Şimdi Ara

2010 Fiat Doblo Lansman (Tüm Detaylar + Satış ve Opsiyon Fiyatları Belli oldu) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
2
Favori
32.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    İyi güzelde şu 85hp lik en iyi rakip kesinleştimi ?

    Kango beklediğimiz gibi en az yakan olarak doblonun karşısındaki kango değerleri
  • Hadi hayırlı olsun arkadaşlar bugün reklam çekiminide gördüm.Baya güzel görünüyor.Reklamında Geniş aile dizisindeki Koyu Bilal oynuyor.
  • Lansman videosunu sundum oradan izleyebilirsiniz karşılaştırmaları.


    Doblo'nun Çıkış Anı

    http://www.vimeo.com/9410434


    Reklam filminin bir bölümü:

    http://www.vimeo.com/9423013



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heytbecom -- 13 Şubat 2010; 17:04:18 >
  • Dobloyu dün inceledim yakından, izlenimlerimi yazmak isterim.

    Araç sağlam, güven verici görünüyor. Kayar kapılar harika olmuş. Arka kapak çok güzel. İçi, döşemesi bence kusursuz, arka koltuklar, diz mesafesi çok rahat... Aracın tavanı çok şık.

    Aracın ön kısmı biraz daha estetik olabilirdi.Arka kısmı fena değil, ama önden görünüşü çok kaba ...

    Aracın cd çaları çok hoş duruyor.

    Ancak, aracın göstergesi çok çirkin olmuş. Torpido işciliği iyi değil, torpido dizaynı hoş olmamış. Biraz daha özenseler ne olurdu sanki... Madem yep yeni bir araç çıkartıyorsunuz. Şöyle yakşıklı bir gösterge koysalar, şık bir torpido yapsalar o zaman süper olurdu. Caddy ve ford connect, Peugeot tepee nin göstergelerine, torpidosuna bakınız anlayacaksınız ne demek istediğimi... Arabaya binince üzüldüm doğrusu, hiç beklemezdim... Yazık olmuş,yakışmamış o ön konsol arabaya...

    Motor seçenekleri hoşuma gitti, az yakması süper...

    Arabaya şöyle bir bakınca, direksiyonuna geçince güven veriyor. Eskisinden çok daha iyi... Ama rakipleri ile arasındaki farkı zamanla göreceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Dobloyu dün inceledim yakından, izlenimlerimi yazmak isterim.

    Araç sağlam, güven verici görünüyor. Kayar kapılar harika olmuş. Arka kapak çok güzel. İçi, döşemesi bence kusursuz, arka koltuklar, diz mesafesi çok rahat... Aracın tavanı çok şık.

    Aracın ön kısmı biraz daha estetik olabilirdi.Arka kısmı fena değil, ama önden görünüşü çok kaba ...

    Aracın cd çaları çok hoş duruyor.

    Ancak, aracın göstergesi çok çirkin olmuş. Torpido işciliği iyi değil, torpido dizaynı hoş olmamış. Biraz daha özenseler ne olurdu sanki... Madem yep yeni bir araç çıkartıyorsunuz. Şöyle yakşıklı bir gösterge koysalar, şık bir torpido yapsalar o zaman süper olurdu. Caddy ve ford connect, Peugeot tepee nin göstergelerine, torpidosuna bakınız anlayacaksınız ne demek istediğimi... Arabaya binince üzüldüm doğrusu, hiç beklemezdim... Yazık olmuş,yakışmamış o ön konsol arabaya...

    Motor seçenekleri hoşuma gitti, az yakması süper...

    Arabaya şöyle bir bakınca, direksiyonuna geçince güven veriyor. Eskisinden çok daha iyi... Ama rakipleri ile arasındaki farkı zamanla göreceğiz.







    Ön konsol daki kırmızı açıkcası arabayı boğuyor premio modelindeki bej rengi ön konsol göze daha iyi hitap edecektir diye düşünüyorum ayrıca bildiğiniz üzere eskisinin iğrenç bir ön konsolu var.Torpido da ben pek problem sezemedim hatta kilitli olması hoşuma bile gitti...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    İyi güzelde şu 85hp lik en iyi rakip kesinleştimi ?

