Şimdi Ara

2010 camaro vs 2010 m3 (+18) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
4
Favori
4.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Tamam kardeşim haklısın kusra bakma:)

    Estağfurullah kardeşim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Tamam kardeşim haklısın kusra bakma:)

    Estağfurullah kardeşim

    Hayatta çok ciddi bir duruşun var tebrik ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Tamam kardeşim haklısın kusra bakma:)

    Estağfurullah kardeşim

    Hayatta çok ciddi bir duruşun var tebrik ederim.

    Hocam işin içinde Ferrari var 458 var.Ne yapsaydım




  • Tabi tabi... Kolay gelsin.
  • -----------------------------camaro----------------------m3

    motor--------------------------6200 V8-----------------------4000 V8

    guc------------------------426 hp @ 5900 rpm---------414 hp @ 8300 rpm

    tork-----------------------420 lb-ft @ 4600 rpm--------295 lb-ft @ 3900 rpm

    vites kutusu---------------6-speed manual--------------6-speed manual

    0-60mph-------------------------4.7sn-------------------------4.6sn

    Braking, 60-0 mph-------------108 ft-------------------------107 ft

    CO2 emissions----------------1.03 lb/mile-----------------1.20 lb/mi

    EPA city/hwy econ------------16 (17.7 litre) /24 (11.8 litre) mpg------------------14(20.2)/20 mpg(14.1)

    sadece değerlere bakarak bmw nin yüksek devirde o kadar gücü verdiğini görebiliriz , haliyle yakıt tüketimi de artmış oluyor.

    amerikanlar ise büyük hacimden orantılı güç çıkarıp yakıtı az bir araç üretiyor.

    tabi bu işlerde yakıta bakılmaz ama ben genede camaro diyorum.

    aynı hacimdeki iki motora ne kadar çok beygir verirseniz (silindir kolunu kısaltarak devir arttırarak) , o kadar çok silindirin kranka basma kuvveti (tork azalır)


    ----

    bizde ve avrupada düşük motor sevdası motor hacmine göre vergiden dolayı kaynaklanıyor (önceden avrupada da hacme göreydi eski alışkanlıklar), türkiyede hala hacime göre vergi alındığı için bu huyumuz değişmedi. oysa ki bilirsiniz 2.0 motorlar 1.6 lara göre daha az yakarlar.

    mesela çoğu kişi 2163 cc lik mercedes dizel almayıp 2000 cc bmw alıyor. avrupada olsanız aynı vergiyi ödeyeceksiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 5 Ekim 2011; 6:32:13 >




  • Yemişim motorunu, yukarıdaki iki aracın kıyası bence hiç yerinde olmamış.
    İki aracı da stok düşünürsek M3 virajı bitirene kadar Camaro bankete yuvarlanır.
    Zaten işin para eden kısmı da o, motor gücü değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/bmw_m3_e92-vs-chevrolet_camaro_ss_2010.html

    al hocam buda profesyonel karşılaştırması verdiğin 2 aracın.Öyle sadece 0-100 vermekle olmuyorki verdiğin verilerde yanlış.

    Bak burada her yönüyle karşılaştırma var.m3 ezmiş hemde 2200 cc daha az motoruyla.Ayrıca eğer fiyat konusu kriter değilse camaro çok saçma bir örnek olur hocam.4.5 litrelik 458 italia ilede karşılaştırılabilir camaro.Çünkü kriteriniz anladığım kadarıyla motor büyüklüğü.Zaten 458 italiayı koyarsanız camaronun karşısına herşey daha net ortaya çıkmakta.Gerçi zr1 ekstra beslemesine rağmen italiayı geride bırakamamış ne camarosu

    Siz bilene denk gelmemişsiniz arkadaşım.

    Az yakma konusunu bilmem ama performans konusunda arkadaş sonuna kdar haklı



    arkadaş niyeyse tüketime takmış durumda performansa hiç girmiyor şuanda elimde autocar dergisi var ve de verdiği veriler yanlış. Ya autocar yanlış ya da bu arkadaş yanlış. günümüz amerikan otomobillerinin avrupa otomobillerinden geride olduğunu sadece ben değil türkiye de otomobilden en iyi anlayan insanlar SAFFET ÜÇÜNCÜ ve JAN NAHUM da söylüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    Camora'ya atmosferik motorunun verdiği mükemmel bir HEMİ tadı var. Hızlanmada önünü göğe dikmek hiç zor değil(Tabiki profesyonellerden bahsediyorum) Bir de kırmızı ışıkta veya rolantide beklerken çıkardığı homurtu etrafa mesaj gönderiyor buradayım diyor

    BMW M3 bana göre M logosunu hak eden tek seri. Çift turbolu motorun sesine ve yüksek devirlerdeki vites geçişine hayranım. Bir de mesala 4, viteste ilerlerken 4000 devir ile 5500 devir arasını çok az gaz vererek tamamladığınızda oldukça tok bir ses etrafı sarıyor. O ses başka bir yerde yok.

