Şimdi Ara

2007 Audi A3 1.6 Sportback 76.000 Km. Acil fikriniz lazım? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
18.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rewolwer_

    2006 audi a3 1.6 fsi ambition sahibi olarak fiyatı bana biraz fazla geldi aracın donanımı pek iyi degil attraction paket tahminimce ağer çok acil alma gibi bi durum söz konusu degilse biraz daha beklemenizi tavsiye ederim her nekadar ilk başta insana çok çekici gelsede aracı boş alırsanız sonra pişmanlık duyup araçtan soğuyabilirsiniz öyleki bazı attraction paketlerde yol bilgisayarı bile yok benden sana tavsiye eğer lpg taktırıcaksan 1.6 düz al taktırmıcaksan fsi tercihin olsun fiyatı biraz daha arttıra bilirsen 1.4 al kesinlikle ambition paket almaya gayret göster araç sahiplerinin full dolu falan demesine aldanma sakın


    hpcam lpg taktırmayı düsünmüyorum donanım olarak banada bos geldi bu araba 2007 model ama 4 airbag var. eski arabam 2001 modeldi ondada 4 airbag vardı motoruda aynıymıs zaten o zaman ne diye bu kadar fazladan para vereyim dedim simdi. 21.000TL ye sattım golfü simdi 37.000TL cok fazla geldi bana. motor aynı performans aynı kasa farkı olacak onada bu kadar para verilmez.
    hocam fsi 1.4 bi a3 performans olarak nasıldır kac lt yakar sehir ici sehir dısı ? donanım olarak ambition önermissiniz fiyat tahmininizce nedir 2007 2008 model icin
    edit: 1.6 fsi sportback ler nasıldır hocam ?
    1.6 fsi sportback mi yoksa 1.4 tfsi ambition mu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1312K -- 6 Ağustos 2011; 14:12:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Tesla-

    adam ilanda 300 krş yakıyor demiş eğer o araba şehir içinde 450 nin altında yaksın bende arabanın a sından anlamıyorum


    2009 a3 1.6 sportback'ım var adam akıllı kullanırsınız gaza yuklenmesenzz bı anda arabayla rahat kalarkarsanız(ısıklarda falan) emın olun 450 nin altında yakar ama basarsanız 50 kurus falan rahat yakar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmutkk -- 6 Ağustos 2011; 14:49:54 >
  • ben 2009 a3 1.6 sportback kullanıcısyım a3 denıldıgı kadar kadar kotu bır araba değil bazı arkdaslar arabayı surmeden sadce teknık verılere gore yorum yapıyor. a3 1.6 nın performans bazı arkdaslar da belırtmıs alt devırlerde gayet canlı bır aracatır gaza dokundugunuzda hemen tepki verir 180-190 kadar cok rahat cıkabılıyorsunz ayrıca 21 yıllık dedıklerı motor cok dayanklı bır motordur o yuzden bukadar yıldır hala kullanılıyor. Araca bındıgınzde hemen arabanın konfornu fark edeceksınız emın olun ve a3 farklı bır havası var onerim bulabılıyorsanız beyazını bulun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmutkk -- 6 Ağustos 2011; 14:51:41 >
  • kardeş bende 2007 1.6 fsi 115 hp sportblack var. aracım km. si 200 bine dayandı.
    formda bilende konuşuyor bilmiyende
    yok hint motoruymuş, hic gitmezmiş, yok cok yakarmış vs.
    bu laflar işin palavra ve hikaye kısmı
    arabam daha her yonüyle taş gibi en ufak bir yıpranma yok
    audi a3 işcilik ve kalite olarak sınıfının en iyi arabalarındandır, tabiricair ise kolay kolay
    deform olmaz ve azıgozü yamulmaz
    millet tutturmuş bir motor sevdası gidiyor.
    hint motoru olunca ne oluyormuş kotü olduğundan mı dünya markası audi, vw gibi
    markalar yıllardır kullanıyor mercedes ve bmw de yıllardır kasa değiştirmeden kendilerine tarz aynı motoru kullandı
    eski motor eski kasa olduğudan mı peynir ekmek gibi satılıyor. yoksa sağlam motor sağlam kasa olduğudan mı
    kardeş alacağın araba orjinal bir araba ise bu aylarda fiatı normal
    bu mevsimde 32-33 binliraya bulacağın araba pek düzgün olmaz gibi geliyor,
    kendi aracım 1.6 fsi 115 hp uzun yol km. de şu anki fiatla 280 krş. yakıyor,
    motor performansına gelince kendi arabam 3. vites 138 km hızda motor kesme veriyor(oldukca tatmin edici)
    şanzımanın da 6 ileri olmasıda büyük bir avantaj 5. vites 180 km. sürata kısa sürede cok rahat cıkıyorsun, en
    onemlisi c sekment bir arabanın güvenli bir şekilde bu sürat seyrini rahat taşıması ayrıca sürat da iyi bir şey değil
    her taraf radar dolu buda bir tarafa 120 km. sürattan sonrası her zaman riskdir.
    ayrıca a3 lerin hayran kitlesi fazla, ikinci eli sağlam ve imajı yüksek bir araba, yürür ve motorun büyük bir kısmı golf 5 lerle aşağı yukarı aynısıdır,
    sanayide sıradan bir vw tamircisine parca sıkıntısı cekmeden yaptırabilirsin bence bu da onemli bir konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kurt_35 -- 6 Ağustos 2011; 15:40:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurt_35

