Şimdi Ara

2006 Vectra C vs 2011 Accent Era ( Kaza ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
4.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harami


    quote:

    Orijinalden alıntı: aRm


    quote:

    Orijinalden alıntı: harami

    lada samaramız varken vectrayla çarpıştık. Onlara yeşil bizim de yeşildi ışıklar. Bizim sağ tarafı onun sol tarafına çarpıştı. İkimizin hızıda 50 civarıydı. Ladada çizik yokken vectranın ön tampon dağıldı 2001 yılıydı yeni vectra. Kazadan iki gün önce biz de vectra siparişi vermiştik. Opeli pek sevmiyorum zaten


    Şimdi bu karşılaştırmaya göre Lada, Vectra'dan sağlam öyle mi ?
    Kusura bakmayın da bu söyledikleriniz saçmalığın daniskası...
    Lada dediğiniz araç bildiğiniz kamyon bozması bir taşıt. Tamponlarının altında resmen çelik barlar var.
    İçindeki insanları değil, kendini korumak için yapılmış bir araç...
    Kaza yapan arkadaşa da geçmiş olsun. Kullandıgınız araç benim gözümde 5 tane Era eder. Yapmayın etmeyin, araç kendini değil sizi koruyarak görevini yerine getirmiş. Emniyet kemeriniz takılıysa hissettiğiniz ufak bir sarsıntının ötesinde değildir ve olması gereken de budur.

    Ladaya binmeden bu yorumu yapmak saçmalık olur. Bizde kemer takılıydı sadece küçük bir sarsıntı oldu çarpma sırasında. Yine 60 km hızla ağaca çarpmıştık kemer takılı değildi ve biraz sarsılmıştık ama kimsenin burnu bile kanamadı. Bu aracın iskeletinin iç kısmıyla olam ilişkisi döneminin teknolojisine göre çok iyidir. Daha zor durumlarda Vectra tabii ki insan için daha avantajlı olabilir ama Samara efsanesi unutulmaz bir gerçektir. Lakin GMnin çatısı altına giren Opelin kalitesi iyice düşt ü. Yorumunuz objektif değil. Bariz marka ezme çabası var.

    Lada'ya binmediğimi nerden cıkardınız ki ? Senelerdir kardeşim diyebilceğim bir insanın Lada Samara'sı ile bol bol gezerim. Defalarca uzun yola gitmişligimiz var, hiç kullanmadıysam 2000km kullanmışımdır Samara'yı. Zamanına göre sorunsuz ve klasmanında seri bir araç Şamara. Ve çarpıstığında hasar almamasıyla ünlüdür.
    Enerji sönümlemesi konusunda koskoca bir hiçtir.
    Arabaların en yenisi de en eskisi de teneke, bir teneke için asla objektiflikten uzaklaşmam.
    Sizin görüşünüze saygı duyarım, benim gözümde de objektif olmayan sizsiniz.
    Çarpışma anında hasar almamak sağlamlık olsa, günümüz araçları koskoca bir blok halinde sağlam kalırlardı fakat bizim de kaburgalarımız kırılırdı. (:
    Uzatmanın manası yok, konu amacından sapmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle geçmiş olsun diyorum. Bu tür bir kaza benim de başıma gelmişti. Aacım 2004 Kia Rio ydu. Arkadan çarpan ise Passat. Kasasını modelini bilmem. E-5 te duraktan çıkan bir halk otobüsü nedeniyle serte yakın fren yapmıştım. Arkamdan seyreden passat, yakın takip ettiği için duramadı. Ben hala frenlemedeydim. Yani arabamın arkası kalkmıştı.Passat ta fren yaparken öne yığıldı ve direk şaseye vurdu. Benim tamponda hafif bir ezik varken, passatın plaka bir tarafa, tampon bir tarafa dağılmıştı. Adam için rapor tutmuştuk . Ben tamirciye bile gitmedim.

    BUnu anlattığımda beni yerden yere vurdular...Ama gerçek...

    Kaza dediğiniz şans işidir. Aracın nereye vurduğu ve nasıl bir darbe aldığı önemlidir.Dediğiniz gibi 60-70 km hızla vursaydınız, hava yastıklarınız bile açılırdı. O kadar hızlı değilmişsiniz demekki. Benim anladığım, siz era fren yaparken, sizin araçta öne yığıldığından şaseye vurmuşsunuz. Onun için era da hiçbir şey yok. Arkadan vuran era kazasını da anlatmışsınız. demek ki çok düşük bir hızda olmuş bu kaza.

