Şimdi Ara

2010 Fiat Doblo Lansman (Tüm Detaylar + Satış ve Opsiyon Fiyatları Belli oldu) (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
2
Favori
32.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    35bine 1.6 sını aldım premio ancak çok bekleyeceğimden dolayı opsiyon seçemedim.2.0 motor çok gerekli değilse sadece aile için kullanılcak ise size 1.6 öneririm hem pompada hemde plazada cebiniz yorulmaz



    Çok güzel seçim..
    Hayırlı olsun..
    Allah kaza,bela ve ceza vermesin..kem gözlerden uzak tutsun...
    Sevdiklerinizle birlikte uzun zaman keyifle kullanmanız dileğiyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gendarme -- 4 Mart 2010; 23:02:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    35bine 1.6 sını aldım premio ancak çok bekleyeceğimden dolayı opsiyon seçemedim.2.0 motor çok gerekli değilse sadece aile için kullanılcak ise size 1.6 öneririm hem pompada hemde plazada cebiniz yorulmaz



    Çok güzel seçim..
    Hayırlı olsun..
    Allah kaza,bela ve ceza vermesin..kem gözlerden uzak tutsun...
    Sevdiklerinizle birlikte uzun zaman keyifle kullanmanız dileğiyle...






    Daha iyisi sizin gibi düşünen herkese olsun.Kem gözlülere allah yapacağını zaten biliyor.Allah kimseye kaza bela dert vermez inşallah.

    Ayrıca çok teşekkür ederim, Saygılarımla.




  • yeni arabaları bilmem aman ben 1.9 jtd ye 490 ytl verdim ilk takside
  • ruhsatta kamyonet yazdığı halde camlı van olarak vergilendiriliyor. böyle saçma bir vergilendirme var işte.ruhsatta kamyonet yazıyor ama kamyonet vergisi vermiyorsun.saçma sapan işler
  • iç görünümü yine aynı şekilde çekicilikten uzak ve kalitesi eskiye nazaran çok artmamış bana göre.renault kango daha lüks duruyor.dış görünüşü ise ticari araç görüntüsünden kurtulmuş,otomobilllere yaklaşmış.aracın bu yanını beyendim.euroncap testlerini merak ediyorum.
  • ticari bir arac alma dusunmem olmadigi halde dun itibariyla kaporayi verip premio 2.0 aldim. sadece siyah renk oldugu icin ay sonuna kadar teslimati bekleyecegim. soyledigim gibi ticari arac dusunmuyordum kalabalik ailem icin rahat bir arac almak istiyordum. fakat otv nedeniyle bu sekilde donanimli genis aile araclari maalesef 55 bin tl nin uzerinde ve 2-3 yil sonra yari yariya deger kaybediyorlar. otomobil kalitesindeki surusu ve yeterli donanimlari nedeniyle tercihimi bu yonde kullandim.
  • hayırlı olsun
  • Ne zamandır bu başlığa test ettiğim yeni doblo hakkındaki izlenimlerimi aktaracağım ama bir türlü aktaramadım.Fırsat bugüneymiş.

    Araç gerçekten eski Dobloya göre fark atmış durumda bu bir gerçek.Diğer ticarilerle kıyaslayamam çünkü her aracın kendine göre artıları veya eksileri mevcut.1.3 90hp'lik motor aracı sadece yürütüyor fazla performans beklememek lazım.Çok yük taşıyanlar için 1.6 biraz hantal gelebilir o yüzden onlara 2.0 motoru tavsiye ederim.Onun dışında 1.6 motor gerçekten güzel.
    Aracın artıları oldukça fazla.Bağımsız süspansiyon konforda inanılmaz bir artış sağlamış.Üst donanımlarda standart olarak sunulan Esp bu araç için biçilmez kaftan.120 km hızda aniden kırdığım direksiyonda normalde aracın takla atacak boyuta gelmesi gerekirken sanki arkadan biri tokat atmış gibi araç bi anda kendini düzeltti.Hayran kaldım.Frenleme güzel ama fren pedalından olsa gerek sanki bana geç duruyor gibi geldi belki de yanılıyorumdur bilmiyorum.Araç oldukça geniş ve yük kapasitesi çok fazla.Onun dışında yol sesi ve motor sesi olarak araç beni oldukça tatmin etti.Sanki C sınıfı bir binek araca biniyormuşum gibi hissettim.

    Gelgelelim eksilerine.

