Şimdi Ara

!!!---2009 Yılında %100 Türk malı Otomobil..İstiyoruz.. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
182
Cevap
1
Favori
10.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    Yerli Oto Üretimi Patladı

    Bu aralar, ‘araba sevdası’ patlaması yaşanıyor. ‘Türk marka oto’ üretmek için 10’a yakın girişim var. Hükümet bunlardan Mindset’i destekliyor

    Otomotivde milyarlarca dolarlık fabrikalara sahip olan, otobüs ve kamyon gibi ağır ticari araçlarda kendi markasını yaratan Türkiye'de, bu kez de yüzde 100 yerli otomobil üretmek için yarış başladı. Murat Günak'ın "Mindset" projesiyle adeta alevlenen bu çabaların bir bölümü hükümet tarafından da ciddi şekilde değerlendirilirken, rüzgârı arkasına almak isteyen girişimciler de, daha önce açıkladıkları projelerini yeniden gündeme getirdi...


    Ciddi bir aşamaya gelindi

    Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın da test ettiği ve tasarımcı Murat Günak ile ortağının geliştirdiği elektrikli "Mindset" projesinde, şu an yatırımcıların değerlendirilmesi aşamasına gelindi. Hükümetin de sıcak baktığı Mindset'in, "2010 Kültür Başkenti" etkinlikleri çerçevesinde İstanbul'da kullanılması için de çalışmalar başlatıldı.


    Yeniden gündeme geldi



    Ertex firması tarafından yaklaşık üç yıl önce tanıtılan ancak seri üretimine geçilemeyen Etox da, geçen hafta yeniden gündeme geldi. Etox için, Ankara'da Ostim Sanayici ve İşadamları Derneği (OSİAD) Güçbirliği A.Ş ile bir çalışma başlatıldığı açıklandı. Bu işbirliği çerçevesinde oluşturulan çalışma grubundan alınan sonuçlara bakılacağı ve olumlu olması halinde projenin üretimine başlanabileceği bildiriliyor.


    Sazan sınırlı sayıda üretilecek



    Anadol STC 16'yı yaratan ekipte yer alan Ekber Onuk'un, vefat eden oğlu Kaan ile birlikte tasarladığı ve yaklaşık 6 yıldır sessiz sedasız ilerleyen "SAZAN" adlı spor otomobil projesinin de, bu yıl içinde hayata geçmesi bekleniyor.
    Ekber Onuk’un, oğlunun adını yaşatmak amacıyla giriştiği bu özel projede, üretim adedinin 10 gibi sınırlı bir sayıda bırakılması hedefleniyor.

    Hobi olarak başladı, onlarca üretti

    1990'lı yıllarda araç restorasyonuyla işe başlayan, sonra da hobi olarak kendi aracını üretmeye girişen Hasan Yurdakul, Sanayi Bakanlığı'ndan aldığı seri otomobil imal etme belgesine de sahip. Yurdakul'un "Maral"ı, sipariş üzerine üretiliyor. İngiliz Morgan marka otomobillerden esinlenilen Maral'ın bir de Lily adlı kardeşi mevcut. Ancak bu araç, henüz gün ışığına çıkmış değil.


    Hafif ticari araç üreten de var



    Eskişehir'de kurulu, traktör kabinleri konusunda uzman olan Hisarlar Grup, kendi geliştirdiği "Hisar" adlı hafif ticari araç projesini ilerletmiş durumda. "Turkar" adı verilen, "Bukan" ve "Derman" gibi model isimleri olan bu hafif ticariler, bazı fuarlarda sergilenmeye de başlandı. Hisarlar, seri üretime 300 adetle başlayıp, sonraki yıllarda sayıyı 8 bine kadar çıkarmayı planladıklarını açıklamıştı. Aracın, özellikle Afrika ülkelerine ihraç edilmesi de düşünülüyor.

    Sessizliğe gömülenler

    - Birkaç yıl önce İzmir'de Çerberci adlı firma tarafından üretimine başlandığı duyurulan Diardi ise, şu sıralar sessizliğe gömülenlerden. Nitekim internet sayfası artık açılmamakta.

    - Hema Endüstri'nın geliştirdiği ve 2007'de üretimine başlayacağı şeklinde haberleri basında yer bulan yerli otomobil projesi, bir çizimi bile görülemeden tarih oldu.

    - Pi Makina'nın geliştirdiği ve bir dönem Ankara Ticaret Odası Başkanı Sinan Aygün'ün de test ettiği Hummer'ın yerli versiyonu olan "Hamur" ya da değişen adıyla "Simge", seri üretime geçirilemedi.

    - Gaz aletleri üreten Altınboğa firmasının üzerinde çalıştığı yerli otomobil projesi, prototip araçların yanması sonrasında tekrar gündeme gelmedi.

    - İstanbul'da ayakkabı imalatı yapan Fatih Başoğlu'nun, yedi yılda bir apartmanın bodrum katında şekillendirdiği "Şamil" adını taşıyan spor otomobil prototipi, yatırımcı bulunamadığı için üretime geçemedi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dangershark

    Yerli Oto Üretimi Patladı

    Bu aralar, ‘araba sevdası’ patlaması yaşanıyor. ‘Türk marka oto’ üretmek için 10’a yakın girişim var. Hükümet bunlardan Mindset’i destekliyor

    Otomotivde milyarlarca dolarlık fabrikalara sahip olan, otobüs ve kamyon gibi ağır ticari araçlarda kendi markasını yaratan Türkiye'de, bu kez de yüzde 100 yerli otomobil üretmek için yarış başladı. Murat Günak'ın "Mindset" projesiyle adeta alevlenen bu çabaların bir bölümü hükümet tarafından da ciddi şekilde değerlendirilirken, rüzgârı arkasına almak isteyen girişimciler de, daha önce açıkladıkları projelerini yeniden gündeme getirdi...


    Ciddi bir aşamaya gelindi

    Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın da test ettiği ve tasarımcı Murat Günak ile ortağının geliştirdiği elektrikli "Mindset" projesinde, şu an yatırımcıların değerlendirilmesi aşamasına gelindi. Hükümetin de sıcak baktığı Mindset'in, "2010 Kültür Başkenti" etkinlikleri çerçevesinde İstanbul'da kullanılması için de çalışmalar başlatıldı.


