Şimdi Ara

2009 MODEL PEUGEOT 308 DİZEL OTOMATİK YERİNE ARAÇ TAVSİYESİ. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
20.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 18 yıldır ehliyet sahibi olmanız demek motor kulaklaının kopması ve beraberindeki direksiyon titremesi ile oluşan hatanın sürücü hatasından olmadığını kanıtlarmı? Bu sorun ayrıca neden benim çevremdeki 308 kullanıcılarında yok?

    Zaten fabrika verileri size geçiş aralıklarının nekadar olduğunu söylemiş. Komik olan bu aralıklarda bir araçtan, sizin kalkıp daha yüksek performans beklemeniz ve bunu bir üretim hatası - kötü özellik olarak yansıtmanız. Tüm araçların kullanım tekniği bir değildir. Bu şanzıma göre kendinizi ayarlar ve teknik özelliklerini de bilirseniz pek bir sorun yaşamazsını. Aracı alırken sanırsam bu özelliği okumadınız. Fiyat düşüklüğünü söylerken kendinizle burda da çeliştiniz. Daha iyi araç için daha çok para vericeksiniz, kural budur.

    Adac ın kendi sitesi içerisinde son 30 yıllık veriler var ve ben 308 konusunda sizin dediğiniz türde hiç bir veri göremedim.Bunu buraya gönderirseniz, kaynağı ile birlikte diğer arkadaşlar gibi bende aydınlanmış olurum.Ayrıca Adac verilerine göre Passat ın bozulma oranları skoda dan daha çok çıkmış. Şimdi bu demek oluyormu ki passat skoda dan kötü bir araçtır (:

    ODD verileri konusunda yaptığım detaylı çalışmayı formu iyi takip eden arkadaşlar bilir. Ama ben hiçbiryerde sınıflar içerisindeki markaların satış sayıları ile ilgili verileri orada göremedim. Onun da direk burdan linkini verirseniz bunun içinde memnun olurum.

    Kronik sorun tanımı güzel olmuş :)) Belirtmiş olduğunuz formun tüm sayfalarını okudum ve birkaç kullanıcı haricinde söylediğiniz şikayeti duymadım. Direksiyon titremesi konusunda önceki mesajlarımı okursanız tekrar yazmama gerek kalmaz.

    Yaşadığınız sorunlar sizin yaşamış olduğunuz sorunlar ve bu sorunların birçoğunu hiç kimseden duymadım bile. Olmuş olabilir, buna sözüm yok. Ama bu sorunlar tüm arabalarda değil birkaç arabada oluyor. Markanın genelinde bu sorun var derseniz; cevaben size yukarıdaki bu başlığı açan arkadaşın söyledikleri gayet net bir cevap olur "...bu arızaya kadar hiçbir sorunumuz yoktu..."

    Bu sebepledir ki kul hakkına girmekten korkan sizin tüm bu marka otomobiller için yaptığınız ve kronik olsalar diğerlerinde de olucak sorunların olmadığını bilerek bu tip yorumlar yapmanız sizce de kul hakkına girmek olmuyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    18 senedir ehliyet sahibiyim daha öncesini saymıyorum,bunun 10 senesi yarı otomatik kullanarak geçmiştir.
    Easytronic,dsg ve auto6r kullandıklarım yani otomatik ve yarı otomatiğin acemisi değilim.
    Bir araca para veriyoruz lütfen ne aldığımızı bilelim somut örnek bizim auto6 r vites değişim süresi 0.6sn üzeridir,dsg-powershift hatta duologic fiat yarı otomatiği de dahil 0.2-0.3 saniyede vites değiştiriyor allah aşkına şimdi buauto 6 rnin neresini savunacacaz bu teknik veriler varken lütfen mantıklı olalılım.Toyota multi mode ve easytronic benzer ağırlıktalar ama bahsettiğim yukarıda ki şanzumanlar bir kısmı çift kavrama bir kısmıda normal yarı otomatik ama net bir şekilde daha hızlılar hatta 2 katı hızdalar.Onun için o bindi bu baktı değil somut değişim hızlarıyla bakmak lazım.

    Adac ın forumda da verilmiş verileri var peugeot nun c sınıfı bu araçları sorunsuzlukta ya son ya sondan 1. dir
    Genelde en sorunsuzlar bmw 1 mercedes b mazda 3 audi a3 vs diye liste gidiyor.Adac bknz.

    2009 sonu odd nin satış verilerine bakın sınıf satışalrına birde en son tüm sınıf satışlarında autocar ve automotorsportun bu ayki sayısını alın orada bakın tüm sınıf satışlarıyla beraber astra focus golf megane görün ama 308 göremezsiniz.

    forumda peugeot 308 forumuna girin çoğu kişide direksyon titremesi ve motor kulak ve takozlarından kaynaklı stop ederken ki sarsıntıyı göreceksiniz.
    Kronik sorun demek o seri üretim aracının genelinde aynı ve benzer özellik te arızanın meydana gelmesidir.Yoksa saygın bir markanın ürettiği 1 tane aracında bir arıza çıkması değil.