    Premio donanımda bile araç oldukça dolu olmasına rağmen bazı eksiklikler göze çarpmıyor değil.

    Arka frenlerin kampana olması o ağırlıkta bir araç için bir dezavantaj oluşturuyor.Alt donanımlarda hadi neyse diyebiliriz ama en üst donanımda bile böyle olmasını yadırgıyorum açıkçası.
    Ön koltuklarda hiç bir problem yok ama arka koltuklar çok dik geldi bana.Eski doblo'da bile arka koltuklar bu kadar dik değildi.Kendimi resmen sandalyede oturuyor gibi hissettim.Arka taraf süspansiyon olmasına rağmen bu diklik beni oldukça rahatsız etti.
    Ayna her donanımda manuel.Keşke üst seçeneklerde elektrikli kararan ayna olsaydı.
    Aracın geniş olmasından ötürü arka bagaj kapağının açılması için çok geniş bir alana ihtiyaç var.O yüzden bu sınıftaki araçlarda bir ilk olacak olan 206Sw'daki bagaj sistemi gibi bagajın üstten ayrı alttan ayrı olmak üzere 2 kısımda açılmasını isterdim.Arka tarafın da şekli aslında buna oldukça müsait.

    Bir de inşallah bu araca sonradan skydome gibi bir sistem eklerler.O zaman bu araç tadından yenmez.Zaten geniş.Böyle birşey olursa araç oldukça havadar olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY

    Ne zamandır bu başlığa test ettiğim yeni doblo hakkındaki izlenimlerimi aktaracağım ama bir türlü aktaramadım.Fırsat bugüneymiş.

    Araç gerçekten eski Dobloya göre fark atmış durumda bu bir gerçek.Diğer ticarilerle kıyaslayamam çünkü her aracın kendine göre artıları veya eksileri mevcut.1.3 90hp'lik motor aracı sadece yürütüyor fazla performans beklememek lazım.Çok yük taşıyanlar için 1.6 biraz hantal gelebilir o yüzden onlara 2.0 motoru tavsiye ederim.Onun dışında 1.6 motor gerçekten güzel.
    Aracın artıları oldukça fazla.Bağımsız süspansiyon konforda inanılmaz bir artış sağlamış.Üst donanımlarda standart olarak sunulan Esp bu araç için biçilmez kaftan.120 km hızda aniden kırdığım direksiyonda normalde aracın takla atacak boyuta gelmesi gerekirken sanki arkadan biri tokat atmış gibi araç bi anda kendini düzeltti.Hayran kaldım.Frenleme güzel ama fren pedalından olsa gerek sanki bana geç duruyor gibi geldi belki de yanılıyorumdur bilmiyorum.Araç oldukça geniş ve yük kapasitesi çok fazla.Onun dışında yol sesi ve motor sesi olarak araç beni oldukça tatmin etti.Sanki C sınıfı bir binek araca biniyormuşum gibi hissettim.

    Gelgelelim eksilerine.

    Premio donanımda bile araç oldukça dolu olmasına rağmen bazı eksiklikler göze çarpmıyor değil.

    Arka frenlerin kampana olması o ağırlıkta bir araç için bir dezavantaj oluşturuyor.Alt donanımlarda hadi neyse diyebiliriz ama en üst donanımda bile böyle olmasını yadırgıyorum açıkçası.
    Ön koltuklarda hiç bir problem yok ama arka koltuklar çok dik geldi bana.Eski doblo'da bile arka koltuklar bu kadar dik değildi.Kendimi resmen sandalyede oturuyor gibi hissettim.Arka taraf süspansiyon olmasına rağmen bu diklik beni oldukça rahatsız etti.
    Ayna her donanımda manuel.Keşke üst seçeneklerde elektrikli kararan ayna olsaydı.
    Aracın geniş olmasından ötürü arka bagaj kapağının açılması için çok geniş bir alana ihtiyaç var.O yüzden bu sınıftaki araçlarda bir ilk olacak olan 206Sw'daki bagaj sistemi gibi bagajın üstten ayrı alttan ayrı olmak üzere 2 kısımda açılmasını isterdim.Arka tarafın da şekli aslında buna oldukça müsait.

    Bir de inşallah bu araca sonradan skydome gibi bir sistem eklerler.O zaman bu araç tadından yenmez.Zaten geniş.Böyle birşey olursa araç oldukça havadar olur.





