Şimdi Ara

2008 Ford Fusion Lux 5K 1.6 TDCi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
30.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fusion kullanan ve bilgisi olan arkadaşlar olursa sevinirim.Sanırım sonunda karar veriyorum.Bu araba yüksekliğiyle hoşuma gitti.Acele yorumlarınızı bekliyorum



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2008 Ford Fusion Lux 5K 1.6 TDCi: Ayrıntılı Bir Bakış

    2008 Ford Fusion Lux 5K 1.6 TDCi, orta boy bir sedan otomobildir ve geniş iç mekanı, güçlü motoru ve gelişmiş özellikleriyle bilinmektedir. Bu model, 1.6 litrelik turbo dizel motorla donatılmıştır ve 109 beygir gücü ve 240 Nm tork üretmektedir.

    Ford Fusion 1.6 TDCi Yorumları

    Bu modelin kullanıcı yorumları genellikle olumludur. Kullanıcılar, geniş iç mekanından, yakıt verimliliğinden ve sürüş dinamiklerinden övgüyle bahsetmektedirler.

    Ford Fusion 1.6 TDCi Lux Kullanıcı Yorumları

    Lux donanım paketi, standart özelliklerin yanı sıra deri döşeme, ısıtmalı ön koltuklar ve otomatik klima kontrolü gibi ek avantajlar sunar. Kullanıcılar, Lux donanımının sağladığı konfor ve lüksten memnun kalmaktadırlar.

    2008 Ford Fusion 1.6 TDCi Lux

    2008 model yılı için Ford Fusion 1.6 TDCi Lux, otomatik vites seçeneğiyle sunulmaktadır. Bu otomatik vites, sürüş deneyimini daha kolay ve keyifli hale getirmektedir.

    Ford Fusion 1.6 Lux Yorumlar

    Ford Fusion 1.6 Lux, kullanıcılar arasında popüler bir seçenektir ve genel olarak olumlu yorumlar almaktadır. Kullanıcılar, aracın güvenilirliğini, pratikliğini ve uygun fiyatını övmektedirler.

    Ford Fusion Yorumları

    Genel olarak Ford Fusion, geniş iç mekanı, güçlü motoru ve gelişmiş özellikleriyle takdir edilen bir otomobildir. Kullanıcılar, aracın güvenilirliğini, konforunu ve sürüş dinamiklerini beğenmektedirler.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • güsell araç bide bunların galiba ford bayisinde satılıo 5 bacak jantı var ama jantın gobeğinde ford yazısı yok o da olunca perfect
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    güsell araç bide bunların galiba ford bayisinde satılıo 5 bacak jantı var ama jantın gobeğinde ford yazısı yok o da olunca perfect
    Güzel araçtır.. Biraz serttir.. Oda olması gerektiği içindir zaten..
    Test etmeden almayın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    Güzel araçtır.. Biraz serttir.. Oda olması gerektiği içindir zaten..
    Test etmeden almayın..

    Alıntıları Göster
    Test edip almak lazım en doğrusu..
    Arkadaşımda Fusion 2005 1.4 TDCi var.
    Biraz yol tutuşta sorunlar olduğunu söylüyor.
    İyice emin olmak lazım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PWhitney

    Test edip almak lazım en doğrusu..
    Arkadaşımda Fusion 2005 1.4 TDCi var.
    Biraz yol tutuşta sorunlar olduğunu söylüyor.
    İyice emin olmak lazım...

    Alıntıları Göster
    Kullandım. O yükseklikte bir araç için yol tutuşu gayet iyi. Ama çok sert bir araba. Renault ayarında yani.

    Bir de yüksek süratlerde fren çok stabil değil yükseklikten dolayı. Gezinme problemi var.

    Öyle yüksek bir araca gerçekten ihtiyacın yoksa gel focus al (2. el). Ya da daha büyük istersen C-MAX.

    Şimdiden hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burç9889

    Kullandım. O yükseklikte bir araç için yol tutuşu gayet iyi. Ama çok sert bir araba. Renault ayarında yani.

    Bir de yüksek süratlerde fren çok stabil değil yükseklikten dolayı. Gezinme problemi var.

    Öyle yüksek bir araca gerçekten ihtiyacın yoksa gel focus al (2. el). Ya da daha büyük istersen C-MAX.