    Özetle bu sınıfta vasat kalite ve özellikler de olan ve bu sınıfta golf astra focus gibi öok daha kalite li araçlar varken bu aracı çok kaliteliymiş gibi göstermeye çalışmanın tanımı olsa gerek marka fanatikliği.
    Zaten çevrede de haklı olarak aman abi peugeot uzak dur napıoosun sanayi ile arkadaş mı olacan gibi meşhur muhabbetlerde vardır.

    Bak şimdi benim yaşadığım sorunları tek tek anlatıyım.
    Aracı ankaradan aldım istanbula dönerken 100 km nin üzerinde direksyon frene basmadan titemeye başladı
    balanstır dedim 2 defa yapıldı olmadı.En son çare şu an lastiklerden şüpheleniyorumm teşhis devam ediyor.
    stop ederken sarsıntıla araç kapanıyor motor takozundan servis değiştirmedi yağladı gönderdi geçmezse değiştiririz parayı alırken paranız yoksa sonra alırız demiyorlar ama.
    bagajda file tutucu var 2.aya geçtik elimde kaldı hiç bir zorlama da olamadan nasıl bir işçilikse.3.ay
    Gene bagajın sağında küçük bir plastik boşluk bölme var 1.5 litrelik su koydum içine daha sonra plastiğin tırnakları kırıldı.4.ay tamponun altından ne kablosu olduğunu bilemdiğim kablo sarktı nahoş bir görüntü.5.ay
    otomatik vitesin çevresinde bulunan ve dönen platik çatladı hiç bir müdahalem olmadan zaten olamaz ve ses yapmaya başladı8.ay özellikle küçük viteslere geçerken tak diye tok bir ses gelmeye başladı.
    ve bilimum kapı gıcırtısı camlar yarı açıkken tıkırtı tam evlere şenlik

    Bu kadarı tesadüf olamaz olsa olsa kalitesizlik olur.Onun için bu kadar somut veriler ışığında kimsenin günahını almayalım kul hakkına girmeyelim insanlar burdan bu yorumları okuyup araç alıyorlar maazallah yarın burda gereksiz övdüğünüz aracı alan biri yarın bu sorunlarla karşılaşıp kulaklarınızı çınlatmasın!!





    +1000,SONUNA kadar haklısınız,ayrıca bence fransızların alternafı korelılerdir(ki bence artık daha iyiler) kı bu acıkca top gear da belırtılmıs,peugeot 308 e verılen not ,ve acıklamaları top gearın car review kısmından okuyabılrısınız,rcz ve 508 son sansları bence,fransızlar ileri gıdecegıne gerıye gıdıyor,elektronık ne kdr cok işin ıcıne gırınce fransızlar sınıfta kalıyor.




  • Arkadaşım bahsettiğim sorunlar araç 0 km bayiden alındığında var olan sorunlar lütfen dikkatlice okuyun sonradan çıkmadı bayidende alırken okuyup üfleyip aracı bu hale getiirecek değilim diğer cevaplarda yazıda var ilgili dergilerden gerekli dökümanlara sahip olabilir odd den bilgi edinebilirsiniz.
    Ben zaten bu özelliklerini biliyorum fakat ilgili yazıda hiç bir sorunu yok diğer şanzumanlar kadar en az iyi denilidiği için örneklerle olmadığını ima etmeye çalıştımm.
    308 formunu okuyun bu sorunların sadece bana ait olamdığını görürsünüz.Forumda da konusu geçti iddaalar ilk çıktığı yılda 2008 olduğu bu sorunların ama benim aracım 2010 ve aynı sorunlar var yani peugeot 2 senedir aynı tip sorunlarla tüketicisini mağdur ediyor.
    En son 308 formuna bakarsanız arkadaşın biri allah aşkına bu sorunlardan yaşayan yok mu aracım su alıyor güneşliğim kotu şurasında ses var v.s diye haklı olarak yakarışlarda bulunmuş.

    Ha araçda sorun olur ama iyi marka bu sorunları çözme kabiliyetiyle iyi markadır müşteri hizmetlerini arayın teknik olarak yardımcı olacak bir kişi bile yookk servislere gitmeniz gerekiyor burdan yardımcı olamıyoruzz servisle halledemediğimiz için arıyoruz servislere sizin vasıtanızla yönlenirsek bizi ciidye alırlar belki diyoruz biz yardımcı olamayızz.
    eee üzgünüm bende size yardımcı olamıyacam sizin gibi ciddiyetsizfirmanın bir daha aracını almayarak.

    Daha vahimi size bir olay daha anlatayım aracı aldıktan sonra bayi beni aradı müşteri hizmetlerinden arayacaklar olumlu cevaplar verirseniz size 500 tl değerinde servis çeki vereceğiz.Ama olumsuzum olsun 500 lira ile xenon takarız aracınıza yani çok komiikk .Bilmiyorum belki ben çok hassas düşünüyorum belkide bunlar normal şeylerdir ama marka imajını sarsan şeyler bana göre.