    Yeniden gündeme geldi



    Ertex firması tarafından yaklaşık üç yıl önce tanıtılan ancak seri üretimine geçilemeyen Etox da, geçen hafta yeniden gündeme geldi. Etox için, Ankara'da Ostim Sanayici ve İşadamları Derneği (OSİAD) Güçbirliği A.Ş ile bir çalışma başlatıldığı açıklandı. Bu işbirliği çerçevesinde oluşturulan çalışma grubundan alınan sonuçlara bakılacağı ve olumlu olması halinde projenin üretimine başlanabileceği bildiriliyor.


    Sazan sınırlı sayıda üretilecek



    Anadol STC 16'yı yaratan ekipte yer alan Ekber Onuk'un, vefat eden oğlu Kaan ile birlikte tasarladığı ve yaklaşık 6 yıldır sessiz sedasız ilerleyen "SAZAN" adlı spor otomobil projesinin de, bu yıl içinde hayata geçmesi bekleniyor.
    Ekber Onuk’un, oğlunun adını yaşatmak amacıyla giriştiği bu özel projede, üretim adedinin 10 gibi sınırlı bir sayıda bırakılması hedefleniyor.

    Hobi olarak başladı, onlarca üretti

    1990'lı yıllarda araç restorasyonuyla işe başlayan, sonra da hobi olarak kendi aracını üretmeye girişen Hasan Yurdakul, Sanayi Bakanlığı'ndan aldığı seri otomobil imal etme belgesine de sahip. Yurdakul'un "Maral"ı, sipariş üzerine üretiliyor. İngiliz Morgan marka otomobillerden esinlenilen Maral'ın bir de Lily adlı kardeşi mevcut. Ancak bu araç, henüz gün ışığına çıkmış değil.


    Hafif ticari araç üreten de var



    Eskişehir'de kurulu, traktör kabinleri konusunda uzman olan Hisarlar Grup, kendi geliştirdiği "Hisar" adlı hafif ticari araç projesini ilerletmiş durumda. "Turkar" adı verilen, "Bukan" ve "Derman" gibi model isimleri olan bu hafif ticariler, bazı fuarlarda sergilenmeye de başlandı. Hisarlar, seri üretime 300 adetle başlayıp, sonraki yıllarda sayıyı 8 bine kadar çıkarmayı planladıklarını açıklamıştı. Aracın, özellikle Afrika ülkelerine ihraç edilmesi de düşünülüyor.

    Sessizliğe gömülenler

    - Birkaç yıl önce İzmir'de Çerberci adlı firma tarafından üretimine başlandığı duyurulan Diardi ise, şu sıralar sessizliğe gömülenlerden. Nitekim internet sayfası artık açılmamakta.

    - Hema Endüstri'nın geliştirdiği ve 2007'de üretimine başlayacağı şeklinde haberleri basında yer bulan yerli otomobil projesi, bir çizimi bile görülemeden tarih oldu.

    - Pi Makina'nın geliştirdiği ve bir dönem Ankara Ticaret Odası Başkanı Sinan Aygün'ün de test ettiği Hummer'ın yerli versiyonu olan "Hamur" ya da değişen adıyla "Simge", seri üretime geçirilemedi.

    - Gaz aletleri üreten Altınboğa firmasının üzerinde çalıştığı yerli otomobil projesi, prototip araçların yanması sonrasında tekrar gündeme gelmedi.

    - İstanbul'da ayakkabı imalatı yapan Fatih Başoğlu'nun, yedi yılda bir apartmanın bodrum katında şekillendirdiği "Şamil" adını taşıyan spor otomobil prototipi, yatırımcı bulunamadığı için üretime geçemedi.




    BİLGİLENDİRİCİ mesaj.
    Şunu da eklemek lazım; Pi Makina geçtiğimiz yıl bazı fuarlarda (aracı bizzat bende gördüm) pi Kam4 adlı hafif kamyonet tarzı bir araç tatnıttı.seri üretime geçileceğinden bahsedildi.ŞU an itibariyla Ses yok. araç Küçükbir İtalyan markasına benziyor markasını hatırlayamadım.

    Yerli araç kullan Türkiye kazansın, bizim insanımız kazansın
    www.otometre.com
    http://otolist.blogspot.com
    http://panorama24.blogspot.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    Etox seri üretime geciyormus arkadaslar tabiki motoru yabancı olarak:)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Alkan1905

    Etox seri üretime geciyormus arkadaslar tabiki motoru yabancı olarak:)

    Geçsin de seri üretime hele bi önemli olan kısım bu.Motor da yapılır elbet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asan70

    quote:

    Orjinalden alıntı: dangershark

    Yerli Oto Üretimi Patladı

    Bu aralar, ‘araba sevdası’ patlaması yaşanıyor. ‘Türk marka oto’ üretmek için 10’a yakın girişim var. Hükümet bunlardan Mindset’i destekliyor

    Otomotivde milyarlarca dolarlık fabrikalara sahip olan, otobüs ve kamyon gibi ağır ticari araçlarda kendi markasını yaratan Türkiye'de, bu kez de yüzde 100 yerli otomobil üretmek için yarış başladı. Murat Günak'ın "Mindset" projesiyle adeta alevlenen bu çabaların bir bölümü hükümet tarafından da ciddi şekilde değerlendirilirken, rüzgârı arkasına almak isteyen girişimciler de, daha önce açıkladıkları projelerini yeniden gündeme getirdi...


    Ciddi bir aşamaya gelindi

    Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın da test ettiği ve tasarımcı Murat Günak ile ortağının geliştirdiği elektrikli "Mindset" projesinde, şu an yatırımcıların değerlendirilmesi aşamasına gelindi. Hükümetin de sıcak baktığı Mindset'in, "2010 Kültür Başkenti" etkinlikleri çerçevesinde İstanbul'da kullanılması için de çalışmalar başlatıldı.


    Yeniden gündeme geldi



    Ertex firması tarafından yaklaşık üç yıl önce tanıtılan ancak seri üretimine geçilemeyen Etox da, geçen hafta yeniden gündeme geldi. Etox için, Ankara'da Ostim Sanayici ve İşadamları Derneği (OSİAD) Güçbirliği A.Ş ile bir çalışma başlatıldığı açıklandı. Bu işbirliği çerçevesinde oluşturulan çalışma grubundan alınan sonuçlara bakılacağı ve olumlu olması halinde projenin üretimine başlanabileceği bildiriliyor.


    Sazan sınırlı sayıda üretilecek



    Anadol STC 16'yı yaratan ekipte yer alan Ekber Onuk'un, vefat eden oğlu Kaan ile birlikte tasarladığı ve yaklaşık 6 yıldır sessiz sedasız ilerleyen "SAZAN" adlı spor otomobil projesinin de, bu yıl içinde hayata geçmesi bekleniyor.
    Ekber Onuk’un, oğlunun adını yaşatmak amacıyla giriştiği bu özel projede, üretim adedinin 10 gibi sınırlı bir sayıda bırakılması hedefleniyor.

