Şimdi Ara

2010 Fiat Doblo Lansman (Tüm Detaylar + Satış ve Opsiyon Fiyatları Belli oldu) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
2
Favori
32.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmy -- 6 Mart 2010; 13:46:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkalix

    sayın ''cmy'' oncelikle hayırlı olsun. 2.0 premio veriyonunu kaça aldınız birde hangi bayiden.


    tşekkür ederim
    izmir enrico aliberti den aldım tüm opsiyonlar dahil fiyat 38.000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    alfa 159 verip doblo alanı da gördük. tarihi bir an daha..

    Olmayacak bişi değil bagaj herşeyi değiştiriyo aileler için sonuçta.Ama garip durum tabiki ben olsam gider station wagon alırdım 159 u


    Hocam öncelikle senin aracın hayırlı olsun. Kazasız belasız güle güle kullanman dileklerimle.

    Hafif ticari araç meselesine gelince, yıllardır Caddy'ye binmesem ve bu araçların her türlüsünde vakit geçirmesem diyeceğim ki bagajı var eyvallah al bin mis gibi. Ama yok işte abi öyle değil. Neyse inşallah çok büyük pişmanlık yaşamazlar. Hani ne bileyim Grand Scenic var o var bu var. Arayana araba bolca bulunur ya. Neyse güle güle binsinler.


    haklısınız haftalardır o tarz araçlara baktım. mesela grand picasso beni çok cezbetti ve çocuklar çok beğendi. ancak ciddi derecede internette şikayetler var. mesela arkasının çok ses yaptığı gibi. ayrıca bir kişi 165 km ile giderken motorun durduğundan bahsetmiş. sahibinden com da bir sürü 2008 ve 2009 model ikinci el satılık var. bu yüzden içime sinmedi. o fiyatlarada güven veren bir seçenek yok. grand scenic beğenmiştim ama oda çok güçlü bir motora sahip değil. yine bazı eksileri var. ayrıca hemen hemen hiçbirinde test sürüşü yok. mesela picasso 56 bin yl ama test sürüşü yok ben o kadar para verceğim ama denemeden. mantıksız geliyor bu bana.

    dobloyu tesadüfen test ettim. hiç düşünmüyor olmama rağmen ani bir karar ile aldım. sonuçta bineklerde 2.0 motorda bildiğim kadarı ile ötv %87 sonuçta 40 bin tl lik bir otomobil 75 bin tl lere çıkıyor. ticarilerde ise ötv çok düşük bü yüzden doblo tarzı bineğe benzer araç üretenler konfora önem veriyor ve o yüzden tercih ediliyorlar. bende fiyata göre kıyasladığımda picasso gibi bir araç ile arasında 20 bin tl lik bir değer göremedim. ki zaten gerçekten arada bu kadar fark yok. çünkü avrupada ötv olmadığı için fiyatları birbirinden farklı değil.




  • 38 milyar olunca seçenekler artıyor, 38 milyar verdikten sonra diyor insan...
  • Verilen paraya karşılık alınan donanım ve teknik çok çok iyi.Bu konuda tartışmaya gerek bile yok.
    Benim merak ettiğim 2.0 motoru test edebileceğimiz bir bayi var mı?
  • Hocam içinizi karartmak istemem ama 1.5 yıl sonra siz çok daha fazla ses duyacaksınız aracın arkasından. Bu ses sorunu tek hacimli araçlarda engellenebilir birşey değil. Yeni Doblo'nun tek artısı arka kısmın makas değil süspansiyonla bağlı olması. O biraz daha geciktirecektir ses olayını. Ama onun dışında iç hacim dışında ne yazık ki bir artısı yok hafif ticarilerin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Hocam içinizi karartmak istemem ama 1.5 yıl sonra siz çok daha fazla ses duyacaksınız aracın arkasından. Bu ses sorunu tek hacimli araçlarda engellenebilir birşey değil. Yeni Doblo'nun tek artısı arka kısmın makas değil süspansiyonla bağlı olması. O biraz daha geciktirecektir ses olayını. Ama onun dışında iç hacim dışında ne yazık ki bir artısı yok hafif ticarilerin.

    evet ama zaten 2 yıl sonra değiştireceğim genelde 2 yıl kullandıktan sonra yeniliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmy


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Hocam içinizi karartmak istemem ama 1.5 yıl sonra siz çok daha fazla ses duyacaksınız aracın arkasından. Bu ses sorunu tek hacimli araçlarda engellenebilir birşey değil. Yeni Doblo'nun tek artısı arka kısmın makas değil süspansiyonla bağlı olması. O biraz daha geciktirecektir ses olayını. Ama onun dışında iç hacim dışında ne yazık ki bir artısı yok hafif ticarilerin.

    evet ama zaten 2 yıl sonra değiştireceğim genelde 2 yıl kullandıktan sonra yeniliyorum


    HOCAM EN İYİSİNİ ETMİŞİN ALLAH KAZA BELA VERMESİN BU FİYATA BÖYLE ARABALAR VARSA ALALIM OPSİYONU DONANIMI KALİTESİ KİM NE DERSE DESİN FİAT KENDİSİNİ AŞIYOR BENCE EĞER AYNI ÖZELLİKTE BİR VW CADDY OLMUŞ OLSA SANIRIM 60000 TL DEN AŞAĞI OLMAZ 20000 TL GİBİ BİR FARKIDA KİMSE KUSURA BAKMASIN AMA ÖNÜNDEKİ AMBLEME VERMEM 60 I VEREN 80 İ DE VERİR 2 DOBLO ALIR BENCE...EN DOĞRU SEÇİMİ YAPMIŞINIZ,BENDE 2,0 135 HP MOTOR SEÇENEĞİNDE FİAT'IN DUALOGİC (OTOMATİK VİTESLİSİNİ) ALACAĞIM ŞU AN İÇİN YOKMUŞ BURSA'DA KUZENİMİN ÇEVRESİ GENİŞTİR LÜX BİR LOKANTANIN İŞLETMECİSİ OLDUĞU İÇİN O NA SÖYLEDİM ARAŞTIRMALARINA GÖRE MAXİMUM 4 AY İÇERİSİNDE BÜTÜN MOTOR SEÇENEKLERİNDE DUALOGİC SİSTEMİ OPSİYONEL EKLEYECEKLERMİŞ YENİ DOBLOYA HİÇ TEREDDÜT ETMEDEN ALACAĞIM TEST SÜRÜŞÜNDE BEN YAKLAŞIK 20 KM KADAR DENEDİM ARACI SATIŞ TEMSİLCİSİ ARKADAŞIMDI RESMEN AŞIK OLDUM CADDY DEN İNİP FİORİNOYA BİNDİM CADDY DE Kİ ZEVKİ SINIFINDA HİÇ BİR ARAÇTAN ALAMADIM Kİ YENİ DOBLO YU TEST EDENE KADAR KEŞKE ŞİMDİ OLSADA GİDİP ALSAM AMA YOK YOK YOK...




  • station wagon kullanıyorum bagaj olarak memnunum ama fiorino olsun doblo olsun herzaman hoşuma gitmiştir makul vergilendirme olsa alınırdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Hocam içinizi karartmak istemem ama 1.5 yıl sonra siz çok daha fazla ses duyacaksınız aracın arkasından. Bu ses sorunu tek hacimli araçlarda engellenebilir birşey değil. Yeni Doblo'nun tek artısı arka kısmın makas değil süspansiyonla bağlı olması. O biraz daha geciktirecektir ses olayını. Ama onun dışında iç hacim dışında ne yazık ki bir artısı yok hafif ticarilerin.


    Aynen...

    Bi arkadaş iki senede bir yenilemekten söz etmiş, 38 milyar veriyorsun, iki senede bir yeniliyosun... Bana ters geliyor ama tercih meselesi, eleştirme hakkım yok...

    38 milyar deyince seçenekler artıyor. Sonuçta ne olursa olsun siz bir ticari araç alıyorsunuz.

    Güzel ülkemin gerçeği,ticari araç alıp binekmişcesine kullanmak,hız yapmak,makas atmak...

