Arkadaşlar bu aracın şoför mahallinin dar olduğu hatta debriyajın yanında ayağın dinlenebileceği bir alanın bulunmadığı falan söylenmişti bi ara. Aslı varmıdır? Kullanan arkadaşlara sesleniyorum özellikle...
Darlık yok. Hatta yüksek tavan ve oturma pozisyonuyla gelen ferahlık var bile diyebilirim. Ayak hususunu hatırlamıyorum. Dikkat etmemişim.
eğer bütçe uygunsa c-max in dizellerinede bakabilirsiniz.. c-max biraz daha oturaklı araç.. ayrıca kataloglarına bakarsanız c-max daha geniş
Fiyat olarak bayiden ne diyorlar?
arkadaşlar 2006 martında aldım araç çok güzel yüksek olması avantaj bende 1.6 tdci lux modeli var manevra kabiliyeti yüksek donanım ve kalite sınıfına göre yeterli aracın tek dez avantajı sert bir araç yani süspansiyonları sert bunun nedenide aracın yerden yüksek olması araca aldıktan 4 ay sonra uzun yolda denedim 190 km/h gibi süratlere çok rahatlıkla çıkabiliyor gayet atak direksiyon tepkilere hemen cevap veriyor yol tutuşuna gellince ben viraja 180 le girdim hiç sapmadı aracın yerden yüksek olması sizleri şaşırtmasın aracın yol tutuşunun kötü olduğu kanısına vardırmasın bu sorun sert süspansiyon ile giderilmiş ford zaten yol tutuşunda çok iddalı olan bir marka.şimdiye kadar 35000km yaaptım gayet memnunum ama satıcam bagajı bize yeterli olmadığı için bir üst sınıfa geçmek istiyorum araç temiz istiyen arkadaşlar irtibat kurabilirler
Tmm abi hemen ayarla bi focus makyajlı.200 lede girebilirsin viraja önemli değil Fordun bir dilde anlamı yol tutuşu demek zaaten.Forda yol tutuşunda güvenebilirsiniz.Volkwageni geride bırakmış bi ünü var Fordun...
hocam ford fusion 1.6 benzinli ve otomatik vites ile istanbuldan fethiyeye gittim geldim birkaç sene önce.fethiyede dolaşmalarımızda cabası.araba kiralıktı.benzinli araba otomatik olmasına rağmen acaip seri ve ataktı.arabada 4 kişiydik.biraz gaza abanınca pati çekiyordu.iç konforunda hiç bir olumsuzluk yok.araba gayet iç mekan olarak yeterli.yerden yüksek olması türkiye yolları için çok iyi.yüklüiken sert süspansiyondan sıkıntı yaşamadık.virajlarda savrulma ve yüksek süratta gezinme hiç yoktu.o araba ile izmir selçuklu arasındaki otobanda iyice birde bastık.alet ciddi hızlı bir araba.zahmetsizce hızlanıyor ve 160larda gayet rahatsız ve tedirgin olmadan gidiyorsunuz.ben arabayı cidden beğenmiştim.bu yolculuktan sonra kartalkayada birkaç kayak hocasının arabasının ford fusion tsci olduğunu görünce onlarada sormuştum.adamlar son derece memnundular.kötü hava şartlarında ve yol koşullarında arabanın çok ideal bir araba olduğunu söylediler.1.6 dizellerin muhteşem olduğunu söylüyorlardı.bunlardan ötürü o sınıf arabalar içinde ford fusion tuttuğum ve beğendiğim bir arabadır.