    kardeş bende 2007 1.6 fsi 115 hp sportblack var. aracım km. si 200 bine dayandı.
    formda bilende konuşuyor bilmiyende
    yok hint motoruymuş, hic gitmezmiş, yok cok yakarmış vs.
    bu laflar işin palavra ve hikaye kısmı
    arabam daha her yonüyle taş gibi en ufak bir yıpranma yok
    audi a3 işcilik ve kalite olarak sınıfının en iyi arabalarındandır, tabiricair ise kolay kolay
    deform olmaz ve azıgozü yamulmaz
    millet tutturmuş bir motor sevdası gidiyor.
    hint motoru olunca ne oluyormuş kotü olduğundan mı dünya markası audi, vw gibi
    markalar yıllardır kullanıyor mercedes ve bmw de yıllardır kasa değiştirmeden kendilerine tarz aynı motoru kullandı
    eski motor eski kasa olduğudan mı peynir ekmek gibi satılıyor. yoksa sağlam motor sağlam kasa olduğudan mı
    kardeş alacağın araba orjinal bir araba ise bu aylarda fiatı normal
    bu mevsimde 32-33 binliraya bulacağın araba pek düzgün olmaz gibi geliyor,
    kendi aracım 1.6 fsi 115 hp uzun yol km. de şu anki fiatla 280 krş. yakıyor,
    motor performansına gelince kendi arabam 3. vites 138 km hızda motor kesme veriyor(oldukca tatmin edici)
    şanzımanın da 6 ileri olmasıda büyük bir avantaj 5. vites 180 km. sürata kısa sürede cok rahat cıkıyorsun, en
    onemlisi c sekment bir arabanın güvenli bir şekilde bu sürat seyrini rahat taşıması ayrıca sürat da iyi bir şey değil
    her taraf radar dolu buda bir tarafa 120 km. sürattan sonrası her zaman riskdir.
    ayrıca a3 lerin hayran kitlesi fazla, ikinci eli sağlam ve imajı yüksek bir araba, yürür ve motorun büyük bir kısmı golf 5 lerle aşağı yukarı aynısıdır,
    sanayide sıradan bir vw tamircisine parca sıkıntısı cekmeden yaptırabilirsin bence bu da onemli bir konu


    Hocam sportblack degil sportback Şaka bi yana hocam ben bu motor seçeneklerini tam olarak anlayabilmis degilim.
    1.6 sportback ile 1.6 FSI sportback arasındaki fark nedir
    Birde TFSİ motor seçenekleri var ?
    tam olarak ne anlama geliyor bunlar farkları nelerdir artısı eksisi
    özellikle fsı 1.6 ile düz 1.6 arasındaki ffark nedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1312K -- 6 Ağustos 2011; 16:22:33 >




  • 1.6 fsi 115 beygir olması lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NoSt3am


    quote:

    Orijinalden alıntı: NoSt3am


    quote:

    Orijinalden alıntı: SarperGenç

    Hocam fiyat konusunda tam olarak yorum yapamam ancak araç kötü bir araç değil.burada söylenenlere inanmayın o 1.6 motor denildiği kadar çöp de değil.zaten çöp olsa bu kadar sene araçlara konulmazdı.o methedilip durulan civic in otomatiği ile 1.6 golf ümle kalktım 3 denemede de açık ara geçtim kendisini.inanmazsanız teknik veriler de beni doğruluyor zaten.öte yandan yine aynı aracın yol bilgisayarı 10 lt tüketim gösterirken ben 7.6 lt lerle geziyorum.

    demek istediğim araç hoşunuza gidiyorsa alın.bende açıkcası size yakın bütçelerle a3 baktım uzun süre sonra gidip 0 golf aldım şimdide çok mutluyum.zaten hemen hemen aynı araç motorda vb yerlerde audi ve vw logolu parçalar bol bol var ancak golf biraz daha makyajlı a3 biraz daha prestijli hepsi bu.umarım aradığınız aracı hayırlısıyla bulursunuz.sorularınız olursa cevaplamaya hazırım...


    birader getireyim bir 125lik honda civic geçersen anahtarım sende , geçemezsen arabanı uçurumdan yuvarlayalım (kaskodan para alamayacaksın) , var mısın ?


    kaç metre yarış , 0-100 yarışı yapacak halimiz yok 0-400 mü yapacağız sen önce onu söyle de


    Tamam bilader Ankaradan İstanbula kadar yarışır orda durur iftar yapar döneriz kim kazanırsa diğer aracı boş vites kontak kapalı bilkentten salarız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SarperGenç -- 6 Ağustos 2011; 16:35:13 >




  • @1312K kardeşim;
    1.6,8 subap, 102hp. eski teknoloji tüpe tam uyumlu düz ve sorunsuz motor(HİTLER diye geçer)+5 ileri şanzımanlıdır.Alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölüdür.Yakıt tüketimi kısmen yüksektir.BRC,Landi,Prins vs... ile bu sorun çözülebilir.

    1.6 FSI ise direkt enjeksiyonlu 115hp. 16 subap atmosferik motor,tüpe uyumsuzdur(aslında taktıran var ama randımanlı değil diyolar)+6 ileri şanzımanlıdır.Hitler'e göre biraz az yaksada bağırdığı kadar gitmeyen bir motor izlenimi var bende ve yakıt seçen,hassas bir motor diye biliyorum.(Bu motoru kullananların birçoğu NOX sensörünü değiştirmiştir mesela.)

    1.4TFSI 125hp.'lik ünite ise Turbo destekli son teknoloji,şimdilik tüpe uyumsuz,ama performansı mükemmel bir motor.A3'te 125hp.ile birlikte 200nm. tork üretiyor.Araç alt devirlerden itibaren kesintisiz hızlanıyor.Sürüş keyfi mükemmel,Scirocco'da kullanmıştım 2 gün boyunca o ağır kasayı bile iyi götürüyordu.160'lık Turbo+Kompresörlü Scirocco'yu düşünemiyorum.4.NESİL LPDİ(LPİ değil!) sistemler ülkemize gelene kadar bu motorda tüp uyumsuz ama sakin kullanımda piyasadaki en ekonomik benzinli motor bu kendi sınıfında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enoman -- 6 Ağustos 2011; 16:47:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugrAhn

    1.6 fsi 115 beygir olması lazım

    arastırdım hocam okudum baya anlatmıslar ama pekte fark yok görünüyor FSI motor ile normal atmosferik arasında

    FSI(FUEL STRATiFiED INJECTiON)(BENZiNLi DiREKT ENJEKSiYON)
    Geleneksel benzinli motorlarda yakıt ve hava silindirin dışında karıştırıldıktan sonra silindire giriyor.FSI motorda ise yakıt doğrudan silindire ve çok hassas bir zamanlama ile püskürtülüyor.Böylece verimlilik artıyor.Ayrıca geleneksel benzinli motorlarda yakıt 3-5 bar gibi püskürtülürken bu FSI motorda 50-100 bar oluyor.Böylece yakıt daha atomize hale geliyor ve hava ile daha iyi karışması amaçlanıyor.Temel olarak FSI iki ayrı modda çalışıyor.Düşük motor devirlerinde kullanılan yakıt/hava karışım sistemi yüksek devirlere geçildiğinde değişiyor.Eğer yüksek performans isteniyorsa ve otomobil yüksek devirlerde kullanılıyorsa FSI motor geleneksel motor gibi çalışıyor.Hava ile yakıt (sırasıyla 14 ile 1 birim)karışım silindir içerisinde homojen (eşit)olarak dağılıyor.Buna karşılık şehir içerisinde kullanımlarda veya konforlu sürüşlerde otomobil düşük devirlerde kullanılıyorsa motor FSI moduna geçiyor.