    İkisininde farklı tatları var tamamen zevk işi denilebilir.




    4000 devir ile 5500 devir arasına dikkat



    dostum m3 te atmosferik motor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    baska bir baslikta ``dusuk hacimden yuksek guc cikarmak = yuksek teknoloji ve verimlilik`` hurafesi zivanadan cikinca , forum uyelerinin bu sikca dustukleri hatayi elimden geldigince duzeltip aciklamaya karar verdim. ozellikle sozkonusu iddialar gereken tum teknik verilerle desteklendigi halde , bazi yeni forum uyelerinin israrla iskembeden sallamaya devam etmeleri ve bahsettigim konuda sahsima ``karsilik veremedi kacti`` iftirasinin da bu konubasligini olusturmada buyuk bir etkisi vardir. ama ben gene de olayi kisisellestirmeyip elimden geldigince bu yanlisligi duzeltmeye ve bildiklerimi diger arkadaslarla paylasmaya calisacam.


    sozunu ettigim canimi sikan ileti asagida

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    anlıyor dediğin adam bana cevap veremeyince konuyu değiştiriyor başka konulara atlıyor sen de cevap veremeyince şov yapıyosun yok üslubundan cevap veremiyorum falan geç bunları



    herseyden once forum uyelerinden istedigim bir sey var. burada amac paylasarak bilgi birikimimizi genisletmek ve bilmediklerimize yanit bulmak. cogu arkadas burada sorularina yanit buluyor ve konuya hakim kisilere duaci oluyorlar. ama aynizamanda forumun oyle kotu bi yani var ki , konuyu hic bilmeyen kisiler de sanki cok iyi biliyormus gibi ileti yollayabiliyor hatta bilmedikleri halde akademik egitimini almis kisilerle iddialasiyorlar. iddialasmanin nedenlerinin basinda gelenler genelde ehliyete yasi bile yetmeyen genclerin ozellikle babalarinin arabalarini namus davasina cevirmeleri ve artik yeryuzunde babalarinin kullandigi arabadan daha iyi araba yoktur fikrine kapilmalari. ya da baska ornek vermek gerekirse en basitinden bir lpg basliginda bile millet hc larin parlama noktasi , oktan ,setan numaralari , aktivasyon enerji esigi gibi kavramlari hayatlarinda daha onceden duymadiklari halde sirf kulaktan dolma bilgilerine guvenerek burada lpgyi bomba ilan etmeleri gibi. konunun daha da dallanip budaklanmasini istemedigim icin burada kesecem ama forum uyelerinden istedigim lutfen bilginiz yoksa fikriniz de olmasin. bir bilene danisin iyice arastirin okuyun ondan sonra kalkip buraya ileti yazin . aksitaktirde cogu arkadasin aklini bulandirip yanlis secimlerde bulunmasina neden oluyorsunuz.


    konuya geri donersek, bu basligi acmamdaki birinci neden olan, diger basliktaki osencag in ``amerikanlar buyuk hacimden bile yuksek guc cikaramiyor = verimsiz motor`` iddiasi

    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    avrupa otomobillerinde daha fazla konfor var ve günümüzde otomobil teknolojilerinin çoğunu avrupalı markalar geliştiriyor örneğin çift kavrama city safety bunlardan bazıları. camaro 6.1 lt motordan 400 hp güç üretiyor 0-100 ü 5.4 saniye top speed i 256 km BMW M3 4.0 lt motordan 420 hp güç üretiyor 0-100 ü 4.6 sn ve top speed i 250 km ayrıcan iç mekan kalitesi olarak camaro dan çok daha iyi şunu da belirteyim ikiside atmosferik motor

    dusuk hacimden yuksek guc cikarmanin yuksek teknoloji ile bi ilgisi var mi?