    Şimdiden hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yorumlarınıza güveniyorum.Yine soru işaretleri oluştu kafamda.Yükseklikten dolayı oluştuğunu söylediğiniz fren yapınca gezinme durumu canımı sıktı.Sertlikten kastınız süspansiyonlar değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel.The.Heart

    Arkadaşlar yorumlarınıza güveniyorum.Yine soru işaretleri oluştu kafamda.Yükseklikten dolayı oluştuğunu söylediğiniz fren yapınca gezinme durumu canımı sıktı.Sertlikten kastınız süspansiyonlar değil mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: X2
    Arkadaşlar yorumlarınıza güveniyorum.Yine soru işaretleri oluştu kafamda.Yükseklikten dolayı oluştuğunu söylediğiniz fren yapınca gezinme durumu canımı sıktı.Sertlikten kastınız süspansiyonlar değil mi?

    Fusion'un frenlerinde bir sorun yoktur..
    Sadece süspansiyonu serttir.. Bununda amacı o yükseklikte aracı dengede tutabilmektir..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ford Focus C-Max 1.6 TDCI Otomatik
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: X2
    Arkadaşlar yorumlarınıza güveniyorum.Yine soru işaretleri oluştu kafamda.Yükseklikten dolayı oluştuğunu söylediğiniz fren yapınca gezinme durumu canımı sıktı.Sertlikten kastınız süspansiyonlar değil mi?

    Fusion'un frenlerinde bir sorun yoktur..
    Sadece süspansiyonu serttir.. Bununda amacı o yükseklikte aracı dengede tutabilmektir..

    Alıntıları Göster
    Frenleri güzel ama o yükseklikteki bir araç için güzel.

    Benim sorguladığım bu yüksekliğe ihtiyacının olup olmadığı..

    Yüksek arabaya sert süspansiyon koyulmazsa virajlarda yatar ve devrilir, bu hayati. Ama bunun getirdiği doğal dezavantaj: frenleme esnasında araç ön tekerleklerin üzerine yüklenince sert olan ön süspansiyon yeterince sönmeyeceği için araç amuda kalkar gibi arka tekerleklerden (alçak ve normal süspansiyona göre) fazlaca yük kaldırır. Ne kadar sert fren yaparsan o kadar arka hafifleyeceği ve fren süresince tekerlekler yüksüz kalacağı için yüksek hızlardaki uzun süreli sert frende arabanın arkası boşlar ve gezer.

    Ama bu fusion'un bir zayıflığı değil. Hangi arabayı bu kadar yüksek ve sert süspansiyonlu yaparsak aynı şey olur.

    Tekliflerim geçerli, focus veya C-MAX..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burç9889

    Frenleri güzel ama o yükseklikteki bir araç için güzel.

    Benim sorguladığım bu yüksekliğe ihtiyacının olup olmadığı..

    Yüksek arabaya sert süspansiyon koyulmazsa virajlarda yatar ve devrilir, bu hayati. Ama bunun getirdiği doğal dezavantaj: frenleme esnasında araç ön tekerleklerin üzerine yüklenince sert olan ön süspansiyon yeterince sönmeyeceği için araç amuda kalkar gibi arka tekerleklerden (alçak ve normal süspansiyona göre) fazlaca yük kaldırır. Ne kadar sert fren yaparsan o kadar arka hafifleyeceği ve fren süresince tekerlekler yüksüz kalacağı için yüksek hızlardaki uzun süreli sert frende arabanın arkası boşlar ve gezer.

    Ama bu fusion'un bir zayıflığı değil. Hangi arabayı bu kadar yüksek ve sert süspansiyonlu yaparsak aynı şey olur.

    Tekliflerim geçerli, focus veya C-MAX..

    Alıntıları Göster
    Fusion focustan daha güzel ben de Fusion bakıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratsan

    Fusion focustan daha güzel ben de Fusion bakıyorum

    Alıntıları Göster
    muratsan, ben de senin konu başlığını görmüş ve buraya dikkatini çekmek üzereydim.

    Kötü araba demiyoruz. Hatta o ölçülerde olası en iyi bile olabilir. (Modus, Meriva, Idea ne onlar öyle) Tamamen ihtiyaç ve tercih olayı.