    Aslında arka koltukların sırt bölgelerini çok kolay bir şekilde 5 cm oynar yapılabilirdi.Arka koltuğun üstten bağlandığı demire bi kızak koysalar 5 cm lik zaten rahat rahat hareket edebileceği yer de bol çok güzel olurdu ama maalesef düşünülmemiş.Kampana beni çıldırtan başka bir şey o kadar para harcıyosun çok mu zor arkaya kampana koymak anlamış değilim.Bagaj kapağı pek problem çıkartacağını zannetmiyorum eski dobloya oranla sadece 3-5 cm geniş eski dobloda alıştık zaten.Ayrıca artılarınıza birşey daha eklemenizi öneririm sanırım görmediniz; arka koltukların sırt kısmını yatırınca altdan ayırmak için bir şeye basıyorsunuz ve koltuk kendiliğinden katlanıveriyor piston kotmuşlar altına.

    Saygılarımla




  • sayın ''cmy'' oncelikle hayırlı olsun. 2.0 premio veriyonunu kaça aldınız birde hangi bayiden.
  • @osmanlı13

    Bende arka koltuklar kısmında tamamen sizle aynı görüşteyim araç zaten geniş arkada da bol bol yer var.Hem arkaya eğmek hem de öne veya geriye koltuğu kaydırabilmek için bir sistem konulsa çok güzel olurdu.Bagaj kapağında 206hb'ye alıştığımdan olsa gerek bagaj kapağının çok geniş açıyla açılmasına şaşırdım.

    Benim düşüncem şu.Mesela transporter için söylenen biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu sloganı aslında doğru.Vw bu sınıfta çıtayı çok yükseltti diğer markalar arkasından geldi.Doblo yeni çıkmış ama diğer araçlarda olmayan kayda değer bir farklılık yok.Madem farklı olmak istiyorsun bazı yenilikleri yap ve bu segmente yeni bir soluk getir.Kısacası standartlar için başkasına uyma.Standartları sen yarat.Ama Fiat mühendisleri bunu başaramamış bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY

    @osmanlı13

    Bende arka koltuklar kısmında tamamen sizle aynı görüşteyim araç zaten geniş arkada da bol bol yer var.Hem arkaya eğmek hem de öne veya geriye koltuğu kaydırabilmek için bir sistem konulsa çok güzel olurdu.Bagaj kapağında 206hb'ye alıştığımdan olsa gerek bagaj kapağının çok geniş açıyla açılmasına şaşırdım.

    Benim düşüncem şu.Mesela transporter için söylenen biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu sloganı aslında doğru.Vw bu sınıfta çıtayı çok yükseltti diğer markalar arkasından geldi.Doblo yeni çıkmış ama diğer araçlarda olmayan kayda değer bir farklılık yok.Madem farklı olmak istiyorsun bazı yenilikleri yap ve bu segmente yeni bir soluk getir.Kısacası standartlar için başkasına uyma.Standartları sen yarat.Ama Fiat mühendisleri bunu başaramamış bence.

    Tam bağımsız arka süspansiyon için en iyisi diyebilirz keza sınıf da tam bağımsız süspansiyon yok hepsi rijit akslı ve rijit aks da ticari ler için ya konfor dan ya yol tutuşundan ödün vermek gerekiyor.Motor teklonojisinde dizelde en verimli motorları fiat yapıyor diyebiliriz.

    Hiç birşeyin daha iyisi yapılmayacak diye birşey yok parayı bastıran yapıyor bu bi gerçek.Fiat ekmek yediği kapısını sömürmedi gerekli yenilikleri yaptı doblo için yenilik derken yepyeni doblo olmuş eski kasasını kulansaydınız demek istediklerimi gerçekten iyi anlardınız.Vw transporter da yapabildiğini caddy de yapmadı bu bi gerçek sadece marka odaklı çalıştıkları için kaynaklandı bu durumda baktığınız zaman kaç tane firmanın filosu caddy.Ama diğer yandan baktığınız zaman birçok firmanın filosunun büyük kısmını doblo oluşturuyor devam da edicek.

    Saygılarımla.