    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    amerikan otomobillerine hayran kalman arabadan anlamadığını gösteriyor (eski amerikanlardan bahsetmiyorum) günümüz amerikan arabalarında konfor diye bir şey yok camaro da bile otomobilin dashboardu sert plastikten yapılmış. büyük motor kullanılıyor avrupa otomobillerine göre fakat avrupa otomobillerinin hem performansı hem tüketimi daha iyi. ayrıca amerikanlar bile amerikan otomobillerinden uzak durmaya başladı amerika da yakıt ucuz olmasına rağmen tüketimden şikayetçiler. gm chrysler ve ford un amerika daki pazar payı %80 in üstündeykin şuanda %50 lere geriledi japon lar amerikan pazarını fethetmiş durumda yani avrupa otomobilleri amerikan otomobillerinden şuanda çok üstün durumda

     2010 camaro vs 2010 m3  (+18)


     2010 camaro vs 2010 m3  (+18)


    al kendi ornegini verdigin arabalar. millet ne kadar uydurukcu arastirmadan iskembeden sallar olmus.



    oysa bu konu forumda daha onceden tartisilmis ve o baslikta da aciklamasini yapmistim. isteyenler asagidaki linkten hem aciklamasini hem de verilen ornekleri inceleyebilirler.

    http://forum.donanimhaber.com/m_44403188/tm.htm



    yukardaki link yeterli gelmediyse aciklamaya devam ediyorum. amerikan motorlari ozellikle buyuk hacimli olmalari ile unlu ve bu durum cogu kisinin yakit tuketimini dogru orantili bir sekilde arttiracagi fikrine kapilmasina neden oluyr. soyle ki genelde bunun heasabi yapilirken konuya hakim olmayip mangalda kul birakmayan eli masali arkadaslar ilkokul mantigi ile benim arabam 1500cc 100kmde 10 litre yakiyo , 4500cc 3 kat buyuk motor olduguna gore o da 30 litre yakar gibi duz mantik yurutuyorlar. yurutmekle kalmayip bir de iddiada bulunuyorlar orasi aci. hemen o hacimlere yakin sahip oldugum arabalarin birinden ornek vereyim merak edenler icin 4300cc V8 94 caprice 4 atar O/D otomatik sanziman zaten baska sanziman secenegi yok, duzyolda 150km/h in altina hic dusmeden ortalama 12 litre yakit tuketiyordu. ama forumda bu bahsettigim arabayi kullanmayi birakin daha hayatinda gormemis veletler , sozugecen araci gunluk kullanan birinden daha iyi bildiklerini iddia edip 100kmde 30 litre yaftasini istedikleri gibi yapistirabiliyorlar.

    oysa motorun hacmi , motorun verimliligini ifade eden 1/BSFC degeri ile uzaktan yakindan ilgili degildir ve cogu kisi su noktayi atliyor, motor kuculdukce aslinda motorun tek is stroku olan genlesme stroku da derecede kuculuyor. yani buyuk hacimli bir motorun urettigi max guclere cikabilmek icin kucuk hacimli motorunuzla daha yuksek basinc farklari arasinda ve daha yuksek devirlerde calismak zorunda kaliyorsunuz ki bu bahsettigim iki unsur da motorun verimsizligine neden olan etkenlerden.

    gecenlere forumda ``2500cc nasil olur da 1500ccden az yakar`` adli bir baslik vardi. duz mantikla dusunurseniz aslinda motor kuculdukce yakit tuketimi de azalmali. ama motorlari kullandigimiz kosullar da yakit tuketimi ve verimliligi etkileyen unsurlardir. ustelik motorda surus sirasinda bu konulari etkileyen o kadar degisken ve parametre var ki tum bu etkenleri hesaba katmadan konusmak bizi dogru sonuca ulastirmaz. yeri gelir 1500cc 2500ccden az yakar yeri gelir tam tersi. iste bu verimliligi etkileyen birinci dereceden faktor yukarda yazdigim BSFC degeridir. bir motoru 1/BSFC degeri en yuksek kosullarinda kullandigimiz surece o motor en verimli sekliyle calisacaktir. daha anlasilabilir olmasi icin hemen ornek vereyim bu 1/BSFC degeri 1500cc icin sehir ici kosullari , 2500cc icin ise uzun yol kosullaridir. cunku 1500cc 2500d/dk da 15bg uretirken(1/3 gaz konumu yoksul karisim ile) 1/BSFC degeri en yuksek olacak sekilde calisirken 2500cc 2000d/dk da 30bg uretir(degerler uydurmadir gercegi tam yansitmayabilir). 15bg ortalama bir araci 80-90km/h hizlari arasinda sabit hizda goturmeye yeterken , 30bg guc 130-140km/h hizlari arasinda goturmeye yeter. tam tersini yapip buyuk hacimli motoru sehiricinde dur kalkta kullanip(buyuk hacimli motorlarin en verimsiz calistiklari kosullar) kucuk hacimli motorlari otobanda hiz yapmak icin(kucuk hacimli motorlarin en verimsiz calistiklari kosullar) kullanirsak gene iki motoru da yerinde kullanmadigimizdan dolayi verimsiz bir surus elde etmis oluruz. iste bu nedenle ki artik ureticiler kucuk hacim + besleme sekline motorlar uretiyorlar. bu konu hakkinda yukarda verdigim linkte ayrintili bilgi var.