    ___________________________________ikinci FSI ve atmosferik yorumu___________________________

    fsi 6 ileri manuel ile satiliyor.tabi otomatiklerde var.
    6 iler vitesin sunmus oldugu performans ve tork egrileri aracin daha rahat sekilde ilerlemesini sagliyor.fazla devir yerine bir vites fazla sunuluyor arac daha sakin ilerliyor.tabi buna birde dgoru zamanlamada yapilan puskurtme eklenince daha basarili oluyor.
    gunluk hayatta cok fazla artisi gorulmuyor.1 litre civarinda fark yapiyor ki sehir icinde bakmayin siz fabrika verilerindeki 1.5 litre gibi farklara.sehir icinde 1 litre ancak oynar.fsi cok iyi bir teknoloji degil ki zaten vw fsi araclari yerine yavas yavas tsi yi ekliyor.daha fsi cikali cok olmadan uretimi durduracak yavas yavas.tabi bu soyledigim dusuk hacimli motorlar icin gecerli.yuksek hacimlerde devam edecek.
    birde fsi nin 3-4 bin ytl pahali olmasi sadece motor farkliligindan degil bazi donanim farkliligindan da kaynaklaniyor ki 16 v olmasi eski teknoloji 8v ye gore daha cagdas modern bir motor.
    eski motorun yani 1.6 102 hp 8v lik motor dayaniklilik olarak mukemmel sayilir.halen satista kalmasi da bundan dolayidir.dayanikli bir motor olmasa satilmaz ki ariza istatistiklerini incelediginizde fsi ye gore cok daha az ariza cikariyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1312K -- 6 Ağustos 2011; 16:35:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1312K




    quote:

    Orijinalden alıntı: bugrAhn

    1.6 fsi 115 beygir olması lazım

    arastırdım hocam okudum baya anlatmıslar ama pekte fark yok görünüyor FSI motor ile normal atmosferik arasında

    FSI(FUEL STRATiFiED INJECTiON)(BENZiNLi DiREKT ENJEKSiYON)
    Geleneksel benzinli motorlarda yakıt ve hava silindirin dışında karıştırıldıktan sonra silindire giriyor.FSI motorda ise yakıt doğrudan silindire ve çok hassas bir zamanlama ile püskürtülüyor.Böylece verimlilik artıyor.Ayrıca geleneksel benzinli motorlarda yakıt 3-5 bar gibi püskürtülürken bu FSI motorda 50-100 bar oluyor.Böylece yakıt daha atomize hale geliyor ve hava ile daha iyi karışması amaçlanıyor.Temel olarak FSI iki ayrı modda çalışıyor.Düşük motor devirlerinde kullanılan yakıt/hava karışım sistemi yüksek devirlere geçildiğinde değişiyor.Eğer yüksek performans isteniyorsa ve otomobil yüksek devirlerde kullanılıyorsa FSI motor geleneksel motor gibi çalışıyor.Hava ile yakıt (sırasıyla 14 ile 1 birim)karışım silindir içerisinde homojen (eşit)olarak dağılıyor.Buna karşılık şehir içerisinde kullanımlarda veya konforlu sürüşlerde otomobil düşük devirlerde kullanılıyorsa motor FSI moduna geçiyor.