    Hobi olarak başladı, onlarca üretti

    1990'lı yıllarda araç restorasyonuyla işe başlayan, sonra da hobi olarak kendi aracını üretmeye girişen Hasan Yurdakul, Sanayi Bakanlığı'ndan aldığı seri otomobil imal etme belgesine de sahip. Yurdakul'un "Maral"ı, sipariş üzerine üretiliyor. İngiliz Morgan marka otomobillerden esinlenilen Maral'ın bir de Lily adlı kardeşi mevcut. Ancak bu araç, henüz gün ışığına çıkmış değil.


    Hafif ticari araç üreten de var



    Eskişehir'de kurulu, traktör kabinleri konusunda uzman olan Hisarlar Grup, kendi geliştirdiği "Hisar" adlı hafif ticari araç projesini ilerletmiş durumda. "Turkar" adı verilen, "Bukan" ve "Derman" gibi model isimleri olan bu hafif ticariler, bazı fuarlarda sergilenmeye de başlandı. Hisarlar, seri üretime 300 adetle başlayıp, sonraki yıllarda sayıyı 8 bine kadar çıkarmayı planladıklarını açıklamıştı. Aracın, özellikle Afrika ülkelerine ihraç edilmesi de düşünülüyor.

    Sessizliğe gömülenler

    - Birkaç yıl önce İzmir'de Çerberci adlı firma tarafından üretimine başlandığı duyurulan Diardi ise, şu sıralar sessizliğe gömülenlerden. Nitekim internet sayfası artık açılmamakta.

    - Hema Endüstri'nın geliştirdiği ve 2007'de üretimine başlayacağı şeklinde haberleri basında yer bulan yerli otomobil projesi, bir çizimi bile görülemeden tarih oldu.

    - Pi Makina'nın geliştirdiği ve bir dönem Ankara Ticaret Odası Başkanı Sinan Aygün'ün de test ettiği Hummer'ın yerli versiyonu olan "Hamur" ya da değişen adıyla "Simge", seri üretime geçirilemedi.

    - Gaz aletleri üreten Altınboğa firmasının üzerinde çalıştığı yerli otomobil projesi, prototip araçların yanması sonrasında tekrar gündeme gelmedi.

    - İstanbul'da ayakkabı imalatı yapan Fatih Başoğlu'nun, yedi yılda bir apartmanın bodrum katında şekillendirdiği "Şamil" adını taşıyan spor otomobil prototipi, yatırımcı bulunamadığı için üretime geçemedi.




    BİLGİLENDİRİCİ mesaj.
    Şunu da eklemek lazım; Pi Makina geçtiğimiz yıl bazı fuarlarda (aracı bizzat bende gördüm) pi Kam4 adlı hafif kamyonet tarzı bir araç tatnıttı.seri üretime geçileceğinden bahsedildi.ŞU an itibariyla Ses yok. araç Küçükbir İtalyan markasına benziyor markasını hatırlayamadım.

    Yerli araç kullan Türkiye kazansın, bizim insanımız kazansın
    www.otometre.com
    http://otolist.blogspot.com
    http://panorama24.blogspot.com

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: asan70


    quote:

    Orjinalden alıntı: dangershark

    Yerli Oto Üretimi Patladı

    Bu aralar, ‘araba sevdası’ patlaması yaşanıyor. ‘Türk marka oto’ üretmek için 10’a yakın girişim var. Hükümet bunlardan Mindset’i destekliyor

    Otomotivde milyarlarca dolarlık fabrikalara sahip olan, otobüs ve kamyon gibi ağır ticari araçlarda kendi markasını yaratan Türkiye'de, bu kez de yüzde 100 yerli otomobil üretmek için yarış başladı. Murat Günak'ın "Mindset" projesiyle adeta alevlenen bu çabaların bir bölümü hükümet tarafından da ciddi şekilde değerlendirilirken, rüzgârı arkasına almak isteyen girişimciler de, daha önce açıkladıkları projelerini yeniden gündeme getirdi...


    Ciddi bir aşamaya gelindi

    Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın da test ettiği ve tasarımcı Murat Günak ile ortağının geliştirdiği elektrikli "Mindset" projesinde, şu an yatırımcıların değerlendirilmesi aşamasına gelindi. Hükümetin de sıcak baktığı Mindset'in, "2010 Kültür Başkenti" etkinlikleri çerçevesinde İstanbul'da kullanılması için de çalışmalar başlatıldı.


    Yeniden gündeme geldi



    Ertex firması tarafından yaklaşık üç yıl önce tanıtılan ancak seri üretimine geçilemeyen Etox da, geçen hafta yeniden gündeme geldi. Etox için, Ankara'da Ostim Sanayici ve İşadamları Derneği (OSİAD) Güçbirliği A.Ş ile bir çalışma başlatıldığı açıklandı. Bu işbirliği çerçevesinde oluşturulan çalışma grubundan alınan sonuçlara bakılacağı ve olumlu olması halinde projenin üretimine başlanabileceği bildiriliyor.


    Sazan sınırlı sayıda üretilecek



    Anadol STC 16'yı yaratan ekipte yer alan Ekber Onuk'un, vefat eden oğlu Kaan ile birlikte tasarladığı ve yaklaşık 6 yıldır sessiz sedasız ilerleyen "SAZAN" adlı spor otomobil projesinin de, bu yıl içinde hayata geçmesi bekleniyor.
    Ekber Onuk’un, oğlunun adını yaşatmak amacıyla giriştiği bu özel projede, üretim adedinin 10 gibi sınırlı bir sayıda bırakılması hedefleniyor.

    Hobi olarak başladı, onlarca üretti

    1990'lı yıllarda araç restorasyonuyla işe başlayan, sonra da hobi olarak kendi aracını üretmeye girişen Hasan Yurdakul, Sanayi Bakanlığı'ndan aldığı seri otomobil imal etme belgesine de sahip. Yurdakul'un "Maral"ı, sipariş üzerine üretiliyor. İngiliz Morgan marka otomobillerden esinlenilen Maral'ın bir de Lily adlı kardeşi mevcut. Ancak bu araç, henüz gün ışığına çıkmış değil.