Sevgili Forum Üyeleri;
2007 Haziran ayında Ford Fusion 1.6 Lux TDCI Dizel aldım. Yazın bu araçla şehir dışına çıktım. Yakıt tüketimi beni kendine hayran bıraktı. 100 km' de 4.1 lt... Araç yükseklği, kendi sınıfında en iyi. Araca her binen, "kendimi jeep' te hissettim" diyor. Şu ana kadar en ufak bir sorun yaşamadım. Bu yükseklikte bir araç için de süspansiyonun yeterli olduğunu düşünüyorum. Aracın ses sistemi de kendi sınıfı içi mükemmel. Yol bilgisayarı ile, size gerekli her bilgiye kolaylıkla erişebiliyorsunuz. Bu aracı düşünen arkadaşlara tavsiyem "Gönlünüz Ferah Olsun, BU ARAÇ ALINIR...". Kalın sağlıcakla...
Sertlik konusuna değinmek istiyorum.Ben de fiesta var mesela, onun da süspansiyonları sert.Ama virajlarda inanılmaz bir avantaj sağlıyor.Ya zaten Ford erkek arabası, doğal olarak sert
2006 1.6 Luks modeli yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. Bugüne kadar kullandığım en verimli araba. 100 YTL dizelle tamamen şehir içi 600, tamamen şehir dışı 800 km yapıyorum. Süspansiyonu neden sert diye merak ediyordum, burada arkadaşlar konuyu açıklamışlar. Acaba lastikleri değiştirsek, Michelin gibi bir marka mesela, araba biraz daha yumuşar mı? Uzman arkadaşlar ne derler?
güncelleştirelim. daha fazla bilgi ben de bu aracı çok merak ediyorum. geçen yıl 1100 küsür satmış bu yıl çok satılıyor diyolar bayiye sordum 40 gün sonrasına gün verdi
Fusion ın yüksekliği nedeniyle bence bu araçta Focus a göre yüksek süratlere çıkmak sürücüyü biraz tedirgin edebilir diye düşünüyorum...Birde 1.6 dizel Lux versiyonunu alan arkadaşlar aracınız hayırlı olsun maliyeti ne oldu onuda yazarsanız sevinirim.
Ford fusion 1.6 TDCİ Durateq Lüx ise (metalik renk, 1.6 dizel, çelik jant, cd çalar, 2 hava yastığı,yol bilg,elektronik hid. direksiyon) 33000 ytl civarında.
Yaklaşık 180 km çok yaptım ve hiçbir tedirginlik duymadım, fordların yol tutuşu son derece mükemmel. Bununla birlikte focusla tabii ki kıyaslanmaz. Çok para harcamayı sevenler focus alsın!
bu fiyatı hangi bayii ve ilden aldınız???
quote:
Orjinalden alıntı: ayhan1095
Ford fusion 1.6 TDCİ Durateq Lüx ise (metalik renk, 1.6 dizel, çelik jant, cd çalar, 2 hava yastığı,yol bilg,elektronik hid. direksiyon) 33000 ytl civarında.
Bu fiyat standart iki bayiden de aynı fiyatı aldım. En çok 1000 YTL oynar. www.ford.com.tr den de kontrol edebilirsiniz...
yolun açık olsun harika bir araçtır fusion benzinli 1,6 101 hp kullandık 3 sene bize ufak geldi ama son derece memnunduk he birde aman dikkat et biz aracı aldığımızda bilmiyorduk pistonun biri çalışmamaktaymış yağ eksiltmesinden sonra farkına vardık garantiden değiştirdiler en baş belirğinliği ışıklarda stop etmesinden de belli eder..
Fussion'da kesinlikle benzinli tavsiye etmem arkadaşlar. 1600 dizelin torku çok yüksek ve benzinli kadar seri. En önemlisi yakıt. Sürekli şehir içinde 5.5, şehirlerarasında 4-4.5. Özellikle yokuşlarda bugüne kadar hiçbir 1600 araba, Fussion'la yarışamaz.
quote:
Orjinalden alıntı: TekBozok
Fussion'da kesinlikle benzinli tavsiye etmem arkadaşlar. 1600 dizelin torku çok yüksek ve benzinli kadar seri. En önemlisi yakıt. Sürekli şehir içinde 5.5, şehirlerarasında 4-4.5. Özellikle yokuşlarda bugüne kadar hiçbir 1600 araba, Fussion'la yarışamaz.