    bu arada ilk basta yazmaliydim ancak unuttum. forumda verimlilik hacimden cikarilan max guc ile bagdastirilsa da aslinda buyuk hacimli ve hacim basina dusuk guc cikaran motorlar daha verimli olma egilimi gosteririler. verimliligi soyle tanimlayabiliriz. motorun tukettigi karsisinda urettigi oran. hemen ornek vermek gerekirse 1500cc motor 10 litre yakit tuketiyor ve 100MJ enerji uretiryor aynizamanda 5000cc motor 10 litre tuketiyor ve 150MJ enerji uretiyorsa buyuk hacimli daha verimli motor demektir. anlatmak istedigim bizim almak istedigimiz karsiliginda motora verdigimiz kalorilerin oranidir verimlilik , 1000cc den 300bg cikarmak degil. eger bir arac 100km yol giderken yalnizca 2 litre yakit tuketseydi ve bunu 10bin cc motor hacminde bir isi makinesi kullanarak yapsaydi sizce bi sakincasi olur muydu bu hacmin?

    simdi gelelim artik merakla beklenen konuya camaro vs m3. yukarda osencag in dedigi gibi avrupa otomobillerinin hem performansı hem tüketimi daha iyi mi acaba?

    iki aracinda teknik verileri


    -----------------------------camaro----------------------m3

    motor--------------------------6200 V8-----------------------4000 V8

    guc------------------------426 hp @ 5900 rpm---------414 hp @ 8300 rpm

    tork-----------------------420 lb-ft @ 4600 rpm--------295 lb-ft @ 3900 rpm

    vites kutusu---------------6-speed manual--------------6-speed manual

    0-60mph-------------------------4.7sn-------------------------4.6sn

    Braking, 60-0 mph-------------108 ft-------------------------107 ft

    CO2 emissions----------------1.03 lb/mile-----------------1.20 lb/mi

    EPA city/hwy econ------------16/24 mpg------------------14/20 mpg



    degerlendirme yaparsak camaro, m3ten 1.5kat buyuk olan motoru ile m3e gore daha guclu , 0-100km/h hizlanmalari ayni ve en carpici olani %20 daha az yakit tuketerek aynizamanda cevreyi %15 daha az kirletiyor. peki simdi soru butun , verimlilik, max guc uretimi , cevre sagligi acisindan her alanda camaronun arkasinda kalan m3un motorunun kucuk hacim olmasi ne ise yaradi? nerde bu kucuk hacimden buyuk guc cikarmanin kerameti?

    ama sunu diyeyim eger m3un degerlerini camaro verseydi eminim forumda itik sumuk haline gelir artik atmosferi zehirlemesinden ozon tabakasini delmesinden tutun da iraktaki petrol icin oldurulen masumlara kadar konu gider, verimsiz ve dusuk teknoloji motorlariyla yerden yere vurulurdu. peki simdi biz ne yapmaliyiz bmwyi cevreyi daha fazla kirlettigi icin ayiplamali miyiz yoksa yuksek teknolojili motor uretemedigi icin dalga mi gecmeliyiz?

    simdi siki durun sosyal adalet timsali avrupa dolayisiyla avrupanin dogrudan halka hitabeden arabalarinin fiyatlarina bakalim.

    m3 , camarodan daha gucsuz , daha cevre dusmani ve daha verimsiz motoru ile ve traction controlden , guvenlik ekipmanlarina kadar diger donanimlarda camaro ile ortak ozelliklere sahip olmasiyla fiyati 59000dolar.