    Kesinleşmesini beklemeye gerek yok ki.O araç Kangoo 1.5 dci van.

    @set
    Hocam Fiat'ın özellikle yerli ticari grubunda torpido kapağının açılıp kapanması insana güven vermiyor.Fio'larda böyle gibi bana göre.Hoşuna gitmeyecek cinsten.Ancak göstergeler konusunda ben farklı düşünüyorum.Sonuçta eskisinden daha dinamik bir çizgilerle yapmışlar ama fransız araçları gibi 10-30-50....210 diye gitmesini sevmedim.
    Bakalım çıksın piyasaya.Millet iyice bir kullansın.O zaman daha iyi anlaşılır aracın nasıl olduğu.Ama genel olarak şimdilik en belirgin 2 özellik eskisinden daha güvenli olduğu ve yeni motorları ile daha performanslı-daha ekonomik olduğu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 14 Şubat 2010; 5:15:27 >




  • Bu sınıfta 85hp başka bir araç bulunmadığı için bende o en iyi rakibin Kangoo olduğunu biliyorum.

    Lansman slayt ında bazı bölümlerinde açıkça Kangoo , Connect , Caddy yazılırken
    En iyi rakipte de Kangoo yazmalarını beklerdim
  • az önce bayide inceledim aracı.bende de 2008 premio var. benim incelediğim elegance modeliydi. benle ilgilenen bayandan daha çok bilgiye sahiptim araç hakkıdna:) .herhalde eğitim verilmemiş daha.

    aracın ön tasarımı resimdekilerden çokçok daha iyi görünüyor.arka tasarımıda güzel.

    bagajın kenarları kaplandığından eskisine nazaran daha dar gözüküyormuş gibi olmasına rağmen yükseklik olarak bayağı bir fark var.zaten bagaj hacmi bizimkilere göre daha geniş.

    iç tasarım için söylenecek fazla birşey yok aslında.sınıfının tarrışmasız en iyisi bence.malzeme gerçekten kaliteli.elinizi sürünce hissediyorsunuz. ön kapıların açma kolu bence çok iyi dizayn edilmiş. ve iyi saklanmış. kullanımı çok rahat. araç rengine göre iç renkde değişiyor.ben kırmızı olanı inceledim ama fazla hoşuma gitmedi.aracın içini çok boğmuş.bej dizayn daha iyi bence hatta en iyisi.

    güneşlikler artık sabit değil ve daha büyük.

    ses sistemi gayet iyi. yüksek seslerde ses temiz. görüntü süper.

    eskilerde sevmediğim koltuğun yüksekliği bunda giderilmiş.oturma pozisyonu minübüs gib değilde araba gibi olmuş. ayak ve bacakların uzun yollarda rahat edeceğini düşünüyorum. direksiyon derinlik ayarı katılmış.ayrıca ön cam daha yatık olduğundan daha iyi bir hava katmış araca. arka koltuk kafalıkları en sonunda düzeltilmiş.görüşü kısıtlamıyor. koltuklar rahat. ancak araç daha geniş olduğundan göze küçük geliyor. arka koltuk diz mesafesi iyi. arka koltuklar katlanırken kendinden yaylı yapılmış. kolu çekince kendi yaslanıyor ön koltuğa.

    torpidonun hacmi eskisine göre artmış ama bu kadar büyük bir araba için bence yinede küçük.

    tavan kaplaması on numara olmuş. sürgülü kapıyla ilgili hiçbirşey görmüyorsunuz. arka koltuklar için havalandırma iyi düşünülmüş. şaft tüneli alçaltılmış.

    en beğendiğim yanlarından biride kapıların tok kapanması.kalite hissi uyandırıyor. sessiz kapanıyor.

    elegance da blue me standarttı.direksiyondan radyo ve blue me kontroller vardı.

    makaslar en sonunda rahmetli olmuş.