    Hafif ticari araç üreten de var



    Eskişehir'de kurulu, traktör kabinleri konusunda uzman olan Hisarlar Grup, kendi geliştirdiği "Hisar" adlı hafif ticari araç projesini ilerletmiş durumda. "Turkar" adı verilen, "Bukan" ve "Derman" gibi model isimleri olan bu hafif ticariler, bazı fuarlarda sergilenmeye de başlandı. Hisarlar, seri üretime 300 adetle başlayıp, sonraki yıllarda sayıyı 8 bine kadar çıkarmayı planladıklarını açıklamıştı. Aracın, özellikle Afrika ülkelerine ihraç edilmesi de düşünülüyor.

    Sessizliğe gömülenler

    - Birkaç yıl önce İzmir'de Çerberci adlı firma tarafından üretimine başlandığı duyurulan Diardi ise, şu sıralar sessizliğe gömülenlerden. Nitekim internet sayfası artık açılmamakta.

    - Hema Endüstri'nın geliştirdiği ve 2007'de üretimine başlayacağı şeklinde haberleri basında yer bulan yerli otomobil projesi, bir çizimi bile görülemeden tarih oldu.

    - Pi Makina'nın geliştirdiği ve bir dönem Ankara Ticaret Odası Başkanı Sinan Aygün'ün de test ettiği Hummer'ın yerli versiyonu olan "Hamur" ya da değişen adıyla "Simge", seri üretime geçirilemedi.

    - Gaz aletleri üreten Altınboğa firmasının üzerinde çalıştığı yerli otomobil projesi, prototip araçların yanması sonrasında tekrar gündeme gelmedi.

    - İstanbul'da ayakkabı imalatı yapan Fatih Başoğlu'nun, yedi yılda bir apartmanın bodrum katında şekillendirdiği "Şamil" adını taşıyan spor otomobil prototipi, yatırımcı bulunamadığı için üretime geçemedi.




    BİLGİLENDİRİCİ mesaj.
    Şunu da eklemek lazım; Pi Makina geçtiğimiz yıl bazı fuarlarda (aracı bizzat bende gördüm) pi Kam4 adlı hafif kamyonet tarzı bir araç tatnıttı.seri üretime geçileceğinden bahsedildi.ŞU an itibariyla Ses yok. araç Küçükbir İtalyan markasına benziyor markasını hatırlayamadım.

    Yerli araç kullan Türkiye kazansın, bizim insanımız kazansın
    www.otometre.com
    http://otolist.blogspot.com
    http://panorama24.blogspot.com

    sağol aga siteni hep takip ediyom bu arada ben tüyapa gidecektim hattatlara araba sormaya meğer tarihi geçmiş bide araba tarih olmuş onun için değmez dedim millet askamın biraz üzerine gidelim hiç haber yok onlardan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    quote:

    Orjinalden alıntı: asan70


    quote:

    Orjinalden alıntı: dangershark

    Yerli Oto Üretimi Patladı

    Bu aralar, ‘araba sevdası’ patlaması yaşanıyor. ‘Türk marka oto’ üretmek için 10’a yakın girişim var. Hükümet bunlardan Mindset’i destekliyor

    Otomotivde milyarlarca dolarlık fabrikalara sahip olan, otobüs ve kamyon gibi ağır ticari araçlarda kendi markasını yaratan Türkiye'de, bu kez de yüzde 100 yerli otomobil üretmek için yarış başladı. Murat Günak'ın "Mindset" projesiyle adeta alevlenen bu çabaların bir bölümü hükümet tarafından da ciddi şekilde değerlendirilirken, rüzgârı arkasına almak isteyen girişimciler de, daha önce açıkladıkları projelerini yeniden gündeme getirdi...


    Ciddi bir aşamaya gelindi

    Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın da test ettiği ve tasarımcı Murat Günak ile ortağının geliştirdiği elektrikli "Mindset" projesinde, şu an yatırımcıların değerlendirilmesi aşamasına gelindi. Hükümetin de sıcak baktığı Mindset'in, "2010 Kültür Başkenti" etkinlikleri çerçevesinde İstanbul'da kullanılması için de çalışmalar başlatıldı.


    Yeniden gündeme geldi



    Ertex firması tarafından yaklaşık üç yıl önce tanıtılan ancak seri üretimine geçilemeyen Etox da, geçen hafta yeniden gündeme geldi. Etox için, Ankara'da Ostim Sanayici ve İşadamları Derneği (OSİAD) Güçbirliği A.Ş ile bir çalışma başlatıldığı açıklandı. Bu işbirliği çerçevesinde oluşturulan çalışma grubundan alınan sonuçlara bakılacağı ve olumlu olması halinde projenin üretimine başlanabileceği bildiriliyor.


    Sazan sınırlı sayıda üretilecek



    Anadol STC 16'yı yaratan ekipte yer alan Ekber Onuk'un, vefat eden oğlu Kaan ile birlikte tasarladığı ve yaklaşık 6 yıldır sessiz sedasız ilerleyen "SAZAN" adlı spor otomobil projesinin de, bu yıl içinde hayata geçmesi bekleniyor.
    Ekber Onuk’un, oğlunun adını yaşatmak amacıyla giriştiği bu özel projede, üretim adedinin 10 gibi sınırlı bir sayıda bırakılması hedefleniyor.

    Hobi olarak başladı, onlarca üretti

    1990'lı yıllarda araç restorasyonuyla işe başlayan, sonra da hobi olarak kendi aracını üretmeye girişen Hasan Yurdakul, Sanayi Bakanlığı'ndan aldığı seri otomobil imal etme belgesine de sahip. Yurdakul'un "Maral"ı, sipariş üzerine üretiliyor. İngiliz Morgan marka otomobillerden esinlenilen Maral'ın bir de Lily adlı kardeşi mevcut. Ancak bu araç, henüz gün ışığına çıkmış değil.


    Hafif ticari araç üreten de var



    Eskişehir'de kurulu, traktör kabinleri konusunda uzman olan Hisarlar Grup, kendi geliştirdiği "Hisar" adlı hafif ticari araç projesini ilerletmiş durumda. "Turkar" adı verilen, "Bukan" ve "Derman" gibi model isimleri olan bu hafif ticariler, bazı fuarlarda sergilenmeye de başlandı. Hisarlar, seri üretime 300 adetle başlayıp, sonraki yıllarda sayıyı 8 bine kadar çıkarmayı planladıklarını açıklamıştı. Aracın, özellikle Afrika ülkelerine ihraç edilmesi de düşünülüyor.