    Doğrusu avrupa araçları sevmem ama opelin yabana atılır olmadığını da biliyorum. Daha önce şirket arabası olarak kullanmıştım. Yine de Hyundai nin uçan teneke lakabını haketmediğini gösterir 2 adet kaza yapmışsınız.... Bazı araçların gizli beygiri olduğunu keşfeden DH ahalisine yeni bir efsane de ben katayım bari. Kaza anında faaliyete geçen, Hyundainin sert alaşımlı, gizli bir kimyası varmış demekki.




  • bende hyundai era var. ford focus arkadan benim aracıma vurdu. benim araç dağılmıştı, fordta hiçbirşey yoktu.

    tersi de olabiliyor yani, tamamen fizik kuralları geçerli arabanın sağlamlığıyla ilgisi yok, vurma açıları ile ilgili
  • Yanlış anlaşılan bir konu var galiba, hızım 60-70 civarıydı ancak frene basmamla illaki azalmıştır ama kaça kadar indi bilemiyorum tabi.

    Yorumlar için teşekkür ederim.

    Yeni resimler

     2006 Vectra C vs 2011 Accent Era ( Kaza )

     2006 Vectra C vs 2011 Accent Era ( Kaza )
  • quote:

    Opele güvenirdim ancak bu kazadan sonra pek güven kalmadı gibi.


    Bu tür cümle kuranlara hasta oluyorum.
  • ----------------------------------------DHncap--------------------------------------------

    Opel Vectra: **
    Hyundai Accent Sedan: *****

    ---------------------------------------Total Cost-------------------------------------------

    Opel Vectra: Front bumper (500 €) hedalights (550€) front hood (1000€)
    Hyundai Accent Sedan: Hilmi Usta pasta cila (15 €)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autoholic -- 24 Şubat 2012; 12:26:35 >
  • bu kaza bir göstergedir. Tampon işini yapmamış çünkü yırtılmış. araçta fazla hasar yok ancak bu kadar hafif bir kazada tamponun yırtılmaması gerekirdi. sonuçta yine tampona çarpıyor ve Hyundai'nin tamponu yırtılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigit+ -- 24 Şubat 2012; 12:33:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Opele güvenirdim ancak bu kazadan sonra pek güven kalmadı gibi.


    Bu tür cümle kuranlara hasta oluyorum.


    Şahsi görüşe böyle bir cevap verenlerede ben hastayım...

    Minimum 2.000 liralık bir masraf çıkacaktır. Eksper bekleniyor.
  • Sonuç belli oldu.

    Kaput değişim, tampon değişim sağ far değişim ve logo olan yerdeki parçaya ne deniliyorsa o değişiyor. Tamhini masraf 5.000 TL kasko sağolsun demek kaldı bizede artık..
  • Valla çok komik bir durum bu araçlar birbirini seviyormu ne. Benim accentime vectra vurmuştu. Ama daha hızlı benim sadece tampon dağılıp değişmişti. 150 tl tampon ve boya. Vectranın hali içler acısıydı. Dediklerine göre tapmponum olduğu yerde kırılıp dağılarak hasarı emmiş bagaj içeri göçmemişti. Vectraya çok masraf çıkmıştı.
    Bu firmanın verdiği bir karar. Bildiğim kadarı ile opel tampon içinde dolgu maddesi gibi sarı bir köpük kullanıyor. Hyundai ise değiştirmedi ise tamponun içi boş yanş tampon kırılabiliyor. Dikkat edin opel tamponları içeriye doğru kırılıp dağılmaz ezilir çatlaklar oluşur. Tamponun gerisindeki malzemede ister istemez hasar alıyor. Anladığım kadarı ile hyundai plastik alaşımın kalitesini iyi tutturmuş şöyleki :
    Araç güvenliği ve yolcu güvenliği ayrı unsurlar.
    Şimdi demekki düşük hızda vurulduğunda hiç bir kırılma çatlama yapıp masraf çıkartmayacak kadar sağlam. Biraz daha yüksek hızlarda kırılıp hareketin enerjisini emebiliyor.
    Yolcu güvenliği tartışılır ama ben güvenli oldğuna inanıyorum. Safecarda yeterli puanlar almıştı.

    Sonuç sanırım opel de düşük hızda yapılan kazalarda araç güvenliği daha düşük tutulmuş. Para kazanmak için iyi bir yol aslında.