    Birde şu var, bu araç 3-5 sene sonra ne olacak, aynı sağlamlıkta kalacakmı, kronik arızasımı çıkacak vb gibi bilemeyiz. Yani zaman gösterecek... Ben bu gibi durumlarda en az bir sene bekler eski aracımla idare ederim. Bu araç baştan aşağı farklı bir araç olmuş. Bu yüzden eski doblo gibi diyemeyiz. Genelde kendisini kanıtlamış, oturmuş araçları tercih ediyorum. 38 milyar az para değil bana göre... Yuvarlak hesap 40 milyara araç alıyorsunuz, böyle bir araç almayı düşünürken kendi kendime bu araca en az 5-6 sene, hatta daha uzun binmeliyim derim. Devir hesap devri. Alacağım araç beni uzun süre idare etmeli, belki sıkıntım olacak işlerim umduğum gibi gitmeyecek, 10 sene bineceğim... 10 sene sonra bişey olmaz,taş gibi araba diyebilirsem o zaman o parayı düşünmeden veririm. Özetle, acele etmeyin, heyecana kapılmayın, kalbinizle değil aklınızla hareket edin derim. Almayın demiyorum, alın ama iyice düşünün. Çünkü 40 milyardan söz ediyoruz... Yok benim param çok derseniz o zaman benim gibi düşünmenize gerek yok, önce siz tecrübe eder bize anlatırsınız, bizde 1 sene sonra alırız izlenimler çok güzel diye.

    Bi akrabam ilk çıktığında heyecana kapılmış, gidip beklemeden chevrolet almıştı yıllar önce... Hatasını anladı ama parasıda gitti. Oysa biraz beklemiş olsa idi bu hatayı yapmamış olacaktı. 3 ay beklese dahi yeterli idi...

    Fiat kendisini kanıtlamış bir firmadır. Kabul ediyorum. Ama benim tercihim biraz beklemek, 2-3 ay kullanan insanlardan bilgi, deneyim, tecrübe aldıkdan sonra gönül rahatlığı ile almak oluyor. Bu tüm markaların yeni model çıkarmış araçlar için geçerli... Tekrar söylüyorum, model marka farketmez...

    Araba bol, paranız nasıl olsa cebinizde, merak etmeyiniz zam falan gelmez.

    1994 de opel vectra aldım peşin paraya... Ben arabayı aldıkdan 4 ay sonra indirim oldu, epeyce zarar ettim. Oysa aciliyetim yoktu, bana söylemişlerdi acele etme, daha uygun olacak diye. Heyecan işte... Eski aracımla 3-4 ay idare etse idim iş çözülmüştü.

    Özetle araba çok güzel, ancak parasıda az değil... Ben olsam en az 3 ay bekler kullananları dinlerim... Çok ihtiyacım yoksa bir sene beklerim, gönül rahatlığı ile alırım, uzun süre kullanırım.

    Şunu üzerine basarak söylüyorum, ne olursa olsun bu araçlarda binek konforunu bulamassınız. Binek için alacaksanız 40 milyara seçenekleriniz var, daha rahat edeceğiniz seçenekler... İyi düşünmek gerek. Yükünüz varsa, kalabalık aileniz varsa bilemem. Ama ben bakıyorum karı koca birde ufak çocukları var, gidiyorlar ticari alıyorlar. Oysa aynı paraya binek alsalar çok daha rahat edecekler. Heyecana kapılıyorlar,düşünmüyorlar.

    Yıllardır ticari araç, binek araç kullandım. Bana sorsanız uzun yolda en iyi ticari aracımı tercih edersiniz yoksa orta seviye binek aracımı... Ben binek araç derim. Tecrübe ile sabittir...

    Saygılarımla...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Bir Bravo kullanıcısı olarak yeni Dobloyu inceledim. O iç mekan beni de cezbetti. Hatta Bravo forumuna Bravosunu satıp geniş bir araç gerektiğinden 2,0 Doblo Premio aldı bir arkadaşımız. 2,0 135 hp lik bir canavar. Neden olmasın ki?
  • 1.6 premio 35000
    1.6 premio tom tom+konfor paket+start stop için 37500 fiyat aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkalix

    1.6 premio 35000
    1.6 premio tom tom+konfor paket+start stop için 37500 fiyat aldım

    ben iyi bir pazarlık sonucu aynı paketler dahil olmak üzere 2.0 38 bin tl satın aldım. yanlış hatırlamıyorsam 1.6 için 36 yada 36,5 demişlerdi. siz biraz yüksek fiyat almışsınız.
  • 2.0 motoru kullanan varmı. performansı nasıl. diğer kullandığınız araçlarla kıyaslama yapabilirmisiniz
  • Bu 2,0 için test var mı bir yerde??Gerçekten çok merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Hocam içinizi karartmak istemem ama 1.5 yıl sonra siz çok daha fazla ses duyacaksınız aracın arkasından. Bu ses sorunu tek hacimli araçlarda engellenebilir birşey değil. Yeni Doblo'nun tek artısı arka kısmın makas değil süspansiyonla bağlı olması. O biraz daha geciktirecektir ses olayını. Ama onun dışında iç hacim dışında ne yazık ki bir artısı yok hafif ticarilerin.