    ___________________________________ikinci FSI ve atmosferik yorumu___________________________

    fsi 6 ileri manuel ile satiliyor.tabi otomatiklerde var.
    6 iler vitesin sunmus oldugu performans ve tork egrileri aracin daha rahat sekilde ilerlemesini sagliyor.fazla devir yerine bir vites fazla sunuluyor arac daha sakin ilerliyor.tabi buna birde dgoru zamanlamada yapilan puskurtme eklenince daha basarili oluyor.
    gunluk hayatta cok fazla artisi gorulmuyor.1 litre civarinda fark yapiyor ki sehir icinde bakmayin siz fabrika verilerindeki 1.5 litre gibi farklara.sehir icinde 1 litre ancak oynar.fsi cok iyi bir teknoloji degil ki zaten vw fsi araclari yerine yavas yavas tsi yi ekliyor.daha fsi cikali cok olmadan uretimi durduracak yavas yavas.tabi bu soyledigim dusuk hacimli motorlar icin gecerli.yuksek hacimlerde devam edecek.
    birde fsi nin 3-4 bin ytl pahali olmasi sadece motor farkliligindan degil bazi donanim farkliligindan da kaynaklaniyor ki 16 v olmasi eski teknoloji 8v ye gore daha cagdas modern bir motor.
    eski motorun yani 1.6 102 hp 8v lik motor dayaniklilik olarak mukemmel sayilir.halen satista kalmasi da bundan dolayidir.dayanikli bir motor olmasa satilmaz ki ariza istatistiklerini incelediginizde fsi ye gore cok daha az ariza cikariyor.


    Hocam hepsini detaylı olarak anlattım,yukarıdaki mesajımı okuyun isterseniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1312K




    quote:

    Orijinalden alıntı: bugrAhn

    1.6 fsi 115 beygir olması lazım

    arastırdım hocam okudum baya anlatmıslar ama pekte fark yok görünüyor FSI motor ile normal atmosferik arasında

    FSI(FUEL STRATiFiED INJECTiON)(BENZiNLi DiREKT ENJEKSiYON)
    Geleneksel benzinli motorlarda yakıt ve hava silindirin dışında karıştırıldıktan sonra silindire giriyor.FSI motorda ise yakıt doğrudan silindire ve çok hassas bir zamanlama ile püskürtülüyor.Böylece verimlilik artıyor.Ayrıca geleneksel benzinli motorlarda yakıt 3-5 bar gibi püskürtülürken bu FSI motorda 50-100 bar oluyor.Böylece yakıt daha atomize hale geliyor ve hava ile daha iyi karışması amaçlanıyor.Temel olarak FSI iki ayrı modda çalışıyor.Düşük motor devirlerinde kullanılan yakıt/hava karışım sistemi yüksek devirlere geçildiğinde değişiyor.Eğer yüksek performans isteniyorsa ve otomobil yüksek devirlerde kullanılıyorsa FSI motor geleneksel motor gibi çalışıyor.Hava ile yakıt (sırasıyla 14 ile 1 birim)karışım silindir içerisinde homojen (eşit)olarak dağılıyor.Buna karşılık şehir içerisinde kullanımlarda veya konforlu sürüşlerde otomobil düşük devirlerde kullanılıyorsa motor FSI moduna geçiyor.

    ___________________________________ikinci FSI ve atmosferik yorumu___________________________

    fsi 6 ileri manuel ile satiliyor.tabi otomatiklerde var.
    6 iler vitesin sunmus oldugu performans ve tork egrileri aracin daha rahat sekilde ilerlemesini sagliyor.fazla devir yerine bir vites fazla sunuluyor arac daha sakin ilerliyor.tabi buna birde dgoru zamanlamada yapilan puskurtme eklenince daha basarili oluyor.
    gunluk hayatta cok fazla artisi gorulmuyor.1 litre civarinda fark yapiyor ki sehir icinde bakmayin siz fabrika verilerindeki 1.5 litre gibi farklara.sehir icinde 1 litre ancak oynar.fsi cok iyi bir teknoloji degil ki zaten vw fsi araclari yerine yavas yavas tsi yi ekliyor.daha fsi cikali cok olmadan uretimi durduracak yavas yavas.tabi bu soyledigim dusuk hacimli motorlar icin gecerli.yuksek hacimlerde devam edecek.
    birde fsi nin 3-4 bin ytl pahali olmasi sadece motor farkliligindan degil bazi donanim farkliligindan da kaynaklaniyor ki 16 v olmasi eski teknoloji 8v ye gore daha cagdas modern bir motor.
    eski motorun yani 1.6 102 hp 8v lik motor dayaniklilik olarak mukemmel sayilir.halen satista kalmasi da bundan dolayidir.dayanikli bir motor olmasa satilmaz ki ariza istatistiklerini incelediginizde fsi ye gore cok daha az ariza cikariyor.