    Soru : 2005 1.6 benzinli vectra mı 2010 1.5 crdi (dzel) vgt getz mi daha hızlı kalkış yapar arkadaşlar. Bir arkadaşla iddaaya girdikte bilen varsa yazabilirmi boşuna artistlik yapmayayım. Konu ile alakasız olduğundan özel mesaj atarsanız daha iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etufekci -- 28 Şubat 2012; 9:59:54 >




  • Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Opele güvenirdim ancak bu kazadan sonra pek güven kalmadı gibi.


    Bu tür cümle kuranlara hasta oluyorum.

    Aynen :)

    60-70 çarpacaksın içinden çizik olmadan çıkacaksın ve bu cümleyi kuracaksın.

    Ayrıca hundayinin tamponun içinde ki koruma demiri büyük ihtimal eğilmiştir. arabanın altına yatmadan görünmez.
  • Seninkine benzer bir kaza eşimin başına geldi. Bizim C4 ile arkadan A4'e çarptı (20 km/s gibi bir hızla) aynı senin durumun oldu. Far ayakları kırık, ön kaput katlanık , sol çamurluk kırık, sağ çamurluk yerinden çıkık...800 TL gibi bir paraya hallettim. A4 'de çizik yok aynı şekilde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aRm


    quote:

    Orijinalden alıntı: harami

    lada samaramız varken vectrayla çarpıştık. Onlara yeşil bizim de yeşildi ışıklar. Bizim sağ tarafı onun sol tarafına çarpıştı. İkimizin hızıda 50 civarıydı. Ladada çizik yokken vectranın ön tampon dağıldı 2001 yılıydı yeni vectra. Kazadan iki gün önce biz de vectra siparişi vermiştik. Opeli pek sevmiyorum zaten


    Şimdi bu karşılaştırmaya göre Lada, Vectra'dan sağlam öyle mi ?
    Kusura bakmayın da bu söyledikleriniz saçmalığın daniskası...
    Lada dediğiniz araç bildiğiniz kamyon bozması bir taşıt. Tamponlarının altında resmen çelik barlar var.
    İçindeki insanları değil, kendini korumak için yapılmış bir araç...
    Kaza yapan arkadaşa da geçmiş olsun. Kullandıgınız araç benim gözümde 5 tane Era eder. Yapmayın etmeyin, araç kendini değil sizi koruyarak görevini yerine getirmiş. Emniyet kemeriniz takılıysa hissettiğiniz ufak bir sarsıntının ötesinde değildir ve olması gereken de budur.

    2004 lada vega aracimiz var 2005 corsa ile kafa kafaya kaza gecirdik.Corsanin tamponlar farlar dagildi on kaput ve yan sol camurluk buyuk hasar aldi yaklasik 4000 tl masrafi cikti arabanin.bizim veganin ise on tampon hasar aldi ve sol far sinyal kirildi sadece.yaklasik 350 tl masraf ile cikti kazadan.

    Onyargi kotu bir hastaliktir.Bende kullanana kadar ladalari hic sevmezdim.Ama onyargili olmamak gerekiyor.Hic lada kullanmadiysaniz ve bir kazaya karismadiysaniz ladanin saglamligi hakkinda atip tutmaniz birsey ifade etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efe


    quote:

    Orijinalden alıntı: aRm


    quote:

    Orijinalden alıntı: harami

    lada samaramız varken vectrayla çarpıştık. Onlara yeşil bizim de yeşildi ışıklar. Bizim sağ tarafı onun sol tarafına çarpıştı. İkimizin hızıda 50 civarıydı. Ladada çizik yokken vectranın ön tampon dağıldı 2001 yılıydı yeni vectra. Kazadan iki gün önce biz de vectra siparişi vermiştik. Opeli pek sevmiyorum zaten


    Şimdi bu karşılaştırmaya göre Lada, Vectra'dan sağlam öyle mi ?
    Kusura bakmayın da bu söyledikleriniz saçmalığın daniskası...
    Lada dediğiniz araç bildiğiniz kamyon bozması bir taşıt. Tamponlarının altında resmen çelik barlar var.
    İçindeki insanları değil, kendini korumak için yapılmış bir araç...
    Kaza yapan arkadaşa da geçmiş olsun. Kullandıgınız araç benim gözümde 5 tane Era eder. Yapmayın etmeyin, araç kendini değil sizi koruyarak görevini yerine getirmiş. Emniyet kemeriniz takılıysa hissettiğiniz ufak bir sarsıntının ötesinde değildir ve olması gereken de budur.