    Aynen...

    Bi arkadaş iki senede bir yenilemekten söz etmiş, 38 milyar veriyorsun, iki senede bir yeniliyosun... Bana ters geliyor ama tercih meselesi, eleştirme hakkım yok...

    38 milyar deyince seçenekler artıyor. Sonuçta ne olursa olsun siz bir ticari araç alıyorsunuz.

    Güzel ülkemin gerçeği,ticari araç alıp binekmişcesine kullanmak,hız yapmak,makas atmak...

    Birde şu var, bu araç 3-5 sene sonra ne olacak, aynı sağlamlıkta kalacakmı, kronik arızasımı çıkacak vb gibi bilemeyiz. Yani zaman gösterecek... Ben bu gibi durumlarda en az bir sene bekler eski aracımla idare ederim. Bu araç baştan aşağı farklı bir araç olmuş. Bu yüzden eski doblo gibi diyemeyiz. Genelde kendisini kanıtlamış, oturmuş araçları tercih ediyorum. 38 milyar az para değil bana göre... Yuvarlak hesap 40 milyara araç alıyorsunuz, böyle bir araç almayı düşünürken kendi kendime bu araca en az 5-6 sene, hatta daha uzun binmeliyim derim. Devir hesap devri. Alacağım araç beni uzun süre idare etmeli, belki sıkıntım olacak işlerim umduğum gibi gitmeyecek, 10 sene bineceğim... 10 sene sonra bişey olmaz,taş gibi araba diyebilirsem o zaman o parayı düşünmeden veririm. Özetle, acele etmeyin, heyecana kapılmayın, kalbinizle değil aklınızla hareket edin derim. Almayın demiyorum, alın ama iyice düşünün. Çünkü 40 milyardan söz ediyoruz... Yok benim param çok derseniz o zaman benim gibi düşünmenize gerek yok, önce siz tecrübe eder bize anlatırsınız, bizde 1 sene sonra alırız izlenimler çok güzel diye.

    Bi akrabam ilk çıktığında heyecana kapılmış, gidip beklemeden chevrolet almıştı yıllar önce... Hatasını anladı ama parasıda gitti. Oysa biraz beklemiş olsa idi bu hatayı yapmamış olacaktı. 3 ay beklese dahi yeterli idi...

    Fiat kendisini kanıtlamış bir firmadır. Kabul ediyorum. Ama benim tercihim biraz beklemek, 2-3 ay kullanan insanlardan bilgi, deneyim, tecrübe aldıkdan sonra gönül rahatlığı ile almak oluyor. Bu tüm markaların yeni model çıkarmış araçlar için geçerli... Tekrar söylüyorum, model marka farketmez...

    Araba bol, paranız nasıl olsa cebinizde, merak etmeyiniz zam falan gelmez.

    1994 de opel vectra aldım peşin paraya... Ben arabayı aldıkdan 4 ay sonra indirim oldu, epeyce zarar ettim. Oysa aciliyetim yoktu, bana söylemişlerdi acele etme, daha uygun olacak diye. Heyecan işte... Eski aracımla 3-4 ay idare etse idim iş çözülmüştü.

    Özetle araba çok güzel, ancak parasıda az değil... Ben olsam en az 3 ay bekler kullananları dinlerim... Çok ihtiyacım yoksa bir sene beklerim, gönül rahatlığı ile alırım, uzun süre kullanırım.

    Şunu üzerine basarak söylüyorum, ne olursa olsun bu araçlarda binek konforunu bulamassınız. Binek için alacaksanız 40 milyara seçenekleriniz var, daha rahat edeceğiniz seçenekler... İyi düşünmek gerek. Yükünüz varsa, kalabalık aileniz varsa bilemem. Ama ben bakıyorum karı koca birde ufak çocukları var, gidiyorlar ticari alıyorlar. Oysa aynı paraya binek alsalar çok daha rahat edecekler. Heyecana kapılıyorlar,düşünmüyorlar.

    Yıllardır ticari araç, binek araç kullandım. Bana sorsanız uzun yolda en iyi ticari aracımı tercih edersiniz yoksa orta seviye binek aracımı... Ben binek araç derim. Tecrübe ile sabittir...

    Saygılarımla...





