Şimdi Ara

2006 focus 1.6 tdci cvt şanzıman satışı ve ardından şanzıman arızası (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • highflyeer H kullanıcısına yanıt
    Cvt kasnaklar arası kayış ile çalıştığından torka karşı dayanıksız bir şanzımandır.Hareket halinde vitesler arası geçiş yaparsanız ani torka karşı direnemez şanzıman dağılır.Diğer şanzımlarda da asla yapılmaması lazım çünkü;

    1-N konumunda yağlama olmadığı için şanzıman zarar görür.

    2-Şanzımanın dişlilerinin dengesiz şekilde konumlanmasına sebep olursunuz

    3-Ani yük bindiği için hassas parçaların bozulma ihtimali yükselir.



    Ancak diğer şanzımanlarda arızayı uzun sürelerde verirken CVT anlık olarak bozulabilir.O yüzden hareket halindeyken Vitesler arası geçiş yapmamak ve harekete geçmeden önce 3-4 saniye D konumunda şanzımanın yağlanmasını beklemek lazım.Bunları yaparsanız şanzımanın ömrünü ciddi şekilde uzatmış olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Realwest58

    Size düşen bi sorumluluk yok bence, bana kullanıcı hatasi gibi geldi. Şanzıman kronik sorunlu bile olsa bu kadar kisa süre içinde bozulmaz. Karşı taraf kendi hatasını size yıkmaya çalışıyor olabilir. 2. El araç alan birisi zaten böyle riskleri de göze almıştır. Sizi araması bile yanlış bence
    +1



    Tamamen katiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Sizin yapacağınız birşey Yok. Expertizde sonuçta araç dynoya çıkıyor belli hızlara çıkıyor vites Yükselip düşüyor. Satarken bir durum da yokmuş. Ayrıca sizi burada suçlu duruma düşürecek tek şey sorunun maskelenmiş olması. Ee siz de böyle bir şey yapmadığınıza göre problem Yok.
    Sen olsan ne yapardın
  • Tacox kullanıcısına yanıt
    Aynı arabayı almak isteyen cahil arkadaşlarımı uyarırdım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    Sen olsan ne yapardın

    Alıntıları Göster
    Sattığım adam Tokatlıysa, telefon numaramı değişip devam ederdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Tokatlıya böyle araba satamazsın 😌

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruling_S

    Cvt kasnaklar arası kayış ile çalıştığından torka karşı dayanıksız bir şanzımandır.Hareket halinde vitesler arası geçiş yaparsanız ani torka karşı direnemez şanzıman dağılır.Diğer şanzımlarda da asla yapılmaması lazım çünkü;

    1-N konumunda yağlama olmadığı için şanzıman zarar görür.

    2-Şanzımanın dişlilerinin dengesiz şekilde konumlanmasına sebep olursunuz

    3-Ani yük bindiği için hassas parçaların bozulma ihtimali yükselir.



    Ancak diğer şanzımanlarda arızayı uzun sürelerde verirken CVT anlık olarak bozulabilir.O yüzden hareket halindeyken Vitesler arası geçiş yapmamak ve harekete geçmeden önce 3-4 saniye D konumunda şanzımanın yağlanmasını beklemek lazım.Bunları yaparsanız şanzımanın ömrünü ciddi şekilde uzatmış olursunuz.
    Detaylı cevap için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.