    Sessizliğe gömülenler

    - Birkaç yıl önce İzmir'de Çerberci adlı firma tarafından üretimine başlandığı duyurulan Diardi ise, şu sıralar sessizliğe gömülenlerden. Nitekim internet sayfası artık açılmamakta.

    - Hema Endüstri'nın geliştirdiği ve 2007'de üretimine başlayacağı şeklinde haberleri basında yer bulan yerli otomobil projesi, bir çizimi bile görülemeden tarih oldu.

    - Pi Makina'nın geliştirdiği ve bir dönem Ankara Ticaret Odası Başkanı Sinan Aygün'ün de test ettiği Hummer'ın yerli versiyonu olan "Hamur" ya da değişen adıyla "Simge", seri üretime geçirilemedi.

    - Gaz aletleri üreten Altınboğa firmasının üzerinde çalıştığı yerli otomobil projesi, prototip araçların yanması sonrasında tekrar gündeme gelmedi.

    - İstanbul'da ayakkabı imalatı yapan Fatih Başoğlu'nun, yedi yılda bir apartmanın bodrum katında şekillendirdiği "Şamil" adını taşıyan spor otomobil prototipi, yatırımcı bulunamadığı için üretime geçemedi.




    BİLGİLENDİRİCİ mesaj.
    Şunu da eklemek lazım; Pi Makina geçtiğimiz yıl bazı fuarlarda (aracı bizzat bende gördüm) pi Kam4 adlı hafif kamyonet tarzı bir araç tatnıttı.seri üretime geçileceğinden bahsedildi.ŞU an itibariyla Ses yok. araç Küçükbir İtalyan markasına benziyor markasını hatırlayamadım.

    Yerli araç kullan Türkiye kazansın, bizim insanımız kazansın
    www.otometre.com
    http://otolist.blogspot.com
    http://panorama24.blogspot.com

    sağol aga siteni hep takip ediyom bu arada ben tüyapa gidecektim hattatlara araba sormaya meğer tarihi geçmiş bide araba tarih olmuş onun için değmez dedim millet askamın biraz üzerine gidelim hiç haber yok onlardan

    Alıntıları Göster
    askam nedir peki ondan biraz bahsedelim... bende etox haberini trt nin bir programında gördüm 1 hafta kadar önce ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    askam nedir peki ondan biraz bahsedelim... bende etox haberini trt nin bir programında gördüm 1 hafta kadar önce ...

    Alıntıları Göster
    peki motor üretmek bu kadar zor mu ... aslında biryerden abslamak gerek :) birde yerli mobiletimiz olsa:D kücücük motorlu bir motor:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    askam nedir peki ondan biraz bahsedelim... bende etox haberini trt nin bir programında gördüm 1 hafta kadar önce ...

    ASKAM Kamyon İmalat ve Tic. A. Ş. , 1962 yılında % 60 Chrysler International S.A. ve % 40 Türk sermayesi ile kurulmuş ve 1964'te üretime başlamıştır.

    1978 yılında Chrysler International S.A. hissesini yerli ortaklara - Tatko, Çiftçiler, Ruşensad - devretmiş ve firma Chrysler International ile olan İmalat, Patent , Lisans ve Satış Anlaşması çerçevesinde üretimine devam etmiştir.

    1991 yılında, Chrysler lisanslı araçlara ilave olarak, Japon Hino Motors, Ltd. ile lisans anlaşması yaparak Hino küçük kamyonlarının üretimine başlamıştır.

    Askam Kamyon, Amerikan Chrysler ile Japon Hino Motors'un yanısıra konusunda uzman Eaton, ZF, Dana Spicer, Perkins Engines, Deutz AG, MAN Steyr ve Jellinghaus Gmbh gibi dünyaca ünlü üretici firmalar ile teknik işbirliğini sürdürerek ürün ve imalat mühendisliği alanlarında bilgi birikimini bağımsız bir firma olarak gelişmiş bir düzeye yükseltmiştir.

    1996 yılında yaptığı lisans ve teknik işbirliği anlaşması çerçevesinde Mısır'da kamyon montajı için CKD parça, teknik bilgi ve eğitim desteği sağlayarak teknoloji satışı aşamasına ulaşmıştır.

    Daimler-Benz ile Chrysler birleşmesinin ardından, 2002 yılında 'Askam Kamyon İmalat ve Tic. A. Ş.' adını kullanmaya başlayan şirket, ürünlerinin pazara Desoto ve Fargo markaları ile sunumunu sürdürmektedir.

    İstanbul'a 40 km. uzaklıkta, 40.000 m2 si kapalı olmak üzere 109 dönümlük bir alanda yer alan üretim tesisleri, presleme ve imalat atölyeleri, gövde kaynak, boyama, motor ve ana montaj hatlarından oluşmaktadır. Yıllık üretim kapasitesi tek vardiyada 9.000 araçtır.

    Ürün yelpazesi, 3.5 - 40 ton azami yüklü ağırlık aralığında kamyon ve kamyonetlerden oluşmaktadır. Askam Kamyon üretimi 160.000'e yakın araç inşaat sektöründen taşımacılığa geniş bir alanda hizmet vermektedir.

    Askam Kamyon 'TS-EN-ISO 9001:2000 Kalite Güvence Belgesi' sahibidir. Kalibrasyon Laboratuarı ise TSE tarafından akredite edilerek 'Laboratuar Yeterlilik Belgesi' almıştır.

    Askam Kamyon kırk yıllık tecrübesi, ellinin üstünde yetkili satıcı, yetmiş bir servisi ve yüzlerce yedek parça bayii ile ülke ekonomisine katkıda bulunmaktadır.

    Askam Kamyon'un üçte bir oranında ortağı olan Çiftçiler Grubu Mayıs, 2003'te Tatko ve Ruşensad hisselerini devralarak şirket hisselerinin tamamının sahibi olmuştur. Çiftçiler Grubu 70 yıllık otomotiv geçmişine sahip bir şirketler topluluğudur.

    Fargo ve Desoto markalarıyla pazara sunulan firma ürünlerinin yurtiçi ve yurtdışı pazarlama, satış ve satış sonrası servis faaliyetleri Askam Otomotiv San. ve Tic A.Ş. tarafından yürütülmektedir.
    http://www.askam.com.tr/v2/default.aspx bu şirketten sabancı aldığından beri haber alınamıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    askam nedir peki ondan biraz bahsedelim... bende etox haberini trt nin bir programında gördüm 1 hafta kadar önce ...

    ASKAM Kamyon İmalat ve Tic. A. Ş. , 1962 yılında % 60 Chrysler International S.A. ve % 40 Türk sermayesi ile kurulmuş ve 1964'te üretime başlamıştır.