    Çok yol yapıyorsan TDCi tavsiye olunur.

    Şimdiden hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burç9889

    muratsan, ben de senin konu başlığını görmüş ve buraya dikkatini çekmek üzereydim.

    Kötü araba demiyoruz. Hatta o ölçülerde olası en iyi bile olabilir. (Modus, Meriva, Idea ne onlar öyle) Tamamen ihtiyaç ve tercih olayı.

    Çok yol yapıyorsan TDCi tavsiye olunur.

    Şimdiden hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar arabayı test etmek için randevu alacam,denemek istiyorum. Fusion Urbanite versiyonu küçük bir 4x4 havası veriyor,oldukça hoş.

    Olduğum yerde kar yağışı yoğun olduğundan dolayı yerden yüksek oluşu bir avantaj.

    Çok hız meraklısı değilim,yapacağım max hız 120-140 tır,o da acil bir şey olursa,ALLAH (c.c.) korusun!
    Yüksek hızlarda yapılan frenlemenin doğuracağı dinamik farklılıklar fiziğin de açıkça ortaya koyduğu bir kural zaten.Yerden yüksek olması denge merkezinin de belli oranda yukarıda olacağı demektir.

    Peki sert süspansiyon konforu aman aman etkiliyor mu? İçeriye ses alımı fazla mıdır,onu da deneyip görmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel.The.Heart

    Arkadaşlar arabayı test etmek için randevu alacam,denemek istiyorum. Fusion Urbanite versiyonu küçük bir 4x4 havası veriyor,oldukça hoş.

    Olduğum yerde kar yağışı yoğun olduğundan dolayı yerden yüksek oluşu bir avantaj.

    Çok hız meraklısı değilim,yapacağım max hız 120-140 tır,o da acil bir şey olursa,ALLAH (c.c.) korusun!
    Yüksek hızlarda yapılan frenlemenin doğuracağı dinamik farklılıklar fiziğin de açıkça ortaya koyduğu bir kural zaten.Yerden yüksek olması denge merkezinin de belli oranda yukarıda olacağı demektir.

    Peki sert süspansiyon konforu aman aman etkiliyor mu? İçeriye ses alımı fazla mıdır,onu da deneyip görmek lazım.

    Alıntıları Göster
    Konfor bekleme bence. Ama çok kararlı değilsen çok kar yağışı dediğin için bir teklifim olabilir. Suzuki Swift 4x4. Normalde önden çekişli, patinajda 4 çeker. Geniş bir arabaya ihtiyacın yoksa bir dene. Karlı yokuşlarda çoğu milleti maymun edersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burç9889

    Konfor bekleme bence. Ama çok kararlı değilsen çok kar yağışı dediğin için bir teklifim olabilir. Suzuki Swift 4x4. Normalde önden çekişli, patinajda 4 çeker. Geniş bir arabaya ihtiyacın yoksa bir dene. Karlı yokuşlarda çoğu milleti maymun edersin.

    Alıntıları Göster
    ben alalı tam bir sene oldu (1.4 TDCİ) kesinlikle bir şikayetim yok.
    bir arkadaşımda fiesta var benimkine hayran. yerden yüksekliği gerçekten çok avantaj sağlıyor.
    yakıtına gelince denemelerim sonucunda km başına 115 YKR ye kadar düştü. iki hafta önce.
    bence fazla vakit kaybetme.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burç9889

    Konfor bekleme bence. Ama çok kararlı değilsen çok kar yağışı dediğin için bir teklifim olabilir. Suzuki Swift 4x4. Normalde önden çekişli, patinajda 4 çeker. Geniş bir arabaya ihtiyacın yoksa bir dene. Karlı yokuşlarda çoğu milleti maymun edersin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889

    Konfor bekleme bence. Ama çok kararlı değilsen çok kar yağışı dediğin için bir teklifim olabilir. Suzuki Swift 4x4. Normalde önden çekişli, patinajda 4 çeker. Geniş bir arabaya ihtiyacın yoksa bir dene. Karlı yokuşlarda çoğu milleti maymun edersin.