    camaro ise yukarda yazdigim ozelliklerle 31800dolar. yani ayni paraya daha nitelikli daha cevreci daha ekonomik daha verimli daha teknolojik camarodan 2 tane alinabiliyor. hangi arabanin halka hangisinin zenginlere hitabettigini gorebiliyor musunuz?
    ama durun daha bitmedi m3 gercek fiyati aslinda 59000 dolar degil cunku mpg degeri 22nin altinda oldugundan bir gas guzzler sayiliyor ve verimsiz motoru ile dogayi mahfettigi icin fazladan hukumete 1300dolar verimsizlik vergisi odemesi gerekiyor.


    umarim bundan sonra forum uyeleri hurafelere ve kulaktan dolma bilgilere itibar etmeyip gereken arastirmalari yaptiktan sonra foruma katilimda bulunurlar.




    verilerin kaynaklari : motortrend.com , edmunds.com



    önceki başlıkta camaro nun şanzımanı başarısız dedim ona da cevap vermeyip başka konu açtın. fabrika verilerinde m3 ün manuel şanzımanlısının 0-100 ü 4.8 sn otomatik versiyonunki 4.6 sn camaro da ise manuelde 4.7 otomatikte 5.4 sn. sen söyle hangisinin vites kutusu daha başarılı?




  • Amerikan araçlarının motorlarıyla Avrupa araçlarının motorları ayrı dünyalardan. Bence karşılaştırmaya gerek yok. Bir 302 v8 piyasadaki çoğu 2 litre atmosferik Avrupalıdan daha ekonomiktir. Ayrıca geniş devir bandına yayılmış max. torkları sayesinde de pürüzsüz bir sürüş sağlarlar.


    Camaro, sürüş dinamiği konusunda M3'ten tokatı yer diye düşünüyorum.
  • e90-92 m3 ve e60 m5 atmosferik motorlar yeni f10 m5 cift turbolu.

    Bahsedilen m3 de cift turbo yok yanlış bilgilendirmeyelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    Camora'ya atmosferik motorunun verdiği mükemmel bir HEMİ tadı var. Hızlanmada önünü göğe dikmek hiç zor değil(Tabiki profesyonellerden bahsediyorum) Bir de kırmızı ışıkta veya rolantide beklerken çıkardığı homurtu etrafa mesaj gönderiyor buradayım diyor

    BMW M3 bana göre M logosunu hak eden tek seri. Çift turbolu motorun sesine ve yüksek devirlerdeki vites geçişine hayranım. Bir de mesala 4, viteste ilerlerken 4000 devir ile 5500 devir arasını çok az gaz vererek tamamladığınızda oldukça tok bir ses etrafı sarıyor. O ses başka bir yerde yok.

    İkisininde farklı tatları var tamamen zevk işi denilebilir.




    4000 devir ile 5500 devir arasına dikkat



    dostum m3 te atmosferik motor

    Atmosferik değildir demedim. Sadece çift turbosunun verdiği mükemmel sesiin çok hoşuma gittiğini belirttim. Tabii ki detaylandırılabilir. İyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    Camora'ya atmosferik motorunun verdiği mükemmel bir HEMİ tadı var. Hızlanmada önünü göğe dikmek hiç zor değil(Tabiki profesyonellerden bahsediyorum) Bir de kırmızı ışıkta veya rolantide beklerken çıkardığı homurtu etrafa mesaj gönderiyor buradayım diyor

    BMW M3 bana göre M logosunu hak eden tek seri. Çift turbolu motorun sesine ve yüksek devirlerdeki vites geçişine hayranım. Bir de mesala 4, viteste ilerlerken 4000 devir ile 5500 devir arasını çok az gaz vererek tamamladığınızda oldukça tok bir ses etrafı sarıyor. O ses başka bir yerde yok.

    İkisininde farklı tatları var tamamen zevk işi denilebilir.




    4000 devir ile 5500 devir arasına dikkat



    dostum m3 te atmosferik motor

    Atmosferik değildir demedim. Sadece çift turbosunun verdiği mükemmel sesiin çok hoşuma gittiğini belirttim. Tabii ki detaylandırılabilir. İyi forumlar.