    1978 yılında Chrysler International S.A. hissesini yerli ortaklara - Tatko, Çiftçiler, Ruşensad - devretmiş ve firma Chrysler International ile olan İmalat, Patent , Lisans ve Satış Anlaşması çerçevesinde üretimine devam etmiştir.

    1991 yılında, Chrysler lisanslı araçlara ilave olarak, Japon Hino Motors, Ltd. ile lisans anlaşması yaparak Hino küçük kamyonlarının üretimine başlamıştır.

    Askam Kamyon, Amerikan Chrysler ile Japon Hino Motors'un yanısıra konusunda uzman Eaton, ZF, Dana Spicer, Perkins Engines, Deutz AG, MAN Steyr ve Jellinghaus Gmbh gibi dünyaca ünlü üretici firmalar ile teknik işbirliğini sürdürerek ürün ve imalat mühendisliği alanlarında bilgi birikimini bağımsız bir firma olarak gelişmiş bir düzeye yükseltmiştir.

    1996 yılında yaptığı lisans ve teknik işbirliği anlaşması çerçevesinde Mısır'da kamyon montajı için CKD parça, teknik bilgi ve eğitim desteği sağlayarak teknoloji satışı aşamasına ulaşmıştır.

    Daimler-Benz ile Chrysler birleşmesinin ardından, 2002 yılında 'Askam Kamyon İmalat ve Tic. A. Ş.' adını kullanmaya başlayan şirket, ürünlerinin pazara Desoto ve Fargo markaları ile sunumunu sürdürmektedir.

    İstanbul'a 40 km. uzaklıkta, 40.000 m2 si kapalı olmak üzere 109 dönümlük bir alanda yer alan üretim tesisleri, presleme ve imalat atölyeleri, gövde kaynak, boyama, motor ve ana montaj hatlarından oluşmaktadır. Yıllık üretim kapasitesi tek vardiyada 9.000 araçtır.

    Ürün yelpazesi, 3.5 - 40 ton azami yüklü ağırlık aralığında kamyon ve kamyonetlerden oluşmaktadır. Askam Kamyon üretimi 160.000'e yakın araç inşaat sektöründen taşımacılığa geniş bir alanda hizmet vermektedir.

    Askam Kamyon 'TS-EN-ISO 9001:2000 Kalite Güvence Belgesi' sahibidir. Kalibrasyon Laboratuarı ise TSE tarafından akredite edilerek 'Laboratuar Yeterlilik Belgesi' almıştır.

    Askam Kamyon kırk yıllık tecrübesi, ellinin üstünde yetkili satıcı, yetmiş bir servisi ve yüzlerce yedek parça bayii ile ülke ekonomisine katkıda bulunmaktadır.

    Askam Kamyon'un üçte bir oranında ortağı olan Çiftçiler Grubu Mayıs, 2003'te Tatko ve Ruşensad hisselerini devralarak şirket hisselerinin tamamının sahibi olmuştur. Çiftçiler Grubu 70 yıllık otomotiv geçmişine sahip bir şirketler topluluğudur.

    Fargo ve Desoto markalarıyla pazara sunulan firma ürünlerinin yurtiçi ve yurtdışı pazarlama, satış ve satış sonrası servis faaliyetleri Askam Otomotiv San. ve Tic A.Ş. tarafından yürütülmektedir.
    http://www.askam.com.tr/v2/default.aspx bu şirketten sabancı aldığından beri haber alınamıyor

    Alıntıları Göster
    buda bir askamdam bir resim [img=http://img103.imageshack.us/img103/4662/askam.png]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    askam nedir peki ondan biraz bahsedelim... bende etox haberini trt nin bir programında gördüm 1 hafta kadar önce ...

    ASKAM Kamyon İmalat ve Tic. A. Ş. , 1962 yılında % 60 Chrysler International S.A. ve % 40 Türk sermayesi ile kurulmuş ve 1964'te üretime başlamıştır.

    1978 yılında Chrysler International S.A. hissesini yerli ortaklara - Tatko, Çiftçiler, Ruşensad - devretmiş ve firma Chrysler International ile olan İmalat, Patent , Lisans ve Satış Anlaşması çerçevesinde üretimine devam etmiştir.

    1991 yılında, Chrysler lisanslı araçlara ilave olarak, Japon Hino Motors, Ltd. ile lisans anlaşması yaparak Hino küçük kamyonlarının üretimine başlamıştır.

    Askam Kamyon, Amerikan Chrysler ile Japon Hino Motors'un yanısıra konusunda uzman Eaton, ZF, Dana Spicer, Perkins Engines, Deutz AG, MAN Steyr ve Jellinghaus Gmbh gibi dünyaca ünlü üretici firmalar ile teknik işbirliğini sürdürerek ürün ve imalat mühendisliği alanlarında bilgi birikimini bağımsız bir firma olarak gelişmiş bir düzeye yükseltmiştir.

    1996 yılında yaptığı lisans ve teknik işbirliği anlaşması çerçevesinde Mısır'da kamyon montajı için CKD parça, teknik bilgi ve eğitim desteği sağlayarak teknoloji satışı aşamasına ulaşmıştır.

    Daimler-Benz ile Chrysler birleşmesinin ardından, 2002 yılında 'Askam Kamyon İmalat ve Tic. A. Ş.' adını kullanmaya başlayan şirket, ürünlerinin pazara Desoto ve Fargo markaları ile sunumunu sürdürmektedir.

    İstanbul'a 40 km. uzaklıkta, 40.000 m2 si kapalı olmak üzere 109 dönümlük bir alanda yer alan üretim tesisleri, presleme ve imalat atölyeleri, gövde kaynak, boyama, motor ve ana montaj hatlarından oluşmaktadır. Yıllık üretim kapasitesi tek vardiyada 9.000 araçtır.

    Ürün yelpazesi, 3.5 - 40 ton azami yüklü ağırlık aralığında kamyon ve kamyonetlerden oluşmaktadır. Askam Kamyon üretimi 160.000'e yakın araç inşaat sektöründen taşımacılığa geniş bir alanda hizmet vermektedir.

    Askam Kamyon 'TS-EN-ISO 9001:2000 Kalite Güvence Belgesi' sahibidir. Kalibrasyon Laboratuarı ise TSE tarafından akredite edilerek 'Laboratuar Yeterlilik Belgesi' almıştır.