  • Zaten önceki mesajım da dediğim gibi eski dobloyu'da bildiğim için Fiat yeni doblo'da çığır açmış.Bunun bende farkındayım ama halen dediğimin arkasındayım.Keşke şu anda herkesin gözüne batan eksiler olmasaydı da biz de keşke bu aracın tüm artılarını çok rahat bir şekilde yazabilseydik.İşin açığı Fiat doblo ticari bir araç ama 38 milyar etiket fiyatı olan bir araç.Ve ben müşteri olarak bu aracı almak istiyorsam ben alabileceğim fiyata en iyisini almak isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY

    Zaten önceki mesajım da dediğim gibi eski dobloyu'da bildiğim için Fiat yeni doblo'da çığır açmış.Bunun bende farkındayım ama halen dediğimin arkasındayım.Keşke şu anda herkesin gözüne batan eksiler olmasaydı da biz de keşke bu aracın tüm artılarını çok rahat bir şekilde yazabilseydik.İşin açığı Fiat doblo ticari bir araç ama 38 milyar etiket fiyatı olan bir araç.Ve ben müşteri olarak bu aracı almak istiyorsam ben alabileceğim fiyata en iyisini almak isterim.

    Yapılamıcak geliştirilemicek şeyler değil ancak yeni dobloda müşteri odaklı çalışılması ve türk üretimi denilecek kadar çok türk katkısı olduğu için beni cezbetti açıkcası.
  • alfa 159 verip doblo alanı da gördük. tarihi bir an daha..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    alfa 159 verip doblo alanı da gördük. tarihi bir an daha..

    Olmayacak bişi değil bagaj herşeyi değiştiriyo aileler için sonuçta.Ama garip durum tabiki ben olsam gider station wagon alırdım 159 u
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    alfa 159 verip doblo alanı da gördük. tarihi bir an daha..

    Olmayacak bişi değil bagaj herşeyi değiştiriyo aileler için sonuçta.Ama garip durum tabiki ben olsam gider station wagon alırdım 159 u


    Hocam öncelikle senin aracın hayırlı olsun. Kazasız belasız güle güle kullanman dileklerimle.

    Hafif ticari araç meselesine gelince, yıllardır Caddy'ye binmesem ve bu araçların her türlüsünde vakit geçirmesem diyeceğim ki bagajı var eyvallah al bin mis gibi. Ama yok işte abi öyle değil. Neyse inşallah çok büyük pişmanlık yaşamazlar. Hani ne bileyim Grand Scenic var o var bu var. Arayana araba bolca bulunur ya. Neyse güle güle binsinler.




  • kanpana fren çok ucuz bakım disk fren'e göre gayet kolay parçası ucuz ama iyi tutmaz o ayrı arka kolların önündeki demirlerin ne işi var orada ya kazada girer bi taraflarına insanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    alfa 159 verip doblo alanı da gördük. tarihi bir an daha..

    Olmayacak bişi değil bagaj herşeyi değiştiriyo aileler için sonuçta.Ama garip durum tabiki ben olsam gider station wagon alırdım 159 u


    Hocam öncelikle senin aracın hayırlı olsun. Kazasız belasız güle güle kullanman dileklerimle.

    Hafif ticari araç meselesine gelince, yıllardır Caddy'ye binmesem ve bu araçların her türlüsünde vakit geçirmesem diyeceğim ki bagajı var eyvallah al bin mis gibi. Ama yok işte abi öyle değil. Neyse inşallah çok büyük pişmanlık yaşamazlar. Hani ne bileyim Grand Scenic var o var bu var. Arayana araba bolca bulunur ya. Neyse güle güle binsinler.

    Tabiki orası öyle ama 159 daki tasarımı bana hiç bişe değiştirtemez.

    Ayrıca çok teşekkür ederim allah herkese daha iyisini nasip etsin kimseyi gördüğünden geri bırakmasın




  • dobloda ufak tefek eksiklikler var. ama genel itibariyle gayet iyi. burda yine aynı yanlış yapılıyor. eski fiat modelleri wv modelleriyle karşılaştırılıyor. bu belki sayısız tartışıldı bu forumda. son zamanlara kadar iki firmanın araçları arasında fiyat farkı çok yüksekti. buda bazı farklılıklar doğal olarak oluşturmaktaydı. ancak biraz daha iyisini yapınca (bravo doblo punto evo gibi) fiyatlar yükseldi. bence çoğu sınıfta fiatın ve vw 'nin hitap ettiği müşteri kitlesi farklıydı şimdiye kadar. ancak fiat yeni gelişmelerle hitap ettiği kitleyi genişletiyor. kalite artıyor tabikide fiyatta artıyor ancak yinede diğer firmalara göre daha uygun olarak. bence aradaki ince çizgiyi kaçırmamaya çalışıyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.