    Sevgili kardeşim tavsiyelerin için çok teşekkür ederim. Ancak bazısı için 5 bin tl arabay vermek yüksektir. bazısı için 300 bin tl vermek yüksektir. forumda bunun tartışmasını yapmanın anlamı yok. bir önceki aram 90 bin tl civarında ve sıfırdı iki sene kullandım. bu kez çok daha tasarruflu bir araç alıyorum. sonuçta binek sınıfı bir punto alsam veya aynı paraya bir corsa alsam çok çok müthiş bir güvenlik farkı olacağını asla düşünmüyorum.

    bunun yanısıra makas atmıyorum anormal sürat altımdaki araç iyi olmazsa yapmıyorum. arka koltukta oturursamda emniyet kemeri bağlıyorum.

    sonuçta bu aracı aldım uzun süre düşündüm ve heyecana kapılmamı gerektirecek bir durumda yoktu. sadece şu an işimi görmesi için bir araç satın aldım.

    iyi dileklerini ileten tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    herkese hayırlı akşamlar




  • Yeni Doblo almış olan arkadaşlar araçlarınızın test sonuçlarını büyük bir merakla bekliyoruz.1.6 motorlar rampada kalkışta nasıl?vs.........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmy

    ticari bir arac alma dusunmem olmadigi halde dun itibariyla kaporayi verip premio 2.0 aldim. sadece siyah renk oldugu icin ay sonuna kadar teslimati bekleyecegim. soyledigim gibi ticari arac dusunmuyordum kalabalik ailem icin rahat bir arac almak istiyordum. fakat otv nedeniyle bu sekilde donanimli genis aile araclari maalesef 55 bin tl nin uzerinde ve 2-3 yil sonra yari yariya deger kaybediyorlar. otomobil kalitesindeki surusu ve yeterli donanimlari nedeniyle tercihimi bu yonde kullandim.


    hayırlı olsun
  • merhaba arkadaşlar.

    bende yaklaşık 1,5 hafta kadar önce bursa birmot ana bayiden 2010 doblo premio 1.6 multijet aldım.şuan aracın gelmesini bekliyorum.mart ayının 23-26 arasında aracı fabrikada üretilecek en geç 30 da teslim edicez dediler.

    aracı almaya gittiğimde test etme imkanı buldum.aslında çokta uzun bir test olmadı ama yinede aracı en azından rampada 6. vites te 60 - 70 km hıza bayıltıp tekrar toplayabilecekmi die deneme fırsatım oldu.en azından deneme sürüşünde araçta tam istediğim gibi 5 kişi ve çoğu araba ile çoğukez geçtiğim o rampada doblo yu ufak çaplı deneme imkanım oldu.

    neyse fazla uzatmadan aracın rampadaki denememde bana verdiği tepki gerçekten çok şaşırttı.araba hiç bayılmadan yani bir vites küçültme ihtiyacı duymadan tekrar çok rahat bir biçimde 100 - 120 km/h hıza çıkabildi.en azında o kilodaki ( boş ağarlığı 1400kg benim denemede 5 kişi ile tahminen 1800 kg a ulaşan ağarlığa rağmen ) o 1.6 lt lik multijet in verdiği performans beni hayran bıraktı diyebilirim.
    hemen hemen aynı durumları daha önce birçok kez başka arabalarla yine aynı yerde yaşadım.bu araçlarda güçleri 100 ve 125 hp arası değişen araçlardı.gerçi onlar benzinli motor ama yinede hafife alınmayacak performans veren araçlar.en azından onlarda hep bir vites küçültme ihtiyacı duydum.

    gelelim süspansiyon olayına.virajlarda sıkıca bir sınava sokmam tabiki mümkün olmadı.ama şunu söyleye bilirim bu araç bu iriliğine ve yüksekliğine rağmen yinede birçok araçtan daha iyi viraj alabilir.süspansiyonun verdiği konfor seviyeside çok iyi ayarlanmış.

    içerideki ses düzeyide yine aynı şekilde 130 km hızda kötü zemine rağmen rahatsız edici seviyenin çok altında bence.tabiki bu kişden kişiye değişir ama yine kullanıcıların %90 ını memnun edeceğini düşünüyorum.

    araçta tek beğenmediğim nokta 1. vites in çok kısa olması.bana göre en azından biraz daha uzun tutulabilirdi.ama yinede tatminkar.




  • arkadaşlar eskisi gibi maxi modeli var mı doblonun şu an satışda normal modelden 30 40 cm saha uzun versiyon...?
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.