Şimdi Ara

2010 Fiat Doblo Lansman (Tüm Detaylar + Satış ve Opsiyon Fiyatları Belli oldu) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
306
Cevap
2
Favori
32.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.4 benzinli 95 hp sini kullanıyorum gayet memnunum.sessiz bi motor..4000 devrin üzerinde gayet canlı koca kasayı tatminkar biçimde hızlandırıyor..1.3 multijati düzlüklerde ufalıyorum..sadece rampalarda torktan dolayı 1.3 multijet beni yakalayabiliyor..:)..daha önce .connect te kullandım motor sesinden uzun yolda şehir içi trafiğinde beynim tırmalanıyordu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    alfa 159 verip doblo alanı da gördük. tarihi bir an daha..

    Olmayacak bişi değil bagaj herşeyi değiştiriyo aileler için sonuçta.Ama garip durum tabiki ben olsam gider station wagon alırdım 159 u


    Bu bagaj olayına çok takılmamak lazım , aile için gerekli diyorlar da ne taşıyorsunuz allah aşkına bagajda... ???

    Bebek arabası , mangal , hamak , tencere , tava , su bidonu.... v.s... Bu dediklerimi taşısanız bile Alfa 159 un bagajına rahatlıkla sığar...

    Valla Alfa yı satıp Doblo almak mı....???? Oyy oyy oyy




  • [simage][/simage]1.6 konfor paketli siyah doblo premio yu geçen hafta teslim aldım..1 haftadaki izlenimlerim;

    -Öncelikle arkadaşlar binek arabalardan inanılmaz derecede soğudum..genişlik anlamında yeni doblo size salon etkisi yapıyor..
    -yakıt sarfiyatı hakkında 2000 km den sonra bir bilgi verebilirim. fakat deponun 1/4 üyle şimdilik şehir içi 200 km yaptı.
    -araçın torku o kadar kuvvetliki bazen altınızdan kaçtığını farkediyorsunuz ayağınızı gazdan çekiyorsunuz. 2 vitesle çıktığım bir yokuşu 4 le çıktım gözlerime inanamadım.
    -arabama binen herkes bu ne yaa oluyor, biz dobloyu böyle bilmezdik diyorlar. gerçekten konfor olayında aşmış vaziyette..
    -yol tutuşu gerçekten tatmin edici, hızlı girdiğim birkaç virajda banamısın demedi hemen toparladı.
    -gerçekten bir arazi aracına biniyor hissi veriyor ve çevredeki insanlar ve arabalar hemen size yol veriyor bu inanaılmaz bir zevk..
    -aracın donanım özelliklerinden bahsetmeyeceğim hepsi kataloklarda var ama tabloda yazmayan pek çok ekstra özellik sizi şaşırtıyor..ör; camlar otomatik kapanıyor, emniyet kemer ikazı var hem sürücü hem yolcu, follow me özelliği yani karanlıkta 210 sn ye kadar kısa farları açık tutabiliyorsunuz, anlık tüketim özelliği yakıt sarfiyatınızı gözlemlemek için biçilmiş kaftan, müzik sistemi enfes, cd çalarında müzik setinde olmayan özellikler var, aux girişi harici bağlantılar için süper birşey, 3 fm 1 mw radyo kanalı var. otomatik kliması inanılmaz güçlü anında içerisi buz gibi oluyor..2 ve 3 viteslerdeki ivmelenmesi dehşet...

    kısaca daha önce neden böyle bir araba üretilmedi diye çok şaşırdım..yani bu paraya alınabilecek bu özellikte başka bir ticari yok arkadaşlar...bu forumda daha önce de yorumlar yaptım ama fiat gerçekten kendini aşmış durumda...alacaklar sakın düşünmesin hemen alsınlar..selam ve saygılarımla...




  • ilk kilometrelerde oldukça tatminkar olan süspansiyon sistemi 4-5 bini geçtikten sonra şehiriçi bozuk yollarına hemen uyum sağlıyor arabada bişeyler takırdamaya başlıyor düzgün olmayan uzun asfaltta araba yüksüzse beşik gibi sallanabiliyor..yani tam bağımsız arka süspansiyon da bir noktaya kadar...stabilize yolda içeri aldığı lastik sesi fazla çamurluk içi ve araç altı ses yalıtımı daha iyi olabilirmiş..blue&me ses sistemi usb bellek kullanılırsa bir süre sonra hantallaşıp göçebiliyor..servis her nekadar virüs de dese sistemsel bir hata bence..bu kadar uzun wheelbase i olan ve iri yapılı bir araçta kullanılan jant ve lastikler cüssesine göre ufak kalıyor..(her nekadar 16 lık jantlar kullanılmış olsa da) müzik sisteminin kırmızımsı renkli ekranında sıcak ve güneşli havalarda kara kara lekelenme oluyor ve hava serinleyince düzeliyor.. araç stop edildikten sonra nadir de olsa kontak anahtarı marşa basmak için dönmeyebiliyor geri çevirip tekrar marşa getirmek gerekiyor (bu durum çoğu fiatta mevcut, bunda da karşılaştığıma şaşırmadım)
    kısa farlar açıkken ve selektör yaparken arasıra uzunlara geçip takılı kalabiliyor..çok saçma bi dizayn yapılmış çünkü..selektör yapmak için kolu narince kendimize doğru çekmek gerek yoksa uzunlara geçebiliyor..halbuki uzun farlar için kol geri yani gösterge panosuna doğru itilebilir olmalıydı

    kullandıkça gözlemlerimi yazmaya devam edeceğim...




  • yine aynı yine aynı yine aynı..bu tofaş adamı delirtir..albea vs da kronik sorun olan torpido gözü kapağı sarkması ve deformasyonu bu araçta da var mlsf..daha 2 aylık araç yaa..bu nasıl dizayn bu nasıl malzeme kalitesi...üstelik koskoca ticari araca torpido gözü aydınlatması koymayı unutmuşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scoupeman -- 21 Haziran 2010; 19:32:49 >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.