Şimdi Ara

2008 Model Passat Variant 2.0TDI ön konsol ses sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Aracın kontağını taktığımda tıkır başlıyor ve çalıştırana dek sürüyor. Bunun sebebi nedir bilgisi olan var mı ?




  • Klima sistemine bağlı havalandırmayı yönlendiren klape motorlarından biri diş atmış. Konsol sökülmeden değişmiyor, ufacık motora 1500tl ye satıyorlar, birini değiştirsen öteki arıza yapınca gene sıkıntı, komple set olarak değiştirin diyorlar oda işçilik ile beraber 15bin tlyi geçiyor. Bende de 2009 2.0TDI 170Bg var ve aynı sorun mevcut alıştım artık. Kronik passat sorunu...

  • teşekkürler hocam önemli bir şey değil . ek olarak sürücü kapısının kilit dişlisi kısmının altında bir boşluk var . bu boşluk şemsiye koymak için mi ben anlayamadımda :)

  • aynen şemsiye koymak için, hatta yurtdışında skoda superb ilk çıktığında aynı tasarımı ona da koyup içinden hediye şemsiye çıkıyordu. bizde doğuş utanmasa o deliğe beton döktürür parayla açtırırdı.

  • SonForum kullanıcısına yanıt
    Hocam araçtan memnun musunuz? Kronik sorunları var mıdır? 100 bin km de aynı aracı buldum fakat sorularım var kafamda. Daha öncesinde 140 beygir modeli vardı fakat çok hor kullandığı için benden önceki sahibi araç elimde kaldı ondan emin olamıyorum.
  • peymacun kullanıcısına yanıt

    Yukarıda yazdığım gibi 2.0tdi 170hp sedan olanı var bende 14 yıldır biniyoruz 320bine dayandı km, kronik olan şeyler küçük şeyler;


    direksiyon airbag zembereği ses yapar,

    klima klape motorları belli bir süreden sonra cıtır çıkır ses yapar diş tamamen attığında ya sıcak vermez ya yönlendirme çalışmaz,

    ön düzen motorun ağırlığındanmı bilmem sürekli bakım ister burçlar çok çabuk gidiyor, sürekli lastik basınclarını kontrol etmek lazım

    yaştan kaynaklı artık emniyet kemer toka, önden falan trim sesleri falan gelir.



    onun dışında herşey kullanıma bağlı, vw nin en sağlam şanzıman ve motoru b6 serisinde, 14 yılın sonunda şanzıman kavrama ve yağını 2 ay önce değiştirdim. birde tüm vw motorları sıkıştırılmayı sevmez, S modda veya yokuşta yüklüyken motoru lüzumsuz sıkıştırırsan yağ kaçağı ve yağ basıncı sorunları yaşamak kaçınılmaz ben yaşadım ama insan gibi sürmedim biraz cep yanınca akıllandım :)


    b6 kasa variant sedan fark etmez temiz bulursan hiç düşünme





  • SonForum kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkür ederim değerli bilgilerin için. Zaten sedan kasa bulmak imkansıza yakın burada ondan sadece variant bakıyorum ki gerçekten sevdiğim bir kasa variant. Dediğim gibi daha önce de passat sahibiyim yine b6 kasa fakat benden önceki sahibi çok çok kötü kullandığı için araç elimde kalmıştı 2400 euroya zor sattım. Şimdi tekrar arayıştayım. Euro 5 olduğu için emisyon problemi de yok 170 beygir motorda. Şu an tam alınacak araç
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.