    Askam Kamyon kırk yıllık tecrübesi, ellinin üstünde yetkili satıcı, yetmiş bir servisi ve yüzlerce yedek parça bayii ile ülke ekonomisine katkıda bulunmaktadır.

    Askam Kamyon'un üçte bir oranında ortağı olan Çiftçiler Grubu Mayıs, 2003'te Tatko ve Ruşensad hisselerini devralarak şirket hisselerinin tamamının sahibi olmuştur. Çiftçiler Grubu 70 yıllık otomotiv geçmişine sahip bir şirketler topluluğudur.

    Fargo ve Desoto markalarıyla pazara sunulan firma ürünlerinin yurtiçi ve yurtdışı pazarlama, satış ve satış sonrası servis faaliyetleri Askam Otomotiv San. ve Tic A.Ş. tarafından yürütülmektedir.
    http://www.askam.com.tr/v2/default.aspx bu şirketten sabancı aldığından beri haber alınamıyor

    Alıntıları Göster
    Keşke bu konuyu açmadan önce arama motorunu kullansaydın. Bunlar ilgili bir sürü konu açıldı. Tartışıldı.

    Hatta mümkünse tüm konular birleştirebilir. %100 Türk otomobilinden bahsediyoruz. Ama daha araştırma yapmayı bilmiyoruz. (Bkz arama modu kullanılmamış) Vizyonumuz yok. Kendimizi geliştirmiyoruz. Bu ülkenin ekonomik sorunları varsa kazandığın para direk vergilere gidiyor 2 günde para eriyorsa nasıl araba yapacağız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ducatine

    Keşke bu konuyu açmadan önce arama motorunu kullansaydın. Bunlar ilgili bir sürü konu açıldı. Tartışıldı.

    Hatta mümkünse tüm konular birleştirebilir. %100 Türk otomobilinden bahsediyoruz. Ama daha araştırma yapmayı bilmiyoruz. (Bkz arama modu kullanılmamış) Vizyonumuz yok. Kendimizi geliştirmiyoruz. Bu ülkenin ekonomik sorunları varsa kazandığın para direk vergilere gidiyor 2 günde para eriyorsa nasıl araba yapacağız?
    aga başka konu olduğunu bilmiyorduk lütfen linkini at da ordan devam edelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    aga başka konu olduğunu bilmiyorduk lütfen linkini at da ordan devam edelim



    Dostum hangisini vereyim? 10'a yakın topic var. Ben sadece uyarı amaçlı yazdım. Herkes görsün dedim. Birde admin ve modlara seslendim.

    Sen üstüne alınma. Sana değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ducatine


    quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    aga başka konu olduğunu bilmiyorduk lütfen linkini at da ordan devam edelim



    Dostum hangisini vereyim? 10'a yakın topic var. Ben sadece uyarı amaçlı yazdım. Herkes görsün dedim. Birde admin ve modlara seslendim.

    Sen üstüne alınma. Sana değil.
    yok aga ondan değil başka mesaj yazacaktımda eğer sağlam link varsa ordan devam edek diye bu aradahttp://www.ozmaktas.com.tr/ adanalı türk markası pikap yapması çok hoşuma gitti ama iç resimleri yok fiyatıda yok ben araştırdım ama bulamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dangershark -- 25 Temmuz 2009; 16:22:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ducatine


    quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    aga başka konu olduğunu bilmiyorduk lütfen linkini at da ordan devam edelim



    Dostum hangisini vereyim? 10'a yakın topic var. Ben sadece uyarı amaçlı yazdım. Herkes görsün dedim. Birde admin ve modlara seslendim.

    Sen üstüne alınma. Sana değil.
    yok aga ondan değil başka mesaj yazacaktımda eğer sağlam link varsa ordan devam edek diye bu aradahttp://www.ozmaktas.com.tr/ adanalı türk markası pikap yapması çok hoşuma gitti ama iç resimleri yok fiyatıda yok ben araştırdım ama bulamadım

    Alıntıları Göster
    2009 şahin üretilsin yarın alırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan
    demekki devlet kendi örevi olan iç-dış güvenlik ve adalet sektörü dışındaki sektörlerden elini yaağnı çekmeli , hizmet adına aldığı vergileri de tamamen ortadan kaldırmalı.
    bi düşünün yarın sabah bi kalkıyosunuz benzin 50kr,yeni 0 bi araba alacaksınız aaa eskiden 35000olan araba 17000e düşmüş,bi ekmek 25kr olmuş,uçakla antalyaya gideceksiniz 20 liraya düşmüş,internete gireceksiniz kotasız bilmemkaç gb internet aylık 5 lira,elektrik kiolvatı 1 kuruşa düşmüş.ee bu kaynaklarla üretim yaptığınızı düşünün çin bile dünyada dükkanını kapatır gider bizle rekabet edemez.

    unutmayın herzaman şunu düşünün, ben devlet hastanesine devlet okuluna bedavaya gidiyorum ama acaba gerçekte NE KADAR BEDAVA?


    Ne kadar güzel anlatmışsın. Devlet sadece güvenlik ve adaletle ilgilense ne kadar farklı şartlarda yaşıyor olurduk şimdi. Kaynağımız var, işgücümüz var, hırsımız var ama şu anki sistemle bir adım öteye gitmemiz mümkün değil. Konu boyunca hep alakasız şeyler tartışılmış, asıl sorun Türkiye'deki girişimcilerin bu vergilerle ellerinin kollarının bağlanmış olması. Her şey için bu kadar çok vergi vermek zorunda kalmasaydık üretim de, tüketim de inanılmaz artardı ülkemizde. Keşke insanlar bunu anlayabilse...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boz Yele

    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan
    demekki devlet kendi örevi olan iç-dış güvenlik ve adalet sektörü dışındaki sektörlerden elini yaağnı çekmeli , hizmet adına aldığı vergileri de tamamen ortadan kaldırmalı.
    bi düşünün yarın sabah bi kalkıyosunuz benzin 50kr,yeni 0 bi araba alacaksınız aaa eskiden 35000olan araba 17000e düşmüş,bi ekmek 25kr olmuş,uçakla antalyaya gideceksiniz 20 liraya düşmüş,internete gireceksiniz kotasız bilmemkaç gb internet aylık 5 lira,elektrik kiolvatı 1 kuruşa düşmüş.ee bu kaynaklarla üretim yaptığınızı düşünün çin bile dünyada dükkanını kapatır gider bizle rekabet edemez.

    unutmayın herzaman şunu düşünün, ben devlet hastanesine devlet okuluna bedavaya gidiyorum ama acaba gerçekte NE KADAR BEDAVA?


