Konuyu hortlatmis olacagim ama baska bir konuda bahsi gecince gordum daha once gormedim. Benim dikkat cekmek istedigim nokta tuketim verileri.
Simdi EPA`in tuketim verileri paylasilmis ve Camaro az yakiyor denmis. Fakat bir de donup Avrupa verilerine bakarsak durum tam tersi M3 Camarodan daha az yakiyor. Simdi bu nasil oluyor. Sonucta Amerikanin ve Avrupanin test donguleri farkli kendi ulkelerindeki kosullara gore olusturulmus donguler. Amerika test dongusunde ani hizlanmalar vardir, Avrupada hizlanmalar bu kadar ani degildir mesela.
Ayrica vites oranlarini, motor devrini vs. tamamen test dongusunde az yakacak sekilde ayarlamak mumkundur fakat sonucta ortaya cikacak arac gunluk hayatta ayni performansi vermeyecektir.
Sonucta Camaro AMerikan test dongusunde az yakacak sekilde, M3 ise Avrupa test dongusunde az yakacak sekilde dizayn edilmistir. Gercekte hangisi az yakar, o da kullanima gore degisir.
öncelikle ikisi arasında bir seçim yapcak olsam bizzat m3 ü seçerdim bu yüzden düşüncelerim taraf tutabilir
anlamadığım araçların biri 6000 ken biri 4000 cc motor hacmine sahip ve hızlanmalar aynı bence bu camaro nun eksisi yalnısmı düşünüyorum sahsi fikrim spor bir araç olarak m3 ün kullanımı bana daha keyiflidir gibi geliyor