    M3'ün motorunda turbo yok ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    Camora'ya atmosferik motorunun verdiği mükemmel bir HEMİ tadı var. Hızlanmada önünü göğe dikmek hiç zor değil(Tabiki profesyonellerden bahsediyorum) Bir de kırmızı ışıkta veya rolantide beklerken çıkardığı homurtu etrafa mesaj gönderiyor buradayım diyor

    BMW M3 bana göre M logosunu hak eden tek seri. Çift turbolu motorun sesine ve yüksek devirlerdeki vites geçişine hayranım. Bir de mesala 4, viteste ilerlerken 4000 devir ile 5500 devir arasını çok az gaz vererek tamamladığınızda oldukça tok bir ses etrafı sarıyor. O ses başka bir yerde yok.

    İkisininde farklı tatları var tamamen zevk işi denilebilir.

    [DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=AjrvdoKivMw

    [DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=CefGDDrPXoc
    4000 devir ile 5500 devir arasına dikkat



    dostum m3 te atmosferik motor

    Atmosferik değildir demedim. Sadece çift turbosunun verdiği mükemmel sesiin çok hoşuma gittiğini belirttim. Tabii ki detaylandırılabilir. İyi forumlar.

    Alın bunu dışarı!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metalurjist

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    Camora'ya atmosferik motorunun verdiği mükemmel bir HEMİ tadı var. Hızlanmada önünü göğe dikmek hiç zor değil(Tabiki profesyonellerden bahsediyorum) Bir de kırmızı ışıkta veya rolantide beklerken çıkardığı homurtu etrafa mesaj gönderiyor buradayım diyor

    BMW M3 bana göre M logosunu hak eden tek seri. Çift turbolu motorun sesine ve yüksek devirlerdeki vites geçişine hayranım. Bir de mesala 4, viteste ilerlerken 4000 devir ile 5500 devir arasını çok az gaz vererek tamamladığınızda oldukça tok bir ses etrafı sarıyor. O ses başka bir yerde yok.

    İkisininde farklı tatları var tamamen zevk işi denilebilir.

    [DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=AjrvdoKivMw

    [DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=CefGDDrPXoc
    4000 devir ile 5500 devir arasına dikkat



    dostum m3 te atmosferik motor

    Atmosferik değildir demedim. Sadece çift turbosunun verdiği mükemmel sesiin çok hoşuma gittiğini belirttim. Tabii ki detaylandırılabilir. İyi forumlar.

    Alın bunu dışarı!

    Standart M3 motoru gibi algılandı.

    Manhart-Racing swaps an S63/N63 V8 Twin Turbo into the E92 M3
    Manhart-Racing is the first company to pull of a twin turbo V8 swap. They lifted the motor out of the X6 M along with the automatic transmission. The motor is tuned to 734 horsepower. In order to fit the motor which has its turbos top mounted, they increased the power bulge. We have no idea how much this conversion costs as that info has not been released but it is great to see someone actually pull this off, with proof.

    Modifiyeli M3 olarak bahsetmediğim için karışıklık oldu. Fotoğraftaki M3 motorunda iki turbo mevcuttur.

    Yine aynı şey oluyor. Yargısız infaz yapılıyor. Her neyse lafınızı yutuyorum. Konunun zevkini kaçırmayalım. Ok.

     2010 camaro vs 2010 m3  (+18)




  • hala turbo diyor.

    camaro ne kadar atmosferikse M3 te o kadar atmosferik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    Camora'ya atmosferik motorunun verdiği mükemmel bir HEMİ tadı var. Hızlanmada önünü göğe dikmek hiç zor değil(Tabiki profesyonellerden bahsediyorum) Bir de kırmızı ışıkta veya rolantide beklerken çıkardığı homurtu etrafa mesaj gönderiyor buradayım diyor

    BMW M3 bana göre M logosunu hak eden tek seri. Çift turbolu motorun sesine ve yüksek devirlerdeki vites geçişine hayranım. Bir de mesala 4, viteste ilerlerken 4000 devir ile 5500 devir arasını çok az gaz vererek tamamladığınızda oldukça tok bir ses etrafı sarıyor. O ses başka bir yerde yok.

    İkisininde farklı tatları var tamamen zevk işi denilebilir.




    4000 devir ile 5500 devir arasına dikkat



    dostum m3 te atmosferik motor

    Atmosferik değildir demedim. Sadece çift turbosunun verdiği mükemmel sesiin çok hoşuma gittiğini belirttim. Tabii ki detaylandırılabilir. İyi forumlar.

    M3'ün motorunda turbo yok ki.

    Standart M3 motoru gibi algılandı.