  • ben olsam yarı otomatik vites kutusuna sahip bir araç almam. garanti bittikten sonra oluşacak arızada, araç sahibini çok güzel öpüyorlar.
    her an sorun çıkartma potansiyeline sahip bir vites sistemi. alacaksanız ya tork konvektörlü otomatik ya da manuel alın.
    fiat ın duallogic viteside tam sorunsuz değil, puntotr sitesindeki şikayet ve yorumlara bakabilirsiniz. ha sizde sorun yapacak diye birşey yok ama ya yaparsa?
    toyota nın mmt vitesinin durumuda ortada..
    aralarında en iyi dsg duruyor ancak onunda sorunları mevcut.

    ya banada olursa sorusu yüzünden bence hiç bulaşılmamalı bu tip sistemlere.
  • Herkese selam;
    Gün itibarı ile 2005 Otomatik Golf ümü değiştirmeye karar verdim. Bunun ana nedeni ise aylık benzin harcamamın 800 TL gibi bir rakam olması. Ayda 2500-3000 Km yol yapıyorum ve arac ortalama 8 litre harcıyor. Bu amaçla Vw, Renault, Ford, Hyundai, Kia ve Peugeot a baktım, Renault ve Ford un otomatik dizeli yok, VW Golf 56000TL, Hyundai i30 SW un 45000 TL civarında Kia Ceed SW nin de 42000 TL civarında olduğunu öğrendim. Peugeot ise 43000 TL civarında 308 i ve gerçekten hoş bir aracı var. Aklıma takılan tek soru otomatik dizellerdeki vites geçişlerindeki sarsıntı ve arıza sorunu. Yaklaşık 5 yıl Golf kullanıyorum ve konfor ve vites geçişleri gerçekten çok güzel, dediğim gibi artık dizel araç düşünmemin sebebi yakıt masrafı. 308 100 Km de sadece ortalam 4,5 litre yakıt harcıyor. %50 gibi bir tasarrufum olacak. Golf te geçen sene içinde vites geçişlerinde vuruntu olmaya başladı ve sonunda şanzuman beyni değişti ve buda yaklaşık 4000 TL lik masraf çıkarttı, başka bir yere de güvenmediğimden dolayı serviste yaptırdım. Eski haline döndü ama ya tekrar aynı problemi yaşarsam diye de korkuyorum.(Bu arada VW şanzuman yağlarına ömür boyu garanti veriyor ama her mekanik yağlamada olduğu gibi bununda bir ömrünün olduğuna inanıyor ve pek güvenmiyorum. Ayrıca garantiye de girmiyor zaten - bana şans dediler.)
    Belli bir markayı kayırma güdüm yok ama dediğim gibi VW den çok memnun kaldım ama aradaki 15000 TL lik fark beni 308 e itiyor. Gelecek hafta test sürüşü yapacağım ve şanzuman konusunda çok soru soracağım peugeot temsilcisine fakat daha önce 307 de veya 308 de şanzuman problemi yaşayan arkadaş var mı varsa bu konuda beni aydınlatabilirse çok memnun olurum.




  • evet arkadaşlar 2009 otomatik dizel 308 alıyorum kmsi 75 bin civarı premium bu araçlarda d konumuna aldığımızda ailedeki tüm bireyler kullanabilirmi onu merak ediyorum bilgilendirirseniz sevinirim yarı otomatik tam otomatik muhabbetinden dolayı kafam karıştı da
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Afacan Dennis

    evet arkadaşlar 2009 otomatik dizel 308 alıyorum kmsi 75 bin civarı premium bu araçlarda d konumuna aldığımızda ailedeki tüm bireyler kullanabilirmi onu merak ediyorum bilgilendirirseniz sevinirim yarı otomatik tam otomatik muhabbetinden dolayı kafam karıştı da

    2 yıllık konu hortlamış. =)

    D konumunda aracın diğer otomatiklerden bir farkı yoktur.

    Tek farkı, vites geçişlerinde sizin yerinize robotize şanzıman debriyaja bastığı için biraz sallar. Almadan önce test etmekte fayda var. Kimisi hemen alışıyor, kimisi benimseyemiyor.

    Benimseyemeyenler genellikle daha önceden tam otomatik şanzıman kullanmış kişiler oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Afacan Dennis

    evet arkadaşlar 2009 otomatik dizel 308 alıyorum kmsi 75 bin civarı premium bu araçlarda d konumuna aldığımızda ailedeki tüm bireyler kullanabilirmi onu merak ediyorum bilgilendirirseniz sevinirim yarı otomatik tam otomatik muhabbetinden dolayı kafam karıştı da

    2 yıllık konu hortlamış. =)

    D konumunda aracın diğer otomatiklerden bir farkı yoktur.

    Tek farkı, vites geçişlerinde sizin yerinize robotize şanzıman debriyaja bastığı için biraz sallar. Almadan önce test etmekte fayda var. Kimisi hemen alışıyor, kimisi benimseyemiyor.

    Benimseyemeyenler genellikle daha önceden tam otomatik şanzıman kullanmış kişiler oluyor.



    denemeden almam hocam 2009 üstü acaba robotize şanzımandan farklımıdır




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.