    Dostum swift'in beklenenden fazla yaktığı söyleniyor,bazı makalelerde de buna rastladım,o nedenle hiç düşünmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel.The.Heart

    quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889

    Konfor bekleme bence. Ama çok kararlı değilsen çok kar yağışı dediğin için bir teklifim olabilir. Suzuki Swift 4x4. Normalde önden çekişli, patinajda 4 çeker. Geniş bir arabaya ihtiyacın yoksa bir dene. Karlı yokuşlarda çoğu milleti maymun edersin.


    Dostum swift'in beklenenden fazla yaktığı söyleniyor,bazı makalelerde de buna rastladım,o nedenle hiç düşünmedim.

    Alıntıları Göster
    Doğrudur, o mevzuyu araştırmadım. Sadece test ettim ve sürüş dinamiklerini biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burç9889

    Doğrudur, o mevzuyu araştırmadım. Sadece test ettim ve sürüş dinamiklerini biliyorum.

    Alıntıları Göster
    Peki arkadaşlar bizde bunun 1.4 dizeli var.Yokuşlarda kalkmasındaki zorluk dışında bir problemi yok.Araç ağır olunca 1.4 motor kalkışlarda sorun yaratıyor.

    Şimdi biz bunun 1.6 dizelini almaya karar verdik ama otomatik olanı.Aslında otomatik demiyorlar manuel şanzıman ama triptonik sanıyorum.Bilemiyorum.Benim de sorum kullanan var mıdır bunların otomatiğini? Bence konuyu açan arkadaşımız da eğer otomatikleri iyi ise bundan almayı düşünsün.Bence çok rahat hele de dizel olunca deyme keyfime.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melihcelik -- 8 Ekim 2007; 1:49:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihcelik

    Peki arkadaşlar bizde bunun 1.4 dizeli var.Yokuşlarda kalkmasındaki zorluk dışında bir problemi yok.Araç ağır olunca 1.4 motor kalkışlarda sorun yaratıyor.

    Şimdi biz bunun 1.6 dizelini almaya karar verdik ama otomatik olanı.Aslında otomatik demiyorlar manuel şanzıman ama triptonik sanıyorum.Bilemiyorum.Benim de sorum kullanan var mıdır bunların otomatiğini? Bence konuyu açan arkadaşımız da eğer otomatikleri iyi ise bundan almayı düşünsün.Bence çok rahat hele de dizel olunca deyme keyfime.

    Alıntıları Göster
    Yine sen bilirsin ama otomatikleştirilmiş manuel şanzuman beni her kullandığımda bozdu. Ford ASM, Toyota m/m, Citroen MCP, FIAT (adını bile hatırlamadığım saçmalık) vs. şanzumanların hepsi belli bir gayret istiyorlar. Tam vites değişeceği zamanı kestirerek hafif gaz kesip alete yardımcı olmazsanız vites geçişi hem çok gecikiyor hem de çok sallıyor. Vites küçültürken de gaz kestikten sonra vitesin değişimini hissedip, kavrama olmadan motor devrini yükseltmek gerekiyor.

    Ben bu tip araçları her kullandığımda manuel modda ancak rahat edebildim.

    Ancak almayı düşündüğün aracın en büyük artısı ara hızlanmalar için o hımbıl ünitenin vites değiştirmesini beklemeye gerek olmaması. Motor torku deli olduğu için (daha yeni arkadaşın C4 1.6 HDi MCP'sini kullandım) manuel modda 1500 - 2000 rpm civarında kullanıp istediğin anda sadece gaz pedalına yüklenip zıpkın gibi fırlıyorsun. Manuel mod olduğu için "ulan vites küçülteyim, hay iki küçülteyim" çelişkisini yaşayan; bu sırada pedala bastığın için onun ayarıyla uğraşan makine çilesi çekmiyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burç9889

    Yine sen bilirsin ama otomatikleştirilmiş manuel şanzuman beni her kullandığımda bozdu. Ford ASM, Toyota m/m, Citroen MCP, FIAT (adını bile hatırlamadığım saçmalık) vs. şanzumanların hepsi belli bir gayret istiyorlar. Tam vites değişeceği zamanı kestirerek hafif gaz kesip alete yardımcı olmazsanız vites geçişi hem çok gecikiyor hem de çok sallıyor. Vites küçültürken de gaz kestikten sonra vitesin değişimini hissedip, kavrama olmadan motor devrini yükseltmek gerekiyor.

    Ben bu tip araçları her kullandığımda manuel modda ancak rahat edebildim.