    kardeş vermiş olduğun bilgiler 10 numara bu kadarını bilmiyordum
    litre olarak arabamın yakıtını hic hesaplamadım.
    ama kafama takılan bir konu oldu
    bezin lt. şu an 4.350
    arabamla genel olarak 120 km. süratla seyir ederim ve klimam sürekli acıktır buna rağmen km. de 280 krş. civarı yakıyor
    ben şuan fsi modunda mı gidiyorum yoksa diğer moddamı gidiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1312K


    quote:

    Orijinalden alıntı: rewolwer_

    2006 audi a3 1.6 fsi ambition sahibi olarak fiyatı bana biraz fazla geldi aracın donanımı pek iyi degil attraction paket tahminimce ağer çok acil alma gibi bi durum söz konusu degilse biraz daha beklemenizi tavsiye ederim her nekadar ilk başta insana çok çekici gelsede aracı boş alırsanız sonra pişmanlık duyup araçtan soğuyabilirsiniz öyleki bazı attraction paketlerde yol bilgisayarı bile yok benden sana tavsiye eğer lpg taktırıcaksan 1.6 düz al taktırmıcaksan fsi tercihin olsun fiyatı biraz daha arttıra bilirsen 1.4 al kesinlikle ambition paket almaya gayret göster araç sahiplerinin full dolu falan demesine aldanma sakın


    hpcam lpg taktırmayı düsünmüyorum donanım olarak banada bos geldi bu araba 2007 model ama 4 airbag var. eski arabam 2001 modeldi ondada 4 airbag vardı motoruda aynıymıs zaten o zaman ne diye bu kadar fazladan para vereyim dedim simdi. 21.000TL ye sattım golfü simdi 37.000TL cok fazla geldi bana. motor aynı performans aynı kasa farkı olacak onada bu kadar para verilmez.
    hocam fsi 1.4 bi a3 performans olarak nasıldır kac lt yakar sehir ici sehir dısı ? donanım olarak ambition önermissiniz fiyat tahmininizce nedir 2007 2008 model icin
    edit: 1.6 fsi sportback ler nasıldır hocam ?
    1.6 fsi sportback mi yoksa 1.4 tfsi ambition mu


    öncelikle audi kasasından ve motorundan bahsedeyim
    düz a3 dersen bagaj dahil üç kapı yani coupe araç manasına gelir
    a3 sportback dersen beş kapı yani sportback manasına gelir


    gelelim donanım paketlerine

    attraction en boş modelidir
    ambiente biraz daha konfoun ön planda oldugu modeldir
    ambition en dolu modeldir
    bunlara ek olarak bide s-line donanımı eklenmiş araçlar vardır yani deri koltuklar bixenon farlar iç ışık paketleri falan

    araç motoruna gelince

    1.6 hitler motoru diye geçer diger arkadaşların dedigi gibi lpg ye en uyumlu motorlardan bi tanesidir düz 1.6 bildigim kadarıyla 102 hp 1.6 fsi 115 hp 1.4 tfsi 125 ve 140 hp olarak degişmekte fsi motor iyidir yanlız yakıt seçer kaliteli yakıt koyman gerekir son kullanılan 1.4 tfsi motor fsi motora eklenen turbo ile güçlendirilmiş bildigim kadarıyla açılımı turbo fsi dir çalışma sistemi aynı diye biliyorum daha az yakar düz 1.6 ya ve 1.6 fsi ye göre 1.4 tfsi şu an çok pahalı 37000 tl ye bulman biraz zor daha öncede bahsettigim gibi alıcaksan 1.6 fsi ambition sportback al bide s-line olursa harika olur ben şu an kullanıdıgm arabayı almadan 3 ay boyunca araştırdım alacagın arabada spor direksiyon yani üç kollu direksiyon , spor vites topuzu, sis farı , yükseklik ayarlı spor koltuklar, kapı açıldıgında marşpiyelde audi logosu kapı içinde krom alaşım paketi hırsızlık alarmı, follow me, 17 inc jantlar, alçaltılmış spor süspansiyon , arka perde, otomotik far sensörü vs vs bunlar aklıma gelenler alırken bunların bi çogunun olmasına dikkat et mümkünse. ayrıca bi golf kalitesiyle a3 kalitesini bir tutmamanı tavsiye ederim saygılar...