Aynen katılıyorum. Yokuşlarda çekişi çok iyi.
Arkadaslar merhaba,
Öncelikle bilgi veren tüm arkadaslara tesekkur ederim.Bende 2005 haziran ayından beri bir Ford Fusion 1.4 TDCİ kullanıcısıyım.Aracımdan cok memnunum ancak daha ust model bir arac alıcagım icin degistiricem.Aracın avantaj ve dezavantajlarına deginirsek,
Fusion oncelikle bir surat konfor arabası degildir.Ancak fiyat olarak emsalleriyle karsılastırdıgınızda.Artılarının cok daha fazla oldugunu goreceksiniz.Bunlardan bazıları.
Cok dusuk yakıt tuketimi ideal kullanımda sehirler arası yolda gaz pedalına nazik dokundugunuzda ve 90 km/h hız sınırını gecmediginizde 45 litre yakıtla 900-950 km yol yapmanız mumkun.Bu degerler tarafımca defalarca denenmistir.Sehir icinde ise bu degerler 700-750 km civarındadır.
Rampalarda aracın cekis ve torku cok tatminkardır.2000 devirin altına dusmediginiz surece bir cok rampada 4.vitesten asagı inmezsiniz.Arac yuksek oldugu icin sert virajlarda 70 km/h hız sınırından sonra on tarafından savrulmaya egilimlidir.
Frenlemesi ise dusuk hızlarda gayet tatminkardır.90 km/h hızdan 0 a yaklasık 35 m de durabilirsiniz ki bu gayet olumludur.Ama yuksek hızlarda ve araba dolu iken frene sert dokundugunuzda arac yolda gezinmeye egilimli ve bazı durumlarda fren yetersiz kalmaktadır.Ama bastada soyledigim gibi Fusion bir surat arabası degildir.
Uzun yolda arac iceri normal seviyenin biraz ustunde ses almaktadır ve bu baslangıcta rahatsız edici olabilir. Ama sehir icinde manevra kabiliyeti cok yuksek ve genis gorus acısıyla cok rahat bir arabadır.
Aracın on kolonu donuslerde gorus acınızı biraz kısıtlamaktadır ki bu sınıf araclar ortak bir sorundur bu.Arac ford fiesta ile aynı şasi uzerinde oturtulmustur.Ama hacim olarak fiestadan daha geniştir.Yalnız koltuklar biraz serttir.Buda alısana kadar rahatsız edici olabilir.
15 inc lastikleriyle normal kosullarda aracın yola oturmasında bir sorun yoktur.Ben aldıgımda uzerinde continental lasitkler vardı.Bu sert bi lastik daha yumusak lastiklerle daha konforlu sonuclar almak mumkun.
Aracta kullanılan ses sistemi gayet tatminkardır.Hatta sınıfının en temiz ses veren guclu ses sistemlerinden biridir.Buda tarafımca karsılastırılıp denenmiştir.2005 modelinde arac konsolunda kullanılan malzeme orta sınıftır.ama yeni modeller de bunun daha iyi oldugunu gordum.
Bagajı gayet genis bir çok ihtiyacınıza cevap verebilecek niteliktedir.Suspansiyonlar biraz serttir.Ama olması gerekende budur cunku arac yuksektir yumusak olması halinde virajlarda devrilme riski yuksektir.
Aracın kliması bazı durumlarda yetersiz kalmaktadır.Ornegin antalya sıcagında 45 derece de yuksek nemde biraz sekteye ugruyor sogutmada ama genel olarak ısıtmada ve sogutmada sıkıntı yoktur.
Hem aile hemde gencler icin ideal bir arac oldugu kanısındayım.Umarım vermiş oldugum bilgiler alacaklara yardımcı olur.Saygılarr...