    Ancak almayı düşündüğün aracın en büyük artısı ara hızlanmalar için o hımbıl ünitenin vites değiştirmesini beklemeye gerek olmaması. Motor torku deli olduğu için (daha yeni arkadaşın C4 1.6 HDi MCP'sini kullandım) manuel modda 1500 - 2000 rpm civarında kullanıp istediğin anda sadece gaz pedalına yüklenip zıpkın gibi fırlıyorsun. Manuel mod olduğu için "ulan vites küçülteyim, hay iki küçülteyim" çelişkisini yaşayan; bu sırada pedala bastığın için onun ayarıyla uğraşan makine çilesi çekmiyorsun.

    Alıntıları Göster
    1.4 TDCi triptonik vites yakıt sarfiyatı yüksek midir.Otamatik dizel ,düz dizel, otomatik benzinli ve düz benzinli karşılaştırması yapabilceğim bir kaynak var mı?
    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noldor86

    1.4 TDCi triptonik vites yakıt sarfiyatı yüksek midir.Otamatik dizel ,düz dizel, otomatik benzinli ve düz benzinli karşılaştırması yapabilceğim bir kaynak var mı?
    Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Model ve motor farkı olmaksızın "otomatik vites düz vitesten fazla tüketir". Yalnız daha önce yazdığımız gibi Fusion'da kullanılan gibi tiptronik, triptronik, tiptonik vs. doldurma isimlerle (Tiptronic Porsche tarafından geliştirilen ve manuel olarak değiştirilebilen tam otomatik vites sisteminin adı olup kullanım lisansı AUDI, Skoda ve VW'e verilmiştir) pazarlanmaya çalişilan şanzumanlar esasen "manuel" olup, bir küçük robot vasıtasıyla "otomatikleştirilmiş" ve ASM, M/M, MCP gibi firmalara göre değişen kodlarla üretilen ürünlerdir. Bu, aslında manuel olan şanzumanlar yine "baskı-balata debriyaj" kullandıklarından normal manuelle aralarında tüketim farkı olmaz. Hem devir kaybı yoktur hemde motor freni yapılabileceği için tüketim düşürülebilir.

    "Gerçek" otomatik şanzumanlarda ise "viskoz" kavrama sisteminde daima %10 %20 arası motorun fazladan dönmesi ve motor freni olamamasından dolayı tüketim fazladır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burç9889

    Model ve motor farkı olmaksızın "otomatik vites düz vitesten fazla tüketir". Yalnız daha önce yazdığımız gibi Fusion'da kullanılan gibi tiptronik, triptronik, tiptonik vs. doldurma isimlerle (Tiptronic Porsche tarafından geliştirilen ve manuel olarak değiştirilebilen tam otomatik vites sisteminin adı olup kullanım lisansı AUDI, Skoda ve VW'e verilmiştir) pazarlanmaya çalişilan şanzumanlar esasen "manuel" olup, bir küçük robot vasıtasıyla "otomatikleştirilmiş" ve ASM, M/M, MCP gibi firmalara göre değişen kodlarla üretilen ürünlerdir. Bu, aslında manuel olan şanzumanlar yine "baskı-balata debriyaj" kullandıklarından normal manuelle aralarında tüketim farkı olmaz. Hem devir kaybı yoktur hemde motor freni yapılabileceği için tüketim düşürülebilir.

    "Gerçek" otomatik şanzumanlarda ise "viskoz" kavrama sisteminde daima %10 %20 arası motorun fazladan dönmesi ve motor freni olamamasından dolayı tüketim fazladır.

    Alıntıları Göster
    ben fusion 1,6 tdci kullanıyorum yaklaşık 1 yıldır, araç gerçekten güzel yakıtıda ekonomik, yerden yüksek olmasının tek dezavantajı virajlarda dikkatli olmak gerekiyor. 1 ,4 tdci fusion kullananlar motor seisnden şikayetçi ama 1,6 tdci larda ses yok, serviste karşılaştım 1,4 kullanan biri ile motor sesinden şikayetçi idi. 1,4 lerde farklı teknoloji var ses bu sebebten çok var diye cevap veriyorlar. ama 1,6 lar benzinli araçlar gibi sessiz. bide aksesuar yakışıyor araca,




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.