    2004 lada vega aracimiz var 2005 corsa ile kafa kafaya kaza gecirdik.Corsanin tamponlar farlar dagildi on kaput ve yan sol camurluk buyuk hasar aldi yaklasik 4000 tl masrafi cikti arabanin.bizim veganin ise on tampon hasar aldi ve sol far sinyal kirildi sadece.yaklasik 350 tl masraf ile cikti kazadan.

    Onyargi kotu bir hastaliktir.Bende kullanana kadar ladalari hic sevmezdim.Ama onyargili olmamak gerekiyor.Hic lada kullanmadiysaniz ve bir kazaya karismadiysaniz ladanin saglamligi hakkinda atip tutmaniz birsey ifade etmez.

    Aynı şeyden bahsediyoruz, Lada içindekileri değil kendini koruyan araçlar üretiyor. Hala lafımın sonuna kadar arkadasındayım.
    Bence siz yazdıklarımı tekrar okuyun körü körüne aracınızı savunup bana ahkam kesiceğinize.




  • Evet inanın tek derdim sizi yalancı durumuna düşürmek...
    Tamam, en sağlam araba Lada. Yeni araç yapanlar bilmiyor araba yapmayı, dağılıveriyor hemen. Herkes Lada'dan ders almalı.
    Özür diliyorum bu fotoğraftan Lada'nın yıllar öncesinden bugünün teknolojisini yakaladığını anlamam gerekliydi...
     2006 Vectra C vs 2011 Accent Era ( Kaza )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harami


    quote:

    Orijinalden alıntı: aRm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Efe


    quote:

    Orijinalden alıntı: aRm


    quote:

    Orijinalden alıntı: harami

    lada samaramız varken vectrayla çarpıştık. Onlara yeşil bizim de yeşildi ışıklar. Bizim sağ tarafı onun sol tarafına çarpıştı. İkimizin hızıda 50 civarıydı. Ladada çizik yokken vectranın ön tampon dağıldı 2001 yılıydı yeni vectra. Kazadan iki gün önce biz de vectra siparişi vermiştik. Opeli pek sevmiyorum zaten


    Şimdi bu karşılaştırmaya göre Lada, Vectra'dan sağlam öyle mi ?
    Kusura bakmayın da bu söyledikleriniz saçmalığın daniskası...
    Lada dediğiniz araç bildiğiniz kamyon bozması bir taşıt. Tamponlarının altında resmen çelik barlar var.
    İçindeki insanları değil, kendini korumak için yapılmış bir araç...
    Kaza yapan arkadaşa da geçmiş olsun. Kullandıgınız araç benim gözümde 5 tane Era eder. Yapmayın etmeyin, araç kendini değil sizi koruyarak görevini yerine getirmiş. Emniyet kemeriniz takılıysa hissettiğiniz ufak bir sarsıntının ötesinde değildir ve olması gereken de budur.

    2004 lada vega aracimiz var 2005 corsa ile kafa kafaya kaza gecirdik.Corsanin tamponlar farlar dagildi on kaput ve yan sol camurluk buyuk hasar aldi yaklasik 4000 tl masrafi cikti arabanin.bizim veganin ise on tampon hasar aldi ve sol far sinyal kirildi sadece.yaklasik 350 tl masraf ile cikti kazadan.

    Onyargi kotu bir hastaliktir.Bende kullanana kadar ladalari hic sevmezdim.Ama onyargili olmamak gerekiyor.Hic lada kullanmadiysaniz ve bir kazaya karismadiysaniz ladanin saglamligi hakkinda atip tutmaniz birsey ifade etmez.

    Aynı şeyden bahsediyoruz, Lada içindekileri değil kendini koruyan araçlar üretiyor. Hala lafımın sonuna kadar arkadasındayım.
    Bence siz yazdıklarımı tekrar okuyun körü körüne aracınızı savunup bana ahkam kesiceğinize.


    Yahu diyoruz ki kullandık biliyoruz. Ben daha sağlam mı dedim? Vectramız da oldu ama Lada bana daha güven verirdi. Lada demek farklılık demek kullanıcı için. Önyargısız binerseniz hissedersiniz. Ama görünümden bakarak laflarsınız olmaz öyle bir şey. Kaç kere kurtardık diyorum önceki mesajlarda beni yalancı durumuna mı düşürmek istiyorsunuz?