  • O fiyatlarda ambition donanım bulursanız cok daha güzel olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rewolwer_


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1312K


    quote:

    Orijinalden alıntı: rewolwer_

    2006 audi a3 1.6 fsi ambition sahibi olarak fiyatı bana biraz fazla geldi aracın donanımı pek iyi degil attraction paket tahminimce ağer çok acil alma gibi bi durum söz konusu degilse biraz daha beklemenizi tavsiye ederim her nekadar ilk başta insana çok çekici gelsede aracı boş alırsanız sonra pişmanlık duyup araçtan soğuyabilirsiniz öyleki bazı attraction paketlerde yol bilgisayarı bile yok benden sana tavsiye eğer lpg taktırıcaksan 1.6 düz al taktırmıcaksan fsi tercihin olsun fiyatı biraz daha arttıra bilirsen 1.4 al kesinlikle ambition paket almaya gayret göster araç sahiplerinin full dolu falan demesine aldanma sakın


    hpcam lpg taktırmayı düsünmüyorum donanım olarak banada bos geldi bu araba 2007 model ama 4 airbag var. eski arabam 2001 modeldi ondada 4 airbag vardı motoruda aynıymıs zaten o zaman ne diye bu kadar fazladan para vereyim dedim simdi. 21.000TL ye sattım golfü simdi 37.000TL cok fazla geldi bana. motor aynı performans aynı kasa farkı olacak onada bu kadar para verilmez.
    hocam fsi 1.4 bi a3 performans olarak nasıldır kac lt yakar sehir ici sehir dısı ? donanım olarak ambition önermissiniz fiyat tahmininizce nedir 2007 2008 model icin
    edit: 1.6 fsi sportback ler nasıldır hocam ?
    1.6 fsi sportback mi yoksa 1.4 tfsi ambition mu


    öncelikle audi kasasından ve motorundan bahsedeyim
    düz a3 dersen bagaj dahil üç kapı yani coupe araç manasına gelir
    a3 sportback dersen beş kapı yani sportback manasına gelir


    gelelim donanım paketlerine

    attraction en boş modelidir
    ambiente biraz daha konfoun ön planda oldugu modeldir
    ambition en dolu modeldir
    bunlara ek olarak bide s-line donanımı eklenmiş araçlar vardır yani deri koltuklar bixenon farlar iç ışık paketleri falan

    araç motoruna gelince

    1.6 hitler motoru diye geçer diger arkadaşların dedigi gibi lpg ye en uyumlu motorlardan bi tanesidir düz 1.6 bildigim kadarıyla 102 hp 1.6 fsi 115 hp 1.4 tfsi 125 ve 140 hp olarak degişmekte fsi motor iyidir yanlız yakıt seçer kaliteli yakıt koyman gerekir son kullanılan 1.4 tfsi motor fsi motora eklenen turbo ile güçlendirilmiş bildigim kadarıyla açılımı turbo fsi dir çalışma sistemi aynı diye biliyorum daha az yakar düz 1.6 ya ve 1.6 fsi ye göre 1.4 tfsi şu an çok pahalı 37000 tl ye bulman biraz zor daha öncede bahsettigim gibi alıcaksan 1.6 fsi ambition sportback al bide s-line olursa harika olur ben şu an kullanıdıgm arabayı almadan 3 ay boyunca araştırdım alacagın arabada spor direksiyon yani üç kollu direksiyon , spor vites topuzu, sis farı , yükseklik ayarlı spor koltuklar, kapı açıldıgında marşpiyelde audi logosu kapı içinde krom alaşım paketi hırsızlık alarmı, follow me, 17 inc jantlar, alçaltılmış spor süspansiyon , arka perde, otomotik far sensörü vs vs bunlar aklıma gelenler alırken bunların bi çogunun olmasına dikkat et mümkünse. ayrıca bi golf kalitesiyle a3 kalitesini bir tutmamanı tavsiye ederim saygılar...