    fiyatı 33 bin küsürdü ama indirim yaparız dediler.

    beğenmedğim taraflarına gereçersek ;

    kapı kolları eskisinde daha iyiydi. sürgülü kapılarda çok sağlıklı olmadığını düşünüyorum. torpido daha büyük olmalıydı. kemer yüksekliğini ayarlama tokasınında daha iyi dizayn edilebileceğini düşünüyorum. eskisiyle tamamen aynı. aracın şıklığını bozmuş.

    kol dayama eskilere göre biraz daha genişletilmiş. ama bence yinede yeterli değil.iki oltuk arasını kaplayan tarzda olsa daha iyi olurmuş.

    Gelelim göstergelere. bence hiç güzel olmamış. eskisinden tek farkı tek sayılar. ayrıca yakıt hararet göstergeleri ve yol bilgisayar ekranının etrafını çevreleyen dizayn fiyat ableminden esinlenilmiş. tek fark bu. göstergeler böyle iri bir arabaya çok küçük olduğunu düşünüyorum. zaten fiat bütün modellerinde aynı göstergeleri kullanıyor.bi bravoda biraz süslü sadece. tavan içinde connectteki gibi bir ek raf dizayn edilebilinirdi.iyi olurdu bence. çünkü tavan çok yüksek :)

    Sonuç; sınıftında bütün araçları incelemiş biri olarak ve hepsini kullanmış biri olarak yeni doblo hariç tabi dizayn ve kalite olarak bence hepsinden üstün olmuş. sürüş notunuda deneme yapınca veririz artık. ( sipansiyon sistemi makastan kutulmuş. fiat bayağı iddaalı bu konuda zaten.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertandogann -- 14 Şubat 2010; 15:25:15 >




  • Kango esp testinde iki tekere kalkıyordu (esp mi geyikmi hatırlamıyorum) kango en vasatı dersek slalom ları izledikten sonra bi caddy kadar kullanmadan bilemiceğim ancak daha iyi olmuş olblr.
  • 2 tekere kalkıyo
    Bu sınıfta en rezil kangoo zaten.

    O değilde
    Bunu diyenler kıyasladıkları araçları kaç kere zorlamış ???
    Bunu diyenler kıyasladıkları araçların iz mesafelerini kaç kere karşılaştırmış ???
    Bunu diyenler kıyasladıkları araçların çarpışma testleri sonuçlarını kaç kere incelemiş ???


    Doblonun en güzel yanı motor seçenekleri.
    Fiat bu konuda geyet iyi.

    Bu motor seçeneklerinde tek sıkıntı 135ps gibi iddialı bir motoru 1900cc nin üstünde almaları.
    1900cc nin altında kalsaydı en az diğer seçenekler kadar satardı.

    Kim nederse desin vergi de bu sınıf için önemlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    2 tekere kalkıyo
    Bu sınıfta en rezil kangoo zaten.

    O değilde
    Bunu diyenler kıyasladıkları araçları kaç kere zorlamış ???
    Bunu diyenler kıyasladıkları araçların iz mesafelerini kaç kere karşılaştırmış ???
    Bunu diyenler kıyasladıkları araçların çarpışma testleri sonuçlarını kaç kere incelemiş ???


    Doblonun en güzel yanı motor seçenekleri.
    Fiat bu konuda geyet iyi.

    Bu motor seçeneklerinde tek sıkıntı 135ps gibi iddialı bir motoru 1900cc nin üstünde almaları.
    1900cc nin altında kalsaydı en az diğer seçenekler kadar satardı.

    Kim nederse desin vergi de bu sınıf için önemlidir.


    Fark ettiyseniz kıyaslamadan bilemeyiz dedim fark ettiyseniz o kadar iz mesafesine rağmen iki tekere kalkması sizce çok mu normal.Merak etmeyin çokda ahım şahım bi puan almamış çarpışma testlerinden.Demek istediğimi tersden anlamayınız sizin aracınızı kötülemek değil amacım.Ayrıca caddy sinide tepee sinide kendi sınırlarımca zorladım yeni kangoya binmek daha nasip olmadı onu da zorlarız problem değil.