    Manhart-Racing swaps an S63/N63 V8 Twin Turbo into the E92 M3
    Manhart-Racing is the first company to pull of a twin turbo V8 swap. They lifted the motor out of the X6 M along with the automatic transmission. The motor is tuned to 734 horsepower. In order to fit the motor which has its turbos top mounted, they increased the power bulge. We have no idea how much this conversion costs as that info has not been released but it is great to see someone actually pull this off, with proof.

    Modifiyeli M3 olarak bahsetmediğim için karışıklık oldu. İLK Fotoğraftaki M3 motorunda iki turbo mevcuttur. Kastetiğim olay budur. Standart motorda tabii ki turbo yok.(İkinci fotoğraf) İyi forumlar.

     2010 camaro vs 2010 m3  (+18)


     2010 camaro vs 2010 m3  (+18)




  • Hocam çok güzel çevirdiniz konuyu.Milleti saf zannettiniz heralde...

    Videodaki m3 te turbo yok.Tamamen stock.Hızlanma süreleri stock m3 düzeyinde.Bu işten az çok anlayan biri anlar.Herşeyi geçtim sesten bile anlayabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 5 Ekim 2011; 17:57:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Hocam çok güzel çevirdiniz konuyu.Milleti saf zannettiniz heralde...

    Videodaki m3 te turbo yok.Tamamen stock.Hızlanma süreleri stock m3 düzeyinde.Bu işten az çok anlayan biri anlar.Herşeyi geçtim sesten bile anlayabilirsiniz

    Standart E92 kasa M3 motorunu biliyorum. Tepkiler gelmeye başlayınca durumu fark ettim. İstediğiniz yorumu yapmakta özgürsünüz. Bunun sizinle bir alakası yok ama ilk defa çift turbo kullanan E92 kasa M3 görenler de olacaktır.

    "New BMW M3 with tri-turbo engine and 450 hp

    According to UK magazine AutoExpress, the next generation BMW M3 would feature a fresh 3.3 liter six-cylinder tri-turbo engine. The rumormill also churns out that one of the three turbo will be powered by electricity and the powerplant will produce 450 horsepower.
    The news were drawn out from a conversation with the new M boss Dr Friedrich Nitschke, but no official statement has been made available. Dr. Nitschke also said the 2014 BMW M3 will feature a mix of steel and ultra-light carbon fiber-reinforced plastic (CFRP) that will alleviate some of the current “weight problems” of M cars.

    Nitschke revealed that the car will also be efficient. “There will be a bigger focus on very low fuel consumption,” he said. “The new M3 will prove this.”
    Furthermore, AutoExpress speculates on a successor of the popular M1 supercar that is finally on M’s roadmap. “We have a fantastic history with the M1,” Dr Nitschke said. “The decision on developing this car is open. We’d love to do it.”
    BMW Z4 M? Not on the radar, but…an engineering task easy to achieve. “There’s no decision on an M version of the Z4,” added Dr Nitschke, “but this is something we could do easily.”
    Is the rumored BMW 1M CSL still in play? So it seems…"

    AutoEpress'in haberine göre bir sonraki M3 motoru üç turbuya sahip olma ihtimali de var.

    Konuya vakıf olmasam her olumsuz yorumu kabul ederim. Tekrar belirtiyorum nasıl düşündüğünüz size kalmış. Üste çıkma gibi bir niyetim de yok. İyi forumlar.



     2010 camaro vs 2010 m3  (+18)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fss1403

    Konu sahibinden özür dileyerek konuya başka bir yönden parantez açmak istedim ki mesajda geçmiş, bazen amerikalıların bile amerikan araçlarından vazgeçtiği iddia ediliyor bu tamamen yanlıştır amerikada eylülde çok satan ilk 20 araç aşağıdaki linkte; ilk 20 de meksikalı ucuz jettadan başka alman arabası yok...

    http://online.wsj.com/mdc/public/page/2_3022-autosales.html

    Bu arada yanlış anlayanlar olabilir arkadaşın yazısındaki mpg terimi mill per gallon yani, 1 galonla gidilen mesafenin mil cinsinden değeridir. Amerikada yakır tüketimi bu şekilde ifade edilir.



    amerika da avrupa otomobilleri daha çok satılıyor diye bir şey diyen olmadı amerikan pazarındaki japon ların satışlarından bahsediyoruz. zaten listede 8 japon 2 güney kore otomobili var




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.