    unutmadan yakıt konusuna değineyim bunlar içerisinde en fazla düz 1.6 yakar 1.6 fsi kendi aracım oldugu için söylüyorum şehir içi istanbul trafiginde 400 bine yakın yakıyor uzun yolda ancak 250 bin yakar 1.4 tfsi leri tam olarak bilmiyorum ama en az yakacagı ortada turbo oldugu için fazla yüklenilirse oda farkı kapatır yakıt yakma konusunda digerleriyle




  • Arkadaşlar genel olarak güzel yorumlar yapmışlar benim düşüncem alınabilir şehir içi en az 8-9 litre yakacağına emin olabilirsiniz bu sizin için sıkıntı yaratmıyorsa kesinlikle almalısınız her konuda tatmin eder sizi ha illa ki audi olamayada bilir diyosanız biraz daha araştırılıp başka bir araçta bulunabilir,fiyat konusuna gelince normal 37 fazla değil ama indirim olması şart.
  • Arkadaslar motor konusunda arastırma yaptım bayapı yorumlar okudum degisik yerlerden o kadarda abartılacak kadar kötü bi motor degil bu. FSI ile arasında o kadarda farkta yok + FSI motora tüpte takılmıyormus ha ben zaten taktırmayacagım ama satarken buda artı avantaj olacaktır.
    Fiyat konusuna gelince sahibinden.com da aynı sartlarda iki araba var teki bu 37.000TL digeride 40.000TL istemis.
    37.000TL ye almayacagım biraz indirim yaptıracagım bana fazla geldi. Pazartesi günü saat 18:00 sularında kesin belli olacak bu arabanın yeni sahibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1312K

    Arkadaslar motor konusunda arastırma yaptım bayapı yorumlar okudum degisik yerlerden o kadarda abartılacak kadar kötü bi motor degil bu. FSI ile arasında o kadarda farkta yok + FSI motora tüpte takılmıyormus ha ben zaten taktırmayacagım ama satarken buda artı avantaj olacaktır.
    Fiyat konusuna gelince sahibinden.com da aynı sartlarda iki araba var teki bu 37.000TL digeride 40.000TL istemis.
    37.000TL ye almayacagım biraz indirim yaptıracagım bana fazla geldi. Pazartesi günü saat 18:00 sularında kesin belli olacak bu arabanın yeni sahibi


    Doğru bir karar vermişsiniz kardeşim Allah utandırmasın.Son kararınızı da yazarsanız sevinirim pazartesi günü...




  • hakkınızda hayırlısı.araca ekspertiz yaptırmadan almayın.km si ,kazası falan olabilir.dikkatli olun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SarperGenç


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1312K

    Arkadaslar motor konusunda arastırma yaptım bayapı yorumlar okudum degisik yerlerden o kadarda abartılacak kadar kötü bi motor degil bu. FSI ile arasında o kadarda farkta yok + FSI motora tüpte takılmıyormus ha ben zaten taktırmayacagım ama satarken buda artı avantaj olacaktır.
    Fiyat konusuna gelince sahibinden.com da aynı sartlarda iki araba var teki bu 37.000TL digeride 40.000TL istemis.
    37.000TL ye almayacagım biraz indirim yaptıracagım bana fazla geldi. Pazartesi günü saat 18:00 sularında kesin belli olacak bu arabanın yeni sahibi


    Doğru bir karar vermişsiniz kardeşim Allah utandırmasın.Son kararınızı da yazarsanız sevinirim pazartesi günü...


    Tabiki hocam yazacagım tüm gelişmeleri hatta arabayı alırsam ( inş ) fotolarını paylasacagım yeni plakasıyla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1312K

    Arkadaslar motor konusunda arastırma yaptım bayapı yorumlar okudum degisik yerlerden o kadarda abartılacak kadar kötü bi motor degil bu. FSI ile arasında o kadarda farkta yok + FSI motora tüpte takılmıyormus ha ben zaten taktırmayacagım ama satarken buda artı avantaj olacaktır.
    Fiyat konusuna gelince sahibinden.com da aynı sartlarda iki araba var teki bu 37.000TL digeride 40.000TL istemis.
    37.000TL ye almayacagım biraz indirim yaptıracagım bana fazla geldi. Pazartesi günü saat 18:00 sularında kesin belli olacak bu arabanın yeni sahibi


    hayırlı olsun diyelim o zaman aracı alırken ekspertiz yaptırmayı unutma ne olur ne olmaz




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.