    Ne kadar güzel anlatmışsın. Devlet sadece güvenlik ve adaletle ilgilense ne kadar farklı şartlarda yaşıyor olurduk şimdi. Kaynağımız var, işgücümüz var, hırsımız var ama şu anki sistemle bir adım öteye gitmemiz mümkün değil. Konu boyunca hep alakasız şeyler tartışılmış, asıl sorun Türkiye'deki girişimcilerin bu vergilerle ellerinin kollarının bağlanmış olması. Her şey için bu kadar çok vergi vermek zorunda kalmasaydık üretim de, tüketim de inanılmaz artardı ülkemizde. Keşke insanlar bunu anlayabilse...

    Alıntıları Göster
    quote:

    yok aga ondan değil başka mesaj yazacaktımda eğer sağlam link varsa ordan devam edek diye bu aradahttp://www.ozmaktas.com.tr/ adanalı türk markası pikap yapması çok hoşuma gitti ama iç resimleri yok fiyatıda yok ben araştırdım ama bulamadım


    Özmaktaş; sanırım Çin firmalarından birinden teknik destek alıyor.İhracat yaptığı ülkeler arasında Azerbaycan ve Suriye var..Bir ara sitede satıcıların yerleri yazıyordu şu an bulamadım..
    _________________________________
    Yerli araç kullan Türkiye kazansın, bizim insanımız kazansın
    www.otometre.com
    http://otolist.blogspot.com
    http://panorama24.blogspot.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superhead


    quote:

    Orjinalden alıntı: Nike

     !!!---2009 Yılında %100  Türk malı Otomobil..İstiyoruz..


    İmza


    Arkadaşlar bi aralar bu İMZA olayı vardı. sonra ne oldu bi bilgisi olan varmı.


    tarih oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asan70

    quote:

    yok aga ondan değil başka mesaj yazacaktımda eğer sağlam link varsa ordan devam edek diye bu aradahttp://www.ozmaktas.com.tr/ adanalı türk markası pikap yapması çok hoşuma gitti ama iç resimleri yok fiyatıda yok ben araştırdım ama bulamadım


    Özmaktaş; sanırım Çin firmalarından birinden teknik destek alıyor.İhracat yaptığı ülkeler arasında Azerbaycan ve Suriye var..Bir ara sitede satıcıların yerleri yazıyordu şu an bulamadım..
    _________________________________
    Yerli araç kullan Türkiye kazansın, bizim insanımız kazansın
    www.otometre.com
    http://otolist.blogspot.com
    http://panorama24.blogspot.com



    aga bayilerin yeri var birkaçını arattım onlarında sitesi yok bayiye gidip ziyaret yapmak lazım herhalde bu arada agam sen diğer forumlarda askama bakıyordun hala ses seda var mı???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dangershark -- 26 Temmuz 2009; 9:50:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    quote:

    Orijinalden alıntı: asan70

    quote:

    yok aga ondan değil başka mesaj yazacaktımda eğer sağlam link varsa ordan devam edek diye bu aradahttp://www.ozmaktas.com.tr/ adanalı türk markası pikap yapması çok hoşuma gitti ama iç resimleri yok fiyatıda yok ben araştırdım ama bulamadım


    Özmaktaş; sanırım Çin firmalarından birinden teknik destek alıyor.İhracat yaptığı ülkeler arasında Azerbaycan ve Suriye var..Bir ara sitede satıcıların yerleri yazıyordu şu an bulamadım..
    _________________________________
    Yerli araç kullan Türkiye kazansın, bizim insanımız kazansın
    www.otometre.com
    http://otolist.blogspot.com
    http://panorama24.blogspot.com



    aga bayilerin yeri var birkaçını arattım onlarında sitesi yok bayiye gidip ziyaret yapmak lazım herhalde bu arada agam sen diğer forumlarda askama bakıyordun hala ses seda var mı???

    Alıntıları Göster
    Askam'dan ses yok.



    _________________________________
    Yerli araç kullan Türkiye kazansın, bizim insanımız kazansın
    www.otometre.com
    otolist.blogspot.com
    Otometre - Otomobil Blogu; Haberler, Yeni Modeller
    http://otolist.blogspot.com

    panorama24.blogspot.com
    PANORAMA 24
    http://panorama24.blogspot.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    araç üretilir güvenlik testleri yapılır...belli kriterleri karşılarsa neden alınmasın...
    tabiki devletin yerli üretim teşviği olacak ve zaten araçlar ilk başta mütevazi şehir içi kullanımına uygun basit şirin tasarımlı olmalı...
    öyle d segmenti çıkarsan kimse almaz tabi....zaten indirimli fiyatı ucuz yedek parça servisleriyle birde motoru v.s. kendini kanıtlarsa...ozaman arkası çok güzel gelir...

    Alıntıları Göster
    yapılabilir ama suanki vaziyete bakildiginda hayal gibi gozukuyor. Bir ara Tofaş vardi Şahin vardi Doğan vardi noldu Tofaş-Fiat daha sonra noldu sadece Fiat :) Biz uyurken millet ne yazıkkı uyumuyor büyüyor akıl ediyor uyguluyor ve nihayetinde elimizdekini kendi rızamızla alıyor bizde vay be elin gavuru yapıyor be abi diye iç geçiriyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darth90

    yapılabilir ama suanki vaziyete bakildiginda hayal gibi gozukuyor. Bir ara Tofaş vardi Şahin vardi Doğan vardi noldu Tofaş-Fiat daha sonra noldu sadece Fiat :) Biz uyurken millet ne yazıkkı uyumuyor büyüyor akıl ediyor uyguluyor ve nihayetinde elimizdekini kendi rızamızla alıyor bizde vay be elin gavuru yapıyor be abi diye iç geçiriyoruz

    Alıntıları Göster
    evet arkadaslar otomobil ilk etapta zor olabilir ama motorsiklet üretimmi neden yok türkiyemde bir scooter yada mobilet üreten fabrikamız da yok cok mu zor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    evet arkadaslar otomobil ilk etapta zor olabilir ama motorsiklet üretimmi neden yok türkiyemde bir scooter yada mobilet üreten fabrikamız da yok cok mu zor...

    Alıntıları Göster
    imza nın tasarımı, zamanının ötesinde, çok güzel araçtı.
    sonra fadıl mı dolandırıcı idi, karteller mi fırsat vermedi, nooldu bilemiyoruz.
    yazık oldu.
    keşke üretilse idi.
    a yada b segment olurdu herhalde.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.