinlilerde biraz fazla agirlik oldugu hissediliyor.
    2008 ve sonrasi üretimlerde Thyssen ile gelistirilen yeni bir celik kullanildigi icin 100-150 kilo kadar hafifledi.
    Bu modeller mali acidan problem degil ise tercih edilebilir.
  • 100 oktan benzin kullanacaksanız Golf GT tavsiye ederim.
  • Yapma bunu, Yapma bunu....

    Konu zaten aksam direkten döndü bırak gol olmadan maç bitsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 30 Eylül 2009; 23:34:17 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.