    Ayrıca 135hp 1.6 danda çıkar ancak 2.0(1958) kadar dayanıklı uzun ömürlü olmaz fabrika bu motorlara yazılım yaparken en kötü şartları baz alarak yapıyorki motor lar uzun ömürlü olsun nitekim hafif ticari bu araçlar.




  • Elegance için yazılan özellikler ve verilen fiyat gayet iyi bence.33 kusür denilen bir araç bugün lansman indirimi;alacak olan kişi Koç çalışanı&bayisi ise ekstra o indirim,peşin vs. olunca;araba 31'e kadar düşebilir ki;güzel bir rakam bence.
  • .) Ahım şahım puan almamış.

    Demekki sene 2010 da olsa bu sınıfda hiçbir araç hala güvenli değil.
    Ahım şahım puan alan var mı peki ? Kontra yapalım biraz.

    Bu arada Doblonun fiyatları gayet makul bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Belenenses -- 14 Şubat 2010; 20:35:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    .) Ahım şahım puan almamış.

    Demekki sene 2010 da olsa bu sınıfda hiçbir araç hala güvenli değil.
    Ahım şahım puan alan var mı peki ? Kontra yapalım biraz.

    Bu arada Doblonun fiyatları gayet makul bana göre.


    Maalesef hala güvenli değil bakalım inş ezberi doblo bozar diyorum herşeyden önce güvenlik işi şöförede bakıyor ne yazıkki şöförden sonra araç her neyse uzatmaya gerek yok.

    Bana göre doblonun fiyatları piyasa değer normallerinde üç beş oyuncak eksiği var ısıtmalı ön cam 1.6 motorda değişken geo. turbo birde lanet olası orta konsol yok




  • Ozaman şöyle yapalım
    Bu sınıfdaki araçların çarpışma testleri il alakalı puanları verelim.

    2008 Kangoo

    Sürücü : 4 yıldız 28 puan
    Çocuk : 4 yıldız 41 puan
    Yaya : 2 yıldız 14 puan

    2007 Caddy

    Sürücü : 4 yıldız 27 puan
    Çocuk : 3 yıldız 30 puan
    Yaya : 2 yıldız 13 puan

    2008 Berlingo / Partner

    Sürücü : 4 yıldız 27 puan
    Çocuk : 4 yıldız 39 puan
    Yaya : 2 yıldız 10 puan

    Birde şu ilgimi çekti.

    2005 Opel Zafira
    Çocuk : 4 yıldız 37 puan

    2004 Corolla Verso
    Çocuk : 4 yıldız 37 puan

    2006 C4 Picasso
    Çocuk : 4 yıldız 34 puan

    2003 C-Max
    Çocuk : 4 yıldız 38 puan

    2003 Scenic
    Çocuk : 3 yıldız 28 puan


    Okadarda güvensiz değilmiş bu araçlar.
    Hep kendimizi değil çocuklarımızıda düşünmek gerek ..




  • Arkadaşlar bu 1.3. olan motor bir önceki motorla aynı mı? Sadece yazılımla mı 90 beygire çıkarıldı yoksa motor da tamamen yeni mi?
  • yazılımla 90 beygire çıkarılmamış bir motor. yeni. bunu euro 5 emisyon değerini sağlamasından anlayabiliriz.
    tabiki mevcut 90 lığın üzerine geliştirilmiştir büyük ihtimalle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: müsaitbiyerde

    Arkadaşlar bu 1.3. olan motor bir önceki motorla aynı mı? Sadece yazılımla mı 90 beygire çıkarıldı yoksa motor da tamamen yeni mi?