    Neden körü körüne Ladayı savunayım ki?Sadece Lada yok evimin önünde başka marka araçlarımız da var.Küçük çaplı kazalarda birçok markadan daha az zarar görür ve diğer markalara oranla çok çok komik masraflarla çıkarsınız.Ben yolcu güvenliği konusunda sağlamdır demedim dikkat ediniz.Yolcu güvenliği ayrı mesele ABS,ESP si hava yastığı olmayan bir araç ne kadar güvenli ise ciddi kazalarda o kadar güvenlidir.Kamyon bozması lafınıza takıldığım için cevap verme gereği duydum.Zira 2009 Clio Symbolden çok daha rahat hissediyorum Vegayı sürerken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Efe -- 28 Şubat 2012; 19:53:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harami

    quote:

    Orijinalden alıntı: Efe

    quote:

    Orijinalden alıntı: harami


    quote:

    Orijinalden alıntı: aRm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Efe


    quote:

    Orijinalden alıntı: aRm


    quote:

    Orijinalden alıntı: harami

    lada samaramız varken vectrayla çarpıştık. Onlara yeşil bizim de yeşildi ışıklar. Bizim sağ tarafı onun sol tarafına çarpıştı. İkimizin hızıda 50 civarıydı. Ladada çizik yokken vectranın ön tampon dağıldı 2001 yılıydı yeni vectra. Kazadan iki gün önce biz de vectra siparişi vermiştik. Opeli pek sevmiyorum zaten


    Şimdi bu karşılaştırmaya göre Lada, Vectra'dan sağlam öyle mi ?
    Kusura bakmayın da bu söyledikleriniz saçmalığın daniskası...
    Lada dediğiniz araç bildiğiniz kamyon bozması bir taşıt. Tamponlarının altında resmen çelik barlar var.
    İçindeki insanları değil, kendini korumak için yapılmış bir araç...
    Kaza yapan arkadaşa da geçmiş olsun. Kullandıgınız araç benim gözümde 5 tane Era eder. Yapmayın etmeyin, araç kendini değil sizi koruyarak görevini yerine getirmiş. Emniyet kemeriniz takılıysa hissettiğiniz ufak bir sarsıntının ötesinde değildir ve olması gereken de budur.

    2004 lada vega aracimiz var 2005 corsa ile kafa kafaya kaza gecirdik.Corsanin tamponlar farlar dagildi on kaput ve yan sol camurluk buyuk hasar aldi yaklasik 4000 tl masrafi cikti arabanin.bizim veganin ise on tampon hasar aldi ve sol far sinyal kirildi sadece.yaklasik 350 tl masraf ile cikti kazadan.

    Onyargi kotu bir hastaliktir.Bende kullanana kadar ladalari hic sevmezdim.Ama onyargili olmamak gerekiyor.Hic lada kullanmadiysaniz ve bir kazaya karismadiysaniz ladanin saglamligi hakkinda atip tutmaniz birsey ifade etmez.

    Aynı şeyden bahsediyoruz, Lada içindekileri değil kendini koruyan araçlar üretiyor. Hala lafımın sonuna kadar arkadasındayım.
    Bence siz yazdıklarımı tekrar okuyun körü körüne aracınızı savunup bana ahkam kesiceğinize.


    Yahu diyoruz ki kullandık biliyoruz. Ben daha sağlam mı dedim? Vectramız da oldu ama Lada bana daha güven verirdi. Lada demek farklılık demek kullanıcı için. Önyargısız binerseniz hissedersiniz. Ama görünümden bakarak laflarsınız olmaz öyle bir şey. Kaç kere kurtardık diyorum önceki mesajlarda beni yalancı durumuna mı düşürmek istiyorsunuz?

    Neden körü körüne Ladayı savunayım ki?Sadece Lada yok evimin önünde başka marka araçlarımız da var.Küçük çaplı kazalarda birçok markadan daha az zarar görür ve diğer markalara oranla çok çok komik masraflarla çıkarsınız.Ben yolcu güvenliği konusunda sağlamdır demedim dikkat ediniz.Yolcu güvenliği ayrı mesele ABS,ESP si hava yastığı olmayan bir araç ne kadar güvenli ise ciddi kazalarda o kadar güvenlidir.Kamyon bozması lafınıza takıldığım için cevap verme gereği duydum.Zira 2009 Clio Symbolden çok daha rahat hissediyorum Vegayı sürerken.

    Demek istediğim şu, ladayı körü körüne savunmuyorum ama 2 kez hayatımı kurtaran aracı savunayım izin veriniz. Bir yere kadar yolcu güvenliğini sağlar ama tabii dediğiniz esp,abs, airbagler işin içine sorun yaşayabiliriz ama Lada dönemine göre en sağlamlarındandı. Sanırsam tartışmayı bırakabiliriz artık.

    Hocam biz aynı taraftayız




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.