    Motor eski 1,3 ile aynı değil. Eskisi 75 hp idi yenisi 90 hp. Sadece yazılımla değil değişken geometrili turbo var yeni motorda. Fakat bu motor doblo için yeni ama gp ve lineada kullanılan motor yani fiat için eski sayılabilir. Yakında 95 hplik 1,3 multijetII çıkıyor.
  • PEŞİN İNDİRİMLİ ANAHTAR TESLIM (TL)

    YENİ DOBLO CARGO
    1.4 95 HP BZ EURO 4 - 22,900
    1.3 90HP MJET EURO 4 - 25,900
    1.3 90HP MJET EURO 4 PLUS PACK - 28,400
    1.6 105 HP MJET EURO 4 - 27,900
    1.6 105 HP MJET EURO 4 PLUS PACK - 30,400
    2.0 135 HP MJET EURO 5 - 30,150
    2.0 135 HP MJET EURO 5 PLUS PACK - 32,650
    MAXI 1.6 105 HP MJET EURO 4 - 29,400
    MAXI 1.6 105 HP MJET EURO 4 PLUS PACK - 31,900
    MAXI 2.0 135 HP MJET EURO 5 - 31,650
    MAXI 2.0 135 HP MJET EURO 5 PLUS PACK - 34,150



    YENİ DOBLO (COMBI)

    1.4 95 HP BZ EURO 4 DYNAMIC - 26,400
    1.3 90 HP MJET EURO 4 DYNAMIC - 29,900
    1.6 105 HP MJET EURO 4 DYNAMIC - 31,900
    1.3 90 HP MJET EURO 4 ELEGANCE - 32,150
    1.6 105 HP MJET EURO 4 ELEGANCE - 34,150
    2.0 135 HP MJET EURO 5 ELEGANCE - 36,400
    1.3 90 HP MJET EURO 4 PREMIO - 34,650
    1.6 105 HP MJET EURO 4 PREMIO - 36,650
    2.0 135 HP MJET EURO 5 PREMIO - 38,900
    MAXI 1.6 105 HP MJET EURO 4 DYNAMIC - 33,650
    MAXI 1.6 105 HP MJET EURO 4 ELEGANCE - 35,900
    MAXI 2.0 135 HP MJET EURO 5 ELEGANCE - 38,150

    Doblo Panorama
    1.4lt - 36,900
    1.3 Multijet - 40,900
    1.6 Multijet - 43,400

    OPSİYON FİYATLARI - ANAHTAR TESLİM FİYATI (TL)

    YENİ DOBLO CARGO

    ABS + EBD (009) - 750.00
    YOLCU HAVA YASTIĞI (502) - 230.00
    RADYO CD MP3 ÇALAR (41A + 4HL) - 450.00
    İKİNCİ SÜRGÜLÜ KAPI (055) - 620.00
    KLİMA (025) - 1,420.00
    ESNEK YÜKLEME PAKETİ (201 + 4GQ) - 350.00
    SAC PAKETİ (ÇIKARTILABİLİR OPSİYON) -200.00
    START & STOP (5DE + 5SE) - 470.00
    ÖN YOLCU KOLTUĞU ALTINDA SAKLAMA BÖLMESİ (295) - 90.00
    YÜKSEK TAŞIMA KAPASİTESİ (943) - 300.00
    BLUE & ME TOM TOM PAKETİ (245 + 4GB + 4ZS + 54K) - 710.00
    PLUS PAKETİ (009+025+041+144+4HL+41A+627+798) - 2,500.00


    YENİ DOBLO (COMBI)

    BLUE & ME TOM TOM PAKETİ (245 + 4GB + 4ZS + 54K) - 1,000.00
    KONFOR PAKETİ (102 + 416) - 350.00
    START & STOP (5DE + 5SE) - 750.00
    ESP, ASR & HILL HOLDER (392) - 700.00

    NOT: Şubat ayı içersinde önerilen satış fiyatlarıdır.




  • güvenlikle ilgili bir iki mesaj gördüm bende kendi görüşümü söyliyeyim

    bence önemli olan kazadan önceki güvelik asıl amaç kazayı önliyecek güvenlik sistemlerinin geliştirilmesi ondan sonra kaza sonrasına bakılmalı çünkü en iyi kaza olmamış kazadır
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.